Lenne egy kérdésem. Ha jól tudom létezik olyan VCDS "kábel" amivel csak kiolvasni tudok, és létezik olyan, hogy tudok értékeket módosítani is? Ez így van? Konkrétan egy DPF csere utáni "nullázást" szeretnék megcsinálni, de az én progimban nem lehet (az "Adaptation" menüpont alatt nem aktív a legördülő menü és azt írja, hogy: "No documentation available").
Ezt a motorvezérlő tiltja elvileg. A sebesség-fordulat aránya eltér, kuplung védelme miatt van ez a funkció. Ha van olyan motorvezérlő szoftver, ami a mostani váltódhoz stimmel, akkor át lehet szoftverezni. Ha nem, akkor keresni kell olyan szakit, aki tudja hol van a szoftverben ez az adat.
Még csak most regisztráltam, vissza lapoztam, de sokáig nem találkoztam a témával ezért előre elnézést kérek, ha ismét felteszem.
Teljese belső átalakításon esik át az autóm, jópár extrát kapott ami nem kis munkával és agyalással de össze állt.
Kivétel egy dolog, műszercsoportot cseréltem és az immó tanításhoz kellene az új cluster PIN-je, amit természetesen nem tudok.
VAG K+Can interfésszel és Vag com commanderrel szeretnék rácsatlakozni a mérőcsop.-ra de a csatlakozás sikertelen.
Van több videó youtube-on erre a problémára amik legtöbbször a comport hibát taglalják. Végig csináltam, találtam driver-t hozzá, fel is ismerte az eszközkezelő.
De így sem csatlakozik. Végig pörgettem az összes lehetséges cluster típust, de semmi és itt el is akadtam.
Találkozott már valaki ilyen hibával vagy lenne ötlet a megoldásra?
Biztosítékok rendben vannak, motorok működnek (leprobava), ha össze van rakva ahogy kell, akkor süket az összes. Leviszem egy villamosságihoz aztán meglátjuk. Én ennyit tudtam tenni, vakon vagyok már.
Motorok működnek, ha kábellel adok nekik kraftot az aksiról, 2 végállás között vígan mennek! Kicsit utána néztem, a climatronic vezérlő jelet küld a comfort elektronikába, az meg a motoroknak! Megpróbálok szerezni mindkettőt és lepróbálom melyik a ludas! Kábelek úgy néz ki rendben vannak!
Köszi szépen, már bontom a műszerfalat, hogy a motorokhoz hozzáférjek, vagy legalább a csatijukhoz, hogy mérni tudjak! Az a fura, hogy egyszerre 3 is bedöglene? Inkább én is elektromossági gondra tippelek, de majd meglátjuk! Amint tudok valamit jelentkezem!
Seathoz nincs rajzom, ez egy azonos modellévű Octi Climatronicja. A 243 test és az A58 5V a közös csak, mindkettő a szervók potmétereihez kell. A szervók mozgatómotorjai egyenként, két dróton a vezérlőtől kapnak változó polaritású tápot, de ha ezzel gáz lenne, maga a vezérlő sem menne.
Nem ziher, hogy a tiédben pont ugyanez van, de általában azonos időszakban egyformák, csak a kezelőpanel ergonómiája más.
Adott egy 2003-as Seat Leon 1M, 1.9 TDI motorral, climatronic vezérlővel! Meleg levegőt szépen fújja, a ventilátor erőssége állítható, azonban nincs hideg levegő, nincs fújás irányának állítása!
A VAG 3 hibakódot dob be:
00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (v85)
41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Temp. Reg. Flap Motor (V68)
41-00 - Blocked or No Voltage
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
Merre induljak el a hiba keresésében? Egyszerre romlott volna el az összes motor? Elég hihetetlennek tűnik!