A Burgman bázist ajánlanám csak az a baj hogy ott semmi sincs normális áron. Olcsóbban kijössz ha legyártatod.lehet kapni méterre külsőt belsőt Kb negyedárba megvan mintha a bázison vennél egyet.
Segítséget szeretnék kérni! 99-es 400-as kézifékbowdent hol tudnék normális áron beszerezni? Az enyém a bowden belsőben berohadt és nem tudom kivarázsolni, pedig már hetek óta áztatom wd40-ben. A segítséget elére köszönöm!
Eladó sorba került hűséges háziállatom , a motorom . Sajnos megöregedtem , egyre kevesebbet motorozok . Műszaki vizsga óta kb 400 km-t gurultam vele . 2021.03-ig érvényes a vizsga . Új hátsó féktárcsát és fékbetétet kapott , valamint új akkut . 55000 km-t futott , rendszeresen karbantartott . 2000-es kiadású , karburátoros motor , jó erőben van . Túra-plexi és 32literes GIVI doboz van rajta .A motor sötétkék . A képek itt nézhetők meg :
köszönöm, csak ennyi lett volna a kérdés, mivel vettem egy donort így van pár tartalék alkatrészem. a hengerbe kerestem volna használt gyári dugattyút, de mivel mindenki/sokan kiteszi dísztárgynak így akkor rendelek egy teljes szettet, a gyűrűket nem fogom használni, oda vastagabbat szánok plusz felfúrom az olaj visszafolyó lukakat hogy biztos el tudjon folyni az olaj a lehúzó gyűrűkön keresztül. 1 tartalék blokk meg egy henger szett ami maradni fog, hajtás van 3-4 szett elég lesz elhasználni őket. esetleg valakinek van e egy rossz gyújtás kapcsoló hátsó csatlakozó rész, a sajáton már látszik a túlterhelés nyoma. kösz.
Nekem Atlantic 500 gépem volt. Abban Malossi 8 görgős variátor,szíj,5 pofás kuplung,Raptor sport kipuf. Havernak ugyan ez + power commander,Dunakeszin rátettek egy másik szoftvert,amit Gyöngyösön hangoltak össze a fékpadon. Elmondható ~8-10 éve az Ő Atlantic 500-a volt talán leggyorsabb gép itthon. Majd jött az ismerős,aki a gyári varióba -2g-al kisebb görgőt tett bele. És úgy gyorsult le,mint Overdose ami megivott a vödör Red Bullt. :D
Nem tudom mekkora görgővel adja a Malossi a 400-as Burgmanhoz,de érdemes + 2g-al nagyobbat tenni bele. Nálam is az Atlanticon a Malossi varátorhoz kapott görgővel,túlságosan is pörgött. Az elején tettszett,hogy úgy b@szódik fel a ford.szám,mint egy sportgépen. De beláttam,jobb a nehezebb görgő.
Igen én ezt értem amit írtok,csak "zotac"nevű felhasználó,az ő egy régebbi hozzászólásához írtam,és fényképeket is rakott ide fel a karbantartásró.Gondoltam tapasztalatból ír.
Azért kérdeztem tőle ezeket,mert szétszedtem és kiderült hogy az én 400 as k7 emen is ilyen malossi multivar szett van sárga nyomórugóval 18g-os görgőkkel.Az övében 14g os görgők vannak.Én ezt kicsit kevésnek tartom,mert azt írta nagyon magasan tartja a fordulatot,viszont jól gyorsúl.Ezért gondoltam hogy tennék az enyémbe 16g ost amitől picit jobban megindulna,és azért nem is pörögne annyira.
Egy 400-as Krumpli,soha sem fogja tartani a lépést a nagy Krumplival. Mondom ezt két 650-es után. A Le,Nm,cm3 semmi sem pótolja. Ha jobb gyorsulást,nagyobb teljesítményt akarsz,akkor bizony inkább vegyél egy SW600-at.
