Persze,nki az az érdeke h a drágábbat adja el. Mi fontos neked egy babakocsiban? Kisfiamnak tökéletes a 40ezres,és nem érzem hogy "olyan rossz lenne neki" emiatt.
Köszi mindenkinek. Az ára tényleg elég húzós, bár a kikában 10.000 olcsóbb és még abból adnak 10% ot de még az is 200 fölött van. Szinta hihetelen, hogy értelmes kocsit nem lehet 100.000 alatt kapni. Az eladó a Pegperego skate ra is azt mondta, hogy egy kalap sz.r mert nem fér bele egy nagyobb gyerkőc és sorba viszik vissza, hogy probléma van vele.
mi több mint 1 éve használunk egy PegPerego Uno-t, ami állítólag kifejezetten városi kocsi bár mi nem nagy városban lakunk és nem kell vele tömegközlekednem. De könnyű (12 kg), nagyon jó újszülöttnek mert olyan jól védve volt benne télen a pici és sportkocsinak is kiváló most hogy már nagyobb. Nagyon könnyű, egy mozdulattal átfordítható a tolókarja és nagy kosara van. Mi szeretjük, bár nem olcsó most azt hiszem 85-90-ezer körül van de mi most rendeltünk Németországból (mytoys.de)egy itthon újonnan 80 ezres kocsit 55-ért szintén újat( 6 hét múlva itt a kistesó és testvérkocsi kell), lehet hogy külföldön ez is olcsóbb.
Itt Nyugaton látok belőle rendszeresen egyet-egyet a játszótéren, egy ismerősömnek is van, ők szeretik (a kislányuk másfél éves, még használják). Tény, hogy magas (pont ez a lényege, hogy a szülő szemmagasságához közelítsen), de nem instabil érdekes módon (mondjuk a Stokke cég erről híres, az elképesztő alakú és helyzetű székeikről és foteleikről, amik azonban mind kényelmesek és biztonságosak). Persze a beszíjazás kötelező és nem lehet belemászni. Jól mozog, fordulékony, kényelmes tolni, azt mondják. Úgy emlékszem, van valami hozzávaló táska, amit meg lehet pakolni (mert hálója ugye nincsen).
Szerintem extravagáns, érdekes darab (ez lehet vonzó és taszító is). És iszonyatos ára van (ez nálam el is döntené a kérdést).
Igen,eben is egyetértünk. Én sokszor Mei-Tai-ban viszem magammal Ákit(igy gyorsabb),de ha vásárolni megyünk akkor babakocsi,mert abba tudok pakolni,és nem szakad le a kezem a cipekedéstől.
Meg nem védett tulságosan oldalrol a sportrész szerintem,olyan amiböl bármikor kifordulhat a gyerek.
Kihagytam valamit. Engem az is zavarna, hogy nincs normális pakolórésze, nem tudnék vele egy boltba bemenni, vagy a gyerek cuccait hova tegyem? Hátizsákban a hátamra? Summa summarum, nekem nem egy praktikus kocsi.
Nekem is a magassága furcsa, mert az én lányom, mióta önállóbb, imád egyedül ki- és bemászni a kocsijába. Nem gondolom, hogy ezt meg lehetne valósítani ezzel a kocsival. Ráadásul nekem a belmérete is elég szűkösnek tűnik, egy év körüli babák kitöltik bőven az ülőrészt, mi lesz nagyobb korukban?
Szia! én max használtan vennék,mert nem értem mivel tud többet mint a sima babakocsi. És baromi drága ujonnan,inkább vennék az árából egy normális kocsit,meg sok egyebet a babának. Még akkor se venném ha annyi pénzem lenne,de ez csak az én véleményem.
Nem tologattam még ilyet,de fura h baromi magas,és igy instabilnak tünik.
Sziasztok! Esernyőre csukható babakocsikat néztünk ,fontos hogy könnyü legyen,mi a véleményetek erröl a kocsirol?: http://www.babycenter1.hu/babakocsi/giordani?cid=56577
Sokat utazunk,igy minél kisebbre összecsukható annál jobb(és mindössze 5.5kg)
Láttam más kocsikat amik tetszenének de azok kb. 8 kilósak.
