Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72271

DWAI-ben lesz ez,nem?

Előzmény: E36328iCoupe (72267)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72270

 

"De mi a bajuk ezeknek? Ha veszek egy működőt"

 

"árak már kb összeérnek, így jött szóba az F02."

 

Leírtad magadnak :) EZÉRT "érnek össze" az árak, mert mindegyik odavan, "Ha veszek egy működőt"--->egy élőhullát, amire rögtön ár ára felét rálocsolhatod, még hazai költségekkel, munkadíjakkal is.

 

Ha tényleg jóra akarod, még mérsékelt belenyúlással is nagyon sokat kell költened, ahol tényleg értenek hozzá, ott több hónapos, akár éves "sor" van és a munkadíj is ennek megfelelő.

 

 

És ez nem jelenti ,hogy az autó tényleg KO és minden odavan, csak éppen amíg nem szedik csavarra, szinte egy kisebb generál szintjén, nem derülnek ki az aknák. És itt minden többtizezer, nem egyszer közel 100ezer ft, egy szíjkerék, egy bak, egy darab műanyag, akármi.

 

Pár milla úgy elmegy egy ilyen nagyszervizre, hogy a sokat sírt "nagy hibák", a lánc, a kerekek, a feszíték ,a stb kötsége igazából nem önmaga tétel. vagy egy pártízezres turbofelújítás.

 

És persze ezek a nagy költségek mind ~~200ezernél vannak, a népi kalendárium szerint, csak éppen ugyanezt a füzetet olvassa, aki neked eladja a 380ezerről 75ezerre tekert újszerű kopás és karcmentes német megvigyázott autót, az is.

 

 

 

 

Előzmény: dreizwanzig (72249)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72269
Előzmény: balabmw (72266)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72268

Kardban 99%-ban a FETek halnak ki,  és 100% javítható. Mivel egy halom FET van párhuzamosan, egy relé a max-nak, és kb ennyi a lényeg.

Ha mindig pörgeti a ventit, vagy éppen csak a max fokozat reléje kapcsol, kis fokzat nincs, akkor a FET-ek elköszöntek.  (szakadás vagy zárlat)

BUZ11-eket lehet belerakni.

Papiron válogatni is kellene ... lehetne.. de igazából ez elmélet, gyakorlatban fog működni megint hosszú-hosszú éveket, tanácsos azért egy sorozatból mindet és nem keverni.

 

 

 

 

Előzmény: balabmw (72247)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72267

Kiderült, hogy rossz modulban kerestem, úgy tűnt hogy a DWAS az, de ott csak a sziréna hangerő és egyebek állíthatók.

Megvan az igazi, a CAPPL-ben a CCC_APP.C04 (vagy C02) lesz az.

Megyek és nekiugrok :)

Előzmény: balabmw (72266)
balabmw Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72266

Ilyeneket nem találsz?

 

QUIT_AKUST_ENTSCH

 

QUIT_AKUST_SCHAERF

Előzmény: E36328iCoupe (72265)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.07 0 0 72265

Hogy ez Európában miért nem opció?

Mindegy, ma nekiugrottam NCSExperttel, de még nem sikerült megtalálnom a helyet, ahol át lehet állítani. Mert át lehet, hogy csippanjon :)

(Ha valaki már megcsinálta, ne fogja vissza magát! :))

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.06 0 1 72264

Szép....

 

Emmeg egy - talán - LS3, 500+ lóerő :)

 

 

Előzmény: Gommer01 (72263)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 72263

Előzmény: Gommer01 (72262)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 72262

Akadnak nálam is "érdekességek"..... :D komplett motorfelújítás

Előzmény: E36328iCoupe (72261)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.05 0 1 72261

Érdekes project... (a motor is cserélve lett)

 

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.02 0 0 72260

Ok, köszi a tippet, kipróbálom!

 

(Kopaszon jártunk úgy - ki a fene hallott klímáról '92-ben - még Tunéziában, hogy rátoltuk a fali radiátor szerű izét jó hidegre, mellé levettük a venti fordulatszámot, aztán elmentünk dolgozni.
Délután vagy 20 centi jég állt a klímán :D )

Előzmény: fecooE (72259)
fecooE Creative Commons License 2021.08.01 0 0 72259

Ha le van fagyva a vekony lamellak kozott kvazi jeg lesz es nem tudja a venti attolni rajta a levevot. Probald ki ha kezded erezni hogy lankad a levego mennyisege, kikapcsolod a klimat, par perc mulva vissza, es nezed hogy kozben mi tortenik a levego arammal

Előzmény: E36328iCoupe (72258)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72258

Én is valami ilyesmire gyanakszom.

