Van egy full gyári korhű 88-as XJ 600-am . Korábban tettem be képet róla .
Abban az időben ezzel a két fajta gumival szerelték őket . Metzeler Lasertec meg a Perfect M77
A bizti táblán kívül minden eredeti , szinte OT . A gumit is ahhoz kerestem .
Korábban (2015ben) azzal a szándékkal vettem , hogy CR lesz belőle , de nem volt lelkierőm nekiesni , mert három túradobozt és doboztartókat is kaptam hozzá .
en feltem, hogy tultarolt, de nekem is 2018 év 41. heti abroncsot küldtek, kb kt hét volt a posta.
mire venned ezt a gumit?
en sokaig a heidenau k43-en hazitaltam, de a Shinko E270 sokall menőbb, nagyon jó lágy keveréke van, fasza ballonos, plusz kb 11 milli a barazdamelysege
Nekem van egy Zephyr 550-em.Nagyon kezes ,dinamikus könnyen vezethető és a Hondáimhoz képest hibamentes motor.Amikor hozzám került egy karbi tisztítás és aksitöltés kellett neki és azóta is tökéletesen működik.Ez pl.egy év állás után is pöccre indult.Nagyon nem használom mert nekem alacsony,és kinti papíros....ha esetleg érdekel kipróbálhatod..
amugy meg - nem tudom, mennyi a keret - siman vegyel egy 883-as karbis harley sportstert, lehetoleg olyat, ami nincs chopperesitve. Megbizhato, szerelheto, olcson fenntarthato, tokeletes kistraktor es a legszorakoztatobb naked bike evör.
Köszönöm a tippet. Nagyon tetszenek a W650 és a W800-asok. Ráadásul a 650 - en, ahogy te is emítetted még berúgó kar is van. Tényleg hihetetlen az érték tartásuk, a 10-14 éves 650 is annyiba kerül mint egy 3-4 éves 800 as. Meggondolandó mert jó motorok.
Kawasaki zephyr? Igaz ez más kategoria. Van az ismeretségi körömben egy, 78000km ez gondolom már kicsit sok egy lég olajosnak. Vélemény?
A másik amit találtam Suzuki Gs 550 1980. Van ezeknek valami típus hibája?
en azt szoktam, hogy Szalkanal kimegyek a hatarn es garampáld felé körbekerülöm a börzsönyt szlovák oldalt, majd Ipolyságnál visszajövök, és a másik oldalt kerülve hazagurulok.
Errefele sokkal békésebb, alig van ember az utakon, csak akkor jelennek meg újra, amikor ahatáron visszajössz.
benéztem az instádra ( ha már beszúrtad ) istenbiz én láttalak egy műsorban , talán az ózonon . Ha jól emlékszem a dunakanyarban volt séta a parton , és talán kecót is mutattak ...
Köszönöm, én is így gondoltam. A váznál max. a segéd vázból vágnék ugye a stílus miatt. Talán abban lenne szerencsém, hogy vagy 10 éve nem vizsgáztatták le és így nincs róla fénykép a rendszerben.
Új vagyok itt nálatok ezen a fórumon, nem olvastam vissza ,ezért ne haragudj ha olyan kérdést teszek fel amire már sokan válaszoltak.
Tervbe van egy CB400 vásárlása, lejárt magyar forgalmival ,de nincs kivonva. Szeretném Café Racer stílusban átfaragni . Vizsgán mennyire kötnek bele egy ilyen átépítése ,ha egyébként a kötelező dolgok ,index,tükör,lámpák .... rendben vannak?