A 650 el nem fogod tartani a lépést rakhatsz bele bármilyen görgőt Volt 400 asom most egy 650 exe vel járok Ég és föld a kettő . Egyébként a 650 en van egy power gomb ami szintén magasan tartja a fordulatot esélyed sincs A manuálról még nem is beszéltem Lámpánál sok 600 as speed gépet meglepek . Persze laza túrán tudod tartani a tempót Csak a pályára nem menj ki mert szét fogod kergetni a 400 at hogy tartsd a lépést a 650 el
Azt szeretném kérdezni hogy kb. mit jelent az hogy jó magasan tartja a fordulatot?Mondjuk 50 és 100km/h-nál ez menyi fordulatot jelent?Komolyan mondod hogy a 650 es nem megy el melleted?Az mondjuk nem semmi.Bocsi csak azért kérdezgetek mert az enyémben is ugyanilyen malossi szett van de 18g-os görgőkkel,így vettem,és szeretném kicserélni hogy jobban gyorsuljon de nem szeretném hogy olyan nagy legyen a fordulat,ezért 16g-os görgőkre gondoltam.Szerinted ez mennyit segítene a gyorsuláson?Csak mert most indulásnál nekem azért nem indul annyira jól hogy egy 650 el tartsam a lépést.
Szerintem annyira jó a Burgman hogy senki sem nézi a fórumot :) ,vagy a benzinszivattyú hiba ritka. Kitéptem nagy nehezen de a szopatás folytatódik , a szakadt áramkörű szivattyú kiszerelve teker , összerakva megint működik - most mi van ?
Valaki árulja már el légyszi hogy fér ki az AC pumpa a tankból . Már lebontottam a burkolatokat , a tank mozog előre-hátra kicsit de a váztól sehogyan sem tudom kiszedni. Köszi
Sziasztok van egy 400 k4 burgmanom és a háttámlája ugy vettem észre kicsit meglazult nem szeretném menet közbe elhagyni hogy kell meghúzni a helyére tenni esetleg ha valaki tud egy kis videót küldeni azt megköszönöm.
Sziasztok , K5 tankjából ki lehet forgatni a benzinpumpát vagy szarrá kell szedni a motort ? Van egy lengyel videó a végjátékkal https://www.youtube.com/watch?v=-iWjNQBh2p0 de nekem qrvára nem mozdul !
Üdv, lehet hogy én voltam. A dugó hibátlanul működik. Szíjnak sincs baja, az is AliExpress. Rendeltem még fékkapcsolót és feszültségszabályzót. Rosszat nem tudok mondani azokról sem sajnos.
üdv ! nekem a motor kábelkorbács azon kötési pontjai voltak hibásak amik ilyen elbaszott módon voltak közösítve, ez lehet negatív de lehet pozitív oldalon is hiba. én az összeset széthúzgáltam tisztítottam át futtattam ónnal, nekem utána soha nem jött elő az FI hiba kód, nekem pl le tiltotta a motor indítást, és borulás érzékelő hibát írt ki. abban az áramkörben volt ellenállás eltérés.
Abban kérnék segítséget, hogy valaki találkozott-e már olyan hibajelenséggel hogy, menet közben az F1 jelzés világítani kezd, majd a sebességmérő kiakad és azt mutatja, hogy 160 kmh-val haladsz (kifeküdt a mutató). Majd elkezd ugrálni a mutató, a motor érzésre egy kicsit elgyengül. Többször produkálta ezt a hibát amíg hazaértem. Másnap indítás után nem jött elő ez a hiba. Mi lehet a gond?
Hátsó kerékcsapágy, ill. kihajtás ( kihajtásban olajszint ? ) csapágya is okozhat ilyet. ( lötyög esetleg a hátsó kerék ? ) azért ha szétszeded variátor nélkül inditsd be, igy meg tudod hallgatni, hogy maga a blokk jó-e, nem-e hajtókaros, főtengelyes stb )