Adószámot csekély dolgokért nem szoktak törölni. A törölt adószám pedig nem jelenti azt, hogy az egyébként fennálló kötelezettségeket ne kellene teljesíteni, hiszen maga a cég létezik (még).
Sziaszok. Mi a véleménynetek adhatott-e be tudott-e beadni havi járulékbevallást az a cég amelynek törölték az adószámát, vagy talán a céget is. Több cégkereső azt írja, hogy működő, létező cég. Egyiknél ott a "pecsét", hogy törölt.
A cégnél a munkaviszonyom 2020.11.26.ért véget. Természetesen egy másiknál már 2020.11.27.el indult egy új munkaviszony. Vagyonvédelmi cég... Eddig nem csináltak ilyent, hogy azzal a nappal már törölték is amelyikkel a munkaviszony megszűnt. Lehet ez egy új dolog, hogy ne keletkezzen adóhiány vagy nem tudom. Ez a cég eddig beadta a bevallásokat.
Jó, ha tudjátok. Kivás céget egyszerűsített végelszámolok. Külön változásjelentőn, mivel nem esik ugyanazon napra, jeleztem a kivából való kilépést is. Van rá rovat, hát megtettem. Nem kellett volna. A törvény erejénél fogva kerül ki a kivából. Hozni fognak egy határozatot, jogorvoslattal, és azzal vezetik ezt a változást át.
Egyrészt úgy tudom dec.31.-ig még Eusok , másrészt valami nyomtatványt (mint írtam ) már kiadtak , csak van vagy 5-6 oldal blabla is közte .
Azt az A1-est nemtom' használják-e . Holnap kiderül . Bár lányom szerint marha nehézkesek , szinte mindenki otthonról dolgozik , már a telefonálás is kész cirkusz .
Van valakinek infója/elképzelése arról , hogy mifenén lehetne túlfizetett ehót visszakérni olyan személynek , aki Angliában él ?
Az én okos kislányom nem beszélt róla velem , oszt' szorgalmasan fizetgette évek óta , havonta . Most meg a 2014-es menten elévül , ha nem sietünk .
Nav-al beszéltem , össze-vissza tarangálnak az ügyintézők . Lányom írt nekik mélt , arra se írtak semmi épkézlábat . Megvan az igazolás a kinti eü-től , hogy melyik évben mennyit fizetett utána a munkahelye , pár oldal felesleges dumával . Fordító iroda 80 ezerre taksálta a teljes fordítást , de attól tartok kidobott pénz lenne , mert nincs havonta lebontva , csak éves összeg . Másmilyent meg nem adnak kint .
Mingyá' világgá megyek , hogy ez ilyen nehézkes ....
Magánszemély legfeljebb 500 ezres tartozására szóló automatikus részletfizetési kérelmére jobb, ha ezt a nyomtatványt használjátok. Az azonosító adatokon kívül ezen az egy helyen kell ixelni, és kész:
A barátnőm a férjével idén lakást vett, amihez kaptak 1.430.000,-Ft CSOK-ot.
Most ugye bevezették, hogy az ilyen, jövőre CSOK segítséggel vett lakás után nem kell illetéket fizetni. (Ezt jól értettem, ugye? Bármennyi CSOK is van benne, nincs illeték.)
Dec. 30 lenne a befizetés esedékessége.
Fellebbezéssel, vagy kérelemmel el lehetne érni, hogy az új szabályozás vonatkozzon rájuk?
Illetve ha nem lehet, akkor a részletfizetési kérelemnél mennyi illetéket kell befizetni?
Köszi a segítséget. Ha rendelkezésre áll egy év akkor nincs szükség harmadik személyre (mag az ezzel kalcsolatos adminisztratív hercehurcákra) befizetésenként. A pénzforgalmi szolgáltatós részt _eddig_ harmadmagammal sem találom a normában, vagyis 5 db bevételi pénztárbizonylat lesz 5 hónap alatt (vagy éppen 10 db, 10 hónap alatt) v. valami ilyesmi. :)
Azt szeretném megtudni, hogy Zrt. alapításakor az 5 milliós tőkét meg lehet-e fizetni pénztárba több hónap alatt v. azonnal az alapításkor egyben kell? Egyáltalán. Pénztárba megfizethető-e a tőke úgy kint a Kft. esetében is? Aztán. Ha befizethető a pénztárba és azonnal az elején kell egyben akkor csak a részvényesek lehetnek befizetők v. lehetnek olyan családtagok is, akiket megbíztak ezzel? A pénzmosás gyanújának kizárása miatt kérdem.
Az alapító mindíg alapító marad, de az alapítói jogok gyakorlását át lehet adni. Az egyik általam könyvelt alapítványnál volt ilyen pár éve, anyuka az alapító, és átadta a lányának az alapítói jogokat.
Alapszabályban módosítva, Törvényszék által elfogadva.