Miután a Spire Hocevart is bejelentette a #77-be, az is kiderült, hogy a Niece-nél Matt Mills lesz az utódja. Idén volt egy jó futama Richmondban, de előtte sokáig nem mutatott semmit, szóval nem tudom, számíthatunk-e tőle valamire... a másik mostani versenyzőjük, Alan ugyanez a szint, nem tudom, őt meg akarják-e tartani. Bayley Currey-t viszont megnézném teljes szezonra.
Xfinityben is vannak friss hírek: Herbst hosszabbított a Haasszal (meglepő, úgy tűnt, hogy távozik, még a Cupban is szóba került a Ware-rel); RCR-nél Hill marad, Creed megy.
Deegan 2024-ben megy fel az Xfinitybe az AM Racinghez. Ki leszek rá váncsi, azt már pedzegették korábban hogy a másodosztály jobban feküdne neki mint a Truck, szóval kb. ez lehet az utolsó esélye hogy bizonyítson.
Pénzük eddig is volt, a Spire egy nagyon jól menő ügynökség, csak úgy látszik, most kezdtek el komolyabban befektetni :-)
A degai Truck futam a szokásos roncsderbi volt :-D Moffitt nyert (3 év után újra) a Front Row második, #34-es autójával, amiről sokáig észre se vettem, hogy a mezőnyben van... Most indítottak először 2 truckot, valószínű az volt a cél, hogy Smith-t tudja tolni - ő viszont műszaki hiba miatt a mezőny végén ért célba, így Miamiban nyernie kell a címvédéshez.
Érdekes, hogy Moffitt anno az egyetlen Cup szezonjában (amikor év újonca lett) is a Front Rownál ment, de azóta nem volt velük kapcsolata.
Ha valaki esetleg nem hallotta, Z. Smith a Trackhouse-zal szerződött le, ők adják kölcsön jövőre. A Spire közben nagyon építkezik, a Cup charter mellett megvették KyBu komplett Truck csapatát is. :-O Tehát az elmúlt évek két bajnokcsapata is kiszáll a Truckból. A GMS versenyzői közül Dye már be is jelentette, hogy a McAnally-Hilgemann Racingnél folytatja. (a #43-as számot viszi magával)
Szép búcsú lenne, sajnos nem lesz könnyű, ez Harvick egyik (ha nem a) legrosszabb autója a pályafutása során...
Logano is hamar elszállt, a Penske látványosan egyre gyengébb idén (Cindric például végig tökutolsó volt a múltkor), bár Blaney még továbbkeveredett, de még mindig az RFK tartja életben a Ford reményeit.
Junior a végére belejött, a S3-ban vezetett is (addigra Berry és Mayer összeütközött), és asszem a 3. helyről esett ki. Allgaier az egyetlen állva maradt JRM-es autóval nyert, Hemric szokás szerint második lett, pedig úgy tűnt, győzelemmel ünnepelheti a Cupos szerződését. Egyébként Allgaierről is szó volt, hogy a Kaulignál újra megpróbálkozik a Cuppal, de így az is hivatalos, hogy marad még egy évet.
Közben a Live Fast eladta a charterét a Spire-nak. :-O Állítólag azért kellett nekik, mert lecsaptak Zane Smith-re...
A Kaulig is bejelentette a #31-es versenyzőjét jövőre... ahhoz képest, hogy sokan valami meglepetést vártak, a biztosra mentek, és Hemric lett a befutó.
Dale Jr. újra beugrott az Xfinity mezőnybe, a középmezőny elején csatázgat, az előbb majdnem eldobta.
Ja, ha már a 42-nél tartunk, Hocevar eddig nagyon meggyőző, jövőre megérdemelné az egyik Spire-os ülést. De egy jó Xfinitys autóban is szívesen látnám.
Szerencsére már közeledik a vége... és Hamlin is eltűnt az élről egy soron kívüli kiállás után :-)
Newman hozza a régi formáját, ezzel a vacak RWR-es autóval is erősködik lekörözésnél... aztán el is dobta, pont amikor Harvick a 2. helyről kiment a pitbe, akit így a sor végére fognak küldeni. :-/
Szegény Van Alst úgy tűnik, az egész évi szerencséjét elhasználta a daytonai ARCA győzelmére... azóta hiába kap lehetőségeket, minden Xfinity és Truck futamon kiesik.
Ez is jó clickbaites cím lett, amúgy várható volt... Valószínű, mindhárom versenyzőjük talál új helyet, Dye (a gyengébbik újonc) már azt nyilatkozta, hogy van csapata jövőre. Enfinger egyelőre vezeti is a futamot Milwaukee-ban.
Buescher meg komoly formába jött, érdekes lesz, ha bele tud szólni a bajnoki küzdelembe (bár a címre nem látom sok esélyét)... Remélem, Kez is nyerni tud még idén.