A betűméret nem változott, a vastagsága a karaktereknek megduplázódott (sűrűbben vannak a ledek). Ezáltal a kerekesszékes ikon kivehetőbb lett > volt is itt már kép róla...
Megjegyzem az új kijelző "felfedezése" a kanálban a mélyedés esete, mert vagy fél éve cserélődnek a kijelzők. Meg merem kockáztatni, hogy húsz körüli a kintlévő darabszám.
"Tegnap 2024.02.12. Szőreg vonalon egy csuklós LIF-763 közlekedett este 10 után is.
A sofőr csak ennyit árult el hogy ez a tartalék kocsi a szervíz miatt."
Régi szép idők, amikor még menetrend szerint jöttek csuklós buszok a 2/71/60 vonalcsoportokon késő este is, és nem azért mert épp szóló-hiány volt...nagyjából még 10 éve is általános volt.
Akkor én is jövök az aggódó"k"nak, hogy a 200,201 is kint volt már két hete is, csak tartalékban, meg osztottban talán, ezért kevésbé felfedezhetők spontán.
ezüst színű kapaszkodó - Hidegben, hideg. :) A porlakkos fogása hidegben, talán nem olyan kézfagyasztó.
valami modernebb üléshuzat (igaz ez a hasonló kék alap+sok egyéb szín van több trolin, ill pesakon is) - Igazából semmit mondó, mindenféle színű, talán kevésbé látszik rajta a szennyeződés. Ez mindenhol jó, színe is illik a járműhöz. (jobban mint a zöld) Örülök neki, hogy nem a 870 kísérleti, "szuper" műanyag ülései kerültek bele.
Utastér kapcsán picit az álló helyet tartom kevésnek, es így szűknek. - A 4. generációs Solákhoz képest, ez az utastér tánctér, vagy ha jobban tetszik, három focipálya nagyságú.
A gazdasági mutatók határozták meg a trolibuszok jövőjét. Üres kincstárba futott be az eredeti elképzelés, hogy legkésőbb 2035-ig elektromos buszokra és villamosokra cseréljék a fosszilis tüzelésű buszokat és trolibuszokat. Tanulmányok kimutatták, hogy a felsővezetékek javítása során felmerülő költségek ellenére a trolibuszközlekedés olcsóbb alternatívája lesz az elektromos autóbuszoknak, amelyeket többet kellene vásárolni, és ahol a tervezett töltőállomások helyein új elektromos csatlakozások kiépítésének költségei. óriásinak bizonyultak.
Várhatóan a trolibusz infrastruktúra javítás és megfelelő karbantartás után még 50 évig szolgálhatja a várost, ami nem túlzó becslés. Ezzel nem tudják majd felvenni a versenyt az elektromos buszok drága akkumulátorának cseréjéért. „A trolibuszokról lemondani butaság lenne” – mondta a médiának a már idézett Vlagyimir Svet alpolgármester, hozzátéve: „Megvan az infrastruktúránk, a karbantartásával és a jármű karbantartásával kapcsolatos tapasztalatunk, mindezt a szemétbe dobni kár lenne.” Ezzel kapcsolatban nehezményezte, hogy néhány évvel ezelőtt a város azonnal hozzálátott a megszüntetett vezetékek felsővezetékeinek felszámolásához: "Ma már sokkal könnyebb lesz rekonstruálni."
Ne érts félre, én is örülök nekik. Végre valami új. Egyszerűen csak nem tetszik a homlokfaluk. De ez teljesen szubjektív, semmit sem befolyásol, és nem is von le az értékükből.
Én örüloök, hogy jönnek, de a 4db édeskevés a gondok megoldásához.
Szerintem ami dobott volna a trolin:
- ezüst színű kapaszkodó
- valami modernebb üléshuzat (igaz ez a hasonló kék alap+sok egyéb szín van több trolin, ill pesakon is)
- a festés kapcsán: ablak felett végig mehetett volna a vastag fekete sáv, es a szélvédő feletti elülső paraván is a bordó helyett lehetett volna fekete.
De ez Nem lényeg.
Utastér kapcsán picit az álló helyet tartom kevésnek, es így szűknek. Bár a 16db alacsonypadlós részen elérhető ülés egy szuper dolog, ha kettővel kevesebb lenne a roki hely mellett, máris szellősebb lenne az egesz.
Na de ez van, olyanok amilyenek. Birjanak ki 20 évet.