Te én 300 eKm-el vettem, és nem tudni mikor volt cserélve benne (utsó tulajnál aligha, de legalább precízen cserélte az olajat) ... tárcsa meg pláne, lehet origi volt.
Ez ugye a hibrid egyik előnye, hogy ha nem versenyautóként használod, minimálisan kopik.
Lengéscsillapító, szilentek, kerékagy, .... az még a gyári volt benne.
"Toyota szalonban néztek nekem árakat. "
Az ok, de én pl húst a hentestől, futóművet futóművestől veszek :D Olcsóbb és jobb tud lenni. De legalább olcsóbb :D
(egy sebész is fel tud nyitni, de a szívműtéthez azért inkább kérj egy szívsebészt :D )
"de való igaz, hogy szilent készletet ahhoz is lehet kapni, és nem feltétlen kell legőkarokkal együtt venni."
Vissza kellene lapoznom (amit a kereső bénasága miatt nem fogok megtenni :D), de úgy emlékszem első szilent (pár?) gyári volt, és egybeépítve, ezért drága, meg talán kormánynál is volt valami gyári és drága szilent talán.
Ez mind benne volt.
Persze nem azt mondom, hogy bonyibb a futóműve, hanem hogyha valaki űrhajót vesz, akkor készüljön rá hogy űrhajó-szerelő meg űrhajó-alkatrész kell hozzá.
Ahhoz képest ami a kocsi ára, ezek azért még mindig a "belefér" kategóriába tartoznak. Pláne, hogy mennyi időt kibír.
A kocsi, mint a nő: nem csak megszerezni kell tudni, de fenntartani is :D
Sógorom meg is nézte, korrekt az autó. Fel is hívtam őket, persze ha kell beszámítják az accordot, persze természetesen, beviszik az általam kijelölt szervízbe állapotfelmérésre.
Aztán függőben maradt.
De a hirdetést azért nézegetem. :)
LS 2 nap múlva 10.999.999
5 nap múlva 11.999.999
Honlapjukon 16 milla.
Na mondom komolytalan cég.
Erre hétfőn felhív a kereskedés, hogy na akkor mi van? Mondom nekik, míg az accord el nem megy, addig nem lépek, de mivel nemigazán érdeklődtek utána én le is tettem az autócseréről, holnap úgyis lejár a hirdetés, így marad az accord. Amúgy mennyi as LS mert ugye én akkor néztem mikor még 10 milla volt, most meg 12-ért van fenn. Én meg 10 millánál többet nem adok érte. Ok rendben 10 milláért ideadják. De ha kell ők beszámítják. Hol is hirdetem? Mondom használtautó. Nézik mennyit gondolok érte? Mondom 2.5 milla az alatt nem adom. Ok annyiért beszámítják.
Tehát ha az accordra 7.5 millát ráteszek enyém az LS .
Tegnap pesten voltam, nem az accordal, mert áruért mentem, bementem megnézni.
Sajnos nincs olyan része az autónak amibe bele tudnék kötni. Újszerű állapotban van, az a 81 ezer Km hihető.
Most dilemmában vagyok mi legyen? Egyik haver azt mondja, meg ne vedd, minek? A másik te tudod. Feleségem nem mond semmit, csak sokalja az árát, de én döntsem el.
Ma mikor eljöttem a toyota szalonból, mondom ezt én nem tudom fenntartani.
Most meg itt a fórmon megint rábeszéltek.
Lassan megőrülök.
Nem akar venni valaki egy jó motort? Mert ha az el kel akkor tuti megveszem az LS-t :)
Azért RX400h-nak egy hangyányival egyszerűbb futóműve van, mint az LS600h-nak, ahol hátul, oldalanként van 5 lengőkar. ;) Azt azért nem csinálják meg ennyiből, de való igaz, hogy szilent készletet ahhoz is lehet kapni, és nem feltétlen kell legőkarokkal együtt venni. Kivétel, ahol gömbcsukló is van benne, mert azt még külön nem láttam sehol.
