Én csatasorba állítottam, majdnem másfél év pihi után. Kellet rá kicsit költeni műszaki előtt gumiharangok, benzincsövek, lengéscsillapítók, akku, pár apróság. Aug vége óta használom újra. Egy biztos az állás nem tett jót neki. A motortérből is csúny zajok jönnek, a lézerblokkoló is megkergült:-( Nem volt túl gazdaságos a nagy megkímélés:-( Mindegy, de lassan sajnos tényleg kiöregszik alólam. Kéne valami jó alternatíva. Fingom nincs milyen kocsit kellene keresnem, hogy legalább ennyire szeressem mint ezt. Igény van, pénz nincs. Az utak állapotából kiindulva valami terepjárószerű izét kéne keresni. Freelander or Rav4, de lehet csak sokat kajálna a nagy kerekek miatt. Olcsó, kis fogyasztású, jó minőségű, kényelmes családi gép kellene:-P Ez ami nem létezik.
Egyszer hasonló történt "velem" amikor közúton - sima főútvonal - gyorsultam.
Williams Clio vs Integra type R.
Az Integrás 160-ig kapott 1 autót aztán - mivel szembe jöttek - behúzódott mögém.
Ekkor mivel utólértem egy előttem haladót finoman fékeztem olyan 140-re amikor is az Integrás elérkezettnek látta az időt, hogy "megverjen" és előzni kezdett.
Szembe persze jöttek és mivel gyorsan kapta ki majd vissza a kormányt így 140-nél (!) keresztbe állt előttem majd belecsapődott az út jobb oldalán található betonkerítésbe.
Azért el tudom képzelni, hogy mi futott le a Sylvi fejében:-)
Ma érdekes dolog történt velem: Csorgok haza munkából 90el. Sokáig jött mögöttem egy Fiat Albea majd egyszer csak megelőzött. Mikor elkezdett az előzés befejeztével visszatérni elém nem hagyta abba a jobbra húzódást hanem túlhúzódott az útszéli árokba. Vazz ilyet ilyen közelről még nem láttam. Először ott van bal előttem majd egyenesen belehúzódott a jobb oldali árok-bokor-fa kombinációba. Egy sima 25körüli pár volt. Fogalmam sem volt mit csinált a srác, de mikor megálltam úgy tűnt neki sem. Szerencsére semmi bajuk nem történt. Először föl sem fogtam, kellet egy kis idő a megálláshoz:-)
Abszolút jogos! Nem tudom, de én már sokkal hamarabb fölgyújtottam volna:-) Türelmes vagy.
Egy dologra a,úgy rájöttem. A napi használatra nem lehet olyan autót használni, amit egyszer szétszedsz fullra, felújítod teljesen, majd összerakod. Valahogy az ilyennek mindig van valami apró vagy nagyobb nyűgje. Mindennnapokra gyári bontatlan autó kell és kész. Azt nem mondom hogy minél újabb, de minél jobb, kinek-kinek pénztárcája szerint. Sajnos ezek fölött elrepült már az idő. Én nem használtam a kocsit 1,5évig. Most műszakiztatom, de látom már a rozsdás jövőt. Valami azt súgja nem fogok erre az autóra már százezreket költeni. Ami 20 éves az 20éves. Nem való lassan a mindennapokra. Vagyis való csak nagyon megértőnek kell lenni a hibáival.
Sajnos betelt a képzeletbeli pohár. Nem is pohár hanem hordó... Nem kifizetődő egy hétig használni, sok pénzt költeni rá, 2 hétig áll, egy hétig szerelődik:) Sajnos a 6 év alatt sikeresen megtettem vele 31e km-t ami nagyon kevés.
Inkább veszek most egy családi szaladgálós autót, és majd valami projekt indul később, csak még nem tisztult le hogy mi lesz az pontosan.
Nem mondom hogy szar autó vagy ilyenek, de én nagyon rosszat fogattam ki...