Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34744
Előzmény: .peu (34743)
.peu Creative Commons License 2019.02.20 0 1 34743

A pin kód 4 vagy 5 jegyű. Szerintem VCDS simán viszi. Hogy ugrott neki a kolléga? Hova írt be hét számot mikor csak 5-re van lehetőség?

Előzmény: nyulas (34742)
nyulas Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34742

Igen szalonban lett rendelve alvázszám alapon.A csomagoláson rajt volt "pin:7jegyü szám"Egy teherautos műhely vagyunk az osztrák határ mellett .A kollégák nekiugrottak egy 15.valahányas vag-commal.Ekkor cseppentem bele .Idő  nem volt rá hogy körüljárjam,azonnal .Azonnal  kivitték az osztrák szervizbe ahonnan a kulcs jött és rögtön illesztették is .De nem hagy nyugton a gondolat hogy kellet volna ?Utólag ha leirná valaki megköszönném!

Előzmény: .peu (34741)
.peu Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34741

Szalonba rendelted a kulcsokat alvázszámra, akkor fel tudod tanítani mert előprogramozva jöttek.  Ha nem akkor elő kell őket programozni mert komponens védett az autó.

Előzmény: nyulas (34738)
Vaves Creative Commons License 2019.02.19 0 0 34740

A 7 számjegyűt, azt ba..hatod, ahhoz, hogy működjön, kell még egy csomó más adat is. Az eredeti kulcsok plakettjén kéne lennie a pin kódnak (4 jegyű) egy lekaparható fekete rész alatt. Azt nem tudom, hogy 2011-ben is járt-e még a kulcsokhoz pin.

Előzmény: nyulas (34738)
409 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 34739

 

 Minek a papírjain van az a kód?

Előzmény: nyulas (34738)
nyulas Creative Commons License 2019.02.19 0 0 34738

Segitséget szeretnék kérni .

 

Adva van egy 2011es fabia .Van hozzá gyári uj  kulcsok .A papirjain 7 jegyű pin kód .Vagy egy eredeti vag com hozzá .Össze tudnám tanitani az autót az új kulcsokkal?Kaphatnék útmutatást hozzá ?

 

Köszönöm

Lesolo Creative Commons License 2019.02.18 0 0 34737

Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort  modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos,  de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???

 

Benzinadó probléma törölve (remélem hogy hosszutávon......): Akkucsere+hard reset után magától megjavult.  Ablakemelő sajnos nem---- cspataink továbbra is harcban állnak...

Előzmény: Lesolo (34736)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.17 0 0 34736

Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort  modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos,  de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???

Előzmény: Vaves (34734)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.17 0 0 34735

Köszi és üdv.

Néhány lemaradt háttérinfó..,

Bal ajtóval kapcsolatban minden müködik, belső zár, tükör, központi...belső világitásra milyenségére nem emlékszem.

 

Elözmény: Festőtől való elhozatalig minden müködött---onnét kezdve behalt a Bal ablak teljesen--a jobb pedig csak balról müködik--Jobbajtóról nem. (2 Elektromos ablakos). Ezenkivül állandóan üreset mutatott a tank, és égett a lámpa is., félig teletank ellenére. Ezt a hibás tankjelzés figurát egy  müszerteszt lefuttatása után rögtön"sikerült" elháritanom----viszont kb 3 nap után visszajött, és most már több müszerfaltesztre sem reagál---visszaállt az eredeti hibás állapot.

 

A komfort modult teljesen elfelejtettem---VW Passátnál ez szokott beázni a bal szönyeg alatt---erre gondolsz ugye? Ez vezérelne akkor az ablakokat?

 

Baloldalt,az oldalsó bizti tábla mellett-mögött ..,szemből van egy relé-tábla .,néhány relével és néhány szemből  rátüzött biztositékházzal., ebből egy Fémházas ,biztosan a ablakemelőé , mert ha kiveszem akkor jobboldali sem müködik. Ez a relétábla-fölött-elött  van egy Fekete elektronika doboz alul kb 3-4 csatival : Ez volna a Központi Elektronika vezérlő modul? Ami nem azonos az ezek szerint a ballábnál levő "Komfort központi Modullal"??

A festőnél többször inditásképtelenre lemerült...töltögették--állizólag más nem történt---akku végső soron elinditja az autót mindig---de ha néhány tekerés még kellene akkor már nem biztos---kb 15-25 perc világitás rajta akkor már kell a töltő stb---.

