Keresés

Részletes keresés

n-misi Creative Commons License 2024.02.24 0 1 108799

A 223-as is volt már kint...

Előzmény: Kormi76 (108797)
T 6 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 108798

Igen. De, igazán leírhatnád az okát is. Ha már így fogalmazol, úgy lenne korrekt.

Előzmény: Kormi76 (108797)
Kormi76 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 108797

224,226,245 voltak már utasforgalomban...már nem csak hétvégén adják ki őket.

Fogynak az üzembiztos 15tr-ek,sőt nem is azok fogynak igazán hanem az SZKT-s pótlóbuszok.

Előzmény: Nicknév6 (108796)
Nicknév6 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 108796

Mostanában milyen gyakran szoktak dolgozni? Budapestiként jó lenne még velük egyet utazni! :-)

Köszönöm a választ előre is!

Előzmény: 7-es troli (108790)
n-misi Creative Commons License 2024.02.24 0 0 108795

A Mikszáthba sem most került ki...

Kb három hete cserélték. Akkor működött is. A nem működése/kifagyása más természetű.

Előzmény: Kormi76 (108793)
T 6 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 108794

Igen, de már tényleg relatív sok helyen megtalálhatók egy ideje. Ahol a régi teljesen tönkrement, ott cseréték.

Előzmény: Kormi76 (108793)
Kormi76 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 108793

Az új kijelzők felfedezése az alapján megy általában,amerre a fórumozók közlekednek....a Mikszáth utcában most került ki.

Az újdonság inkább az a többségnek,hogy ezek már nem a szerb Novatronic kijelzők.

 

Előzmény: n-misi (108786)
T 6 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 108792
T 6 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 108791
7-es troli Creative Commons License 2024.02.23 0 2 108790

245 @ 9

 

első napja Szegeden utasokkal.

7-es troli Creative Commons License 2024.02.23 0 1 108789

Nagyon jól látható és olvasható.

Előzmény: n-misi (108788)
n-misi Creative Commons License 2024.02.23 0 1 108788

A Múzeumi az más tészta.

Ez mai kép ;-)

Előzmény: 7-es troli (108787)
7-es troli Creative Commons License 2024.02.23 0 0 108787

Ez egy jó hír, köszönöm az infót.

sajnos még nem találkoztam ilyen kijelzővel, csak a Múzeumnál azzal a Mini betűssel.

Előzmény: n-misi (108786)
n-misi Creative Commons License 2024.02.23 0 3 108786

A betűméret nem változott, a vastagsága a karaktereknek megduplázódott (sűrűbben vannak a ledek). Ezáltal a kerekesszékes ikon kivehetőbb lett > volt is itt már kép róla...

Megjegyzem az új kijelző "felfedezése" a kanálban a mélyedés esete, mert vagy fél éve cserélődnek a kijelzők. Meg merem kockáztatni, hogy húsz körüli a kintlévő darabszám.

Előzmény: 7-es troli (108784)
AKF996 Creative Commons License 2024.02.23 0 2 108785

"Tegnap 2024.02.12. Szőreg vonalon egy csuklós LIF-763 közlekedett este 10 után is.

A sofőr csak ennyit árult el hogy ez a tartalék kocsi a szervíz miatt."

 

Régi szép idők, amikor még menetrend szerint jöttek csuklós buszok a 2/71/60 vonalcsoportokon késő este is, és nem azért mert épp szóló-hiány volt...nagyjából még 10 éve is általános volt. 

Előzmény: Szoregisrac (108751)
7-es troli Creative Commons License 2024.02.22 0 0 108784

Köszi.

 

remelem a betűméret minimum akkora lesz, mint az eddigi kijelzőkön.

Előzmény: Kormi76 (108782)
Kormi76 Creative Commons License 2024.02.22 0 0 108783

Ma végre a 870-es Solaris is volt kint,próbajàratban.

Kormi76 Creative Commons License 2024.02.22 -1 0 108782

Előzmény: 7-es troli (108781)
7-es troli Creative Commons License 2024.02.22 0 0 108781

van Fotó a helyszínről, vagy link, leírás erről a kijelző típusról?

Előzmény: Kormi76 (108780)
Kormi76 Creative Commons License 2024.02.22 -1 0 108780

Làtom,hogy a Novatronic kijelzők helyett új Emke típusúak kerültek ki a megállókba,többek között a Mikszàth u-Tisza L.krt megállóba is.

Mikorra vàrható,hogy működni fognak?

T 6 Creative Commons License 2024.02.21 0 1 108779

Akkor én is jövök az aggódó"k"nak, hogy a 200,201 is kint volt már két hete is, csak tartalékban, meg osztottban talán, ezért kevésbé felfedezhetők spontán.

