Keresés

Részletes keresés

csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2347

Ok köszi a választ,majd ha már tudok járni nki állok ,és összerakom.

 

Zsomi!

Ha kevesled a teljesítményt akkor könnyen növelhetsz rajta kicsi munkával mivel négyütemü a motorod. A test alatti dobozból vezesd a légszűrőházba a nyomást,természetesen zártrendszerü ház kell hozzá egy kamrával ahol körbe forog a levegö,és az alján van egy pici luk amira azért van szükség mert a test alól vizet is nyomhat föl,ezt kell lecsapatni. Tulajdoképpen amennyi a test alatti nyomás annyival túlvan töltve a motor,ha akarod segítek neked ebben. A gyujtást meg vákumosra kell cserélni mert amikor nö a nyomás akkor elkell venni az előgyújtást,ha van 0.3 bar nyomásod akkor már 100 lóerő fölött lessz a motorod.

baltech Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2346

Mivel nincs áramlásrendeződ, így a ventillátor után a levegő forog, tehát a légcsatornát tölcsérszerűen hagyja el. minél hosszabb a légcsatorna, ez annál kevésbé érvényesül.

Szerintem szerelj bele áramlásrendezőt, és az megmerevíti a gyűrűt is.

Előzmény: zsomi.vac (2343)
baltech Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2345

Köszi a képeket.

Az árát illető kérdésem egy kicsit felelőtlen volt, ugyanis a nejem vázolta az idei várható kiadásokat, és mindjárt rájöttem hogy nem is annyira akarok én légpárnást venni, úgyhogy nem is merek ráalkudni.

Egyébként ebbe tényleg csak egy motor kéne.

Előzmény: csonakszerviz (2341)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2344
Peti a jobb minőségű lapát 15 euró per db,a szállítás 35 euró.Ehhez képest már lehet kalkulálni,a gyengébb lapát árát nem tudom
zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2343

Lajosbá

A gyújtás kalapácsos.Szerintem nem is szabad elsőre mást csinálni és talán az után sem.A lehető legegyszerűbb a legjobb mert azzal nem lehet hiba.Ahogy néztem az én mocim nem pörög 5000fölé egyenlőre, ide pedig ez tökéletes.Most még azon agyalok hogy a héten teljesen készre csinálom a gépet és a lapátszöget is megnövelem,hátha elbírja a moci és jön 1 kis plusz teljesítmény a gépre,emelésben és tolásban is.Bár ide már 85Le-t ír a progi,de hát ezt még tudnia kell a gépnek.

 

Medz

Az a kis idő annyira kevés volt hogy a véleményedet a hajóról el sem mondtad.Szerinted milyen?Őszintén.Így kell ennek működnie?Tolóerő így rendező nélkül jó???

Nézz rá légyszíves a jelleggörbéjére mégegyszer a 900as lapárnak 50' nál.Hogy biztos megfelelő e a nyomásponti légyszállítás.Egy haverom csinált 1  excel táblázatot amin oda-vissza lehet olvasni az adatokat a leválasztásról az alapjá a jalanlegi leválasztás 27% ehhez jó lenne az 50' lapátszög??

 

Baltech

A gyűrű túllóg a testen 20 cm-et ha nam vágom le akkor a lapátot csak a gyűrűhöz tudom rödzíteni mint most és akkor a gond is ugyan az,mert ha még el is fordul a lapát a gyűrűt egyböl deformálja ahogy gázt adok ebből következik hogy vagy a gyűrű fog eltörni ha a lapát a végén lesz, vagy a lapát ér majd a gyűrűbe.

Szerinted miért nem kéne levágni a gyűrűből?

.lajosba Creative Commons License 2009.04.13 0 0 2342
sziasztok! zsomit kérdeznélek hogy milyen a te subi motorodon a gyujtás megszakitos vagy elektromos mert azzal nyüglödök mert egyiksem jo a másikhoz ugynézki.
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.11 0 0 2341
Íme motor nélkül,ígynézki!
.lajosba Creative Commons License 2009.04.11 0 0 2340
sziasztok csonakosnak: az égésedre mondanám vagyis ugyérzem emlitésremélto / Bepanthen / kenőcs kisdarabon probáld meg nekem bevált !!!!!!!
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.11 0 0 2339

Baltech!

Pont olyan mint ami fentvan csak motor nélkül,még a motortartó is megmaradt a burkolattal együtt,kicsit lekell mosni,és szép,de rakok fel,9 után most elég nehezen megy a járás az égés miatt,ne legyen senkinek mert nagy szivás,elsö két nap még jobb is volt,most meg nemhajlanak a lábaim mert feszül minden!

baltech Creative Commons License 2009.04.10 0 0 2338

Zsomi!

 

Szerintem a gyűrűből ne vágj le, inkább tedd hátrébb az egész kormánylapát felfogatást mindenestül, hogy a fordulási tengelye a lapátoknak egysíkban legyen a gyűrű végével.

Előzmény: zsomi.vac (2335)
baltech Creative Commons License 2009.04.10 0 0 2337
Képet tudsz feltenni a mostani állapotáról?
Előzmény: csonakszerviz (2333)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.10 0 0 2336

Nagyon nem értettem a kérdést csak sejtem a lényeget,a sogorom olaszoktól hoz haza töbnyire robogókat,de rendelésre mást is kereshet. Én azért gondoltam a moto guzzira mert szétlehet csavarozni váltó nélkülire,és viszonylag kevés a súlya, Lajosbá megirja mitszeretne,és utánna nézek lehet idahaza is találni olcsó motort.

Azért komplett motorkerékpárt akartam mert megvan minden sallang akkor,gyujtás,kábelek,stb!

