Arra a 2-esre gondolsz amit belinkeltem? Ha meg tudnátok oldani a hazahozatalát, akkor beszállnék a licitjébe én is :) (persze ha alkatrésznek hoznátok be).
Amire igényt tartanék az nem sok: ablakkeretek, lökhárítók, tükrök, hátsó lámpák. A többit vihetnétek :)
A legutolsó pl miért fekvő? Lehet hogy én nem értem a különbséget... ahogy fekszik az asztalon, jobbról csatlakozik a szívósorra, balról pedig a légszűrő helye, tehát egy tengelyen van ahonnan szívja a levegőt, és ahol a cucc bejut a motorba. Nekem ez jelenti az "állót". Ha nem akkor elnéztem:)
A DRÁGASZÁGOM!!!!!!!! A régi autóm! A pirosz capri! Ugye jól látom CapriTurbo? Ha felrakjátok azt a szélesítést meg a felniket, alighanem M.o. legszebb Mk I caprija készül el! Már alig várom!
Gondolom tudjátok de azért még egyszer: Berettyóujfaluban van egy eladó 3-as Capri. Motorilag 2.0-ás solex carbival.
A kocsi valóban szép állapotban van és tutti a gazdája. / nem elhanyagol6ó szempont/. A kaszni is roppantmód 1ben van. Tegnap vettem ott egy motort a Bertonéba és megnéztem a Fordot is! Ha valakit érdekel megvan a fazon száma de ha minden igaz akkor a neten is fent van!
Helló. Még élek és figyelem mi zajlik itt. A haverom MK I-esér állítólag felkerültek a szélesítések, fényezésre vér, ha minden igaz ma megyek megnézni. Az Escortom karosszériázás alatt, ezér előszedtem a 2000-es Caprimat, már vagy 8 hónapja állt, csak műszakizni vettem elő augusztusban, igazából el kéne adnom. A 2.8i garázsban pihen, tegnap vettem hozzá egy MP-3 lejátszót és pár dolgot válltoztatok a futómű környékén, a télen.