Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

urfungLEDO. Creative Commons License 2018.03.15 0 0 18877

Tud valaki Bpesten olyan szakembert aki szét tud szedni egy xenon fényszórót? Konkrétan a helyzetjelző lámpámat körül vevő króm gyűrű le van csúszva mindkét oldalon és ezt kéne visszahelyezni.

SIMTDIToledo Creative Commons License 2018.03.14 0 0 18876

Esetleg ez segíthet cikkszámot találni:

http://hu.realoem.me/Seat/E/LE/2008/456/R/9/941/941090

 

Üdv.

SIM

Előzmény: Csordás Attila (18873)
Goldmen61 Creative Commons License 2018.03.13 0 0 18875

Sziasztok!

2001-es leon 1.6 16v. Az alapjárat 1100-1500 között ingadozik.

Úgy kell érteni, hogy álló helyzetben nem nyúlsz a gázhoz s az autó magától túráztatja magát.

Van-e ötlet a problémára illetve a javításra.

Köszönöm.

 

Üdv: Gyula

fehérc Creative Commons License 2018.03.10 0 0 18874

Sziasztok!

Kérdésem a következő:1M leonról szeretném 1M-s toledóra átszerelni a tükröket ami elektromosan behajlik.Adnák hozzá a két ablakemelő motort.Bonyolult mutatvány?Kell-e valami komoly beavatkozás?Tapasztalat tanács minden info jöhet és meg köszönöm!A toledo az nem behajló értelemszerűen,csak ha a kulcsal zárom akkor felhúzza a két ablakot és utána zár.

Csordás Attila Creative Commons License 2018.02.22 0 0 18873

Leon 1P 2008.

Előzmény: Csordás Attila (18872)
Csordás Attila Creative Commons License 2018.02.22 0 0 18872

Jó estét. Nincs véletlenül valakinek helyzetjelző foglalata elfekvőben? Sehol a világon nem tudok beszerezni. Letört róla egy kis db és nem marad bent az izzó a helyén. UNIX Bárdi sehol ninics. 

Varshi Creative Commons License 2018.02.16 0 0 18871

Szerintem jó rá.

Előzmény: urfungLEDO. (18870)
urfungLEDO. Creative Commons License 2018.02.16 0 0 18870

Sziasztok. 1p Leonra a gyári hátsó lökösön kívül milyet lehet még felrakni? Valami sportosra gondolok. Mondjuk Cupra vagy FR jó lenne rá?

Leadfoot Creative Commons License 2018.02.11 0 0 18869

Nekem az 1M esetében is problémás a zár. Amiket gyárira cseréltem, azok már jó ideje rendben működnek. A bal első ajtóét utángyártottra cseréltem, kb. 2 évig működött, most elkezdte az általad leírt "műsorozást". Ki kell cserélni, csak hogy van a gyári 64ezerért, utángyártottban meg csak a gagyi 6ezerért.

Előzmény: Varshi (18867)
bunker Creative Commons License 2018.02.11 0 0 18868

Köszi az infót!

Nekem a jobb hátsó akadozik, de fűtött garázsban áll az autó és ott sem működik.

Előzmény: Varshi (18867)
Varshi Creative Commons License 2018.02.10 0 0 18867

Kis érdekesség azoknak, akik küzdenek a nehezen nyíló (csak bentről nyitható, a külső kilincsre nem reagáló) ajtózárakkal hideg időben.

(Sokat javít a helyzeten, ha be van fűtve az autó, ill. ha bármilyen módon előzetesen lehet melegíteni az utasteret, akár egy hosszabbítóra kötött hősugárzóval a lábtérben.)

 

Kikapcsoltam menüből a 20 km/h környékén működésbe lépő "automatikus zárást", és azóta nem csak a megérkezéskor való külső ajtónyitás megy simán (ez logikus, hisz nyitva marad a zár), hanem mintha a nap közbeni rázárások után az újranyitás (pedig közben lehűlt a kocsi) is jobban menne neki.

