Keresés

Részletes keresés

ali kis Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35714

Nem avatkoztam bele eddig, csak most segíteni kellett egy kicsit. Ez a csoport a végén kész szerelő mestert képez Roli kollégából.(:-)))

Előzmény: triplaharom (35709)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35713

Na a gyertyát benyomtam 2,5 ml benzinkeveréket.

És csodák csodája beindult. Utána már indult rendesen. :)

 

Végre, hogy beindult! :)

 

Az a folyás nem tudom miért van. 

Mit csináljak vele? 

Leszerelem a blokkról a karburátort a kis fém összekötővel együtt.

 

Aztán lesz egy két oldalon nyitott csődarab (ennek mi a neve??) és a karburátor. 

Mit tegyek ezután?

Előzmény: L_áma (35712)
L_áma Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35712

Áljon meg a menet! Hogy kerül "kifolyós" benzin a karburátor talptömítéséhez?

 

Ne beszéljünk már ennyi marhaságot össze! Ha ott kifolyik a benzin nem a tömítés, meg a talp egyenesség a baj.

 

Ha ott folyós benzin van, az már tuti nem fog elindulni. Ellenben tömítés nélkül el kellene, legfelejebb hülyén jár.

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35711

Akkor így a jó? 

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35710

Erről beszéltek ti is? 

Már két helyen is szivárog....

triplaharom Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35709

Én sem, csak véletlenül benéztem. 😁😂

Előzmény: ali kis (35707)
ali kis Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35708

G piros töltő(táp) tekercsről első láb

I sárga impulzus tekercsről középső láb

1 föld a gyertyára menő mellett

https://futarmotorosbolt.hu/termek//jawa-babetta-207-210-tirisztoros-trafo-hun-f-a-gy----14169

Ezen rajta van a matrica, Sajnos fordítva.

Előzmény: Roli_007 (35703)
ali kis Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35707

Bocsi! Nem tudtam, hogy verseny van.

Előzmény: triplaharom (35706)
triplaharom Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35706

Nyertél ! 😁

Előzmény: ali kis (35704)
triplaharom Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35705

Azt nem szabad agyon húzni, mert akkor elvetemödik az a két fül, amit a csavar rászorít.

Rakját oda rajzlapból kivágott tömítésből hármat, a középsőnek vágd le a két fülét hogy az kerek maradjon.

Vékonyan kend be tömítő pasztával és úgy rakd a helyére, de csak finoman húzasd össze.

Amennyiben nagyon elvan hajolva, 1-2 esetben még sikba lehet reszelni csiszolni.

Előzmény: Roli_007 (35702)
ali kis Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35704

Nem szabad ezerrel meghúzni, csak százzal. (:-)))

Vedd le a karburátort és tolómérő szárával ellenőrizd a talp síkját. Ha túl nagy erővel húzod akkor hajlamos a füleknél behajolni.

Ha behajlott, akkor síkba kell csiszolni.

Előzmény: Roli_007 (35702)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35703

Itt nincs jelölés, melyik G I 1.

 

Melyik melyik? 

https://smartmotor.hu/C-D-I-CDI-gyujtas-trafo-BABETA?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgrO4BhC2ARIsAKQ7zUma7v0PRHeCnNdb3jEGt6WR9cdNDNvI1vYHW6XUEaaG4Db959rUEEwaAjxuEALw_wcB#

 

Mert ezt még nem szereltem be, régivel próbálom most.

Előzmény: Roli_007 (35701)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35702

És a karburátor és a henger közötti új tömítés megint engedi kifolyni a benzint...

Sz@r ez a papír tömítő. Pedig ezerrel meg van húzva.

Ti mit tennétek ide, ami tömít is?

Előzmény: Roli_007 (35701)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35701

Értem, köszi.

 

És nem indul.... :(

Mintha nem lenne rendesen szikra...

Előzmény: RobertZ (35700)
RobertZ Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35700

Igen, ezáltal benzinben dúsabb a beszívott keverék. Mivel a hideg hengerfalon amúgy is kicsapódik a beszívott benzin egy része ezzel van kompenzálva.

Előzmény: Roli_007 (35699)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35699

A szivató állását nem értem még. 

Miért az a szivató, ha zárva van a kis kör lap? 

Akkor kevesebb levegőt kap...

