Ma délben indult el az idei Budapest-Bamakó rali, aminek van faros vonatkozása is, ugyanis két hölgy egy 120-as Skodával indult el. Én drukkolok nekik:)
Van egy eladó Skoda karoszériám, futóművek, és a váltó alatta van.
Szép rohadásmentes állapotban, rendezett papírjai vannak, a forgalmi szerinti motortömb jár hozzá. Ha esetleg érdekel valakit keressen nyugodtan, balintfurak@gmail.com.
Eladó, jelképes árért Skoda 120L üres karosszéria szerelőkereten kikaparva, projektautó lett volna. A két küszöb cserélve, Van hozzá +4 jó ajtó, első sárvédő tartó javító lemez, A oszlop javító lemez, stb. Sok alkatrésszel. XV kerületben van, szállítani nem tudom, de a szerelőkerettel könnyen vihető akár platón is, ha fel tudjuk emelni. 2022.07.24-ig helyhiány miatt. Ha nem megy el sajnos vasba kell adnom. +36-30-4003416.
"Eladó skoda 120 1. tulajos, forgalomból kivonva, papirjai rendezettek, átirható.Merkus számla, garanciafüzet, gyári papirjai megvannak. Motor forog, inditani nem próbáltuk. Kevés rozsda van, felujitási alapnak kiváló. Jobb első ajtó sérült (szinben vevő is vagyok rá ha van eladó valakinél).Szállitásban tudok segiteni.Csorna7o 389" 35 / 44250.000Csere szóbajöhet"
Sok hiányzik ebből a lemezből, hogyan kéne kinéznie kb? Úgy vághatták ki, vagy így elrozsdásodik minden esetben a kipufogó mellett, és elég ha csak finomítom a széleket?
Múlt héten megvolt az üzemanyag tartálynál a csövek cseréje.
Ezek voltak fent:
A tartály és betöltő cső meg még rosszabb, az csak darabokban jött le a helyéről. Az összekötő olyan hosszú volt, hogy párszor leért az útra, úgyhogy jól ki is volt már kezdve középen, de gyantával van tele, szóval nem lett volna baj ha lyukad, mert tömít:) Persze ha a cső csonkok szakadnak le az más...
Az AC-ra menő cső kb az autóval egyidős, West-Germany feliratos lett, olyan mint az új, még 30 évet kibír. A legnehezebb dolgom a betöltő cső és tartály közötti gumival volt. Lehet rosszul álltam neki, mert végül a csőre rátolom a gumit, majd egyben a tartályra az egészet megoldás lett a nyerő. Fordítva sehogy sem akart találkozni a kettő. A cső kettő csavarját természetesen kivettem, de sokkal nagyobb mozgásteret sajnos nem adott. Végre már megpróbálhatom a saját tartályáról etetni a motort.