Előzmény: Gábrisvitéz (108770)
T 6 Creative Commons License 2024.02.21 0 1 108778

 ezüst színű kapaszkodó - Hidegben, hideg. :) A porlakkos fogása hidegben, talán nem olyan kézfagyasztó. 

valami modernebb üléshuzat (igaz ez a hasonló kék alap+sok egyéb szín van több trolin, ill pesakon is) - Igazából semmit mondó, mindenféle színű, talán kevésbé látszik rajta a szennyeződés. Ez mindenhol jó, színe is illik a járműhöz. (jobban mint a zöld) Örülök neki, hogy nem a 870 kísérleti, "szuper" műanyag ülései kerültek bele.

Utastér kapcsán picit az álló helyet tartom kevésnek, es így szűknek. - A 4. generációs Solákhoz képest, ez az utastér tánctér, vagy ha jobban tetszik, három focipálya nagyságú.

Előzmény: 7-es troli (108773)
T 6 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 108777

Nem vagyunk egyformák. :) Láttam már sokkal rosszabbat is ugyanettől a gyártótól, meg a licenc partnerétől is.

Ez nekem tetszik. Üzemeltetésben viszont igen drága mulatság lehet, az osztatlan szélvédő esetleges cseréje majd.

Előzmény: Gábrisvitéz (108775)
7-es troli Creative Commons License 2024.02.21 0 2 108776

https://www.cs-dopravak.cz/obrat-v-tallinnu-mesto-hodla-poridit-40-parcialnich-trolejbusu/

 

reszletek a cikk netes fordításából:

 

A gazdasági mutatók határozták meg a trolibuszok jövőjét. Üres kincstárba futott be az eredeti elképzelés, hogy legkésőbb 2035-ig elektromos buszokra és villamosokra cseréljék a fosszilis tüzelésű buszokat és trolibuszokat. Tanulmányok kimutatták, hogy a felsővezetékek javítása során felmerülő költségek ellenére a trolibuszközlekedés olcsóbb alternatívája lesz az elektromos autóbuszoknak, amelyeket többet kellene vásárolni, és ahol a tervezett töltőállomások helyein új elektromos csatlakozások kiépítésének költségei. óriásinak bizonyultak.

 

Várhatóan a trolibusz infrastruktúra javítás és megfelelő karbantartás után még 50 évig szolgálhatja a várost, ami nem túlzó becslés. Ezzel nem tudják majd felvenni a versenyt az elektromos buszok drága akkumulátorának cseréjéért. „A trolibuszokról lemondani butaság lenne” – mondta a médiának a már idézett Vlagyimir Svet alpolgármester, hozzátéve: „Megvan az infrastruktúránk, a karbantartásával és a jármű karbantartásával kapcsolatos tapasztalatunk, mindezt a szemétbe dobni kár lenne.” Ezzel kapcsolatban nehezményezte, hogy néhány évvel ezelőtt a város azonnal hozzálátott a megszüntetett vezetékek felsővezetékeinek felszámolásához: "Ma már sokkal könnyebb lesz rekonstruálni."

Gábrisvitéz Creative Commons License 2024.02.21 0 2 108775

Ne érts félre, én is örülök nekik. Végre valami új. Egyszerűen csak nem tetszik a homlokfaluk. De ez teljesen szubjektív, semmit sem befolyásol, és nem is von le az értékükből.

Előzmény: 7-es troli (108773)
7-es troli Creative Commons License 2024.02.21 0 0 108774
7-es troli Creative Commons License 2024.02.21 0 1 108773

kinek Mi tetszik, nem vagyunk egyformák.

 

Én örüloök, hogy jönnek, de a 4db édeskevés a gondok megoldásához. 

 

Szerintem ami dobott volna a trolin:

- ezüst színű kapaszkodó

- valami modernebb üléshuzat (igaz ez a hasonló kék alap+sok egyéb szín van több trolin, ill pesakon is)

- a festés kapcsán: ablak felett végig mehetett volna a vastag fekete sáv, es a szélvédő feletti elülső paraván is a bordó helyett lehetett volna fekete.

De ez Nem lényeg.

 

Utastér kapcsán picit az álló helyet tartom kevésnek, es így szűknek. Bár a 16db alacsonypadlós részen elérhető ülés egy szuper dolog, ha kettővel kevesebb lenne a roki hely mellett, máris szellősebb lenne az egesz.

Na de ez van, olyanok amilyenek. Birjanak ki 20 évet.

Előzmény: Gábrisvitéz (108771)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2024.02.21 0 0 108772

Meddig lesznek még velünk a 15 Tr-ek? Költői volt a kérdés ...

Előzmény: 7-es troli (108767)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2024.02.21 0 0 108771

Én már megint ki fogok lógni a SORból. Nekem nem tetszik. Persze a lényeg nem ez, hanem hogy jók sokáig legyenek.

Előzmény: Kormi76 (108769)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2024.02.21 0 1 108770
Előzmény: Kormi76 (108748)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!