Tud valaki Bpesten olyan szakembert aki szét tud szedni egy xenon fényszórót? Konkrétan a helyzetjelző lámpámat körül vevő króm gyűrű le van csúszva mindkét oldalon és ezt kéne visszahelyezni.
Kérdésem a következő:1M leonról szeretném 1M-s toledóra átszerelni a tükröket ami elektromosan behajlik.Adnák hozzá a két ablakemelő motort.Bonyolult mutatvány?Kell-e valami komoly beavatkozás?Tapasztalat tanács minden info jöhet és meg köszönöm!A toledo az nem behajló értelemszerűen,csak ha a kulcsal zárom akkor felhúzza a két ablakot és utána zár.
Jó estét. Nincs véletlenül valakinek helyzetjelző foglalata elfekvőben? Sehol a világon nem tudok beszerezni. Letört róla egy kis db és nem marad bent az izzó a helyén. UNIX Bárdi sehol ninics.
Nekem az 1M esetében is problémás a zár. Amiket gyárira cseréltem, azok már jó ideje rendben működnek. A bal első ajtóét utángyártottra cseréltem, kb. 2 évig működött, most elkezdte az általad leírt "műsorozást". Ki kell cserélni, csak hogy van a gyári 64ezerért, utángyártottban meg csak a gagyi 6ezerért.
Kis érdekesség azoknak, akik küzdenek a nehezen nyíló (csak bentről nyitható, a külső kilincsre nem reagáló) ajtózárakkal hideg időben.
(Sokat javít a helyzeten, ha be van fűtve az autó, ill. ha bármilyen módon előzetesen lehet melegíteni az utasteret, akár egy hosszabbítóra kötött hősugárzóval a lábtérben.)
Kikapcsoltam menüből a 20 km/h környékén működésbe lépő "automatikus zárást", és azóta nem csak a megérkezéskor való külső ajtónyitás megy simán (ez logikus, hisz nyitva marad a zár), hanem mintha a nap közbeni rázárások után az újranyitás (pedig közben lehűlt a kocsi) is jobban menne neki.
Nem varázsszer és nem tökéletes megoldás, de jó ideje nem volt ilyen gondom így 0 °C környékén.
De ha nem tudsz építő jellegűt hozzászólni miért írsz ilyen óvodás szíintű hsz-t? Gondolom felnőtt vagy de ebből a hsz-ből nem ennek tűnsz. Inkább ne írj semmit. Ez olyan levagy szarva stílus.
Üdv! Mai napon olyat tapasztaltam, hogy nem veszi a 6. sebbeségi fokoztatot a drága jó autóm. 2008-as Leon diesel. Minden sebbeségi fokozat tökéletes a kuplung is tökéletes de 6. nincs. Menetközben is betudom rakni 6-ba és kivenni. Nem dobja ki semmi zaj nincs menetközbe. Ami még érdékesebb néha betudom rakni 6-ba. Hallott már valaki ilyenről? Nekem ez új nagyon de még sok szerelőnek is! Van valakinek valamilyen ötlete azon kívül hogy szerelőhöz vigyem? Én laikus azt gondolom nem lehet nagy a gond de tippelgetni nem szeretnék. Köszönöm előre is ha valaki ezzel kapcsolatban írna valami tippet vagy ötletet, hogy mi lehet ez.
Gondolom dízelről van szó. Ha nem lehet javítani/felújítani (mert arra legalább szokott lenni némi garancia), jöhet szóba használt turbó is. Én az enyémet 30e km-rel adtam el.
Volt olyan, aki azt mondta, sokkal inkább egy bontott, mint egy felújított -- viszont ez a beszélgetés 8-9 éve zajlott. Azóta mások a beszerzési források és a műhelyek is.
A forintok döntenek.
Meg ugye gondolom a szerelőd fogja adni feléd a garanciát szerelés után.
Van egy elég nagy problémám. Ha leállítom az autót és elfordítom a kulcsot, a műszerfalon minden visszajelző villog, a vízhőfok és üzemanyag mutatója föl-le mozog. Ráadásul sípol is. A legújabb, hogy visszateszem rá a gyújtást, akkor pedig a kézifék visszajelző világít és sípol. Meghúzom a kézifékkart, majd vissza engedem, így nem sípol és villog. Menetre semmi baja az autónak. Ha kiveszem a kulcsot is ugyanez a sípolás és villogás, amíg le nem veszem a sarut az akksiról. Most vettem bele vadonatúj akksit! Leon 1.6 BCB Köszönöm!
2005-ös 1.4 Seat Leonnal rendelkezem. Az utóbbi időben az indításnál vannak problémáim. Hideg motornál nincs gond, tehát 2 napos állás után is pöcre indul. Viszont, ha bemelegszik, és utána áll kb másfél órát, nehezen akar indulni. Csak tekeri, de kb harmadik indításra mindig beindult.
Hibajelet nem ír ki a rendszer, a szerelő szétszedte és kitakarította az indítással kapcsolatos dolgokat(pontosan nem tudom miket, de nem is került sokba).