 

Nem varázsszer és nem tökéletes megoldás, de jó ideje nem volt ilyen gondom így 0 °C környékén.

urfungLEDO. Creative Commons License 2018.01.13 -2 0 18866

De ha nem tudsz építő jellegűt hozzászólni miért írsz ilyen óvodás szíintű hsz-t? Gondolom felnőtt vagy de ebből a hsz-ből nem ennek tűnsz. Inkább ne írj semmit. Ez olyan levagy szarva stílus. 

Előzmény: Varshi (18864)
urfungLEDO. Creative Commons License 2018.01.13 -1 0 18865

Ezt vártam, köszi :))

Előzmény: Varshi (18864)
Varshi Creative Commons License 2018.01.13 -1 1 18864

> Van valakinek valamilyen ötlete azon kívül hogy szerelőhöz vigyem?

 

Nincs.

Előzmény: urfungLEDO. (18863)
urfungLEDO. Creative Commons License 2018.01.12 -1 0 18863

Üdv! Mai napon olyat tapasztaltam, hogy nem veszi a 6. sebbeségi fokoztatot a drága jó autóm. 2008-as Leon diesel. Minden sebbeségi fokozat tökéletes a kuplung is tökéletes de 6. nincs. Menetközben is betudom rakni 6-ba és kivenni. Nem dobja ki semmi zaj nincs menetközbe. Ami még érdékesebb néha betudom rakni 6-ba. Hallott már valaki ilyenről? Nekem ez új nagyon de még sok szerelőnek is! Van valakinek valamilyen ötlete azon kívül hogy szerelőhöz vigyem? Én laikus azt gondolom nem lehet nagy a gond de tippelgetni nem szeretnék. Köszönöm előre is ha valaki ezzel kapcsolatban írna valami tippet vagy ötletet, hogy mi lehet ez. 

[Balage] Creative Commons License 2017.12.07 0 0 18862

Sziasztok

 

2008as seat leonomban a kesztűtartó környékéről zörgő, visító hang hallható, ha a szellőztetőventilátort bekapocsolom.

Ha kikapcsolom elhallgat. Mi lehet ez, tudom-e én egyszerűen házilag szerelni, vagy szét kell bontani?

 

köszi

Varshi Creative Commons License 2017.11.22 -1 0 18861

Gondolom dízelről van szó. Ha nem lehet javítani/felújítani (mert arra legalább szokott lenni némi garancia), jöhet szóba használt turbó is. Én az enyémet 30e km-rel adtam el.

Volt olyan, aki azt mondta, sokkal inkább egy bontott, mint egy felújított -- viszont ez a beszélgetés 8-9 éve zajlott. Azóta mások a beszerzési források és a műhelyek is.

 

A forintok döntenek.

Meg ugye gondolom a szerelőd fogja adni feléd a garanciát szerelés után.

Előzmény: Norbikaaaa (18860)
Norbikaaaa Creative Commons License 2017.11.22 0 0 18860

Na végre egy jó topic :-) 

Elromlott a kocsim turbója... Gondolhatjátok.

Tudtok egy alaklmas szerelőt erre? Az előző szerelő akinél voltam az azt mondta, hogy szerinte elengedhetetlen lesz egy új turbó vásárlása...

Jó persze én nem értek ehhez annyira,de azért gondoltam, hog megkérdezlek titeket is erről, hogy mit gondoltok.

Csordás Attila Creative Commons License 2017.10.30 0 0 18859

Mire választ kapsz lejár a forgalmid is :) Szervíz vagy szerelő. ;)

Előzmény: oszydj (18858)
oszydj Creative Commons License 2017.10.19 0 0 18858

Sziasztok!

 

Van egy elég nagy problémám. Ha leállítom az autót és elfordítom a kulcsot, a műszerfalon minden visszajelző villog, a vízhőfok és üzemanyag mutatója föl-le mozog. Ráadásul sípol is. A legújabb, hogy visszateszem rá a gyújtást, akkor pedig a kézifék visszajelző világít és sípol. Meghúzom a kézifékkart, majd vissza engedem, így nem sípol és villog. Menetre semmi baja az autónak. Ha kiveszem a kulcsot is ugyanez a sípolás és villogás, amíg le nem veszem a sarut az akksiról. Most vettem bele vadonatúj akksit! Leon 1.6 BCB Köszönöm!

