Keresés

Részletes keresés

Rokki Creative Commons License 2004.11.30 0 0 179
És tessék mondani a bértárgyalásokról ki mit tud?
maszilvi Creative Commons License 2004.11.29 0 0 178
Tessék mondani: az Üzemi Tanács-választásról ki mit tud?
nobaba Creative Commons License 2004.11.14 0 0 177

A Trans Plan KFt ügyes és jó kapcsolatokkal rendelkező cég, a főiskolai évek alatt dolgoztam ott.

Előzmény: exmv (173)
exmv Creative Commons License 2004.11.14 0 0 176
Hallani hallottam, csak még olyannal nem beszéltem, aki élőben látott volna olyat.
Előzmény: maszilvi (175)
maszilvi Creative Commons License 2004.11.13 0 0 175
10telettel érdeklődnék: hallott már valaki a hangulat, meg egyébfelmérő kérdőivtesztekről?
róna Creative Commons License 2004.11.11 0 0 174
Üdv: Érdekes lenne áttekinteni a Munkaköri és tevékenységi jegyzékeket, vagy Szervezeti és működési szabályzataokat, vajon hány, de hány személy, osztály divizió lehet felelős ezen konkrét feladatok kidolgozásáért, naprakészen tartásáért.
Előzmény: exmv (173)
exmv Creative Commons License 2004.11.11 0 0 173

A MÁV honlap üvegzseb oldalán (http://www.mav.hu/?akat=85055) találtam más egyéb érdekességek mellett:

 

Szerződést kötő MÁV szerv: Fejlesztési és Forrásallokációs Főosztály

Szerződő partnerek: TRANS-PLAN KÖZLEKEDÉSI INFORMATIKAI ÉS LOGISZTIKAI Kft.

Szerződéstípus: Vállalkozási szerződés

Szerződés tárgya: Budapest elővárosi közlekedés vizsgálata, az ütemes menetrend megvalósításának lehetőségei

Szerződés értéke:10 000 000 HUF

Szerződéskötés dátuma:2004. 06. 21.

Szerződés határideje:2004. 07. 31.

 

Tényleg nem tudjuk ezt saját erőből áttekinteni? Ehhez ennyi pénzt ki kell fizetni?

Rokki Creative Commons License 2004.11.04 0 0 172
Én is remélem, hogy jól érzed majd magad itt is. Hány :))) kell még, hogy nyithass egy új jó kis topicot? Csak bátran, ügyes légy. Mi lesz a címe?
Előzmény: NoComment- (171)
NoComment- Creative Commons License 2004.11.04 0 0 171

Szorgos fórumoló voltam a máv honlapon, remélem itt is olyan jó társaság van, vagy sokkal jobb, mint ott volt.:-))))

Előzmény: Rokki (170)
Rokki Creative Commons License 2004.11.03 0 0 170

A MÁV honlapján eddig futott összes fórumot likvidálták megjegyzés nélkül. Igazzá vált, amit pár napja már tudni véltek a jól értesültek: nem tűri tovább a MÁV vezetés, hogy itt bárki elmondhatja az igazságot, MÁV-ról, utazásról, vonatkésésről, koszos-büdös-hideg lepusztult kocsikról, 2-3 kocsival (tömegnyomor) járó vonatokról, tökéletlen menetrendszerkesztésről, a reformok totális csődjéről, a szándékos hozzá nem értésről.

Remélem majd megtalálja mindenki az új módot - pl. ezen a fórumon - hogy megbeszélhessük a velünk történteket, már ha minderre már nem sok időnk van, hiszen az 52.000-ből hamarosan 40 lesz, és utána pikk-pakk 35, és így tovább. Legalább mi vasutasok beszéljük ezt meg, hamár a MÁV vezetése nem is akarja velünk nemhogy megbeszélni ezt, de meghallgatni sem minket.

Szóval gyertek akár ide.

peti 19 Creative Commons License 2004.11.02 0 0 169

Hello

 

Az igaz hogy a miénk lesz az uccsó mv tanfolyam november 29-től? És állítólag valami teljesen új rendszer lesz ezután ???

M44-419 Creative Commons License 2004.10.28 0 0 168
Köszönöm a felajánlást, de annyira nem érdekel a dolog!
Előzmény: Osmin (167)
Osmin Creative Commons License 2004.10.25 0 0 167
Ha nagyon érdekel, kellene lennie az állomási utasításgyűjteményben, esetleg tőlem is kölcsön kérheted.
Előzmény: M44-419 (164)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.25 0 0 166
Ez valóban nagyon fontos utasítás! Olyannyira, hogy a 01.01. hat.-ba lépést mingyá februárban meg is említették az érdekelteknek...
Előzmény: M44-419 (164)
Osmin Creative Commons License 2004.10.23 0 0 165
A néhai F.6-os elvileg anyaga volt a nagyforgalmi vizsgának. Gondolom, az utódja is az lenne.
Előzmény: M44-419 (164)
M44-419 Creative Commons License 2004.10.23 0 0 164

Azt hittem, hogy valami komolyabbról késtem le...

 

Ilyen jellegű utasítások nem érdekelnek. Az F.2. betartását is nehézkesen ellenőrzik (pl. ebben az évben nálunk még nem tartott ellenőrzést a VBI, mondjuk nem is hiányoznak. Addig jó, amíg nem tudják merre van az én állomásom), nemhogy még az ilyenekét.

 

A két hét szabi tényleg rossz kifogás volt, de ennyire "fontos" lehet ez az utasítás is, ha még eddig nem oktatták le.

