A fórumon korábban megmutatott Lancia Stratos Kit Car az unokatesóm, Mr.Stratos tulajdonát képezte, amit, mint írta is, jó néhány éve eladott már. Elviekben elképzelhető, hogy készre szerelve, lefényezve Hollandiában bukkant fel, már csak azért is, mert úgy tudom, hogy aki idehaza megvásárolta, ő is továbbadta már. Na most vagy beletört a bicskája, vagy sikerre vitte a sztorit és Európa pénzesebb részén talált új, értő tulajdonost. Megfelelő anyagi forrás esetén szinte gyári állapotú autót lehet építeni a kit-ből, feltéve, hogy a Ferrari motort is sikerül beszerezni, mert a Lancia teljes licenc joggal adta el a projektet az angoloknak.
A link egy szomszédos, egykor szépen pörgő autómodelles topicból származik:
Tavaly Hollandiában láttam egy szintén V6-os Alfa motorral épített eladót piros színben, ha jól emlékszem, 60 ezer eurós irányáron. Lehet, hogy a tiéd volt?
Ez csak gyáriban létezik és sajnos egy 20-as körül van az új ára. Bontottban a Kappa és a 166 benzines-dízel motorjaiban lehet megtalálni. Ha rendben működik és nem ér a vége a motorolajba gyújtásráadáskor, akkor nem engedi indítani az autót. Ha nem megfelelő a működése, akkor ír hibajelzést rá. De az lehet kábel vagy csatlakozási hiba, ami esetleg alkatrészcserével sem javul meg, érdemes először utánajárni.
Megnéztem az unixnál és a képek szerint az olajgomba nem így néz ki. Tehát akkor ez lenne az olajszint érzékelő. Így az előbbi kérdésem okafogyott. Most az lenne a kérdés hogy hol lehet ilyen érzékelőt kapni?
Az olajgombát a középső féltengely végi alu csapágyház/tartókonzol fölött találod, de a hibádhoz nincs köze. Van egy olajszint érzékelő ugyanez a konzol és az olajpálca között, csak alul, ha jól tudom az olajteknő felső peremébe csavarozva. Két pólusú szögletes csatlakozója van. A baj inkább ezzel van:
Szia! Még egy kis segítség kellene nekem. A nulponti érzékelőt kicseréltük és az autó be is indult. De egy idő múlva megint visszajött a régi hiba és elkezdte kiírogatni hogy " ENGINE OIL CONTROL SISTEM" Az olaj is le lett cserélve (ha már az alján matattunk). Azt mondják, hogy valószínűleg az olajgomba probléma lehet. Én átnéztem pár oldalt a neten de nem találtam letölthető kézikönyvet. Azt az oldalt is végignéztem amit írtál de nem találtam meg az olajgomba helyét.
Ezekről nem tudok semmit sajnos. "vag-com kábel, 3 pines átalakító"
Ez lenne a csatlakozó? Mert a computer (kesztyűtartó alatt) meg van.
Viszont amibe a hibakód olvasót kell csatlakoztatni csak ezt találtam. Még nem volt gondom ilyesmivel és így ismeretlen nekem. De sok szerelőnek is :-)