Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

magic65 Creative Commons License 2023.09.17 0 0 69120

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e az Ignis műszerfalában vonóhorog visszajelző gyárilag beépítve? Köszönöm!

DMA Creative Commons License 2023.09.16 0 0 69119

Jó ötlet, köszi. Én is sokat használom, egyelőre jó. Ha elkezd vacakolni akkor megfejelem tisztítás után sprével :-)

Előzmény: ALBI47 (69117)
abes Creative Commons License 2023.09.16 0 0 69118

-15 fokot mutat a külső hőmérő.
Mérőcsere után is.
Szakadás a vezetékben?

ALBI47 Creative Commons License 2023.09.16 0 0 69117

   Három éve én is igy jártam. először 3-4 hetente kellet az érintkezőket tisztitani majd hetente. Én sokat használom az ablakemelőt. Az utolsó tisztítás után kontakt sprét is használtam azóta nem kellet szétszednem.

Előzmény: DMA (69110)
abes Creative Commons License 2023.09.11 -1 0 69116

Bocsi, ezt nem tudom miért csinálta a fórum motor.

Előzmény: abes (69115)
abes Creative Commons License 2023.09.11 -1 0 69115

Ezaz. Félrebeszélek, nem dióda hanem: KÉTIRÁNYÚ TRANZIENS   SZUPRESSZORKÉTIRÁNYÚ TRANZIENS   SZUPRESSZORKÉTIRÁNYÚ TRANZIENS   SZUPRESSZORKÉTIRÁNYÚ TRANZIENS   SZUPRESSZOR

Előzmény: DMA (69113)
DMA Creative Commons License 2023.09.11 0 0 69114

Így van, az áramkör megszakadásakor keletkező induktív lökést felveszi a kondenzátor, tehermentesítve a kontaktusokat.

(A gyújtás kondi más célt szolgál: soros rezgőkört képez a trafó primerjével és egy lecsengő rezonancia jön létre ami indukálja a szekunderben a nagyfeszültséget. De ez csak a jegyzőkönyv kedvéért...)

Előzmény: Landsmann_ (69112)
DMA Creative Commons License 2023.09.11 0 0 69113

Ha még 20 évet elketyeg, én nem bánom :-)

Be lehet építeni diódát a motor kapcsaira, csak irányváltáskor a dióda söntöli a motort és tönkre is megy. Két szembe kötött Zener már alkalmas lenne, de annál jobb a Kacsa ajánlotta eszköz. (valószínűleg az is két szembe kötött Zener, csak egy tokban.)

 

Előzmény: abes (69111)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.09.11 0 0 69112

Ez így biztosan nem fog működni. Totál rövidzárban van a dióda, azonnal tönkre is fog menni. Kondenzátort szoktak a motor kivezetései közé tenni, hogy a szikrázást csökkentsék. De ez nem oldja meg a kapcsoló beégését. Esetleg ha a kapcsoló két érintkezője közé van kötve a kondi, úgy csökkenthető a szikrázás és ezzel a beégés is. Ezen az elven működik a megszakítókalapácsos gyújtás is. Ott is megszakítóval párhuzamosan van egy kondi.

Előzmény: abes (69111)
abes Creative Commons License 2023.09.11 -1 0 69111

Ideig óráig.
Be kell rakni a motorhoz egy diódát.

Én rám is vár a feladat.
Diódát már megszereztem, de a bekötés még nem tiszta.
Elvileg a motor két lába közé kell beforrasztani.

Majd a donorban megnézem.

Előzmény: DMA (69110)
DMA Creative Commons License 2023.09.11 0 0 69110

Sikerült!!

Kiszedtem, szétszedtem, tisztítottam, sőt össze is tudtam rakni.

 

Működik!

 

Köszi a segítséget.

Előzmény: tarno (69109)
tarno Creative Commons License 2023.09.10 0 0 69109

Hali !

 

Rövid oldalnál perem alá bedugsz egy régi bankártyát kicsit megnyomod és felemeled és kiemelhető ,csatit lehuzod és ki tudod venni .

Előzmény: DMA (69108)
DMA Creative Commons License 2023.09.10 0 0 69108

Szia!

 

Köszi a linket!

Kacsa leírását olvastam, a probléma prózaibb: hogyan bányászom ki az ajtóból?

 

Előzmény: tarno (69107)
tarno Creative Commons License 2023.09.09 0 0 69107

Hali !

 

Bocs a link lemaradt .

 

KaCsa Ignis

 

 

 

Előzmény: tarno (69106)
tarno Creative Commons License 2023.09.09 0 0 69106

Hali !

 

KaCsa oldalán van a segítség 

Előzmény: DMA (69104)
abes Creative Commons License 2023.09.07 0 0 69105

Érintkezők beégtek.

Előzmény: DMA (69104)
DMA Creative Commons License 2023.09.07 0 0 69104

Sziasztok!

 

Bal ablakemelő megszűnt működni. A jobboldali az megy erről a kapcsoló csoportról.

Hogy lehet azt a kapcsolót kibontani onnét?

