Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WarbiRunner Creative Commons License 2015.12.20 0 0 14848

Még valami. Böngésztem az alkatrész árakat (épp külföldi úton, egyedül, halálira ráérek :-)). Nyugtassatok meg, hogy van ésszerű árban is kopó alkatrész. A vezérlés szettet amit írtatok, az tök normális, elfogadható kategória volt. Na de amiket a neten találok, az egyszerűen ésszerűtlen. Tényleg kb 400e egy fékgenerál? 1 milla 4 lengéscsillapító? 300-400e egy kuplungozás? Mármint csak az anyag. Egy 20 éves autóhoz. Huhh.

A maseratispares.com-on néztem. Másrészt egy csomó egyéb egész értelmes árban van hozzá, pl ha igaz az a 650Eur körüli ár egy új turbóért.

 

Mi a tapasztalat, a QP IV-nél 10e km-re mekkora szervizköltséggel érdemes számolni? Tudom nem illik luxus verdáknál filléreskedni, de a reális énem az sajnos mindig számol :-) És nagyjából egy 4 éves Alfa 159 TBi következő 5 évre vetített értékvesztését biztosan hajlandó pluszban rákölteni benzinre és szervizre.

 

WarbiRunner Creative Commons License 2015.12.19 0 0 14847

Sziasztok. Visszajáró lélekként elő fogok itt fordulni néha. Az Alfámat is így vettem, egy évig jártam az indexes Alfás skacok nyakára. Ha zavarok a hülyeségemmel szóljatok :-)

Továbbra is QP IV. Próbálok egyre többet megtudni róluk, figyelgetem a felhozatalt. Hogy lesz e, még nem tudom. Kérdésem, ezt az autót ismeritek e:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/quattroporte/maserati_quattroporte_24v-9579955

 

gondolom elég szűk kör akik ilyet birtokolnak. Régóta fent van, sőt ez nemrég 500-zal olcsóbbról indult. A km nem lett több, viszont le lett szervízelve (?). Ezek szerint fél milla a vezérlés + olaj stb? Vagy nem a szervizt fedi a különbség?

Valaki valamit tud róla?

 

shoei Creative Commons License 2015.11.15 0 0 14846

Sziasztok.

 

Érdeklődnék hogy esetleg valaki ismeri e ezt az autót vagy a típusról tudna e felvilágosítást adni?

Az igazság az hogy sosem volt szerencsém az olasz autókkal volt alfám lanciam de mind a két márkával sok gondom bajom volt .Szeretnék egy maseratit ,de a keserű élmények miatt kétségek gyötörnek.Szóval az érdekelne hogy ez a típus  mennyire problémás autónak számít ,mire kell odafigyelni vásárláskor?Milyen a kuplung strapabírása?Szóval ki mit tud a 3200gt-ről

Email címemre vagy akár ide is sőt ha küldesz telószámot szívesen felhívlak

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/gt_3200/maserati_gt_3200_3200automata_akcios_ar-9521187

előre is köszönöm a segítséget

neger1 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 14845

sziasztok! Tudtok valakit aki megtudja mérni a főtengely hosszirányú elmozdulását a 3200gt-n? (Endfloating angolul) külföldi fórumokon azt olvastam h. kb 15 perces történet és érdemes időnként megmérni ,mert előforduló hiba a korai 3200-ben és motorblokkcserét jelent ha megtörténik a baj. ha viszont időbem kiderül, orvosolható a probléma. Nem hiszem h.lenne ilyen gond az autómmal de szeretnék biztosra menni.

Lajesz1 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 14844

Sziasztok!

 

Mivel nem volt jelentkező a szombati tatai zabbantásra, mi lementünk megnézni az üllői autós találkozót (meg csak úgy kocsikáztunk egy nagy kört). Volt több klassz verda is: BMW i8, 2 Lambó, több itthoni szépen átépített autó, stb. Gyönyörű volt az idő, méltó nyárbúcsúztató.

Vasárnapra "sajnos" előre egyeztetett bringatúránk volt, hasonlóan klassz időben. Így sajnos nem tudtunk pozitívat visszajelezni.

Azonban:

Idén júniusban voltunk egy jópofa rendezvényen, lehet, hogy többen is ismeritek: Parkoló Parádé.

A Totalcar-osok szervezik (utoljára a múzeumok éjszakáján volt), már többedik alkalommal. Nagyon sok ritka és szép - némely muzeális - autóval, amelyeket nem csak álló helyzetükben lehetett megcsodálni, hanem az autótulajdonosok, a BNV területén boldogan vitték körbe-körbe a kíváncsiskodókat. Mi még egy 60-70 éves Renault-al is kőröztünk.