Előzmény: Osmin (163)
Osmin Creative Commons License 2004.10.21 0 0 163
Meglepő és mulatságos lenne - mármint a felelősségre vonási kísérlet.
Előzmény: maszilvi (162)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.20 0 0 162
Az F.3. "UTSÍTÁS az üzemirányítási és az operatív üzletági irányítási szolgálat ellátására". Hatálybalépés időpontja 2004.01.01. tehát a két hét szabi nem igazán jó kifogás. Ha pedig valaki az F.3. alapján próbál felelősségre vonni, hát bizony föl köll kötnie a gatyát...
Előzmény: M44-419 (161)
M44-419 Creative Commons License 2004.10.20 0 0 161

Én 2 hétig szabin voltam. Elárulnátok, hogy mi a fenét szabályoz az új F.3.-as? Még nem hallottam róla!

 

A hozzászólások alapján látatlanban le merem fogadni, hogy egy újabb olyan utasítás született, amelyből csak felelősségre lehet vonni, de ha az alapján akarnál dolgozni, akkor az igen kellemetlen lenne.

Előzmény: Osmin (160)
Osmin Creative Commons License 2004.10.20 0 0 160
Nem véletlenül írtam úgy, ahogy írtam. Ez az előírás, aztán csináljuk, ahogy tudjuk.
Előzmény: maszilvi (159)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.19 0 0 159
Nagy ívben felejtsd el-(((((((
Előzmény: Osmin (158)
Osmin Creative Commons License 2004.10.19 0 0 158
Ettől függetlenül ez egy hatályos utasítás, ami szerint kell(ene) a munkánkat végezni.
Előzmény: maszilvi (157)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.18 0 0 157
Aha! Ez valóban jó ötlet: elolvasgatni az új tartalmú F.3. című alkotást, majd némi tájékozódás után a mű koncepcióját összevetni az üzemirányítás egészének munkájával! És akkor lőn nagy csodálkozás, mert pl. az utasítás által nevesített státuszokat betöltő dolgozókat se nagyon fogod megtalálni, csak hogy mást ne említsek. Egyébként az egész, úgy haogy van, nagyjából szart sem ér, a billegő ágy lábát talán alá lehet vele támasztani. (Nem csak saját vélemény)
Előzmény: Osmin (156)
Osmin Creative Commons License 2004.10.17 0 0 156
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de javasolnám elolvasni az új F.3-as utasítás vonatkozó részét!
Előzmény: maszilvi (154)
bj13 Creative Commons License 2004.10.16 0 0 155

nehogy véletlenül megzavarja a fejpályaudvar elítgárdáját bokros teendőinek végzése közepette 0 és 04 óra közti időintervallumban...

 

Ezek ez idők elmúlóban vannak. Én következetesen 050-kor nyitom a lovat az egyik kritikus fordánál, utána jön a fékpróba. szegény muter ha hallaná...

 

Déli illetékes középvezetőjétől

 

Őt hívják Műszaki Kocsimesternek.

Előzmény: maszilvi (154)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.15 0 0 154

"A kocsivizsgálók irányítását a budapesti ÜK körzetében a főmozdonyirányító végzi"

Tévedés! A főmoi csak megrendeli a szögegyenesítőt a Déli illetékes középvezetőjétől, aki általában Kl-ről küldi ki az egyik iparost, nehogy véletlenül megzavarja a fejpályaudvar elítgárdáját bokros teendőinek végzése közepette 0 és 04 óra közti időintervallumban...

Félretréfa, az utóbbi időben a Déli dolgozói is le szokták venni a glasszékesztyűt és kimennek egy kis terepgyakorlatra.

Előzmény: Osmin (98)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.15 0 0 153
Ha Háros-tól Érdig, vagy Bőrs-től Herceg-ig bárhol fékpróbázni kell, leginkább Kl-ről megy a lakatos. Márpedig Bőrs el is szégyenli magát, ha egy jó éjszakán nem kalapál össze 4 vonatot...
Előzmény: talpfaszámláló (96)
maszilvi Creative Commons License 2004.10.15 0 0 152

1. Hidd el nekem, Anyácska ma az élmezőnybe sorolható. Csak a többieket - határtalan szerencséd - nem ismered.

2. A harmadikon valóban igen nagy a forgalom, ennek köszönhető, hogy aki ott ma valódi MENETIRÁNYÍTÓ, az tizensok éve dolgozik szakmájában. A maiakkal szemben nem követelmény a forgalom szabályozása. Mezei adminisztrátorként kezelik őket főnökeik, akik számára az a fontos, hogy az elöl-hátul rendes Sülihelinek az ecseri 2 perc túltartózkodása precízen meg legyen igazolva, mert ha nem, hát ajajjjj! Járj utána: mikor vontak felelősségre Mei-t utoljára azért, mert helytelen forgalom-szabályozással egy EC-IC-t elkefélt.

3. Ha az említett dolgozókat egyhetes tréningre küldenék, az - logikusan - plusz egy hét bérköltséget jelentene. Ez pedig sokkal inkább fáj a menágerknek, mint hogy az egész cég rohad, és hogy a forgalomszervezés meghatározó személyei alkalmasint hülyék.

Előzmény: rg7 (56)
Osmin Creative Commons License 2004.09.29 0 0 151
Ügyi vagy!
Előzmény: M44-419 (150)
M44-419 Creative Commons License 2004.09.29 0 0 150

T. Kollégák!

 

Megtaláltam azt a helyet, ahonnan Word formátumban le lehet tölteni az F.1 és F.2 sz. Utasításokat! Az F.2 javítva van, az F.1-et nem töltöttem le, így arról nem tudok nyilatkozni!

Tehát:

 

http://rs1.szif.hu/KO/anyagok.html

 

Az F.2 cca. 8 MB, a Függelék cca. 9.

 

Jó töltögetést!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!