Gondolom a régin egy pöcök volt amit le kellett nyomni. Az az úszót nyomta lejjebb, hogy magasabb legyen a benzinszint. Az újon ez már nincs, csak a folytószelep zárásával lehet dúsítani a keveréket.
Na már minden össze van szerelve, csak a karburátor van hátra.
Szétszedtem ezt az új utángyártottat és abban a szelepek száma más, mint az én régimben.
Ez mennyire jó?
És olyan kis rugót se tudtam szerezni...
Összekombináltam a két karbit. Holnap ha lesz időm, veszek új benzint, felrakom a karbit és reménykedem.
Előtte megpróbálok valami karbi beállítást nézni neten.
Legutóbb ugye amikor összeszereltem pár hete és gondoltam most minden új, minden szuper lesz és pöccre indul majd ... Hát esze ágában sem volt még csak úgy tenni se, mintha be akarna indulni.
Megnéztem, a lyukán is tágítottam - semmi változás. A hozzászólásokból ugy látom, hogy benzin utánpótlás probléma okoz ilyet. Megpróbálok végigmenni a benzin útján, csak sajnos nem értek a motorokhoz.
Nem kellett megvenni..... ez a motor egy méret a Hondával, az újabb amerikás motorral, és az olasszal is. Minden mindennel cserélhetö. Gyárt a kinai, a román, a lengyel, a török, az olasz is.
Méretre, formára mind egyforma. Nyilván minőségre nem biztos.