Megnéztem! Az injektor hídba megy benzin, de kifele mar nem szét szedtem kifújtam. Rendeltem egy nyomás szabályzót szerintem az lesz a rossz, legalább is remélem 😁 hétfőn ki derül 🤞
Sziasztok. Van valakinek tippje miért indul az autó? 1997. 318 I cabrio. 6-7 évet állt. tank le kitakarít új AC új tank műszer, új üüzemanyag szűrő, injektor ultra hang híddal együtt. bontott de működő légtömeg mérő. Szikra van benzin van főtengely jeladó jó. alapjárati motor is jó. De nem indul. Ha féktisztitóval befújok 3 mp ig jár. már kifogytam az ötletekből. köszi
Szerintem, ha a difi felfogatással van gond, akkor az csak egyet üt elinduláskor, esetleg váltáskor vagy hirtelen gázadáskor és inkább olyan tompa, döndülő hangja van.
Sziasztok! E36 320i m50b20 az alany. A tünet az az, hogy rükibe ha nagyon lassan csúsztatom a kuplungot akkor valami elkezd benne kopogni és ilyen kicsit "darabossá" válik (ezalatt azt értem hogy mintha ütne valahol valami), ha adok neki gázt és nem alapjáratba csúsztatom akkor megszűnik ez a kopogás és "darabos" érzés. Kettőstömegűre gyanakszom. Cseréltem váltótartó bakot valamennyivel jobb lett (poliuretán lett beletéve) viszont álló helyzetben nagyobb gázadásnál is lehet érezni egy kis rezonanciát, alapjáratba viszont nem rezonál. Kardáncsapágy csere is megvolt. Egyedül esetleg még a difi sziletjeire gyanakszom. Hardy jó. Motortartó bak szintén poliuretán. Szerintetek mi a gond? A difitartó szilentek vagy pedig kettőstömegű?
Igen, az örökké visszatérő téma BMWs körökben, és szinte mindig valahol 2000-2005 között kell elhelyezni a gyár idővonalára a RIP feliratot.
Sokan úgy tartják, hogy technikailag a legjobb BMW az E39, nekem az E38 még nagyon tetszett, az E46 már nem - annak ellenére, hogy az M3 CSL egy abszolút etalon, de már messze nem a hétköznapi kategória.
Jómagam nagyon nagy rajongója vagyok az Eberhard von Kuenheim időszaknak, úgy gondolom, hogy minden, ami igazi BMW, azt neki köszönhetjük, és persze a '90-es évek eső fele volt a technikai csúcs. Részemről E21-E30-E36, E28-34, E24, E32-E38.
Mindent tudtak, amit egy autónak tudnia kell, és ez még az a világ, mikor az autó volt az eszköz, nem pedig az üzembentartója.