Lehet, hogy túl erősen benyomódik vagy az elektronika, vagy a kapcsoló, és ezért nem megy teljesen betekerve. Próbáld meg a rugót/rugókat rövidíteni, hogy kisebb erővel nyomják a mögöttük levő alkatrészeket.
Alig használt Zanflare F3 újabban azt csinálja, hogy rendesen helyére tekert véggel nem kapcsol fel, de ha kb. egy fordulatot kitekerek, akkor ki-be nyomkodva a végét (nem a kapcsolót), rendesen végigléptet a 3 módon, világít ahogy kell. Csak hát ez "pillanatkapcsoló", nem normális működés.
Mi lehet ennek az oka, van valakinek ötlete? (Próbáltam takarítani a menetet a lámpa végén és a kapcsolónál is, hiába.)
(Ugyanitt hibás Zanflare F3, dobozában, minden tartozékkal olcsón eladó! :-))
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megoldódik minden gondom. Találtam valakit, aki átprogramozza a 12F683-as vezérlő ic-t csak egy, max fényerő programra. És igen, a nagyobb fényerő meg a hibás gyári driver csere volt a lényeg, meg az egy max fényerő funkció.
...ha keskenyebb nyalábot akarsz ( nem tudom, lehet hogy pont szélesebbet akartál, mint a gyári leddel ), akkor az XHP50.2 helyett inkább SST70-est tegyél bele.
Ez nyomógombról programozható, és tud csak 100% módot, ami neked kell.
Az áram neked sok lesz, mert XHP70.2-eshez van, ezt úgy tudod orvosolni, hogy a 10mOhmos smd ellenállást ( R010, az akku kontaktok felőli oldalon a képen ) kicseréled nagyobbra.
Azokon “sajnos” túl vagyok, semmi változás. Viszont lecseréltem benne a ledchip-et XHP 50.2-re, meg a drivert is, ultra brutális lett. Szépen elfért minden, a drivert kellett kicsit hézagolni, de megérte a csere. Jön a következő kérdés: most már az utolsó memóriában megjegyzett fokozaton kapcsol be. Végre!
De lehet e a drivert “megokosítani”, hogy ne legyen a nekem sok felesleges fokozat, csak a max? Átkötés, smd alkatrész csere, vagy... ?
Értettem, hogy mi a problémád, csak arra gondoltam, az elfáradt akkun kívül okozhatja az átmeneti ellenállások oxidáciöból eredő növekedése. Egy alapos tisztítás soha nem árthat, de lehet, hogy használ.
Nem. A 230 V oldal és az akkuk töltési oldala nincs elég biztonságosan szigetelve. Fizikai hatásra, pl leejted, akár 230 V is mehet az akkukra, vagy akár meg is rázhat. EU -s gazdasági felügyelet adta ki a figyelmeztetést. Termék visszavonással. Finneknél vették észre, nálunk Szlovákiában, már elkezdték gyűjteni.
Az M23 nem mai lámpa, ha még az eredeti akkumulátor van benne, lehet, hogy megérett egy akku cserére. Mostanában sok lámpa-teszt videót néztem meg, és döbbenten látom, hogy a tesztelők imádják megérinteni az akkumulátorok pólusait éppúgy, mint a lámpák rugós érintkezőit. Mi még úgy tanultuk, hogy a legtisztább kézen is van zsír és sav, mindkettő olyan bevonatot képez az érintkező felületeken, ami megnöveli az áramkör ellenállását. Alkohol, benzin vagy G-22 dry cleaner, ezekkel szoktam tisztítani az érintkezőket, ha makacs a szennyeződés, akkor radírgumit is használok. Ezek jutnak eszembe első körben, mint egy amúgy jó lámpa gyenge teljesítményének lehetséges okai.
Általában, 14 nap az az időtartam, amíg elállhatsz, a vásárlástól netes rendelés esetén, akár indok nélkül is. HA, túl vagy ezen az időtartamon, akkor gariztatni, ha nem megoldható a hiba.
2-4 másodpercet kellene “kibírnia” és az utolsó kikapcsolt állapotba kellene visszatérnie... egyébként 10 percet is simán marad a max fokozaton ha sikerül odakapcsolni. Csak nem onnan indul újra... ez a bajom.. 2-4 másodperc után szétszélednek a vadak, de addig a max fényerő kellene.
Igen, de a garancia levelet nem találom, javíttatni nem szeretném, akkor inkább csere egy másra, már sokkal nagyobb fényerővel rendelkezők kaphatók ebben a méretben... pl. ACEBEAM L16. Abban bíztam, hogy otthon orvosolható...
Segítséget szeretnék kérni... adott egy OLIGHT M23 led lámpa, csak lengő nyomógombbal használva vadászatra. Egyszer csak gondolt egyet és a gyengébbik fényerőn kapcsol be. Ha duplán kattintok megy az erős és a strob.... de bárhol engedem el a gyenge fényerőn kapcsol be. Eddig mindig a teljes fényerőn kapcsolt be. Volt több akkupróba, fél napos akku nélküli időszak... egyszerűen nem lehet a teljes fényerőre bírni első bekapcsoláskor. Ez vadászat alatt kicsit vicces...
Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban? Köszi előre is!
Ezek szerint az 5000 K -est vetted. A 6500 K -es nem lett volna olyan sárgás és érzetre, a melegebb fényű lámpának a fénye is gyengébbnek tűnik. Ez szórt fényű lámpa. Teríti a fényt. Ez is azt segíti, hogy gyengébbnek tűnik. A hatalmas fényáramból, egyébként elég gyorsan visszavesz, nehogy megfőzze a ledeket, vagy megégesse a gazdáját.
Újabb cikkel gyarapodott a blog tartalma, a Nitecore i4000R "taktikai" elemlámpát próbáltam ki. Optikai téren illetve a módkiosztásában is egyezik az E4K modelljükkel, ezért két legyet ütöttem egy csapásra, igaz annak picit más a kezelése.
Sajnos tegnapra nem sikerült elkészülnöm, de ma megjelent a Brinyte T18 Artemis elemlámpáról szóló cikkem. A legnagyobb feature a vezeték nélküli távirányító, de a színes fények terén is kiemelkedő távot képes átvilágítani, valamint az infra LED is igazi különlegesség, de azt sajnos nem tudtam lefotózni, mert minden otthon található fényképező igen hatékony IR szűrővel van felszerelve.