Torsten May Creative Commons License 2017.10.18 0 0 18857

Csak a turbó okozhatja ezt az erő elfogy jelenséget? Reméelm nem 3 évente kell cserélni turbót. 2014.07-be lett cserélve.

Előzmény: Torsten May (18856)
Torsten May Creative Commons License 2017.10.18 0 0 18856

Sziasztok! Az normális, hogy 95.000km-nél turbó csere most megint 180.000km-nél? Diesel 1P Leon. 

Smmi előjel, tankoltam elindultam parton felfelé és elfogyott az erő és max 70-el megy..

Hoppare19 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 18855

sziasztok

 

2005-ös 1.4 Seat Leonnal rendelkezem. Az utóbbi időben az indításnál vannak problémáim. Hideg motornál nincs gond, tehát 2 napos állás után is pöcre indul. Viszont, ha bemelegszik, és utána áll kb másfél órát, nehezen akar indulni. Csak tekeri, de kb harmadik indításra mindig beindult.

Hibajelet nem ír ki a rendszer, a szerelő szétszedte és kitakarította az indítással kapcsolatos dolgokat(pontosan nem tudom miket, de nem is került sokba).

Valaki találkozott már hasonló problémával?

köszönöm

Varshi Creative Commons License 2017.10.08 -1 0 18854

:(((

Előzmény: Patyonsr (18853)
Patyonsr Creative Commons License 2017.10.07 0 0 18853

Leírom hogy jártam, hátha segítég lesz még valakinek..
1.4 Leon, 2004

2017. február. Autópálya, motortérből csattogó hang. Irány szerelő, leömlő megrepedve, ugyángyártottat megvesz, 60.000 Huf. Ezen nem ovális csövek vanna mint a gyárin, hanem teljesen kerek, emiatt a szerelő az egyik csavarnál megküzd vele. De felkerül. Minden jó
 Március közepe: Szerelés után 2 nappal műszaki vizsga, átmegy, munkába menet autópályán motorhibajelző világít.
Parkolok, érzem rángat kicsit alapjáraton, nem stabil.
Hiba kiolvas, EGR szelep valószínűtlen jel.
Azt mondják nem érdemes takarítani, legyen új. Pierburg, 45.000 Huf. Full gyári.
 Április: Beszerel, alaphelyzet állítás, minden jó.
Eltelik kb 1 hét, 500 km, check engine újra világít, kiolvas, megint EGR. Rángatás van, autót használ, állapot egyre szarabb, 600-as alapjárat, zakatol, rángat, leáll, küzdelem. 
Rengeteg hibakód, pl: gyújtás kimaradás, map szenzor, lambda szonda, egr, stb, stb.
 Május: Map szenzorra tippelek, hibajelenség egyezik a neten talált leírásokkal. Kiszerel, 12 V ráad a megfelelő lábakra, kimenő jel mérése, nem azt adja le amit kéne. Azt hiszem 1013 millibaron 4,8 voltot kellen mérni, ehelyett 4,1 volt. Szóval csere újra, de nem lett jobb semmivel.
 Június: Hivatalos Seat szervíz, Egr takarítás, fojtószelep takarítás, majd mutatják, hogy mit szedtek ki az EGR szelepből. Apró lemezdarabkának tűnő fémdarabok. Azt mondták, tömítés lehet.
Autó működik, használom, párszáz km, újra előjön a hiba. Alapjáraton rángatás, gázelvélnél, majd ráadásnál érezhető rántás, kuplungolásnál néha lefulladás. Szerszámok bekészít, EGR takarítás, megint apró fémdarabok kerülnek elő.
 Július: Sokat pályázok, megfigyeltem hogy a hiba legtöbbször akkor jön elő, amikor 4000 fölött hajtom. Szóval finoman használom, előjön így is a hiba, valamikor csak egész finoman van jelen, vannak szerszámok, már 20 perc alatt szétszedem és összerakom az EGR-t.
 Augusztus közepe, vége: Beleástam magam a témába. Arra gyanakodom hogy a katalizátor darabjai jutnak vissza. Ennél a motornál egyben van a leömlővel. Szerelőhöz elvisz, leszedi, katalizátor szét van hullva. MEGVAN A HIBA. A katalizátor lebomló apró darabjai visszajutottak az EGR szelepbe, és mivel ezek megszorultak benne, folyamatosan nyitva tartották azt. Szóval, boltba visszavisz, megmutat, jótállási kitölt. Közben berendelnek egy Bosal, gyári minőségűnek mondott leömlőt. 120.000 Lenne. Másnap megyek, nézem, ujjnyi vastag varratok, tőcsavar furatok mellet megy a hegesztés, na de hogy a tökömbe rak rá a szerelő anyát?? Ugyanúgy hengeres cső mint a széthullott noname utángyártottnál, sorjás, csúnya, nem kell. Lambda szonda helye is máshol van. Szóval, ezt nem akartam, de inkább bontott leömlő megvesz, 25.000 huf, rászereltet, öröm boldogság.
Szeptember eleje: kb 300 km-ert mentem azóta, helyszín ismét autópálya, csattogó hang, szitkozódás, biztos ez a leömlő is megrepedt, más nem lehet. Ugyanaz a hang, mint februárban.
Irány autósbolt, full gyári kipufogót megveszem, 200.000 Huf, irány Seat szervíz, otthagyom. Telefonálnak, kipufogónak semmi baja, az EGR szelep alján van egy fagydugó szerű kupak, amit kilőtt magából, és onnan jön a hang. Na mondom, ez k....jó. Oké, másnap megyek elhozom, visszacserélem a gyári EGR-re, amit megtartottam, és közben kiderült, hogy simán lehet ezeket takarítani. Szóval, kitakarítom belőle a maradék katalizátor darabot, felszerelem, és minden okés.