Hogy vannak ezek a vezérlők : Központi Elekektronika---,Ablakra szerelt Ajtóelektronika---. és Komfort modul "csereszabatossága".., pl egy bontott használt, jó , modul cseréjénél : Sima fizikai kicserélés , vagy kódólás mindenképp-mindegyiknél szükséges???

 

 

Előzmény: Vaves (34734)
Vaves Creative Commons License 2019.02.17 0 0 34734

Van egy 0,5-ös piros/szürke ún. komfort vezeték, azon lennie kell gyújtáson tápnak. Ha nincs, akkor jó eséllyel komfortmodul (bal lábtérben a szőnyeg alatt) hibád van.

Mérni pl. bal "A" oszlopnál tudod: fekete csati T20/4-es pin.

Előzmény: Lesolo (34732)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34733

Ajtóban bennt lévő elektronikán biztos jó a test----, máshol is gondoltad??,

Előzmény: mica-r (34730)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34732

jó ötlet---de egy donor volna elsőkörben a legszerencséssebb...,ujnak elég huzós ára van..,bontott meg fekete ló  lehet---esetleg még kompatibilitási problémák is adódhatnak??? Nincsenek tapasztalataim velük.

Előzmény: mica-r (34730)
TraguAre Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34731

Testpontokat néztétek már? 

Előzmény: Lesolo (34729)
mica-r Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34730

Nem lehet ajtóelektronika hiba?

Előzmény: Lesolo (34729)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34729

Segitséget kérnék Audi profiktól!

 

Audi A4 2003 1.8ti.  BEX.  Elektromos ablak nem müködik!     Gyárilag csak elől elektromos!

 

Ablakemelő baloldalt semmilyen kapcsolási formában sem üzemel, kulcsról v táv.vez.ről sem. Utasoldali is csak vezetőkapcsolóblokkról müködtethető--jobb ajtóról, helyből  nem.Nem biztositék-.nem ajtóátvezető hiba, CAN Ok., tápok ajtóvezérlön ellenörizve.

 

Kérdés: Végrehajtó teszt hibátlanul lefut, Vcds clonnal, KTS-el,  Autocommal---de egyik menüjében sincs ablakemelő végrehajtó teszt.., azért nem fut le  az ablakemelő végrahajtóteszt ,mert ezek a progik nem tudják.,  vagy  az autó oldaláról van "blokkolva"..., szerencsés volna, ha valaki már probálta volna ezt a végrehejtótesztet egy echte VagCom-al és  egy hibátlanul müködő ablekemelős autóval egyben.


Ablakemelő Kapcsolók éĺő menüben mükõdtetve : Manuális és autómata üzemmódban is mindegyik mutatja a a KI vagy Be állapotot.

Hibakód: 0533: vezető oldali ajtó vezérlőegység.   Részegység blokkolva v fesz.nélkül.

 

Köszönök minden segitőkész hozzászólást!

 

 

 

 

 

 

  

direx Creative Commons License 2019.02.16 0 0 34728

Engedd el! 

Nem vérszegény a Csávó.

 

Előzmény: atuc (34727)
atuc Creative Commons License 2019.02.15 0 5 34727

Faszikám bemegy az autósboltba:

  -Jó napot kívánok, ablaktörlöt szeretnék az A4-esemre.

  -Üdvözlöm. Milyen évjárat, milyen motor van benne? Alvázkód? Kombi vagy limuzin? Előre vagy hátra szeretné?

  -Na, te IQ bajnok! Mi a f...t kérdezösködsz? A másik boltban biztos tudnak majd adni. Azt hittem itt profik dolgoznak. Na viszlát.

Stetten Creative Commons License 2019.02.14 -1 1 34726

Szia!

 

Melyik fórumon tudtak adatok nélkül konkrétumot mondani? Ha sikerült, minimum varázsgömb kellett hozzá...

 

Ha rákeresel a facebookon a bajusz diagnisztikára, és megadod neki a szükséges adatokat, meg tudja mondani neked hogy megoldható-e vagy nem.

Előzmény: siptiriti (34725)
siptiriti Creative Commons License 2019.02.14 -5 0 34725

A kérdés nem volt "szar" csak a válasz! A kérdés arra irányult, hogy egyeltalán valaki tud –e segíteni? Erre a normális válasz az lett volna, hogy nem, vagy igen de kellenénének ezek az adatok….. stb. Erre itt pökhendi módon okoskodtok mintha mindeniknek alapvető lenne hogy milyen adatokat kell megadni. Ennyit rólatok nagy IQ bajnokok. Érdekes egy másik fórumon ugyanerre a kérdésre normálisan is tudtak válaszolni, és megoldodott a probléma. További sok siker a pozitív hozzáállásotokhoz!