Gondolom nincs külön biztosítva a két oldal.

 

Köszi előre is.

tarno Creative Commons License 2023.08.30 0 0 69103
RM_Duck Creative Commons License 2023.08.22 0 0 69102

Szép napot mindenkinek!

Ignis I.-hez keresek hátsóhidat/futóművet 4x4-es, 2001-es évjárat, dobfékes, aki tud ezzel kapcsoatban segíteni megköszönöm.

Üdv, Péter

ancibaba Creative Commons License 2023.08.17 0 0 69101

 

Szívesen.

 

Három éve, és ha jól emlékszem 6.000.- Ft. 

 

 

Előzmény: steve444 (69100)
steve444 Creative Commons License 2023.08.17 0 0 69100

Köszönöm.

Azt még megkérdezhetem hogy mennyi volt és hány éve ?

Előzmény: ancibaba (69094)
steve444 Creative Commons License 2023.08.17 0 0 69099

Köszönöm.

Előzmény: tarno (69097)
ancibaba Creative Commons License 2023.08.16 0 0 69098

Köszi a választ. 

 

Szerelőnél van a kocsi, gyertya, trafó, és valami vezeték az előzetes hibajelzés.

 

A hengerfej volt eddig  a nagyobb hiba. Ami eddig volt, szélvédő csere, ablaktörlő motor csere, fékbetét csere. De ezek nem eget rengető kiadások.

És tényleg nem megyek vele sokat, havonta egy hosszabb út van, a többi itt a városban, heti 2-3 alkalom.

 

 

 

Előzmény: ViZo72 (69095)
tarno Creative Commons License 2023.08.13 0 0 69097

Hali !

 

https://www.facebook.com/groups/297610157336205  itt segítenek .

 

 

Ha szeretnél  igazi közösségben lenni ,nem csak virtuálban , egy kis pénzért ,akkor  Suzuki Klubok Egyesülete  keresd KaCsát .

Előzmény: steve444 (69092)
abes Creative Commons License 2023.08.13 0 0 69096

Jó sok oka lehet.

Előzmény: ancibaba (69093)
ViZo72 Creative Commons License 2023.08.13 0 0 69095

Nincs benne 80.000 km és hengerfejes volt? Az meg hogy???

 

A rángatás szerintem pl. gyertya probléma is lehet, bár a gyári iridium gyertyáknak 100.000km-ig el kellene mennie, de hát ha már hengerfejes is volt az autó bármi lehet.

(Kérdés, hogy amikor hengerfejes volt mit építettek vissza bele.) 

 

Esetleg valami lerakódás az üzemanyag rendszerben (tank, csövek, szivattyú), ha sokat állt az autó (hónapokat), főleg ha 95-ös benzinnel. 

(Gondolom azért van benne ilyen kevés km mert nem napi használatú vagy csak nagyon rövid távokon megy.)

 

Esetleg még előfordul, hogy az akku testkábelének rögzítése elenged, de az szerintem minden más anomáliát is képes okozni.

(Azt hiszem a váltó tetejére egy kis fülre rögzítve az akkutól jövő kábel, magad is meg tudod nézni mennyire masszívan áll ott.)

 

De ez csak egyféle vélemény, lehet még más oka is gondolom, nem vagyok szerelő, de szerintem nem is mindennapos hiba Ignisnél.

 

 

Előzmény: ancibaba (69093)
ancibaba Creative Commons License 2023.08.13 0 0 69094

1158 Budapest, Drégelyvár utca 48.+36 (20) 460-5260+36 (1) 320-8888info@audioszerviz.huNyitvatartásHétfő: 9:00-18:00Kedd: 9:00-17:00Szerda: 9:00-17:00Csütörtök: 9:00-17:00Péntek: 9:00-17:00

Augusztus 21-én nyitnak, mert szabin vannak. Nekem ott kódolták ki. 

Előzmény: steve444 (69092)
ancibaba Creative Commons License 2023.08.13 0 0 69093

Sziasztok! 2007-es Suzuki Ignis 1,3-as menet közben rángat. Tudom hogy szerelő, de vélemények? Lehet hogy volt már itt ilyen hozzászólás, de nem szeretném végiglapozni most a hozzászólásokat. Két éve volt hengerfejes. 2009-től van nálam, még nincs 80.000 km benne.

steve444 Creative Commons License 2023.08.11 0 0 69092

Sziasztok !

 

Generátor cserém volt, és a rádió kéri a kódot, amit nem tudok.

Visszaolvastam, reszeltem szögekből kiszedőt ami tök jól működött ( Köszönöm).

A rádión látszik hogy lekaparták a matricát, csak a helye van ott.

Félek ezt buktam. Esetleg van valakinek valami tippje ?

Köszönöm.

abes Creative Commons License 2023.08.03 0 0 69091

Tudom Anyámék LPG Ignise 1 hónapja lett megcsinálva ugyanígy. LPG-vel 300.000 km-nél kellett megcsinálni.

Enyémbe még csak 112.000 km van szóval még van párszázezer km-em. :-)

Előzmény: DMA (69090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!