Aki nem követi esetleg a FB-s openBVE csoportot, annak mutatom elsősorban. :D
Pár hete elkezdtem a felújított MMZ 717-est megcsinálni (miután láttam, hányan próbálkoznak panttel csupán, illetve mutatott gcs rendes modellt is hozzá).
A lehetőségekhez mérten próbáltam a belsőteret is megcsinálni rendesen, normális képet a falakról pl. tegnap szereztem (metrós topik).
A fülkével a helyzet még rosszabb, mindössze egy szem képem van, ami alapján tudtam csinálni, de ahhoz képes egész jól sikerült (nem kis részben a PS érdeme).
Mi a gond a 4. képpel? Ahogyan Tibi is mondta itt van a kocsi osztály és tároltak itt vagonokat, bár most a felújítás kapcsán azt hiszem nem illetve nem tudom pontosan....
Az első képen az a ház nem tudom hogy került oda. Én azt a régi, letölthető verzióba se használtam. A második képen azt a hátsó kocsit hátrébb kell tenni. A v63-ashoz semmi közöm. Azt én is csak letöltöttem. A negyedik képen nem értem a káoszt. Ott jól állnak a kocsik, max van egy kis hézag köztük. De az egy kocsitároló. Ez ott szerintem nem furcsa.
Láttam lejjebb, hogy valaki az objektumaim, illetve az oldalamról érdeklődött. Megszűnt igen, elállítottam valamit, és nem tudok belépni. De nem is baj, mert nem nyitom újra. Az összes objektumom elküldtem a bveklub oldalra. Még ugyan nem jelentek meg ott, de meg fog. Az az ottani adminoktól függ hogy mikor.
A MÁV 29, illetve MÁV 30 vonal is az én munkám. Nincs ugyan kész, de ami van, azt is elküldtem az említett oldalra. félkész pálya, aki akarja majd letölti és folytatja.
Én már csak a lejjebb lévő metró projektet építem.
A 3-as villamosvonal azóta felújított-átvariált lététől függetlenül a korábbi években még láthatott verziót továbbra is be kívánom fejezni, bár nem tudom garantálni, hogy az egyezést megszólalásig le tudom utánaozni annak fényében, hogy ma már nem tudom akárhogyan ellenőrizni. Videó és fényképfájlok garmadája van ugyan segítségemre ebben, de azok mégis teljesen tökéletlenek lehetnek bizonyos információknak a meglelésében.
Amennyiben a régi változat elkészülne, mindenképpen továbbfejleszteném belőle az újra, hogy mindkettőn lehessen játszani.
Jelenleg a legnagyobb kihívásnak a sínkörnyezet kialakítása bizonyul, ugyanis azthiszem a világon elsőként, nagyon nagy figyelmet akarok szentelni a pálya azon részének, amihez valóban a legközelebb vagyunk vezetőkként: a síneknek. Ennek bonyolultságát tekintve valószínűnek tartom, hogy a teljes villamosvonal legutolsó fázisaként kéne erre koncentrálnom, és előtte minden mást elkészíteni, mert az könnyebb és látványosabb is, de a sínek nélkül befejezetlen lenne az egész. Jelenleg öt méteres egyenesekből áll minden, ezen kéne majd hatalmas erőbedobással változtatni, addig viszont maradna így.
Továbbra is az a szemlélet dolgozik bennem, hogy a vonalat szakaszonként adnám ki, hogy ne kelljen az egész elkészülésére annyi évet várni, főként, hogy az elmúlt években arra kellett várnotok, hogy egyáltalán elkezdjem a munkát, nem hogy befejezzem.
Ezekben a hónapokban sincs kilátásban a folytatása, mivel a kenyerem megkeresése mellett ezer más dolog rág, ennél messze fontosabbak is, de a vágy a befejezésére hiánytalanul fűt.
Legelsőként ott folytatnám, hogy a Bosnyák tértől elvezetni az egészet a Mexikói útig, és ha az megvan, akkor letükörzni a kód nyelvén az egészet, azaz elkészíteni az ötméteres egyenesekből kavirnnyázó Mexikói-Gubacsi irányt is, csupaszan, mielőtt ráépülne a környezet, illetve annak közben kiadássra kerülne a vonal szakaszonként.
Egyet ígérhetek. Mostanában meg fogok fordulni párszor Zuglóban, hogy helyszíneljek - még ha nem is teljesen a régi állapotok várnak, amelyekre most kíváncsi lennék.