Keresés

Részletes keresés

Melcsy73 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 163

Szombaton eldugult a wc-m! Na gondoltam szerelő stb.

Egész héten hallottam a rádióban, 1424 a gyorsszolgálat!

Gondoltam, miért ne? Egy próbát megér!

Hívtam őket,felvették az adatokat, majd ők hívtak, és kijöttek!

Nagyjából sejtettem, hogy mi a gond, mert eltünt az illatosító!

Két szerelő jött,és megcsinálta, a megcsinálni valót!

Vasárnap reggel mennék intézni az intézni valómat, és mit látok? Az összes dolog amit a gyerekek beletettek a budiba, na az ott vigyorgott rám!! Na jó gondoltam, hívom őket megint. 1424 Már ment fejbő, valahogy belemászott a fülembe!

A telefonos ember megint adatot rögzít, és igéri, hogy majd hívni fognak!

Úúúúúú gondoltam, ez nem hangzik jól!!

De a hívás befutott! Megint kikérdezés stb.

Ez vasárnap reggel 09:26 Ja és ha még nem mondtam volna,XXII.ker.

A szerelő megint kérdezget jegyzetel.

09:59, csengetnek. "megjöttünk!"

Azta k..... gondoltam, ezek itt aludtak a ház előtt, vagy mi?!

A budit megint felkapták, és ezzel a görénnyel kipucolták.

Fizetni már másodjára már nem kellett,bár a telefonba elmondták, hogy ha megint beledoptunk valamit akkor ez fizetős lesz!

Ja és biztos ami biztos ezt alá is iratták velem!

Rájuk kerestem,és ezt a fórumot találtam!

És igen látom,hogy itt gázról van szó, de ősszel kiváncsi vagyok, hogy ha a kazánt kell majd csináltatni, akkor mi lesz?

Egyébként tudja valaki, hogy mennyibe kerül egy duguláselhárítás?

gmkiev Creative Commons License 2014.06.22 0 1 162

Nevetni fogsz.

Fizet.

Villám, üvegtörés és ebben az esetben is!

Az más kérdés, hogy azonnal emel is díjat a legelső lehetőségnél! :))))))

Előzmény: Varek1 (161)
Varek1 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 161

 A biztosítót kár belevenni a mókába. Az általában nem fizet.

Előzmény: gmkiev (159)
Varek1 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 160

 Ha már vita és cikk akkor a Fég márkaszervíz szakvéleményét miért nem  írták meg ?

 Ezt :

 

  "Szakvéleményt is adott, hogy az előző szerelő szakszerűtlen munkát végzett (illetve megerősített abban a véleményünkben, hogy ezért az összegért egy vadonatúj bojlerkészüléket tokkal-vonóval be lehetett volna építeni)."

Előzmény: Simon00001 (156)
gmkiev Creative Commons License 2014.06.22 0 0 159

És íme az érem valamelyik oldala.

 

2007.12. 18.-a kora délelőtt.
Telefonom cseng. A hívás egy Jász város épületgépész-nagykerének szervizközpontjából érkezik.
A kérés a következő: az XX. kerület N. S. J. utca felüljáró alá eső szakaszán (ez egy zsákutca szakasz) egy teherautó kidöntött egy villanyoszlopot, és az ebből eredő elektromos rövidzárlat ,,kivégezte" a lakásban lévő fali kazán elektronikáját. Két kisgyerek is van a házban. Segítsünk. Válaszom egyértelmű, végzünk a korábban beütemezett munkákkal, és megyünk a tetthelyre!

Megérkezésünk már késő délutánra tevődött, nekiláttunk, kicsit minden szabálytalannak tűnt, de nem vizsgálódni, segíteni hívtak, illetve jöttünk.
Kb. kétórás gyötrődés után, kiderül, sajnos a nálunk lévő alkatrész, e berendezéshez nem illeszthető. Sajnáljuk. Megbeszéljük, reggel feladjuk a megrendelést, másnap itt az alkatrész. Nagyon fájlalom a dolgot, így megkérdezem: hová sikerült a hideg lakásból a két gyereket elmenekíteni?

Az addig barátságos arcot mutató néni, szinte sajnálkozva elmeállapotomon, felvilágosít:
Itt bizony nincsenek gyerekek.