Előzmény: mica-r (34724)
mica-r Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34724

Szar volt a kérdés. 

Gondolod hogy nem kellenek pontos paraméterek? Vagy valaki egyesével végig fog kérdezni? 

Előzmény: siptiriti (34723)
siptiriti Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34723

Az első kérdésemre a válasz az volt, hogy kevés az adat, ami természetesen érthető is. Megkérdeztem, hogy milyen adatokra lenne szükség, azt mért nem lehet leírni hogy pontosan mi kell? Az szerinted NORMÁLIS válasz, hogy úgy kezdem a mondatott „baszki”? „Mi ebben nehéz?” hogy leírta volna milyen adatokra van szükség? Nem a bankkártyám adatait kérdezték ,de más adatokat sem csak egyből ment az észosztás. Nem probléma, elnézést , hogy kérdeztem.

Előzmény: direx (34717)
Gáborvw Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34722

Szia! Nem kell elnézést kérni,én köszönöm a gyors segítséget. Így legalább tudom,mivel kell szembesûlni és valószînű,hogy sajnos ezt a problémát nem tudom megoldani.

Előzmény: direx (34720)
atuc Creative Commons License 2019.02.13 0 2 34721

Megpróbálom egy kicsit szájbarágósabban:

Az alkalmazott metódusok száma függ az évjárattól, modelltől és az alkalmazott indításgátló generációtól.

Ezen metódusok száma nagyobb, mint egy.

Ismerem ezeket a metódusokat.

De már nem segíthetek.

Előzmény: siptiriti (34716)
direx Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34720

Szia.

 

Igen kicsit bonyolultabb, de nem reménytelen.

Keresni kell elsőre egy olyan egfyéntr aki ujra tudja inditani a légzsák vezérlőt és szüz állapotban ujra kiolvasni a hibát és és a kapott esetleges állandosult hibákat javitani.

Elnézésedet az első elhamarkodott irásom miatt mivel félreértelmeztem a hibakodok nélkül az irásodat.

Előzmény: Gáborvw (34719)
Gáborvw Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34719

Szia! tegnap egy Kts-540 volt olvasva. Ma egy Vcds-16.8.3 volt rajta. Hibák nem törölhető,nem reagál semmire. Akkor a hiba bonyolultabb!

Előzmény: direx (34718)
direx Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34718

Szia. 

 

Milyen hibakodkiolvasot használtál, használtak a kiolvasáskor?

 

Az előző h.sz-m kissé elhamarkodott volt ezen adatok alapján.

 

Azért irom ezt mert voltak olyan légzsákvezérlők amelyek sima hibakodkiolvasáskjor is képesek voltak a vezérlő memoria hibát betárolni és egyes régi Vag-Com illesztők helyesebben programok tudták generálni.

Amig a 65535-ös hiba ott van addig semmi sem törölhető diagnosztikával.

Vannak amugy olyan diageszközök amik tévesen közlik ezt a hibakodot, az eredeti hibát nem tudják kezelni és ezt irják.

Ezért kérdeztem az elején a hibakodolvaso tipusát.

 

Előzmény: Gáborvw (34715)
direx Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34717

Ne haragudj de a válasaz is NORMÁLIS volt.

Az adatok voltak kevesek és most is kevés. A kolléga mint irta nagyon sok auto jöhet számitáswba a közölt adatod alapján.

Kellett volna az eredeti , modositani kivánt auto adata . Évjárat, tipus , motorkod. Legalább..

Ha tudod az erredeti oracsoport adatait az még többet segit. 

Ezek alapján tudnak segiteni a kollégák , hogy milyen oracsoport  a helyére illő.

 

Mi ebben nehéz? 

Nem a bankkártyád adatait kérdezték!

Előzmény: siptiriti (34716)
siptiriti Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34716

Bocs, én normálisan kérdeztem, de Te nem tudsz normálisan válaszolni. Ez

Előzmény: atuc (34713)
Gáborvw Creative Commons License 2019.02.13 0 0 34715

Szia! VCDS-hibakód. 65535-vezérlőhiba memória hiba.01025 a hibalámpa kivezérlése hibás.00654 övfeszítő gyutacs vezetőoldal N153 ellenállás túl nagy időszakos. 00532 tápfeszültség túl kis jel időszakos.

Előzmény: 409 (34712)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!