És erre kalibrálod magad, hogy kiugrik eléd egy őz? Lehet előfordult már veled, de az nem jelenti azt, hogy mindig ez lesz. Ezzel az erővel akkor ott az általam mondott embléma is 70ezer forint körül. Szerintem nem ilyesmire kell gondolni, és ez alapján autót választani.
Gondolom a szélvédőt is nézted. 250 ezer, és gyakrabban kap követ, mint a fényszóró egy őzet, mégsem ezért nem veszik meg az autót.
De a lexus.hu oldalon is (ok LS460 van, meg GS450h), de 100e a normál, F-SPORT és VERSION L meg 200 eFt ... a KOMPLETT első tárcsa + betét csere.
Azt ne mond, hogy sok ...
Lámpa az már más kérdés, de bontott gyári 500-1200$ ebay, meg vannak utángyártott/felturbózott lámpatestek is új origi.
Gyertya 100e az összesre, vagy darabra ? (V8 az 8 darab, meg bontani kell ott főleg hátsók miatt egy keveset)
Aksi Bosch 95 Ah-s bele 57.485
(nekem 400h-ba valami 15-20-ért tettek gyári kisaksit, de az kisebb is)
Én a 400h-nak a fél futóművét cseréltettem 1,3 misiből, összesen 36 fődarabot (össz féktárcsa, betét, össz szilent hátul-elöl, stabrudak, egyik kerékagy, másik fékpofa, össz lengéscsillapító, ... )
Azért lámpát nem kell csak úgy cserélgetni. A Casco nekem 700 ezer forint lett volna egy évre.
A többitvel meg.. A TRW pl. a gyári beszállítója a Lexus-nak, úgy, hogy a minőség azonos, nem kell megvenni a Lexus márkanévvel forgalomba hozott TRW fékalkatrészeket megvenni.
A gyertya mondjuk más kérdés, mert azért a Denso Iridium mindenhol elég drága, amit a gyár előír. Na persze, ha nem hamis. ;)
Ukrajnából, és Oroszországból elég jó áron lehetne kapni Lexus alkatrészeket, de sajnos az oldalak legtöbbje nem szállít országon kívülre, és van olyan is, Avito, amely nem is enged regisztrálni, csak helyi telefonszám meglétével.
Tudtok esetleg olyan Ukrán, vagy Orosz autóalkatrész oldalt, amely szállít országon kívülre is. Konkrétan nincs most olyan alkatrész, ami kellene, de ha látok valamit, jó árban, akkor megvenném.
Nem sport modban voltam, csak elofordult mar olyan, hogy mentem 40-50 korul, EV lampa vilagitott, es akkor hirtelen mondjuk be akartam sorolni valahova. Hat kellett ido, mire magahoz tert.
Ja, amúgy nehogy abból a TCTV adásból indulj ki, amiben a balfasz TC-sek gyorsítottak vele (konkrétan Karotta): nem kapcsolták Sport-ba, pedig ha azt valamin megérzed, az pont a gázreakció (azon kívül, hogy fordulatszámmérő van a teljesítménymérő helyén, én is ebből tudom, hogy nem kapcsolták át).
Aszittem az enyem is 8, de csak 6, reggel kiprobaltam, francba. Ugy egyebkent sok ertelmet nem latom, max orszaguton egy elozes elott visszarakja az ember, hogy azonnal elinduljon, mert amugy kell egy kis ido, mig osszekapja magat. Accordnal is volt, hogy kezzel visszaraktam 2-be, es akkor nem kellett kivarbom, hogy visszavaltson. Nem volt tul gyors a valto benne, vagyis inkabb az volt a baj, hogy nem tudott egyszerre tobbet visszavaltani.
Én kézzel váltani csak autópályán szoktam, ha sokan vannak és sok a gyorsítás-lassítás. Olyankor élvezetes, máskor nem annyira, mert nagyon tág sebességtartományban használható egy-egy fokozat (a 450h 8 sebességes, nem 6, mint a többi hibrid).
Olyannyira, hogy végülis automata üzemmódban is tudod használni a kormányon a füleket motorfékezésre - ilyenkor is az egyik fix fokozatot választja ki, te pedig váltogathatsz tovább lefele. Aztán ha egy kis ideig békénhagyod, vagy megállsz, visszavált automatára.