Zsominak!

Szerintem vágd le a gyürűt a lapát felfogatásánál,és rögtön rendbejön minden.

Minél hosszab a cső annál kevesebb a szállított mennyiség,igazábol a lapát széle a mérce,hogy a centrifugális erőtöl kifelé sodródó levegöt is feltudjuk használni mert hátrafelé van vezetve igy,jobb a hatásfok illetve a hang is csendesebb mert ütközik a gyürűben.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.10 0 0 2335

Tehát kormánylapát

 

Megaztán ez is az

 

Az első kép az igazi mérce.Ezen jól látszik hogy a kormánylapát milyen mélyen van a gyűrűben,és hpgy a gyűrű hossza is túl nagy.Már nagyon régóta keresem azt a leírást ami meghatárizza a gyűrű hosszát,akár az átmérő függvényében, de erre még soha senki nem tett fel infót,vagy csak nem találom.

.lajosba Creative Commons License 2009.04.10 0 0 2334
wsziasztok csonakszervizhez lenne kérdésem, mégpedig emlitetted hogy valamilyen motor kero motorja van valamerre és erre föl kérdezem más tip motor 1000- be nem e kerülne valahonnan?
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2333
Ha sietsz akár 300 alatt is elviheted,persze nem sokkal de rugalmas vagyok.
baltech Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2332
Hogyé adod?
Előzmény: csonakszerviz (2331)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2331
Az enyémből két nap alatt tudsz csinálni egyet,engedek az árból vidd el!Csak valami motor,és mehet,esetleg szétszedve de van egy komplett jetski motorom,sedoo 650 es vizes 75 lóerös.
baltech Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2330

Hogy mikor lesz a tali?

 

Mihelyst kész a légpárnásod. Az enyém ugyanis nem valószínű hogy elkészül mostanában. :(

Előzmény: .lajosba (2329)
.lajosba Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2329
sziasztok! baltekot kérdezném talán készenvan a hajod hogy mehetünk kiprobálni? egyébként mikor lessz a tali?
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2328

Üdvözlök mindenkit!

Yamaha 6 lóeröst hivatalosan elfogadják nálunk,valamiért,de csak a yamahát,,a többinél nemszoktak szolni esetlek figyelmeztet,ha normális velük az ember,vagy cseréld le a matricát,de azért ök értenek hozzá,hiszen elég sokat látnak napi szinten. Amit írtál azzal a testel ez a motor jól fog menni föleg 1 személlyel,de azért vizisielésre negondolj.

Dolenkai Creative Commons License 2009.04.09 0 0 2327

Köszi a linket!

További jó bütykölgetést mindenkinek.

Előzmény: baltech (2324)
baltech Creative Commons License 2009.04.08 0 0 2326

Zsomi!

 

Tudnál feltenni képet a kormánylapátjaidról?

 

Előzmény: zsomi.vac (2316)
baltech Creative Commons License 2009.04.08 0 0 2325

SRÁCOK!

 

Itt a nyár!

 

Légpárnástalálkozó valamelyik hétvégén?

baltech Creative Commons License 2009.04.08 0 0 2324

Hello!

 

Bár itt is vannak hajós szakik, de nézz át a motorcsónakos topicba, ott több hozzáértő van!

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9018292

Előzmény: Dolenkai (2323)
Dolenkai Creative Commons License 2009.04.08 0 0 2323
Tanácsot szeretnék kérni.

Csónak és motor vásárlás előtt állok.

A Dunán szeretnék poroszkálni vele.

Testben egy 3,8-as vácin, motorban pedig 6 le-s kétütemű yamahán gondolkodtam.

Szerintetek jó választás lenne?

Másik gondom, hogy a 6 le = 4,4 kw. Cseszegetni fog ezért a hatóság, hiszen a jogszabály 4 kw teljesítmény alatt nem teszi kötelezővé a vizi jártasságit.

Előre is köszi!

Üdv!

 

csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.08 0 0 2322
Megnéztem a videót nekem is hasonlóan jól fordúl akár az udvaron is tudok menni vele.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.06 0 0 2321

Köszönöm hogy megmérted.Az én lapátjaim 24cmesek.Ezt a súlypontdolgot még sohasem hallottam,de a gyárit nézve az simán megfordul hejben.Ezt több videón is lehet látni.http://www.youtube.com/watch?v=e8WVu4sukEU

A hétvégén kipróbálom a 20as lapátokat hátha az bejöm.Szombaton már kíjebb hoztam 10cmel így már kicsit jobb volt,de ha teli gázt húzok akkor a lapátok kiegyenesednek.Ezért gondoltam hogy kisebb kéne,és akkor nem is zárná le a szélső lapát a gyűrűt.

csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.06 0 0 2320

A kormánylapátok 20x52cm esek!

A letörés a végén 8cm mélyen 4cm.(sarkalása,)

csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.05 0 0 2319
Azért fordulhat rosszul mert a test sulypontjához közel van a lapát,igy nagy energia kell az elfordításához,ha meg tul nagy a lapát akkor elfodított állapotban nagyon kitakarják a légáramlatot akár el is zárhatják ha fedésbe vannak,lehet a keskeny a megoldás.
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.05 0 0 2318

Holnap megmérem de kb 25cm er lehet.

A madot 350 ért gondoltam de meghalgatok minden ajánlatot,csak a motor lett kivéve megmaradt a propeller bordásszíly stb. Hibátlan még most is a test nemvolt törve egyebek. Esetle tudok hozatni motort is hozzá kb 200 körül van kint egy motoguzzi komplett motor.Holnap lemérem pontosan a lapátot.,csere is érdekelhet,komoly laptop,auto,stb,

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!