Néha jönnek az unokái. De ez most nem aktuális.
Egy világ omlott össze bennem!

Megint vizsga! Az igazmondás vizsgája!
Csodálkozik valaki, ha egy-egy ilyen eset után azzal a ,,fogyasztóval" szemben is fenntartásai vannak a hiba felvevőnek, aki rendelkezik az igazmondás erényével? Hát, azért elbúcsúzunk, és haza indulunk.
2006.12.19.-e. Hívás érkezik a tulajtól, Ő egy fiatalember, érdeklődik. Megnyugtatom az alkatrész úton van. Két-három óra múlva, újabb hívás. Közlés rövid: nem kéri a javítást, új készüléket vesz.

Jó.

Mit tehetek?

Semmit: Egyet azért elmondok az Úrnak. Cégünk nevét címét elküldöm SMS-ben és adja fel részünkre a legolcsóbb vizsgálati díjat, mert ezt egyrészt számára a biztosító kifizeti. Másrészt, nem rajtunk múlik a kijavítás!

Megígéri.

A megállapodás: Küldöm a címet, küldi a pénzt, küldöm a számlát.
Csend!
2006.12.30.-a. Óvatos SMS-t küldök az Úr telefonjára.
A szöveg szó szerint: "Boldog Új Évet! 9900.-"
Rövid időn belül érkezik a retúr, űzi!!!

"Magának is kívánom szívből.126000.-” Ez úgy hangzik, mintha én okoztam volna a bajt!
Ezt az összeget, amúgy ha van biztosítása az Úrnak, akkor az fizeti!
Hát így én is válaszoltam.
Válaszom: "ugye ez nem azt jelenti, hogy nem adja fel az én pénzemet?"
Na erre ez a bájos ember felhívott..
Kérem szépen összefoglalva a következő történt: teljes módon egy aljasnak kiáltott ki, majd szó szerint elküldött az anyukám.......!!!
Majd ezt írásban a következő képen erősítette meg.
Íme a szöveg, szó szerint:

"El fogom küldeni a szaros pénzét.
Remélem, kiszögeli a falra. Írja rá, hogy lelkiismeret, tolarencia,lojalitás ,szeretet.
Boldog Karácsonyt. Egyébként soha nem csapok be senkit.
Egyszerűen elfelejtettem. Emberből vagyok.”

 

Erre nem volt mit tenni, üzenni. De tévedtem.
Felhívott az Úr Valakije! Egy nő.
Tudatta, én vagyok egy szemét, mert nem adtam ÁFÁS számlát, mert az neki jár.(mikor eljöttünk, úgy volt folytatjuk, illetve befejezzük a javítást!)
Igen, nyugtattam meg, ezt a valakijével meg is beszéltük, Ő pénzt küld a cégnek, én, számlát neki.
Jó mondja, akkor mondjam a címet. Bravó!!!
Ez az ember, (ember?) azonnal kitörölhette az üzenetemet! Esze ágában sem volt fizetni!!!
Sem, akkor sem semmikor!!!
Így változtatást, alkalmaztam, a sorrenden.
2007.01.02.-án a Nő által elküldött névre, címre feladtam az ÁFÁS számlát. Ajánlott, utánvétes levélben.
A számla szövege tartalmazta, mikor végeztük a hiba feltárást.
Tudattam a a tisztelt Fogyasztóval, miszerint a nálunk, a mi pénzünkön raktározott 34000.-os alkatrészt átveheti!
Ez, mi ha nem biztosítási cs........s!
Az új falikazánt egészen biztos, hogy kéményseprő szakvélemény nélkül helyezték fel.
Ez az egész családot közvetlen életveszélybe sodorhatja!
Sodorta !
A levelet átveszik? Nem.?
Ez már nem lényeg! Lényeg a LELKIISMERET, TOLARENCIA, LOJALITÁS, SZERETET.
Ugye???