De a maxra tolt venti miért nem érződik? 

Előzmény: fecooE (72256)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72257

Nem... kezd egyre melegebb lenni...

Előzmény: balabmw (72255)
fecooE Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72256

Parologtato lefagy?

Előzmény: E36328iCoupe (72254)
balabmw Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72255

Nem az,hogy közelít a belső hőfok a beállított 22 fokhoz?

Előzmény: E36328iCoupe (72254)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72254

Urak és transzneműek, valamint tengeri uborkák és egyebek (remélem nem hagytam ki senkit...)!

 

Az a problémám támadt, hogy induláskor - a mondjuk 22°-ra állított - légkondi hamar lehűti az autót, még az ülés háttámlájánál is érzem hogy fúj.

Viszont 3-4 óra autózás után alig 10 centire érzek enyhe fuvallatot a rácsoknál, pedig a ventillátort manuálisan feltekerem, és az pörög is. Mi az ördög zárhatja le a levegő útját és miért?

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.25 0 0 72253
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.25 0 0 72252

Olyasmi :)

Előzmény: balabmw (72241)
fecooE Creative Commons License 2021.07.19 0 0 72251

Emlekeim szerint nem egy jol sikerult konstrukcio. Faceliftnel (449le) javitottak rajta vmennyit.

Előzmény: dreizwanzig (72249)
Gommer01 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 72250

minden cinikusság nélkül:

gondolom nem árt néha olajat cserélni, meg komplett vezérlést, esetleg a tömítésekre is odafigyelni hogy nem dőljön orrán-száján a zolaj, stb... meg persze nem nyomni neki mint az eszetlen barom, hogy a gázpedál a tűzfalon átszakadjon.

Előzmény: dreizwanzig (72249)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.07.17 0 0 72249

sziasztok!

 

Mi a vélemény az F02 750Li-ről? Nagyon sok motorhibásat látok. De mi a bajuk ezeknek? Ha veszek egy működőt, akkor meg tudom előzni, valahogy, hogy ne menjen az is szarrá? Mit kell csinálni vele?

E66 760Li-t akartam eredetileg, de az árak már kb összeérnek, így jött szóba az F02. Egyébként csak hobbira lenne, tehát nem menne többet sztem évi 3-4e km-nél.

M67D39POWER Creative Commons License 2021.07.05 0 0 72248

Üdvözletem minden kedves BMW kedvelőnek. Ugyan csak most regisztráltam, de szűk 10 évig volt több E38-as a családban két bátyámnak is ( aztán a családalapítás elsodorta tőlük a masinákat). Gondoltam, mostantól én sem leszek hátrébb:-) Szóval keresek E38 740d-t, olyat, amiben van fantázia hosszabb távon is (hobbinak tartva). Mit javasoltok? Köszönöm segítségeteket és tanácsaitokat előre is!

balabmw Creative Commons License 2021.06.07 0 0 72247

Megvizsgálnám őket. Nem tűnt sátántól valónak.

Hátha javítható..

Előzmény: Schnitzer 525 (72246)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.06.07 0 0 72246

Itt még kardnak hívták. :) Akad pár javítandó, csak ember kéne hozzá...

Előzmény: balabmw (72245)
balabmw Creative Commons License 2021.06.06 0 0 72245

Valószínű,hogy nem az E32 szériában kapta a "süni" becenevet. :-)

 

Gommer01 Creative Commons License 2021.06.06 0 0 72244

ha nincs benne lemez, akkor is pörög a meghajtó

Előzmény: joker01 (72243)
joker01 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 72243

Vedd ki a lemezt. Kiiktatni nem tudod,mert ha lekötöd,nem lesz kijelződ.

Előzmény: Gommer01 (72242)
Gommer01 Creative Commons License 2021.05.11 0 0 72242

Köszönöm. megnyugodtam. :)

Másik kérdés: Hol/ki vállal az autón komplett szoftverfrissítést? Gondolom a gyártás óta adtak ki frissítést. (pl motorvezérlés/váltóvezérlés). Illetve a navi cd olvasóját ki lehet e valahogy úgy iktatni, hogy a kocsi ne vertyogjon érte? mivel nincs már rá új térkép, meg nem is használnám, fölöslegesen ne pörgesse nekem a meghajtót.

Előzmény: balabmw (72239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!