Keresés

Részletes keresés

henteskeee Creative Commons License 2020.01.16 -1 1 109326

Egyértelműen különbséget tesznek 

Előzmény: cassano71 (109323)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.16 -2 5 109325

Pláne, hogy Privilege Pass is van, amúgy 33 foglalás van érvényben jelenleg a Wizzairnél :D

Előzmény: rolegy (109324)
rolegy Creative Commons License 2020.01.16 -2 1 109324

Gondolom van egy automatikusan müködő programjuk (is), ami a jogos (de általuk elsőre  elismerni nem akart) reklamációknál mindig lekéri az utas múltját és adott esetben "bejelez".  Aki sokat repült velük egyrészt nyilván nem egy kezdő akit könnyű lepattintani, másrészt remélhetőleg szándékában áll továbbra is őket választani, tehát nem éri meg erősködni, mert csak rosszul jönnének ki belőle.
És Matuska1985-nél szép hosszú listát dobhat ki a gép. :) 

Előzmény: gambl-R (109318)
cassano71 Creative Commons License 2020.01.15 -1 4 109323

Lehet tudják, hogy Matuskával nem tanácsos szórakozni :-) Viccet félretéve, tényleg nem kizárt hogy utas és utas között különbséget tesznek, megnézik hogy kinek és mikor fizetnek/nem fizetnek attól függően hogy ki hogy reagál, szimplám emailezget vagy éppen közjegyző által fizetési meghagyást küld.

Előzmény: jazzcool1,2 (109319)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 109322

visszahallgathatnak telefonbeszélgetéseket, illetve átnézhetnek olyan emaileket, amelyek különféle követelésekről szólnak.

Előzmény: jr79 (109321)
jr79 Creative Commons License 2020.01.15 0 1 109321

Értsd: olvassák a fórumot? :)

Előzmény: jazzcool1,2 (109319)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.15 0 2 109320

Bárcsak így lenne :D 

Előzmény: jazzcool1,2 (109319)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.15 -1 2 109319

szerintem van kockázatelemzőjük, aki nagyjából próbálja minimalizálni a felesleges kifizetéseket, miközben azt is elemzi, hogy kinek ajánlatos fizetni. 

Előzmény: gambl-R (109318)
gambl-R Creative Commons License 2020.01.15 0 0 109318

Miert gondoltak meg magukat, vajon?

Előzmény: Matuska1985 (109315)
_chillout_ Creative Commons License 2020.01.15 0 0 109317

Na, ez szuper hír!

Előzmény: Matuska1985 (109315)
media11 Creative Commons License 2020.01.15 0 1 109316

Átadták az Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér 2A termináljánál épített utasmólókat. 

 

https://index.hu/gazdasag/2020/01/15/bud_repuloter_karam_utasmolo_pier_badogkaram_csap_budapest_airport/

Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.15 0 5 109315

Ma vagyis most hívtak a Wizzairtől angol számon keresztül, hogy 100%-ban visszatérítik a repjegy árát a vásárlásnál használt bankkártyára.

Előzmény: Matuska1985 (109312)
Flower2000 Creative Commons License 2020.01.15 -4 0 109314

Majd 3 orat kesett a malagába menő jarat tegnap az olasz légiiranyitok miatt. Hát nem volt egy élmény.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 109313

DWC-ből 0:55-kor kellene visszaérkeznie a gépnek, eddig jó néhány alkalommal 04.00 után landolt. Ez eleve 3+ óra késés, illetve LCA-n nem járna pár eurós keret, amit a gépen levásárolhatnak az utasok a több mint 2 órás késés miatt? 

Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.14 -1 4 109312

De, amúgy nem is értem, 2 órán túli menetrend változtatás automatikusan lehet törölni, ez három óra, közbenső leszállás. Törölték volna visszakapom a pénz, csendbe maradok, ők újra eladják a jegyet (nyilván lényegesen többért, mint amennyiért én vettem) és mindenki boldog, de hát ha a balhé kell nekik, akkor állok elébe.

Előzmény: cassano71 (109311)
cassano71 Creative Commons License 2020.01.14 0 3 109311

Az hogy nem hivatalosan ki van adva az ukáz vezetőség részéről, hogy csak legvégső esetben fizetünk késés esetén vagy akár ilyen esetben is mint jelen eset az szinte biztos, de hogy az egyik alkalmazott ezt így ki is mondja telefonban pont az egyik úgymond "károsultnak" az érdekes. Nyilván nem gondolta át, hogy éppen kivel beszél, esetleg milyen következményei lehetnek a dolognak.