A folytatás:
A tegnapi szösszenet megírása után, 20, 35 -kor csengett a telefonom.
A ,,tisztelt fogyasztó" nevét férfiágon nem tudom. Mindig úgy mutatkozik be, hogy igazából nem értem. De ez nem is baj. Ő a FOGYASZTÓ!!!
A telefonon történő megkeresésemet az motiválta részéről, miszerint a levelet megkapta és kifizette. Ezt nyugtáztam. Majd megkezdte annak tudakolását, miért írtam azt, a kis jegyzetet a számlára. Ő erre nem kért engem. Megnyugtattam, csak és kizárólag azért írtam a számlára a szöveget, hogy tulajdonos társam felé indokolni tudjam a nagy értékű alkatrész, raktárra történt vásárlását.
Ebben kételkedett hívóm, majd közölte, evvel a számlával nem tud az elektromos művek felé intézkedni! Vagyis nem tudja kifizettetni (lepotyázni) az újonnan felszerelt falikazánt. Részvétemről biztosítottam,majd felhívtam figyelmét arra a tényre, mivel többször a beszélgetés alatt tudomásomra hozta Ő milyen korrekt,
Én sem tettem mást, mint korrekt módon leírtam a történteket. Persze tudom, ezt az általam írt számlát, szakvéleményt Ő, soha nem viszi be, sem a művek, sem a biztosító felé. Hiszen akkor ugorhat a korábbi jó kívánságában megjelenített 126000 forint. Kár. Sajnálom. Miután ezeket, a szolid szavakat elmondottam NEKI a FOGYASZTÓNAK, az alábbiakat hozta tudomásomra: te, mármint én, egy "szélesszájú népművészeti cserépedény" vagyok.

Na bumm. Még mindig nem....
Egy estére elég volt. Erre a napra + 2db HOVA tabletta. Még jó hogy hamarosan nyugtatót több helyen is beszerezhetnek a szolgáltatásban tevékenykedők.
Talán védőétel is lehetne!

K. István
gázkészülék szerelő (mester)

gmkiev Creative Commons License 2014.06.22 0 0 158

Ez tetszik nekem! :))))

Előzmény: Simon00001 (157)
Simon00001 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 157

anyci7500 te szerintem nagy kamus vagy,bort iszol és vizet prédikálsz !!! Saját magadat futtatod Kaposvári Péter néven tel:0630/365-6339 . De mindketten tudjuk hogy ezt a telefont nem Kaposvári Péter veszi fel, hanem Kálmán Zoltán a Gázcsőmester Gázszervíz Kft tulajdonosa vagyis te magad, nagyon szánalmas, hogy mások lejáratásával próbálsz reklámot csinálni magadnak!!!!!

Simon00001 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 156
anyci7500 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 155

A kisokoscímű kiadványban a hirdetések 90%-a 1 cégé,Eurogáz hungária kft.-é.(a forrónyomon című műsorban is szerepeltek)

Előzmény: Laguna77 (143)
gmkiev Creative Commons License 2014.06.20 0 0 154

Semmi!

Létezik mé a SVT, a Bonyhádi Zom. edénygyár, a többi kapufa.

A Budafoki gyár 2009.-ben tért meg őseihez. Élt 106 évet.

Előzmény: Brikk stone (153)
Brikk stone Creative Commons License 2014.06.20 0 0 153

 Vajon mi maradt meg a ZIM ből ??

 Bődületes nagy volt sok sok gyáregységgel.

gmkiev Creative Commons License 2014.06.20 0 0 152

"készülék rossz, szerelőt kihív majd közli, hogy a készüléket nem tudja megjavítani de a karbantartást megcsinálta és elkér x ezer forintot!"

 

No amelyik fogyasztó erre fizet az egy....... balek!

Előzmény: Laguna77 (151)
Laguna77 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 151

"4, ha a berendezést semmimódon nem lehet, vagy tudom megjavítani az díjtalan, de azonnal ajánlok alternatívákat, beleértve a cserét is."

 

Ez korrekt megoldásnak tűnik, ha a helyszínt elhagyva kiszállási díjat sem számolsz fel, ergo nulla forinttal távozol.  Miért mondom ezt?

Szomszédban szintén egy Junkers cirkó készülék van, 3-4 szerelő kint volt de nem tudták megjavítani, azonban mind felszámolt kiszállási díjat 2500-5000Ft között.

Tehát kifizetett a szomszéd 12000-t a semmire és a készüléke ugyan úgy nem működött.

