Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BaBandy Creative Commons License 2023.03.26 0 0 36059

Üdvözletem,

 

Lenne egy kérdésem. Ha jól tudom létezik olyan VCDS "kábel" amivel csak kiolvasni tudok, és létezik olyan, hogy tudok értékeket módosítani is? Ez így van? Konkrétan egy DPF csere utáni "nullázást" szeretnék megcsinálni, de az én progimban nem lehet (az "Adaptation" menüpont alatt nem aktív a legördülő menü és azt írja, hogy: "No documentation available"). 

 

Mit tehetnék?

Köszönöm a válaszokat!

 

mica-r Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36058

Nem ismerem a Fiat rendszerét. Mi van a tempomat modulban?

Előzmény: zsoli7411 (36057)
zsoli7411 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36057

Köszi!

Én nem akarok abba az irányba menni csak találgattam.

Itt a VAG COM olvastam más hozzászólást hűtőhőfok beállítása végett.

Ott OBD2 - keresztül megfelelő programmal finomhangolták a pontosabb kijelzést.

 

A tempomat kontroll modulban ezeket az adatokat nem lehetne módosítani?

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (36056)
mica-r Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36056

Az nem jó irány, a 15 éves motorvezérlőnek semmi köze nem lesz a mostanihoz

Előzmény: zsoli7411 (36055)
zsoli7411 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36055

Nagyon köszönöm a gyors választ!

 

A váltó az Bravo II 2007-évjárattól (C514) abban már volt tempomat is.

Gondolom annak az adatait ismerve már közelebb kerülne a megoldás.

 

Igen,azt is gondoltam szaki kellene! (ezért írtam....)

Ebben tudnátok segíteni? (Budapest)

 

Köszönöm!

Előzmény: mica-r (36054)
mica-r Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36054

Ezt a motorvezérlő tiltja elvileg. A sebesség-fordulat aránya eltér, kuplung védelme miatt van ez a funkció. Ha van olyan motorvezérlő szoftver, ami a mostani váltódhoz stimmel, akkor át lehet szoftverezni. Ha nem, akkor keresni kell olyan szakit, aki tudja hol van a szoftverben ez az adat.

Előzmény: zsoli7411 (36053)
zsoli7411 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 36053

Sziasztok!

Tudnátok segítséget adni gyári tempomat beállításával kapcsolatban?

 

Fiat Tipo 1.4 - 2017 évjárat, váltó csere történt a tempomat 3-4-5 fokozatokban teljes funkciókban működik 6-ik fokozatban nem kapcsol be.

 

Az eredeti váltónak áttételeihez képest a mostani váltó áttétel sora picit más.

Gondolom a számítógép az érzékelőkön keresztül 6-ik fokozatban mást érzékel. (nem tudom)

 

Köszönöm előre is a segítségetek!

atuc Creative Commons License 2023.02.27 0 0 36052

Nem, nem.

Semmire nem jó a PIN, ebben az esetben immo adatokat kell átírni. 

A K+Can-t felejtsd el, a legtöbb funkciója nem, vagy rosszul működik.

Előzmény: GáborVwCaddy (36046)
409 Creative Commons License 2023.02.21 0 0 36051

 

 A VCDS egyike sem tud immokódot kiolvasni.

Előzmény: GáborVwCaddy (36050)
GáborVwCaddy Creative Commons License 2023.02.21 0 0 36050

Ahhh,  akkor itt lehet a baj.

 

És a HEX-V2 vagcom? 

Vissza rakom az eredeti műszercsoportot, és megpróbálom azt. 

Ha azzal sem jó, akkor más lehet a baj .

Előzmény: 409 (36049)
409 Creative Commons License 2023.02.21 0 0 36049

A Touran órájával nem áll szóba a VAG K+CAN.

Előzmény: GáborVwCaddy (36048)
GáborVwCaddy Creative Commons License 2023.02.21 0 0 36048

Szia, 

 

Igen, jogos :) 

 

2006-os Caddybe szeretném bele tenni az 1T0920 872E Touran óracsoportot.

Előzmény: balabmw (36047)
balabmw Creative Commons License 2023.02.20 0 0 36047

Első körben el kéne árulnod, hogy pontosan milyen óracsoport ez.

Előzmény: GáborVwCaddy (36046)
GáborVwCaddy Creative Commons License 2023.02.20 0 0 36046

Sziasztok,

 

Még csak most regisztráltam, vissza lapoztam, de sokáig nem találkoztam a témával ezért előre elnézést kérek, ha ismét felteszem. 

 

Teljese belső átalakításon esik át az autóm, jópár extrát kapott ami nem kis munkával és agyalással de össze állt. 

Kivétel egy dolog, műszercsoportot cseréltem és az immó tanításhoz kellene az új cluster PIN-je, amit természetesen nem tudok.

VAG K+Can interfésszel és Vag com commanderrel szeretnék rácsatlakozni a mérőcsop.-ra de a csatlakozás sikertelen. 

Van több videó youtube-on erre a problémára amik legtöbbször a comport hibát taglalják. Végig csináltam, találtam driver-t hozzá, fel is ismerte az eszközkezelő.

De így sem csatlakozik. Végig pörgettem az összes lehetséges cluster típust, de semmi és itt el is akadtam. 

 

Találkozott már valaki ilyen hibával vagy lenne ötlet a megoldásra? 