Szóval arra gondoltam, hogy érdemes lenne kilátogatnunk a szép autóinkkal, biztos sok gyerek és felnőttnek okoznánk igazi élményt.

Ha kedvetek van olvassátok el beharangozó cikket:

Újra Parkoló Parádé a Hungexpón!

Mi nem hagyjuk cserben olvasóinkat és a közönséget. Megígértük, hogy lesz és itt is van. Százan legyünk, ezren, millióan! Tovább »

forrás: totalcar.hu

Mi tuti megyünk, igényes környezet, intelligens emberek, klassz hangulat.

Október 17., d.u.

 

Üdv.

 

Előzmény: lowdesertpunk (14843)
lowdesertpunk Creative Commons License 2015.10.03 0 0 14843

Sziasztok!

 

Elnezest, hogy nem jelentkeztem, elegge elhavaztam magam. "Ezt megcsinalom egy het alatt" felkialtassal belekezdtem egy kisebb lakasfelujitasba. Most tartok valahol a harmadik het kornyeken.

 

Viszont tenyleg jo lenne kihasznalni a jo idot, meg egy kis kornyezetvaltozasnak is orulnek. Esetleg benne lenne valaki egy rovidebb last-minute programban holnap?

Lajesz1 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 14842

Remélem semmi komoly...

Ha rajtam múlik még videó is lesz :)

Előzmény: Sallaci (14840)
Lajesz1 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 14841

Klassz lenne, mielőtt elromlik az idő... Egy kis kocsikázás kényelmesen a régi 1-esen, ebéd és séta a tó körül, beszélgetés. Megnézhetnénk közben Samut Vértesszőlősön, egy kis tollasozás, vagy rövid túra a Vértesben, vagy ilyesmi.

Szóval, a korábban jelentkezők közül kinek lenne jó a szombat? Remélem össze tudunk jönni.

Üdv,

 

Lajesz

 

Előzmény: Sallaci (14840)
Sallaci Creative Commons License 2015.09.30 0 0 14840

Sziasztok! Sajnos én nem tudok menni, PetiQP-nak megírtam mail-ben, ha valakit érdekel, majd elmeséli... Azért képeket majd rakjatok fel valahova!

Előzmény: giobarath (14839)
giobarath Creative Commons License 2015.09.30 0 0 14839

Sziasztok! Lesz ebből a tatai tervből valami 7végén?

WarbiRunner Creative Commons License 2015.09.17 0 0 14838

Köszönöm! A wafer kukuc freemail hura elküldöd nekem?

Előzmény: giobarath (14834)
Lajesz1 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 14837

Köszönjük, igen, várjuk a részleteket.

Pont jó a dátum egy nagy ünnepléshez (azénbörzdéjem). :)

 

 

Előzmény: shami (14835)
Lajesz1 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 14836

Helló mindenki,

 

A QP S-nek 90-es a tankja, de max. 75-78 között szoktam bele löttyinteni. Tovább nem merem "nyúzni". A 600-650-es futás simán összejön, de természetesen csak ha sok pálya és főút van benne. Egyébként 90-100 között 10-et hörpint, fix. 130-nál 12-t (német-osztrák benyával 11-et. Vajon miért is?!?). Ezek több 100-as átlagok. Gondolom 150 és 200 között ingadozva, előzgetve mást mutatna a matek, de hát olyat az ember nem csinál... Legalábbis nem 100 km-en keresztül, hogy kiderüljön az átlag.

Városban sajnos már más a kotta, ott simán összejön a 20-25. De ezek a 2t-ás vasak nem is oda valók. Konkrétan olyan érzés állandóan a fékét nyomni, mintha egy verseny lónak folyamatosan izomból húznám hátra a szárat. Nekem, és neki is egy szenvedés az egész.

Úgyhogy holnap megyünk is ki a városból a levegőre, hogy újra szárnyalhasson egy kicsit a nagyfiú. :)))

Sajnálom, hogy nincs jelentkező a közös autózásokhoz, de tudom, hogy mindenki 100 felé rohan egyszerre - persze azért folyamatosan reménykedem. Én viszont nagyon beleszerelmesedtem ebbe az autóba, 2. autóként, 8 hónap alatt már belecsavartunk 8e km-t. És én meg még mindig csak mennék, mennék, és mennék vele... :)

 

Jó éjt!

