Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.06.29 0 0 380016

Jaja!   :-)))))

Előzmény: Tailor23 (380014)
András952 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 380015

Üdv mindenkinek . a140 w168, kicseréltem a benzinszivattyút, az meistert gyártmányra ,beszereles előtt működött  minden azután a benzinóra már csak 0-ig mozdul ki.Persze az első pár km en nem figyeltem a benzinórát "örvendeztem , hogy újra szépen megy a motor. Vki járt már így ?

Tailor23 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 380014

Á, szóval akkor Te suttogsz itt a bal vállamon reggel óta! :DDD

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380013)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.06.29 0 0 380013

Persze, hogy megéri...    :-))))

 

Szépek! ;-)

Előzmény: Tailor23 (380012)
Tailor23 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 380012

Megjött az új szett csavar, és igazság szerint annyira jól mutatnak már most is alapból, hogy elgondolkodtam, megéri-e 650+ÁFA/db áron a krómozás... (a csavarok ára 480/db volt :)

 

Előzmény: Tailor23 (380011)
Tailor23 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380011

Igen, ez lehet még opció - kérdés, hogy megéri-e, mert egyrészt az ára, másrészt ilyen kis piszlicsáré darabokat vállalnak-e egyáltalán.
Na, okulásként majd jelentkezem, ha jutottam valamire.

Előzmény: vilagosbarna (380010)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380010

Jogos. Krómoztatás utólag? 

Előzmény: Tailor23 (380009)
Tailor23 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380009

Néztem, de nekem az olyan khmm... A hátsó csavarok jó mélyen ülnek, arra nem is tudom, hogyan tudnám rátenni / levenni; plusz, mivel a jelenlegiek így néznek ki:

 

inkább cserélném őket szép újakra.

Előzmény: vilagosbarna (380008)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380008

Felnicsavar kupakokat nézted? Az nem lehet jó megoldás?

Előzmény: Tailor23 (380007)
Tailor23 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380007

Sziasztok!

C209-hez szeretnék egy szett szép, minőségi kerékcsavart venni (M12x1,5x40), de sajnos a gyári is, és sok másik csak sima horganyzott:

A jelenlegiek is azok, sokuk rozsdállik, és kifolyik a felnire.
Már napok óta túrom a netet, de nem találok olyan csavart, ami mondjuk krómozott, vagy simán "fényesebbre" galvanizált. Van egyáltalán ilyen felületkezelésű csavar?

Ilyenre gondolok, de sajnos ez is csak egy látvány-kép, a horganyzottat küldik helyette:


 

Vajon létezik ilyen csavar?

 

 

Előre is köszönöm az infót!

Gab0013 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380006

Èn a 210 után egy Qashqaiba ültem át. Kellett a nagyobb 4*4. De mára már nem szüksèges.

 

Előzmény: majdnemviking (380005)
majdnemviking Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380005

En is 210 utan ultem at 204-be, hat mit mondjak.  Hatalmas visszalepesnek ereztem mind helykinalatban mind komfortban. A felhasznalt anyagok minoseg kulonbsegerol mar nem is beszelek... Egyebkent nem csak pozitiv dolgokat hoz a facelift. Sok helyen silanyab, veknyabb, olcsobb anyagokkal cserelik, amirol ugy gondoljak mehet.

Előzmény: Gab0013 (380004)
Gab0013 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380004

Köszönöm! Egy tizenèves autótól nyilván nem várom el, hogy költsègmentesen kimenjen a világból. Ahogy le is írtam, nagy vonalakban tisztában vagyok azzal, hogy miket hozott a facelift. Amit nem tudok, hogy vajon èr-e ennyit? Pontosabban, hogy rosszabb-e ennyivel a fl előtti. Vagy inkább, hogy ajánlott-e a fl előtti? Korábban utolsó szèriàs w 210-em (220 CDI) volt. Nagyon szerettem, csak hát a rozsda. Az E klasse elónyeit ès hátrányait ismerem, w 212 tökèletes lenne, de az elérhető árkategóriában sajnos csak csilliárd km-es darabokat kinálnak. Meg inkább a kisebbet szeretnènk már. Most a C 200 CDI -ket nèzegetem.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380001)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.06.21 0 0 380003

Urak!