Egyébként gondolom az eljárás ugyanaz mint mikor nem akarnak egy saját hibájukból történt ( mittudomén, mondjuk 5 órás ) késés esetén fizetni, azaz közjegyző, fizetési meghagyás, esetleg ügyvéd is.

Ugye ha első emailre/telefonra vagy akár másodikra fizetnének akkor valószínűleg soha nem olvastuk volna ebben a topikban a közjegyző vagy fizetési meghagyás szavakat:-)

Én amire kíváncsi lennék igazából, hogy egy késés esetén százalékban mennyi utas él kártérítési igénnyel és mennyi lehet aztán ezekből az aki félúton megunja a huzavonát, fenyegetőzést, közjegyzőhöz szaladgálást és hagyja a fenébe az egészet.

 

Előzmény: Matuska1985 (109305)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.14 -3 2 109310

Írtam e-mailt várjuk a választ 30 napon belül, ha nemleges lesz, akkor meg a fizetési meghagyás, közben írtam az indexnek is hátha kirakják, mert hiába sokat repültem, de ilyet én még nem basztam...

Előzmény: Matuska1985 (109305)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 109309

a bud.hu-n már most 04:35-re teszik gép az érkezését :-(

Előzmény: jazzcool1,2 (109307)
rolegy Creative Commons License 2020.01.13 0 0 109308

És ilyenkor mit lehet tenni?

Előzmény: Matuska1985 (109305)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 109307

érdekes... és eközben email-t sem küldtek a DWC-be utazóknak, ráadásul most is 0:55-ös érkezés van a wizz honlapon...

Előzmény: Matuska1985 (109305)
Jahno Creative Commons License 2020.01.13 0 0 109306

De legalább kimondta és meg is van nevezve a felelős, felfelé tolva.

Előzmény: Matuska1985 (109305)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.13 -1 1 109305

Wizzair továbbra sem hajlandó törölni a jegyet díjmentesen, úgy hogy benne van a szábályzatukban: "6.5.4. Amennyiben a Wizz Air a Visszaigazoláson feltüntetett útvonalat megváltoztatja, közbenső leszállóhelyet kihagyja, közbenső leszállóhelyet iktat be, vagy az indulási vagy érkezési időpontot a 15.1 pont alapján módosítja, Ön jogosult elállni a szerződéstől, és jogosult a Teljes Viteldíj visszatérítésére." Arra a kérdéshez, hogy akkor a saját szabályzatukhoz sem tartják magukat, az volt a válasz, hogy ő ezt az utasítást kapta a főnökétől... Azért rögzített vonalon ilyet mondani...

Előzmény: Grimdruid (109304)
Grimdruid Creative Commons License 2020.01.11 0 1 109304

Ezt a képet fb-n találtam az egyik repcsis csoportban, az van alatta hogy "pier 1". Lehet ilyen lesz az új fapados váró belseje amit a jövő héten átadnak?

Előzmény: xAgentK007 (109298)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.10 -1 1 109303

legyél optimista! :-) 22-e még nagyon messze van, addig simán visszaállhat a normál menetrend, mert az LCA kényszerleszállás a wizznek sem buli. 

Előzmény: Matuska1985 (109299)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.01.10 -2 0 109302

ez sajnos nem menetrendváltozás, bár... a bud.hu-n az látszik, hogy nem is DWC-ből, hanem LCA-ból érkezik ( dubai járatszámmal ) 03:25-kor a gép... 

Előzmény: _chillout_ (109300)
_chillout_ Creative Commons License 2020.01.10 0 0 109301
Előzmény: _chillout_ (109300)
_chillout_ Creative Commons License 2020.01.10 0 0 109300

Szerintem írja a wizzair topicba is, de menetrendváltozásra hivatkozva kéne, hogy engedjék a törlést.

Előzmény: Matuska1985 (109299)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.01.10 -3 0 109299

Esetleg vkinek vmi megoldása, hivatkozási alapja vagy vmi. Repültünk volna Dubaiba 4 éves gyerekkel 16-22. A helyzet nem fog megoldódni és lassan a ingyenes lemondható szállást is intézni kéne. A bajunk a hazafele úti ciprusi megállóval van. Így a menetidő több, mint 8 óra egy Wizzair gép fedélzetén, ami hát nem igazán kellemes, plusz éjszaka hajnalban gyerekkel rohadtul nem jó. Szóval töröltetni akartam a jegyet díjmentesen, de nem törlik, mert hogy nem. Esetleg vkinek egy jó ötlete?

xAgentK007 Creative Commons License 2020.01.09 -3 2 109298
Előzmény: media11 (109297)
media11 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 109297

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!