Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45721

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre.......

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Magány véleményem szerint elég csekély a naponta Vácról Budaörsre utazók aránya, száma.

 

Viszont egy város köré (mindegy melyik város) tervezett körgyűrű, mindaddig csak félkész megoldás amíg, háromnegyed cikkelyes marad.

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45720

Szerintem jó, de vannak sokan, akik szerint nem.

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre...

Igaz az emberek tízezrei a 10-esen a városba igyekeznek és nem oldalazva Budaörsre.

:) 

Előzmény: troglodita (45719)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 2 45719

Na de álljunk meg egy pillanatra: az nem lehet, hogy amit a kormány javasol, az jó is legyen!

Valami svindli van ebben, érzem én ;-)))))))))))))

Előzmény: Mash_bakter (45717)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45718

Ma lőttem pár képet erről a magyar útépítési csodáról, made by Swietelsky. Kb. egy hónapja kezdték el az Emőd utca (Bp., 3. kerület, Rómaifürdő) túrását, teljes útzár és terelés mellett. Az egész utca 1 km hosszúságú, a tábla szerint október 10-ig húzzák-nyúzzák rajta a melót. Értem én, hogy ilyenkor közműcsere meg átépítés meg mittudomén még mi folyik itt, na de a három hónap munkavégzés még akkor is kicsit túlzásnak tűnik. De túl nagy erőket sem mozgósítottak a kivitelezők, két szomorú dömpert rakott egy markológép, azon kívül más mozgást nem láttam. Hát elég fura...

Előzmény: troglodita (45673)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45717

Aki Esztergom illetve Vác környékén lakik, annak jobb lenne nyugatra.

Az aglomerációnak jó lenne bejárni Pestre, a 10-es útról eltűnne az átmenő forgalom, átkerülne az M10-re

ahogy Zsámbékról is eltűnne... átkerülne az M100-ra.

Suzuki kapna egy kijáratot az M1-re.

Ha szlovákok megépítik a saját részüket mi meg tovább visszük az M100-at az M6-ig, akkor lesz egy új folyosó...

Amire ezek meglesznek addigra remélhetőleg az Újváros-Kecskemét is elkészül és egy újabb alternatíva lesz az m0 elkerülésére. Milyen jó lenne amikor órás kocsi sorok vannak egy koccanás miatt...

Előzmény: troglodita (45714)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45716

bár tulajdonképpen nem is kerülő az M0-hoz képest...

Előzmény: troglodita (45714)
kamant Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45715

Tartok tőle, hogy inkább a fát fogják kivágni... :(

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45713)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45714

Hát ja, ezen aztán biztosan nem menne kelet-nyugat irányú tranzit, még külön adminisztratív akadályok sem kellenek ,-)

Előzmény: Mash_bakter (45709)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45713

Legyen igazad.

Bár az a dús lombú fa szépen be takarja nem csak a járdát, hanem a volt euró markát pici parkolóját is. A képet du. 1:30-kor készítettem, és az árnyékokból látszik, hogy a felületet később sem éri napsugár...

 

Idővel persze rájönnek majd, és odébb kerül, ami mindenkinek rosszabb lesz. Máshol nincs lehetőség. Vagy, ha van, az nem lesz ilyen szép zöld...

Előzmény: NAR (45712)
NAR Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45712

Szerintem reggel meg délután rásüt a nap. Ha a ködös decemberi napokon elég energiát tud nyerni egész napra, akkor egy nyári reggel is elég lesz.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45706)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45711

Hogy is gondolod,hogy a rajzasztal mellől tervezte. A "Digitális jólét" korszakát éljük. Copryght by Deutsch Tamás

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45706)
orangutan Creative Commons License 2019.07.30 0 3 45710

hogy hetente 2 nap zárva is lesz állítólag

 

- Szervusz Kohn, hogy vagy, jól megy az üzleted?

- Ne is kérdezd, minden nap csak veszteséget termel.

- Na de akkor miből élsz?

- Abból, hogy szombat-vasárnap zárva tartok.

Előzmény: kabold (45702)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45709

Valamelyik topikban megbeszéltük, hogy az M0-Észak +  M10 + M100 szinte mindenkinek jó, aki a zsámbéki medencében lakik, kivéve Nagykovácsi, csak már épülne....

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45708

Egyetértünk, én is éppen erről beszélek :)

Előzmény: netuddkivogymuk (45707)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.30 -7 0 45707

Ugyanígy gyűjti a forgalmat a zsámbéki medencében húzódó nyomvonal is. 

Na jó, van öt falu, amelyiknek megérné az m0nyugatra menni, de már messze van nekik a zsámbéki medence. 

