Nekem dr. Hatvani mondókájából ezt tetszik legjobban:
"a Canon személyre szólóan összeállított egygépet, ami lehet, hogy képesilyenképeket csinálni"
Úgy látszik másnak nem jutott ebből premier konfigurációból. :-))) Sőt sokaknak csak makrófotózó gépre futotta, másoknak tájazóra, ismét másoknak muflonozóra, stb. A jégmadárakciófotózó gépet csak kiemelten fontos és tehetséges jövő reménységei kapják a Canontól. És csak fiatalok, mert mint Hatvani doktor megállapítja:
"A Magyar Természetfotósok Szövetsége egy 40-50 éves társaság"
...na jó-jó, értjük, hogy nem a társaság, hanem a tagok korára gondol, akik tehát valami vén faszok gyülekezete és nem tűrik a fiatalokat. Kivéve az év ífjú természetfotósait. :-)))
Aztán ez is édes:
"Én laikus vagyok, nem értek a fotózáshoz, de nekem Szentpéteri azt mondta, hogy a jégmadaras kép diapozitív"
Én a múltkor láttam egy szarvas tehenet rókát elleni. Mondom, láttam. Becs' szó.
"Noha Kármánék eddig túlnyomórészt támogató leveleket és telefonokat kaptak, nem mindenki ért velük egyet: dr. Hatvani Zsolt, a Pécsi Tudományegyetem dékáni hivatalának vezetője, Szentpéteri L. József kollégája igen heves hangon bírálta a naturArtot a botanikusok levelezőlistáján. "Régóta ismerem Szentpéterit, úgy tudom, hogy nincs műterme. Rengeteget eljár fotózni, nagyon komolyan dolgozik. A Magyar Természetfotósok Szövetsége egy 40-50 éves társaság, akik fotózgatnak, és évente díjakat adogatnak egymásnak. Csípi a szemüket, hogy egy ilyen fiatal gyerek belemegy a vízbe, és olyan képeket csinál, amilyenekre nekik esélyük sincs. Én laikus vagyok, nem értek a fotózáshoz, de nekem Szentpéteri azt mondta, hogy a jégmadaras kép diapozitív. Ha valaki egy témáról 8-10 ezer fotót készít, abba beleesik egy-egy jó felvétel is. Lehet támadni valakit, de ehhez nem kell hazudni! Ennek a fiúnak egy nemzetközi pályázat megnyerése után a Canon személyre szólóan összeállított egy gépet, ami lehet, hogy képes ilyen képeket csinálni!" - jelenti ki Hatvani." Heti Válasz