Előzmény: giobarath (14834)
shami Creative Commons License 2015.09.11 0 0 14835

Meghívást kaptunk egy német Maserati rendezvényre 2016 május 19-22 között Kölnben és környékén.  A részletes program nemsokára jön, de annyit lehet tudni, hogy lehetséges egy Nürnburg Ringes autózás is   Érdekel valakit?

giobarath Creative Commons License 2015.09.10 0 0 14834

Szia, V8-as manualt tudok küldeni olasz-angol, ha dobsz egy e-mail címet. Azért mérget ne vegyél a 600 km-es körre ;)

Előzmény: WarbiRunner (14833)
WarbiRunner Creative Commons License 2015.09.09 0 0 14833
Köszi! Letöltöttem egy manualt (sajna olasz, de a lényeget értem), azt olvasgatom. Funkcióiban alig több egy Alfánál, nem találtam pl tempomatra utalást se, amiért kár. Az elektromos tükör behajtás és az állítható futómű ami plusz. A 100literes tank az plusz pont viszont, a 600 km-es szokásos köröm megvan tankolás nélkül. Gondolom..
Még emésztenem kell ezt. Addig meg örülök, hogy legalább 1 alkatrész egyezik..Alfa 146 belső kilincs van a QP 4-ben..:-) A légbeömlő is gyanús, hogy egyezik a fészlift előtti 146-éval.
maseratisti Creative Commons License 2015.09.09 0 0 14832

:-) Mert a két hátsó ablakot kell lehúzni kb 1/3-ig, max félig :-) Úgy szól a legjobban :-)))

 

(a QP IV-en meg az első szériás QP V-ön legalábbis, de a tiéd már újabb)

Előzmény: Lajesz1 (14831)
Lajesz1 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 14831

Helló,

Nálam 100-ig tök csend van. Fölötte jön elő a visszapillantó szélzaja. Ha egyedül vagyok a pályán, akkor néha behajtom. Motorhang nem nagyon van, 130-nál 6-ban alig forog 2500-at a gép. Inkább futómű/gumi hang hallható, gondolom a hátsó 285/35 miatt. Az is inkább az útjavításoknál, meg egynéhány rücskösebb aszfalton. 

Szóval egészségre káros az autó, ugyanis ha hallani akarom a szép kis kipufogó és motor hangját, akkor le kell húznom az ablakot az oldalamon, ami = állandó fül és szem gyulladás a huzat miatt. De megéri :)))

Irigylem a gyalogosokat, gondolom ők tök jól hallják (mert forgolódnak rendesen...)

 

Üdv.,

 

Lajesz

QP V. 4,7

Előzmény: WarbiRunner (14829)
PetiQP Creative Commons License 2015.09.07 0 0 14830

Pályatempón?? :) 130-nál szerintem igen csendes. Pályatempó? A Bakonyban 220-al, elég csendes :) A többit nem tudom.

Szerintem mind megbízható, csak jót kell venni és jól kell karbantartani.

Előzmény: WarbiRunner (14829)
WarbiRunner Creative Commons License 2015.09.04 0 0 14829
Köszönöm! Ezt nem ismertem, egyből más így a kínálat. Huhh...itt van pár ami tetszik :-) Ezüst 2.8 evo, manuális...
Az Evoluzione verziók valóban megbízhatóbbak, vagy nincs igazi különbség?
A beltér mennyire csendes egy ilyen autónál (pályatempón)?
Előzmény: PetiQP (14828)
PetiQP Creative Commons License 2015.09.03 0 0 14828

Az autoscout.it-t nézd inkább, ott hirdetnek a korrektebb emberek/kereskedők. És szerintem az olasz piacot célozd meg, a rozsda hiánya miatt mindenképpen. Ha esetleg drágább is, de felbecsülhetetlen érték a rozsdamentesség!

Előzmény: WarbiRunner (14827)
WarbiRunner Creative Commons License 2015.08.31 0 0 14827
Igen a mobile.de-n látom a tendenciát, még azt is, hogy elég fix a kínálat, ennyiért (meg egyáltalán) nem kapkodnak értük. :-) Figyelek folyamatosan, aztán majd egyszer ha kiválaszt az egyik, akkor lehet hogy lesz QP-m. :-)
Előzmény: PetiQP (14820)
Lajesz1 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 14826

Köszönöm szépen, én már jelöltem is. :)

Előzmény: lowdesertpunk (14825)
lowdesertpunk Creative Commons License 2015.08.31 0 0 14825

csinaltam egy ilyen kerdoivet ahol mindeki be tudja jelolni a neki megfelelo napokat, hogy rogton lassuk melyik nap lesz a nyero: http://doodle.com/nxms6vatrshgpcqf

Előzmény: PetiQP (14824)
PetiQP Creative Commons License 2015.08.28 0 0 14824

Lajesz azt mondta, ismeri Tata környékét, tatai tó melletti területet. Én örülnék ha azt céloznánk meg, régen jártam arra és nincs is messze tőlem, talán Budapesttől sem. Szeptember eleje vagy vége nekünk jó lenne. Érdemes lenne ha akit érdekel, nyilván mindenkit!!, hogy írjon egy-egy mondatot ezzel kapcsolatban. Hogy jó e neki a helyszín és, hogy mikor biztosan nem jó az időpont.

