Üdv mindenkinek . a140 w168, kicseréltem a benzinszivattyút, az meistert gyártmányra ,beszereles előtt működött minden azután a benzinóra már csak 0-ig mozdul ki.Persze az első pár km en nem figyeltem a benzinórát "örvendeztem , hogy újra szépen megy a motor. Vki járt már így ?
Megjött az új szett csavar, és igazság szerint annyira jól mutatnak már most is alapból, hogy elgondolkodtam, megéri-e 650+ÁFA/db áron a krómozás... (a csavarok ára 480/db volt :)
Igen, ez lehet még opció - kérdés, hogy megéri-e, mert egyrészt az ára, másrészt ilyen kis piszlicsáré darabokat vállalnak-e egyáltalán. Na, okulásként majd jelentkezem, ha jutottam valamire.
Néztem, de nekem az olyan khmm... A hátsó csavarok jó mélyen ülnek, arra nem is tudom, hogyan tudnám rátenni / levenni; plusz, mivel a jelenlegiek így néznek ki:
C209-hez szeretnék egy szett szép, minőségi kerékcsavart venni (M12x1,5x40), de sajnos a gyári is, és sok másik csak sima horganyzott:
A jelenlegiek is azok, sokuk rozsdállik, és kifolyik a felnire. Már napok óta túrom a netet, de nem találok olyan csavart, ami mondjuk krómozott, vagy simán "fényesebbre" galvanizált. Van egyáltalán ilyen felületkezelésű csavar?
Ilyenre gondolok, de sajnos ez is csak egy látvány-kép, a horganyzottat küldik helyette:
En is 210 utan ultem at 204-be, hat mit mondjak. Hatalmas visszalepesnek ereztem mind helykinalatban mind komfortban. A felhasznalt anyagok minoseg kulonbsegerol mar nem is beszelek... Egyebkent nem csak pozitiv dolgokat hoz a facelift. Sok helyen silanyab, veknyabb, olcsobb anyagokkal cserelik, amirol ugy gondoljak mehet.
Köszönöm! Egy tizenèves autótól nyilván nem várom el, hogy költsègmentesen kimenjen a világból. Ahogy le is írtam, nagy vonalakban tisztában vagyok azzal, hogy miket hozott a facelift. Amit nem tudok, hogy vajon èr-e ennyit? Pontosabban, hogy rosszabb-e ennyivel a fl előtti. Vagy inkább, hogy ajánlott-e a fl előtti? Korábban utolsó szèriàs w 210-em (220 CDI) volt. Nagyon szerettem, csak hát a rozsda. Az E klasse elónyeit ès hátrányait ismerem, w 212 tökèletes lenne, de az elérhető árkategóriában sajnos csak csilliárd km-es darabokat kinálnak. Meg inkább a kisebbet szeretnènk már. Most a C 200 CDI -ket nèzegetem.
Kb 10 éve van nálam a s211-em, elfáradt a futómű. Futóműves szerint se nem lóg, se nem zörög( a hátsó keret tartó szilentek már nem szépek), de már nem úgy rugózik, mont annó. Az első futóművel kezdeném a munkát, ezért túrom a netet, de Lemförder v. Swag szettet amiben minden benne van, nem találok, vagy ha kikeresem darabonként, több, mint a dupla az ár más szettekehez képest. A Febit tolja sok webáruház, nincs vele tapasztalatom. Még a Meyle szetteket néztem (Hd-t es simát is), de az is inkább csak ebay-en hirdető kereskedésekben van. Esetleg meg Vaico szett elérhető, viszont arról sincs saját tapasztalás. Egyébként a Ridex ill. Kamoka, meg hasonló számomra névtelen szettekkel van tele a net ehhez a típushoz.
Ha valakinek van jó ötlete, tapasztalata szivesen meghallgatom, megfogadom.
A faceliftes mindíg kicsit jobb is, már úgymond, a kijavított változat. Kevesebb a típushiba, tehát kevesebb a gondod is vele.
Én eddig csak ilyet vettem, igaz, azzal is volt gond, csak kevesebb. Persze ez függ a "gondos gazdától" is, meg a megtett km-től is.
Olyan nincs, hogy veszel 1 autót, és kimész vele a világból, meg vissza, és nem kell rá költeni! Azok az idők elmúltak, mert rohadtúl védjük a környezetet, meg a Földet!
(Csak példa, már nem légszűrőt cserélünk csak simán, hanem házzal együtt, ami ugye + műanyag, és + műanyag szemét is. ...és sokkal drágább is!)
Sziasztok! Kèrem segítsetek! Használt w204 vásárlás előtt állok. A terv 2010 körüli (inkább utáni) autó. Ami kèrdèsem lenne: 2011 elejèn volt facelift. Van-e èrtelme a facelift utánit erőltetni, mert hogy "azonos" futàsteljesítmény ès állapot mellett min 40-50%-kal magasabbak a faceliftesek árai. Jobbak ezek ennyivel, vagy csak ...... Tudom, erősebbek lettek, sokat javult az utastèr, de engem inkàbb az èrdekelne, hogy általános megb8zhatóság terèn hozott-e a facelift 3-5000€ pluszt? Napi közlekedősnek szeretnèm venni, jellemzően nem városban. Köszönöm, ha tud valaki hasznos vèlemènyt adni!
Kedves Topiktársak, a tönkrement (lemerült elemű) guminyomás szenzort mivel érdemes pótolni a tapasztalaitok szerint: van gyárilag előírt, vagy lehet valamilyen univerzális típus is? (W215)
Valaki esetleg nem tudja, hogy a "hagyományos" Sprinter (1997, 212 D) üzemanyag tank és a túra tank (kb. 70 l vs 120 l) felfogatása megegyezik? 2 db pánt fogná a nagyobbat is?