Nem régen vettem egy DT 80 Lc2-es szerkezetet. Eléggé lelakott állapotban van, és segítséget szeretnék kérni. Nem tudom, hogy a kuplungot hogyan tudnám eltávolítani. Láttam egy oldalon egy eszközt, de ott 27x1-es méret szerepelt, de én 25,5-ös belső méretet mértem. Így azt nem merem megvenni. Valamint keresnék néhány alkatrészt, ha valakinek akad elfekvőben esetleg. Pl.: kuplung kar, km és fordsz. spirál, hátsó kipuf. , burkolati elemek.....stb.
Ja és még egy kérdésem lenne. Berúgókar. Hallottam valami csapágyazásos módszert. Tud erről valaki valamit?
Yamaha DT125MX 2A8 típusú motort újítok fel,szeretném a segítségeteket kérni a lengővilla felfogatásához kellene nekem fel újító szett(műanyag perselyek,csőtengely,porvédő csészék,és a csavar tengely)ha valaki tudja hol lehet beszerezni legyen szíves segítsen.Köszönöm!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Nemrég vettem egy dt 50 mx-et 92-es évjárat angol exportos gép még léghűtéses és 6v-os. Semmi csörgés 10 ezer km van benne. A problémám az, hogy erő van benne még 3-asba is emeli az elejét viszont a végsebessége az csak 45-50 km/h a bűvös 60-at azt nagyon nehezen éri el. Tervbe van az első lánckerék cseréje (eredeti 11 fogas) egy 14 fogasra. Remélem a problémát ez részben megoldja. Viszont szeretnék rá venni egy 70 ccm-es hengert és abba kérném a tanácsotokat, hogy jó-e rá a régi hengerfej? Nem fog a dugattyú beleverni? Mivel nagyobb az átmérője. belefog-e csúszni a persely alja a forgattyúsházba vagy kikell belőle maratni? Megköszönném ha tudna valaki tanácsot adni! Köszi!
hello.Lenne egy nagy kérdésem: rd50-es Yamaha motort tud valaki szerelni? Az első tárcsaféket és a külön olajozást kellene megcsinálni, az elektronika visszaállítása bónusz(slusszkulcs, lámpa, index). Valaki valami tipp? Tuning tipp is jöhet (milyen karburátor- kipufogócsere...)
Udv! Valaki nem tudom dt 125 tenerehez alkatreszeket? Legszuro, karbi felujito szett es a kozte levo gumicso kellene, de sehol sen talalok... :/ Phbh27hs a szama a karbinak :)
Van egy dt 125 vízhűtéses motor,nem rég lett dugócsere benne.
Most meg olyan baja lett,hogy nincs alapjáratom,meg durrog,le dadog ha nagyobb gázt huzok neki.A saját gyertyájával,nem is működött BR9ES ez lenne ami bele való elvileg.
Tiszteletem a fórumozóknak ! Segítséget szeretnék kérni a következő problémára ! Tavaly vettem egy yamaha dt 125-t jól ment nem is volt vele gond ! November végén leraktam ,most próbáltam indítani és semmi ! Nincs szikra. gyertya, pipakupak ,gyertyakábel /tesztelve/ az jó ! "elvileg 96-s évjárat vízhűtéses,6-sebesség,elől-hátul tárcsafék. Utoljára kb 30-éve motoroztam "babettával" tehát ebből kifolyólag ha lehet korrekt szakszerű válaszokat szeretnék kérni !!! Előre is köszönöm !
Érdeklődnék, hogy hol lehet kapni Yamaha DT 125R típushoz fordulatszámmérő spirált? Valaki legyen szíves mondjon egy jó webáruházat vagy akármit ahol van ilyen. Én néztem sok oldalt de mindenhol csak LC-hez van annak meg az egyik vége hollandis a másik meg sima csúszós nekem pedig olyanra lenne szükségem aminek az egyik vége 12es hollanis a másik meg 16os! Az én mérésem alapján a külső "része" a spirálnak 80,5 cm.
KM spirált is keresek annak mind a 2 vége 12es hollandis, a mérete pedig 93,5 cm a "külső felének".
Most vettem a gyerkőcnek egy alig futott YAMAHA Raptor 80 m3 cm Quad-ot ! A gondom annyi hogy valószínű folytás van benne mert nem pörög föl ! A gyereknek meg már lassan elmegy a kedve tőle mert lassabb mint az eddig használt kis quad (malaguti grizzly 50 m3 cm)!
125 ös gépeknél már úgy korlátozták le a végsebességet hogy igaz hogy van némi folytás benne de a gyújtást kapcsolgatja ki a CDI és így nem megy gyorsabban. KM órában elvileg van 1 vezeték és abból tudja hogy mi a pálya. persze ha kikötöd a KM órát akkor meg nem látni mennyivel mész. Nameg most ha a KM óra már Digitális az megint más tészta.
Volna nekem egy olyan problémám, hogy hozzám került egy Yamaha DT 125R Tenere és nem tudom hogy milyen évjárat és ehez kellene nekem segítség mert különben alkatrészt sem tudok venni. Itt egy kép a motorrol hátha ez nagyobb segítség mint amit leírtam. (ja és elöl dupla kerek lámpás)
Felújítottam egy Yamaha DT 50R (91-96) tipust, még léghűtéses mx blokkos. Az lenne a kérdésem hogy mennyi a gyári áttételezés? Nekem most 15/48 van és 3 dikba 60nal megyek és még nem pörgött ki. Mi lehet a gond?? A henger az 50es és érezhető hogy nehéz neki.
Szervusztok!segitséget szeretnék kérni,van egy 2002es yamaha dt125r motorom 9kwos folytott verzió 16ez km!a gyujtást és a kip szelep vezérlést komplett kicseréltem régi tipusra ami folytatlan,kip szelep ok,kipdob folytás off, sokkal jobb lett a moci de nem az igaziaz lenne a kérdés mit lenne érdemes elkövetni vele még, hogy nosmálisan menjen?elöre is köszönöm
Sziasztok! Sajnos ellopták a DT 80as motoromat... Budapestről a Petőfi csarnoktól nem messze... Ha valaki tud esetleg valamit a motorról, vagy az alkatrészeivel találkozott, az értesítsen légyszi:)
Bal oldali: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1091015_10151766458735040_2128190855_o.jpg
Szeretnék olyat kérdezni hogy hol lehet minél többet megtudni a Yamaha Rd50(80) mx tipusról.Érdekelne modelltörténet,robbantott ábrák,alkatrészlista,szervízkönyv bármi ami hasznos lehet.