Előzmény: lowdesertpunk (14823)
lowdesertpunk Creative Commons License 2015.08.27 0 0 14823

ja es meg egy idei, jo idos talalkaban en is benne vagyok

Előzmény: PetiQP (14821)
lowdesertpunk Creative Commons License 2015.08.27 0 0 14822

Nincs hozza szabvanyos interfesz. Az alapbol elerheto csatlakozon egy eleg buta protokolon keresztul annyit tud csak kozolni h melyik szenzortol jott hibas ertek. Pontosabban lemorzezza a CHECK ENGINE lampan :) Ami ehhez kell azt hazilag ossze lehet dobni par csatlakozobol, kapcsolobol meg vezetekbol. Van egy "komolyabb" PC-hez kotheto gyari interfesz is, ECU-hoz, legzsakhoz, talan ABS-hez is, SD1-nek hivjak. 

 

 

3200GT-tol kezdve van lehetoseg normalisabb diagnosztikara, gyari SD2, SD3 rendszerekkel, es ezekbol mar van jobb-rosszabb visszafejtett verzio is.

 

Amugy ha rendesen karban van tartva, a kotelezo dolgok betartva, akkor nem nagyon szokott gond lenni a megbizhatosaggal (igaz nekem meg nincs olyan hosszu tavu tapasztalatom) foleg a kesobbi evjaratokkal. Akkora mar elegge kiforrott a Biturbo szeria, nem ugyanaz mint az elso karburatoros valtozatok.

 

Előzmény: WarbiRunner (14819)
PetiQP Creative Commons License 2015.08.27 0 0 14821

Sziaa, szervezzük meg! :) Megengednétek, hogy én egy Lancia Gamma Coupe-val menjek? :) Nagyon meg kéne járatnom azt is, persze félek is tőle, hogy működik e még egyáltalán. De ha nem próbálom ki, nem derül ki.

Előzmény: Lajesz1 (14815)
PetiQP Creative Commons License 2015.08.27 0 0 14820

Szerintem simán! Csak már 8-10ezer eurora ugrott az áruk, elindult felfelé elég keményen.

Előzmény: WarbiRunner (14819)
WarbiRunner Creative Commons License 2015.08.26 0 0 14819

Rendben, köszönöm. Külföldi fórumokat olvasgatok még egy kicsit. A kiolvasás nekem mindenképp fontos, csak úgy tarom értelmesen fenntarthatónak. Minden kis apró hibajelzésért 200km-t autózni, ha egyáltalán járóképes a gép, értelmetlen. Második, vagy harmadik autó lenne (szerintem mindkét Alfi is megmaradna), de nem hobbiautónak rangsorolva. Kerti díszt nem gyűjtök :-) Szóval ha veszek egyet, akkor használni szeretném. Nyaraláshoz, munka útjaimhoz, bármihez, vagy csak ha épp valamelyik Alfának szerviz igénye támad. Az Alfáimat is úgy használom, hogy tudom, hogy bármikor bárhova elindulhatok velük. Elvisz, visszahoz, nem kérdés. A fiatalabbik (2000-res évj.) már 175e km-e bizonyít. Sosem hordtam szerszámot a csomagtartóban, nem is volt szükség rá. Kiolvasó kábel viszont mindig van nálam és ehhez a Maseratinál is ragaszkodnék, nem tudom hogyan kivitelezhető. Egy Leonardo nevű ECU readert már találtam, de még mindig nem tiszta számomra, hogy ez kell e hozzá. Az sem tiszta, hogy OBD 1, vagy OBD 2 rendszerű e, vagy évjárattól függ (mert ugye 1996 januártól ez egységes szabvány). Az OBD2 elvileg már szabványos adatcsomagokkal dolgozik.

Összességében még olvasgatok, gyűjtöm az infót. Egyik fiatalkori álom autóm a 146-os Alfa volt, amint lehetett megvalósítottam és nem bántam meg, 8 éve ki se lehet robbantani ezekből a mára öregecske masinákból. A másik nagy álom a Quattroporte IV volt, de valahogy mindíg elérhetetlen álom volt. A valósaág meg az, hogy most ők 20 évesek, én meg már nem, így elérhető közelségbe kerültünk egymásnak. Kérdés merem e :-)

Előzmény: GHIBLI II (14818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!