Szóval, így fél év szenvedés után most ott tartok, hogy van egy gyári leömlőm, érintetlenül, amúgy eladó. Van egy Pierburg Egr szelepem, ami lelőtte a kupakját. És van egy csomó kidobott pénzem. Ja, és ismét van Check engine, P0441, tankszellőztető hiba...


ArN! Creative Commons License 2017.10.05 0 0 18852

Üdv.!

Segítségetek szeretném kérni, nemrég vettem egy 1.6-ost Leont (2000-es évjárat) és a következő problémát tapasztaltam:

 

Amikor ráadom a gyújtást az első ablaktörlő össze-vissza jár, aztán kb. 10 másodperc múlva gondol egyet és valahol megáll (általában sose áll vissza alaphelyzetbe), majd miután elindítom az autót szintén lejátszódik ez a folyamat... megőrülök tőle!

 

Köszi előre is!

Benito035 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 18851

A nagynyomású benzin szivattyú 139000

Az üzemanyag szivattyú 91000

A szűrők meg a szenzorok 60000

Plusz a munadíj 

Előzmény: Benito035 (18850)
Benito035 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 18850

Igen ezt én is tudom a márkaszervízben annyit mondtak hogy nagynyomású benzin szivattyú vagy szenzor vagy üzemanyag szivattyú pontosan nem tudták megmondani. Váltakozó mikor gyulad ki semmi előjele nincs nem áll meg az autó nem dadog semmi. 

Előzmény: zoli07 (18846)
Toledo_654 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 18849

Általában alacsony fordulaton, digitális, 1-4 között általában, a többin gyorsabban mozog a ventilátor gondolom, hogy ciripeljen.

Előzmény: Varshi (18848)
Varshi Creative Commons License 2017.09.30 -1 0 18848

Minden fokozaton?

Off autón olyan volt, hogy beesett a szellőzőből apró falevél, és az cicergett.

Előzmény: Toledo_654 (18847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!