 

Másik dolog amivel nem értek egyet; készülék rossz, szerelőt kihív majd közli, hogy a készüléket nem tudja megjavítani de a karbantartást megcsinálta és elkér x ezer forintot!

És sajnos állítólag nagyon sok ilyen eset van!

Előzmény: gmkiev (150)
gmkiev Creative Commons License 2014.06.20 0 0 150

1, telefonhívás, ott már tisztázzuk a típust és ha olyan akkor további kérdés

2, földrajzilag hol van a berendezés, Dél Budai elhelyezkedésünk miatt

3, azonnal tudatom, hogy ha nincs olyan alkarészünk mai szükséges, akkor 5 ef.-ot kell fizetni és még a helyszínen telefonon tisztázom az alkatrész árát, ha megfelel már ott megrendelem

4, ha a berendezést semmimódon nem lehet, vagy tudom megjavítani az díjtalan, de azonnal ajánlok alternatívákat, beleértve a cserét is.

 

Végzettség.

Mi a fiammal dolgozunk.

Ő: gázvezeték és készülék szerelő mester, csőhálózat szerelő,

Minősítő biztonsági felülvizsgáló mester

Magam: gázkészülék javító mester, mech. müsz,

Minősítő biztonsági felülvizsgáló mester

 

Mellesleg megjegyzem, 35 évig voltam a  "LAMPART" szerviznél, az utolsó 15 esztendőben mint vezető.

Így, némi fogalmam van, a fogyasztók jó kiszolgálásában, ami néha az is lehet, hogy nem vállalja a szerelő, még a kiszállást és szemrevételezést sem.

 

Előzmény: Laguna77 (146)
Brikk stone Creative Commons License 2014.06.20 0 0 149

 Érdekes összeállítás, de azért készpénznek nem szabad mindent venni.

 Pl. a felülvizsgálat az nem javítás.

 Volt az ősszel olyan elképzelés, hogy a felülvizsgálatot majd a szolgáltató végzi a saját költségén.

 meredek ötletvolt, de jobban belegondolva ki más végezhetné jobban ha nem ők.

 és az nem azt jelentené , hogy a hibákat  ki is javítanák ingyen

 De mint mondtam más a rendszer ellenőrzés más a készülék karbantartás és más a konkrét repalálás.

Előzmény: csinc (142)
Varek1 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 148

 Jó kérdés.

 De egy korrekt a szerelő még a telefonok világában is érdeklődik a készülékről a hiba mikéntjéről és ha úgy itéli akkor megköszöni a megkeresést és azt mondja  nem a területem.

Előzmény: Laguna77 (146)
Varek1 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 147

 Látom keveredik a gázkészülék szerelő/javító és a gázvezeték szerelő  megnevezés.

 Az első egy finommechaniakai/ elektronikai  stb.... ismerteket igénylő tevékenység a második meg egy klasszikus csőszerelői  installációs tevékenység.

Laguna77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 146

"2, nincs olyan szerelő, melyik minden típust tud javítani"

 

Ha szervizes vagy megkérdezem, hogy ha kimész egy ügyfélhez de a készüléket nem tudod megjavítani mert nem jössz rá a hibára ugye nem számolsz fel semmilyen díjat?

Előzmény: gmkiev (145)
gmkiev Creative Commons License 2014.06.19 0 0 145

1, nincs ingyen kiszállás

2, nincs olyan szerelő, melyik minden típust tud javítani

3, nem hívok olyat aki csak egy telefonszám

4, könnyedén ellenőrizhető az arcképes már a szerelő megjelenése előtt

5, tudni kell, hogy 20 ef felett(munkadíj)  kötelező a számla mellé jótállási nyilatkozatot is adni

 

 

6, na erre az előző 5 pontra tojik minden fogyasztó! :)))

 

(43 éve vagyok szervizes)

Előzmény: Laguna77 (143)
almirena Creative Commons License 2014.06.19 0 0 144

:))

Előzmény: csinc (142)
Laguna77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 143

Jó kis video, de kíváncsi vagyok az ügyfelek közül vajon mennyien kérik el az Arcképes gázigazolványt?

Szerintem a kisokosban hirdetőknek 90%-nak semmi engedélye nincs a tevékenységhez.

