Egyik, hogy kikapcsolt világítással, jobbra indexeléskor 3 villogás után leáll az index, és bekapcsol a világítás. Bekapcsolt világítással normálisan működik az index jobbra is, csak kikapcsolt világítással csinálja ezt. Balra index hibátlan.
Köszönöm. Ezt kipróbálom. Ha légtömegmérő nélkül jobban megy, akkor miért kell bele ez a légtömegmérő?
Mi más okozhat még ilyen hibát?
Olvastam, hogy a részecskeszűrő eltömődése is teljesítmény sökkenéssel jár, meg az egr és a turbo működtető hiba is. Az egr-t kitisztítom majd. A turbo működtetőt hogyan lehet ellenőrizni?
Az első probléma valószínűleg kormánykapcsoló hiba lehet. Javítani vagy cserélni (kompletten) lehet.
A másodikhoz egy diagnosztika kellene, több oka is lehet. Pl. a légmennyiségmérő hiba is tud ilyet okozni. Azt amúgy ki is lehet próbálni: lekapcsolt gyújtásnál ha lehúzod a légmennyiségmérő catlakozóját, utána ha jobban megy, akkor valószínűleg az lesz az oka. A csatlakozót is levett gyújtásnál dugd majd vissza !
Egyik, hogy kikapcsolt világítással, jobbra indexeléskor 3 villogás után leáll az index, és bekapcsol a világítás. Bekapcsolt világítással normálisan működik az index jobbra is, csak kikapcsolt világítással csinálja ezt. Balra index hibátlan.
Másik, hogy erőtlennek érzem. 110-es tempónál 5.-ben lepadlózom és alig húz, az előzés egy kínlódás, kis emelkedőn meg semmit nem gyorsul, épphogy birja tartani a sebességet amivel padlózás előtt mentem. A többi sebességben sem ugy megy mint ahogy várnám, szóval erőtlen.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Mostanában az a jelenség az autóval, hogy menet közben mintha meg állna a motorja egy pillanatra. Olyankor rángat egyet. Néha többször is csinálja, van amikor meg elmegyek sok kilométert és nincs hiba. Ma alapjáraton is csinálta, klíma is kikapcsolt meg vissza de a motorja nem állt le.
Valakinek van ötlete esetleg? Köszönöm a válaszokat!
Rákérdeztem. Igen, rendelhető, de nincs. Se szlovák raktárban, se franciáknál. Végül is alvázszám szerint a 5094.87-et adta ki a gép. Azt mondta a szervizes, hogy megrendelheti, de a franciáktól holnap jön egy válasz, hogy nincs. Ennyi. Még csak sejtetés, se hogy lesz-e, ha igen mikor. Annyiban hagytam. Azt mondta minden akadozik, csak szenvednek mindennel. Hittem neki.
A képről nem derül ki hol áll az üzemanyag, féktisztítóval lefujva kiderül honnan jön.
Én az elektromos csatlakozóról írtam, nekem nem rángatott vagy ment, vagy nem a negyedik hengerem, de egy kontakthiba esetén akár rángathat is, de lehet porlasztó hiba is...
Tudnék segíteni, de mivel bárki megrendelheti bármelyik márkaszervizben, szerintem egyszerűbb neked az, mint hozzám mászkálni - de nem lebeszélni akarlak róla. :-P :-)
Esetleg előtte rákérdezhetek, hogy valóban rendelhető-e, mielőtt blamálnád magadat, de azt már csak hétfőn tudom intézni - ha szeretnéd.
Köszi! E0 lesz az. Ha bemegyek egy pug szervizbe, tudnak hozni? Ha tudsz segíteni, nekem az is jó :) Felvesszük a kapcsolatot, tudok előre fizetni, ami kell.
Az 5094E0-ást még nem írja NFP-snek, elvileg akkor rendelhető még, de 100% akkor lesz, ha visszaigazolja a rendszer. Ma Br. 9077,- Ft-nak írja az árát.
Lehetséges 2004-es 307-eshez gyári alkatrészt beszerezni? A stabilizátor rúd két gumi perselyét kicseréltem, utángyártottra. Nem túl bizalomgerjesztő az alkatrész. A gyáriban van belesütve egy fém merevítő lemez is. Ez is volt az oka a cserének, teljesen korrodált volt. Amit vettem, az tömör gumi. Gyári cikkszáma: 5094.E0, 5094.88. 1.4, 55KW.
Szia! Mivel az anyagiak is játszanak, nézegesd meg az injektor csatlakozókat hátha kontakthibás valamelyik. Nekem hosszabb rövidebb időre kihagyott a 4-es. Be kellett mennem a szervizbe otthagytam az autót, majd hívtak hogy mehetek érte. A negyedik hengeren átkötötték a csatit vékony műanyag kötegelővel, gondolom kontakt spray ... azóta jó .... Egy próbát megér, pénzbe nem kerül.
Szia, igen, erre én is gondoltam már,hogy a régiből kiveszem a fényszóró csatiját és azt szerelem az újba, de egy másik régiből csak roncsolással tudtam kivennia csati érintkező padját(amin a lábak vannak).
Szia, esetleg nincs egy fotód egy ködlámpás fényszóróról hátulnézetből,lecsavart kupakkal? Plusz kérdés: A Canbus figyeli az izzókat a fényszóróban? Nekem normál izzóknak tűnnek. Sima LED jó helyettük vagy Canbus-os kell?
valaki nem tudna rajzot a ráncfelvarrás előtti 307-es fényszórón található csatlakozó lábkiosztásáról? vettem az E@AG-on elektromosan állítható ködlámpás fényszórókat mindkét oldalit. Erre kaptam elektromosan állítható,de motor nélküli fényszórókat, ledugózott ködfény izzó helyekkel. Mégcsak az odavezető vezeték sincs benne. Gyanítom, a csatlakozóban a ködfényhez menő láb sincs beültetve. Kicseréltetni nem tudom, eltűnt az eladó az említett oldalról. Ezért úgy gondoltam megmókolom magam a régi fényszórókat donorként használva. Valaki jártas az ilyesmiben errefelé? Minden segítséget hálásan köszönök.
A tünet ott kezdődik hogy teljesen váratlanul elkezd jobb esetben dadogni, rángatni (eléggé durván). Fordulatszám ilyenkor kissé ingadozik, van hogy ritkán 0-ra leesik majd vissza menetközben. Folyamatos dadogás/rángatás közben elő szokta hozni az olajnyomás alacsony üzenetet és leáll.
Utóbbi alkalomkor rángatások közepette levettem a gyújtást menet közbe, majd újra beindítottam és nem folytatta tovább.
Hibakód:
P0087 Üzemanyag Elosztócső/Rendszer Nyomás - Túl alacsony
P0335 Vezérműtengely-állás érzékelő "A"
Első próbára üzemanyagszűrőt és érzékelőt is megvettem hozzá, hétvégen lesz cserélve.
Sajnos a jelenlegi anyagi helyzetembe még egy pár hónapig nem tudom elvinni szakemberhez, már a kopó alkatrészekre és pár dologra közel a vételár ment rá.