 

Tapasztalataitokra lenne szükségem:

Kb 10 éve van nálam a s211-em, elfáradt a futómű. Futóműves szerint se nem lóg, se nem zörög( a hátsó keret tartó szilentek már nem szépek), de már nem úgy rugózik, mont annó. Az első futóművel kezdeném  a munkát, ezért túrom a netet, de Lemförder v. Swag szettet  amiben minden benne van, nem találok, vagy ha kikeresem darabonként, több, mint a dupla az ár más szettekehez képest. A Febit tolja sok webáruház, nincs vele tapasztalatom. Még a Meyle szetteket néztem (Hd-t es simát is), de az is inkább csak  ebay-en hirdető kereskedésekben van.  Esetleg meg Vaico szett elérhető, viszont arról sincs saját tapasztalás. Egyébként a Ridex ill. Kamoka, meg hasonló  számomra névtelen szettekkel van tele a net ehhez a típushoz.

Ha valakinek van jó ötlete, tapasztalata szivesen meghallgatom, megfogadom.

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.06.20 0 0 380002

Van rajta elektromos vonóhorog?   ;-) :-))

Előzmény: csabais (379999)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.06.20 0 0 380001

A faceliftes mindíg kicsit jobb is, már úgymond, a kijavított változat. Kevesebb a típushiba, tehát kevesebb a gondod is vele.

 

Én eddig csak ilyet vettem, igaz, azzal is volt gond, csak kevesebb. Persze ez függ a "gondos gazdától" is, meg a megtett km-től is.

 

Olyan nincs, hogy veszel 1 autót, és kimész vele a világból, meg vissza, és nem kell rá költeni! Azok az idők elmúltak, mert rohadtúl védjük a környezetet, meg a Földet!

 

(Csak példa, már nem légszűrőt cserélünk csak simán, hanem házzal együtt, ami ugye + műanyag, és + műanyag szemét is. ...és sokkal drágább is!)

Előzmény: Gab0013 (379998)
Afrikaans8 Creative Commons License 2023.06.20 0 0 380000

Köszi!

Előzmény: csabais (379999)
csabais Creative Commons License 2023.06.20 0 0 379999

AMG GTR

Előzmény: Afrikaans8 (379997)
Gab0013 Creative Commons License 2023.06.20 0 0 379998

Sziasztok! Kèrem segítsetek! Használt w204 vásárlás előtt állok. A terv 2010 körüli (inkább utáni) autó. Ami kèrdèsem lenne: 2011 elejèn volt facelift. Van-e èrtelme a facelift utánit erőltetni, mert hogy "azonos" futàsteljesítmény ès állapot mellett min 40-50%-kal magasabbak a faceliftesek árai. Jobbak ezek ennyivel, vagy csak ...... Tudom, erősebbek lettek, sokat javult az utastèr, de engem inkàbb az èrdekelne, hogy általános megb8zhatóság terèn hozott-e a facelift 3-5000€ pluszt? Napi közlekedősnek szeretnèm venni, jellemzően nem városban. Köszönöm, ha tud valaki hasznos vèlemènyt adni!

 

Afrikaans8 Creative Commons License 2023.06.20 0 0 379997

Aaaaa, ez még az enyémnél is jobban néz ki :-/

Mi a típusa, tudja valaki így kép alapján?

 

Alien Angel Creative Commons License 2023.06.19 0 0 379996

Kedves Topiktársak, a tönkrement (lemerült elemű) guminyomás szenzort mivel érdemes pótolni a tapasztalaitok szerint: van gyárilag előírt, vagy lehet valamilyen univerzális típus is? (W215)

autodata Creative Commons License 2023.06.19 0 0 379995

Sziasztok!

 

Valaki esetleg nem tudja, hogy a "hagyományos" Sprinter (1997, 212 D) üzemanyag tank és a túra tank (kb. 70 l vs 120 l) felfogatása megegyezik? 2 db pánt fogná a nagyobbat is?

Dante96 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 379994

Akkor ahoz lényegében nem kell az a vákum szelep?

Előzmény: Dante96 (379993)
Dante96 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 379993

Előzmény: Dante96 (379992)
Dante96 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 379992

Gyári az nem ilyen....

Előzmény: csabais (379991)
csabais Creative Commons License 2023.06.16 0 0 379991

A turbó nyomás.

 

Előzmény: Dante96 (379989)
Dante96 Creative Commons License 2023.06.15 0 0 379990

Dante96 Creative Commons License 2023.06.15 0 0 379989

Sziasztok ennél a turbónal mi szabályozza a wastegatet? 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.06.15 0 0 379988

Szalagkábel csere. Keress rá! ;-)

Előzmény: W140S300TD (379987)
W140S300TD Creative Commons License 2023.06.15 0 0 379987

Azt a módszert nem ismerem.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (379986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!