Előzmény: csinc (142)
csinc Creative Commons License 2014.06.19 0 0 142

Érdemes megnézni az alábbi videó linken van az Eurogáz két  IQ-betyár rabló "szerelőnek" álcázott párosa:

 

 

 http://rtl2.hu/musorok/forronyomon/videok/225627

almirena Creative Commons License 2014.06.19 0 0 141

Képzeld, szóvátettem, csak szartak rá.

De nyilván megérdemeltem, hívjad csak őket nyugodtan.

Előzmény: Laguna77 (140)
Laguna77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 140

"én is így jártam, mint már korábban megírtam; csak egyedül voltam két szerelővel..el kellett volna hajtani őket, de már aláiratták azt az előzetes papírt."

 

Ne haragudj, de ha valaki ennyire birka, hogy nem meri kinyitni a száját meg is érdemli, hogy átb@sszák!

Szerinted ha szóvá teszed az észrevételedet és a szerelőknek nem tetszik amit mondasz megvernek??

 

Előzmény: almirena (139)
almirena Creative Commons License 2014.06.19 0 0 139

én is így jártam, mint már korábban megírtam; csak egyedül voltam két szerelővel..el kellett volna hajtani őket, de már aláiratták azt az előzetes papírt. Az se véletlen, hogy ezt a technikát alkalmazzák, más szerelőtől ilyet még nem láttam.

Előzmény: lapar (137)
lapar Creative Commons License 2014.06.19 0 0 138

"Én már annak is örültem, hogy kaptam számlát!"

A számlanélküliséget persze magunknak, és az államnak is köszönhetjük, hogy az áfa majdcsak 1/3-a a nettó összegnek, és a nettó 20 ezer felett még nem ragaszkodik hozzá az ember. Elvileg, ha van tisztesség meg bizalom, akkor nem a számlán múlik a dolog. Én mondjuk a számlával a kezemben sem tudnék mit kezdeni. Amit tudok, azt meg így is megteszem, az összes létező módon csökkentem a forgalmukat.

Előzmény: Boci Úr (136)
lapar Creative Commons License 2014.06.19 0 0 137

Én is tudomásul vettem a 20 00 Ft-os munkadíjat szombaton (bár szerintük ez nem volt hétvégi felár. Ami nagyon rosszul esett, hogy a 2000 Ft-os hőkorlátozóra azt mondta, hogy 22 500 FT ( a 20 000 felett) Persze alá íratta velem is, és tudom, hogy a kereskedőnek is joga van a 100 Ft-os tejfölt 2000-ért adni, de ezt akkor is tisztességtelen lehúzásnak tartom. (olyan, mint a Pesten elhíresült dráűga éttermek, jogilag abba se lehetett belekötni)

Kihasználta azt, hogy nem voltam elég pofátlan, és nem mondtam azt neki, hogy akkor vegye ki az alkatrészét, és viheti, köszönjük a hibafeltárást!

Előzmény: Boci Úr (128)
Boci Úr Creative Commons License 2014.06.19 0 0 136

Drága szíveim!

 

Én nyugdíjas vagyok, nem a reklám a foglalatosságom,én csak a tapasztalataimat írtam meg unalmamban!

Érdekes ez a párbeszéd ami itt zajlik!

Ha nem mocskolódok, az kamu?

Ne mááá!

Én már annak is örültem, hogy kaptam számlát!

Laguna77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 135

Kaposvári Péter gázszereléssel foglalkozik? Ez nem derült ki a hsz-ból.

 

Előzmény: anyci7500 (122)
Laguna77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134

Szerintem aki jó szakember (és ez szerintem minden szakmára igaz) annak van saját ügyfélköre, nincs szüksége, hogy másnak dolgozzon.

Most megnéztem a kisokos magazint és valóban számos helyen ott virít az Euro Gáz Hungária kft ingyenesen hívható száma. Persze az ügyfél meg örül, hogy ingyen lehet hívni őket, később meg jön a fekete leves. De azért az is érdekes, hogy szinte mindegyik gázszereléssel foglalkozó cégre jellemező:

-ingyen kiszállás,

-20-év tapasztalat,

-Non-stop kiszállás.

Értem én, hogy kell a reklám, de ne nézzük már hülyének az embert!

Előzmény: gmkiev (133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!