Sziasztok! A tapasztalatokra lennék kíváncsi: létezik olyan babakocsi, ami kétirányból tolható, téliesíthető, nem túl nehéz, hogy ne legyen gond a bkv-záshoz, újszülött kortól használható, stabil és nem egy havi fizu az ára? Még üzleteket nem vettünk a nyakunkba, csak a neten nézelődünk, hogy célirányosantudjunk elindulni, de nem túl könnyű ez a babakocsi téma. Pierre Cardinban találtam ilyet, de állítólag elég gagyi, nem túl stabil.
Eladósorba került a nagyon szeretett Nania Pico Easy kerekes babahordozónk. Autósülésként használható 0-13 kg-ig, 44/03-as, szabványnak megfelelő. Nagyon praktikus, mert a kocsiból ki-be nem kell kézben cipelni a hordozóban a babát, hanem egy mozdulattal rögzíthető a kerekekhez. A kerekes rész összecsukható, nagyon kis helyen elférnek. Elől bolygósítható-fixálható dupla kerekek, hátul fékezhető szimpla kerek. Az ülés huzata levehető, mosható, ülésszűkítő betét is van hozzá. Nagyon ajánlom újszülött kortól kb. 1-másfél éves korig, nagyon jól kihasználható. Utána már elég egy sportkocsit vagy esernyőkocsit venni a babának. :)
Egyetlen hibája, hogy az övpárnán a mintázat a mosásban megkopott, de ez nem befolyásolja a használatát, csak esztétikai hiba. Más baja nincs.
Eladósorba került egy újszerű, 4 hónapot használt Peg Perego Pliko P3 szett (babakocsi Navetta mózessel, Viaggo autósüléssel, bekötőtalppal, pelenkázótáskával, lábzsákkal, esővédővel).
Nagyon-nagyon jó kis kocsi, de sajnos miután megvettük, akkor jöttünk rá, hogy a tesó még túl kicsi, ezért inkább tesókocsira van szükségünk. Nem szeretném tovább rakosgatni, ezért fájó szívvel ugyan, de megválnék tőle. Tényleg nagyon keveset volt használva, szinte új (ez a kerekeken is látszik).
Ára: 95000 Ft. (Mi több, mint a duplájáért vettük a teljes szettet.) Postázni tudom.
Tapasztalatom nincs, de a leírás alapján a nagyon nehéz. Csak akkor vennék ilyen kocsit, ha sose kell lépcsőn cipelni, bkv-ra szállni és autóba ki/be pakolni
Ikerkocsiból nem olyan nagy a választék, hogy melyik a jó, azt abszolút az igények döntik el, nem könnyű tanácsot adni. Venni nyugodtan vedd meg webáruházban, ha ott olcsóbb, de előtte valahol a típust próbáld ki, hogy ne zsákbamacskát vegyél.
mi is a Graco quattro tour deluxe mellett döntöttünk. az Elefániban vettük, original bontatlan dobozban, Gilda színben (amit máshol szinte alig láttunk) és még az árából is engettek 10%-ot, így 81000 volt és minden benne van kivéve a pelenkázó táskát.
nagyon tetszettek a 4 kerekű, elején kanyarodó kerekű "mindig3kerékazúton" típusú I'coo-k is, a babyoutletben jó áron lett volna, (150 helyett 90), de semmi nincs benne, ha meg azokat is megveszi az ember, akkor megint 150-nél jár:(
Szeretnénk megválni ABC Design Takae Off babakocsinktól. Ilyen, mint ebben a reklámban: http://www.youtube.com/watch?v=MF0xqWasAYc&feature=related (a színe is ugyanez az arany-fekete)
Avagy ilyen, mint ezen a weboldalon: http://manosziget.hu/index.php?main_page=product_info&cPath=4_13&products_id=6
A kiegészítők közül a karfát, és a hordtáskát vettük csak meg hozzá. Nincs hozzá esővédő és babahordozó.