Leírom hogy jártam, hátha segítég lesz még valakinek.. 1.4 Leon, 2004
2017. február. Autópálya, motortérből csattogó hang. Irány szerelő, leömlő megrepedve, ugyángyártottat megvesz, 60.000 Huf. Ezen nem ovális csövek vanna mint a gyárin, hanem teljesen kerek, emiatt a szerelő az egyik csavarnál megküzd vele. De felkerül. Minden jó Március közepe: Szerelés után 2 nappal műszaki vizsga, átmegy, munkába menet autópályán motorhibajelző világít. Parkolok, érzem rángat kicsit alapjáraton, nem stabil. Hiba kiolvas, EGR szelep valószínűtlen jel. Azt mondják nem érdemes takarítani, legyen új. Pierburg, 45.000 Huf. Full gyári. Április:Beszerel, alaphelyzet állítás, minden jó. Eltelik kb 1 hét, 500 km, check engine újra világít, kiolvas, megint EGR. Rángatás van, autót használ, állapot egyre szarabb, 600-as alapjárat, zakatol, rángat, leáll, küzdelem. Rengeteg hibakód, pl: gyújtás kimaradás, map szenzor, lambda szonda, egr, stb, stb. Május:Map szenzorra tippelek, hibajelenség egyezik a neten talált leírásokkal. Kiszerel, 12 V ráad a megfelelő lábakra, kimenő jel mérése, nem azt adja le amit kéne. Azt hiszem 1013 millibaron 4,8 voltot kellen mérni, ehelyett 4,1 volt. Szóval csere újra, de nem lett jobb semmivel. Június:Hivatalos Seat szervíz, Egr takarítás, fojtószelep takarítás, majd mutatják, hogy mit szedtek ki az EGR szelepből. Apró lemezdarabkának tűnő fémdarabok. Azt mondták, tömítés lehet. Autó működik, használom, párszáz km, újra előjön a hiba. Alapjáraton rángatás, gázelvélnél, majd ráadásnál érezhető rántás, kuplungolásnál néha lefulladás. Szerszámok bekészít, EGR takarítás, megint apró fémdarabok kerülnek elő. Július: Sokat pályázok, megfigyeltem hogy a hiba legtöbbször akkor jön elő, amikor 4000 fölött hajtom. Szóval finoman használom, előjön így is a hiba, valamikor csak egész finoman van jelen, vannak szerszámok, már 20 perc alatt szétszedem és összerakom az EGR-t. Augusztus közepe, vége:Beleástam magam a témába. Arra gyanakodom hogy a katalizátor darabjai jutnak vissza. Ennél a motornál egyben van a leömlővel. Szerelőhöz elvisz, leszedi, katalizátor szét van hullva. MEGVAN A HIBA. A katalizátor lebomló apró darabjai visszajutottak az EGR szelepbe, és mivel ezek megszorultak benne, folyamatosan nyitva tartották azt. Szóval, boltba visszavisz, megmutat, jótállási kitölt. Közben berendelnek egy Bosal, gyári minőségűnek mondott leömlőt. 120.000 Lenne. Másnap megyek, nézem, ujjnyi vastag varratok, tőcsavar furatok mellet megy a hegesztés, na de hogy a tökömbe rak rá a szerelő anyát?? Ugyanúgy hengeres cső mint a széthullott noname utángyártottnál, sorjás, csúnya, nem kell. Lambda szonda helye is máshol van. Szóval, ezt nem akartam, de inkább bontott leömlő megvesz, 25.000 huf, rászereltet, öröm boldogság. Szeptember eleje:kb 300 km-ert mentem azóta, helyszín ismét autópálya, csattogó hang, szitkozódás, biztos ez a leömlő is megrepedt, más nem lehet. Ugyanaz a hang, mint februárban. Irány autósbolt, full gyári kipufogót megveszem, 200.000 Huf, irány Seat szervíz, otthagyom. Telefonálnak, kipufogónak semmi baja, az EGR szelep alján van egy fagydugó szerű kupak, amit kilőtt magából, és onnan jön a hang. Na mondom, ez k....jó. Oké, másnap megyek elhozom, visszacserélem a gyári EGR-re, amit megtartottam, és közben kiderült, hogy simán lehet ezeket takarítani. Szóval, kitakarítom belőle a maradék katalizátor darabot, felszerelem, és minden okés.
Szóval, így fél év szenvedés után most ott tartok, hogy van egy gyári leömlőm, érintetlenül, amúgy eladó. Van egy Pierburg Egr szelepem, ami lelőtte a kupakját. És van egy csomó kidobott pénzem. Ja, és ismét van Check engine, P0441, tankszellőztető hiba...
Segítségetek szeretném kérni, nemrég vettem egy 1.6-ost Leont (2000-es évjárat) és a következő problémát tapasztaltam:
Amikor ráadom a gyújtást az első ablaktörlő össze-vissza jár, aztán kb. 10 másodperc múlva gondol egyet és valahol megáll (általában sose áll vissza alaphelyzetbe), majd miután elindítom az autót szintén lejátszódik ez a folyamat... megőrülök tőle!
Igen ezt én is tudom a márkaszervízben annyit mondtak hogy nagynyomású benzin szivattyú vagy szenzor vagy üzemanyag szivattyú pontosan nem tudták megmondani. Váltakozó mikor gyulad ki semmi előjele nincs nem áll meg az autó nem dadog semmi.