Előzmény: Csufi15 (35698)
Csufi15 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35698

Igen. Jól látod, logikus. Akkor már mindent értesz.

Előzmény: Roli_007 (35697)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35697

Ja, hogy utolsó kép az alapjárati csavar határozza meg, mennyire maradjon nyitva. :)

 

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35696

Ha felső állásban van a kar: 

Így néz ki: 

 

Ha lefelé van fordítva (másik állás, Lenti):

 

Első eset a szivató? Azaz sor kell a nagy levegő beáramlónak zárva lennie és csak a kör szelepen lévő pici lyukon megy csak a levegő? 

 

Ill. ha gázt adok a másik oldalról így néz ki: 

Ha elengedem a gázt:

A kör alakú lapocska ekkor sem zár teljesen, látni, hogy alul be is látni. Ez normális?

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 35695

Igen, azon volt egy pöcök, arra gondoltam. 

És itt a szivató állás akkor az, amikor felfelé van billentve a kis kar?

Azaz ha oldalról belenézek a nagy átmérőjű lyuk nyitva van?

Előzmény: Csufi15 (35694)
Csufi15 Creative Commons License 2024.10.19 0 0 35694

Gondolom a régin egy pöcök volt amit le kellett nyomni. Az az úszót nyomta lejjebb, hogy magasabb legyen a benzinszint.  Az újon ez már nincs, csak a folytószelep zárásával lehet dúsítani a keveréket.

Előzmény: Roli_007 (35691)
Csufi15 Creative Commons License 2024.10.19 0 1 35693

Ha minden igaz, fölfelé billentve van szivató álláson ( zárva a folytószelep)

Előzmény: Roli_007 (35692)
Roli_007 Creative Commons License 2024.10.19 0 0 35692

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.19 0 0 35691

Még azt mondjátok már meg nekem, hogy ezen az új karburátoron hol található a szivató gomb?

 

https://agrooroszi.hu/img/14302/71051/1000x1000/71051.webp?time=1708091426

 

(Mert a régin van.)

Roli_007 Creative Commons License 2024.10.19 0 0 35690

Na már minden össze van szerelve, csak a karburátor van hátra.

Szétszedtem ezt az új utángyártottat és abban a szelepek száma más, mint az én régimben.

Ez mennyire jó? 

És olyan kis rugót se tudtam szerezni...

Összekombináltam a két karbit. Holnap ha lesz időm, veszek új benzint, felrakom a karbit és reménykedem. 

Előtte megpróbálok valami karbi beállítást nézni neten.

 

Legutóbb ugye amikor összeszereltem pár hete és gondoltam most minden új, minden szuper lesz és pöccre indul majd ... Hát esze ágában sem volt még csak úgy tenni se, mintha be akarna indulni. 

 

Most remélem jó lesz!

Előzmény: Roli_007 (35669)
Nobody1 Creative Commons License 2024.10.17 0 0 35689

Szívesen.

Előzmény: Ali-bá (35688)
Ali-bá Creative Commons License 2024.10.17 0 0 35688

Köszönöm szépen. Mindennek utána nézek.

 

Előzmény: Nobody1 (35687)
Nobody1 Creative Commons License 2024.10.17 0 0 35687

"sajnos nem értek a motorokhoz"

 

Talán ha ezt letöltöd segít egy kicsit. A 43. oldalt nézd (magyarul van)...

 

https://www.guede.com/sys/dl/94365_94369_ml.pdf

Előzmény: Ali-bá (35686)
Ali-bá Creative Commons License 2024.10.17 0 0 35686

Megnéztem, a lyukán is tágítottam  -  semmi változás. A hozzászólásokból ugy látom, hogy benzin utánpótlás probléma okoz ilyet. Megpróbálok végigmenni a benzin útján, csak sajnos nem értek a motorokhoz.

Előzmény: Mnagy (35680)
L_áma Creative Commons License 2024.10.17 0 0 35685

Nem kellett megvenni..... ez a motor egy méret a Hondával, az újabb amerikás motorral, és az olasszal is. Minden mindennel cserélhetö. Gyárt a kinai, a román, a lengyel, a török, az olasz is.

Méretre, formára mind egyforma. Nyilván minőségre nem biztos.

Előzmény: Jocjoc123 (35684)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!