 

Hálás köszönet.  

atuc Creative Commons License 2023.02.03 0 0 36045

Hello!

Ugyanígy agyaltam én is, sok a verzió, a program, kezelőfelület nagyjából ugyanaz. Hardveresen már nagyobb az eltérés.

Végül PRO5-öt választottam karácsonyi akcióban.

Ha feléd járok, kipróbálhatod. (Ha nem sürgős.) 

Előzmény: Donibcsi (36043)
cam aro Creative Commons License 2023.02.02 0 0 36044

az regi m.helyemen volt snap-on verus, kts570, delphi ds150, vcds, vaux-com, maxidas xx. 

carmanscan... stb.. mind legal, updateable version volt. 

ez igy cirka 10k euro.. de inkabb tobb.  

ezek osszesitve se tudtak a csodat.. 

 

ugyhogy neha elkertuk a szomszed x431-et.. 

..az se tudta.

--------------

egyben biztos lehetsz,. (dehat tudod te ezt )  

olcson nem adnak jot.  :) 

Előzmény: Donibcsi (36043)
Donibcsi Creative Commons License 2023.02.02 0 0 36043

Sziasztok,

 

Launch diagnosztikában jártas kolléga van?

Szeretnék venni egyet, de egyszerűen nem látom át a lehetőségeket, árban is 450€-tól 2000€-ig van minden. 

 

Köszi, ha tud valaki segíteni. 

zozo0524 Creative Commons License 2023.01.11 0 0 36042

Vezérlő cserélve, minden rendeltetés szerűen működik! Köszi a segítséget!

 

Előzmény: 409 (36041)
409 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 36041

Ebbe minden bizonnyal kell egy másik vezérlő. Az én logikám szerint, valahol belül szakadt meg a tápellátása a motoroknak.

Előzmény: zozo0524 (36039)
balabmw Creative Commons License 2023.01.07 0 0 36040

Innen már kár feladni.

Előzmény: zozo0524 (36039)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.07 0 0 36039

Biztosítékok rendben vannak, motorok működnek (leprobava), ha össze van rakva ahogy kell, akkor süket az összes. Leviszem egy villamosságihoz aztán meglátjuk. Én ennyit tudtam tenni, vakon vagyok már. 

Előzmény: balabmw (36038)
balabmw Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36038

F5 és F25 biztiket nézted már?

Előzmény: zozo0524 (36035)
balabmw Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36037

Kizárt! Félre olvastál valamit!

Előzmény: zozo0524 (36035)
atuc Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36036

A Climatronic NEM küld jelet a komfortba. 

Előzmény: zozo0524 (36035)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36035

Motorok működnek, ha kábellel adok nekik kraftot az aksiról, 2 végállás között vígan mennek! Kicsit utána néztem, a climatronic vezérlő jelet küld a comfort elektronikába, az meg a motoroknak! Megpróbálok szerezni mindkettőt és lepróbálom melyik a ludas! Kábelek úgy néz ki rendben vannak!

Előzmény: Syracusa (36033)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.06 0 0 36034

Köszi szépen, már bontom a műszerfalat, hogy a motorokhoz hozzáférjek, vagy legalább a csatijukhoz, hogy mérni tudjak! Az a fura, hogy egyszerre 3 is bedöglene? Inkább én is elektromossági gondra tippelek, de majd meglátjuk! Amint tudok valamit jelentkezem!

Előzmény: Syracusa (36033)
Syracusa Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36033

Seathoz nincs rajzom, ez egy azonos modellévű Octi Climatronicja. A 243 test és az A58 5V a közös csak, mindkettő a szervók potmétereihez kell.  A szervók mozgatómotorjai egyenként, két dróton a vezérlőtől kapnak változó polaritású tápot, de ha ezzel gáz lenne, maga a vezérlő sem menne.

Nem ziher, hogy a tiédben pont ugyanez van, de általában azonos időszakban egyformák, csak a kezelőpanel ergonómiája más.

Előzmény: Syracusa (36032)
Syracusa Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36032

Nézd meg ELSA-ban vagy valahol a kapcsolási rajzán, hogy honnan kapják a motorok a delejt és a testet. Azokat a vonalakat kell végigmérni.

A hibaüzenet szerint a motor nem megy, mert beállt/beszorult (a mechanika) vagy nincs tápfesz. Nyilván utóbbi a nyűgje, a közös hiba miatt.

Előzmény: zozo0524 (36031)
zozo0524 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 36031

Sziasztok!

Adott egy 2003-as Seat Leon 1M, 1.9 TDI motorral, climatronic vezérlővel! Meleg levegőt szépen fújja, a ventilátor erőssége állítható, azonban nincs hideg levegő, nincs fújás irányának állítása!

 

A VAG 3 hibakódot dob be: 

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (v85)

            41-00 - Blocked or No Voltage

01271 - Temp. Reg. Flap Motor (V68)

             41-00 - Blocked or No Voltage

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

             41-00 - Blocked or No Voltage

 

Merre induljak el a hiba keresésében? Egyszerre romlott volna el az összes motor? Elég hihetetlennek tűnik!

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv!

balabmw Creative Commons License 2022.11.22 0 0 36030

Ezzel megoldódott.

 

Köszönök minden ötletet és észrevételt. :-)

Előzmény: balabmw (36027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!