Előzmény: ÁsítóSárkány (45701)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45706

Ez lehet, hogy OFF itt, de talán belefér...

 

A Fehérvári út töltés előtti szakaszán bevezették a fizetős parkolást, megjelent az új parkolomata: napelemes működésű.

 

 

Nos, amíg ezen a fán levél van, a napelem használhatatlan... az útszakaszon ezen az oldalon nincs több ilyen lehetőség. A túloldalon van azonban egy másik, az fog is működni, de a két gyalogosátkelő között félútra került. Valaki megint rajzasztal mellől tervezhetett...

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45705

az építők pénztárcája jól mérhetően vastagabb lett

más nem igen

30 milliárdnyi aszfalt lett beépítve, olyan 10 km-ernyi jó magyar autópálya ára

de ha román áron számolom, akkor van az 20 km-ernyi is

Előzmény: troglodita (45704)
troglodita Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45704

"a zalaegerszegi tesztpályának már most, az építés szakaszában is vannak mérhető eredményei"

;-)))

Előzmény: kabold (45702)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45703

szvsz egy elmebeteg tök felesleges beruházás ez a pálya, ahogy a kínaiaknak építendő Belgrádi vasút is

 

sokkal jobb helye is lett volna az oda elköltött sok sok milliárdnak...

Előzmény: kabold (45702)
kabold Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45702

Ma már volt szó a hozzá kapcsolódó M76-ról...de hogy hetente 2 nap zárva is lesz állítólag? 

https://privatbankar.hu/vallalat/felo-hogy-sohasem-terul-meg-a-45-milliardos-zalai-tesztpalya-327483

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45701

Nullára azért nem redukálódna, mondjuk azt, jelentőset csökkenne...

Az M1-M2 viszonylatban az M0D nagy szïvás, és nem csak a mostani útépíŧések miatt. A nem tranzit agglomerációs forgalom alighanem inkább Budapesten át megy.

Az M0NY gyűjtené a forgalmat az M2-es, régi 2-es, a 11-es, 10-es, 100-as, M1-es meg a környező kisebb utakról, környező agglomerációs telpülésekről, Budapest külvárosairól, nagyon sokféle kombinációban.

Előzmény: netuddkivogymuk (45697)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45700

A másik nagy kérdés a mikor, a prioritás. A cikkből nekem nem jön le, hogy ezek az elkerülő utak prioritás lennének nála.

Előzmény: Mash_bakter (45696)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45699

Mondjuk a 2x1 a Börzsönyben őrültség, az minimum 2+1, válthogatva, de ez már ahhoz képest apróság, az eredeti szerző meg kellő óvatossággal elkerülte a részleteket :)

Előzmény: Mash_bakter (45696)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45698

Az M0É tudtommal senkinél nem kérdéses már...

Előzmény: Mash_bakter (45695)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.30 -6 1 45697

"Hát igen, egyértelműen az M2-M3 és vonzáskörzetének forgalma menne rá az M0 nyugatra, azt pedig nem lehet elintézni egy vállrándítással."

 

Csak az m2 menne az m0-nyugatra. Az m3 nyugodtan mehet az m0-dél felé. Az m2 helyett meg a szlovákokkal közösen az R utat lehetne megépíteni, és az m0 nyugat tranzit nullára redukálódik. 

Előzmény: troglodita (45683)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45696

azt mondja kellene, de nem 2x2-ben, hanem csak 2x1 sávban, ha jól értettem.

így a tranzit a Rétság felől nem menne a falvakon át... nem mintha olyan sok lenne

Előzmény: ÁsítóSárkány (45694)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45695

3. Megépítjük az esztergomi-zsámbéki zsákot.

Ez ugye az M100-at jelenti, amit esetleg ellehetne adni az EU-nak, mint É-D folyosó része

és az M10-et meg megépíteni önerőből

és az M0 Északot, amiről emberünk is azt mondja, hogy ...

 

Ha valamilyen csoda folytán így épülne az úthálózat, milyen ütemezéssel lenne értelme? 

Az M0 északi szakasz, tehát a 10-es 11-es út közötti rész engedélyei megvannak, pénz is van rá. 

Előzmény: ÁsítóSárkány (45693)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45694

Az M2 folytatás elmaradása után sem?

Előzmény: troglodita (45690)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45693

A jelenlegi tervek alapján egyértelműen a 3-at.

Az 1-ről meggyőzhető lennék az M0Ny terveinek csiszolásával, de a kritikus pontokon nem látom erre az akaratot.

Előzmény: troglodita (45691)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45692

Mint laikusnak, nekem a 2. a szimpi...

Előzmény: troglodita (45687)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!