Túl későn vásároltuk. Miután végleg megadta magát az előző babakocsi, én még heteket vaciláltam, hogy mi lenne a jó. Mire megvettük, a gyerek már nem akart benne megmaradni, úgyhogy jó, ha összesen 30 km-t mentünk vele az elmúlt fél év alatt.
Sziasztok, Hamarosan ikrek költöznek hozzánk, ezért épp ideje hogy az apuka nekiálljon babakocsit keresni...:-) Olyat szeretnénk, ami újszülött kortól használható, eddig a Bergon tűnik a legszimpatikusabbnak, illetve amint láttam, alig van választék ebben a kategóriában. Kb. max. 80 ezer forintig szeretnék elmenni, a luxus, divatos, trendi márkák nem érdekelnek, nem a szomszédnak vesszük...:-) Tudnátok ötleteket adni, márkát ill. tapasztalatokat illetően? Érdemes webáruházban venni, vagy személyesen inkább? (Már van egy gyermekünk, de 2-vel nyilván mások a tapasztalatok) Köszönöm segítségeteket előre is.
az újszülött kocsink Graco Quattro Tour volt, jó szívvel ajánlom mindenkinek!
- nagyon jó konstrukció, stabil, könnyen irányítható, könnyen billenthető padkára fellépéskor, de ez nem borulékonyságot jelent.
-Vannak rajta mindenféle jó tartók
- könnyű összecsukni. csak lapra csukható, ahogy minden más egykaros kocsi is.
- tehát egykaros, ami nekem jobban bejött a két fogantyúsokkal szemben. könnyebben irányítható, lehet rajta fogást váltani, fél kézzel tolni, a karjára mindenféle kampókat akasztva tovább növelni a tárhelyeket, ha kell
-Vízsintesig dönthető, de van hozzá textilmózes, amit ha belerak az ember, akkor a baba szemben fekszik az anyával. Nekem ez a módszer szimpatikusabb volt, mint azoknál a kocsiknál, ahol a csupasz vázon lehetett cserélgetni a merev mózest, az autósülést meg a sportülést.
- Nagyon nagy és könnyen hozzáférhető alsó kosara van.
- A kereke a kicsi Peg Peregos és a nagy Bergonos között van félúton, szóval amolyan félig terep kocsi, nekünk nagyon bevált itt az aszfalt és földút váltakozásakor. Bolygókerekes.
- egyetlen hátránya, hogy a nehezebbek közé tartozik, 16 kiló, mondjuk nekem már tökmindegy volt, 12 vagy 16, úgyse tudom felemelni.
Nem tapasztaltam, hogy ne lenne tartós, de csak egy évig használtuk eddig. Majd a kistesó után nyilatkozom.
Egy év után lecseréltük egy könnyű kocsira, Graco CitiSport márkájúra. Ezt is nagyon ajánlom mindenkinek, mert a legkönnyebb (4 kiló) olyan kocsi, aminek egyidejűleg a kosara is nagy. Nekem ez volt a fő szempont. Ezzel szemben nem esernyőkocsi, olyat nem sikerült találni, ami mind a három előnyt ötvözi. Ez is egykaros, tehát egy vízszintes rúd a tolója, amit nagyon szeretek, mert legalább két kampót rá tudok akasztani (ikeában háromszáz forint egy csomag tíz centis kampó) és akkor a kismotor meg még a nélkülözhetetlen markoló is azon tud lógni, miközben az alsó kosár csurig van kajával meg homokvödörrel :) Szerintem elég kicsire össze lehet így is csukni, sőt az új verzióján van egy vállpánt is, amivel fel lehet kapni, ha az ember buszra száll vele. Ja és ez is dönthető majdnem vízszintesig.
A tartósságáról annyit, hogy használtan vettem, állítólag két gyereket szolgált már ki, nem tudom, előttünk mennyit kellett javítani, de nekünk egy év után görbült el az egyik hátsó kerék tengelye, 1500 forintért megcsinálták, és most semmi baja. Remélem, még sokáig kitart.