Végül is segítség, mert akkor pár víz kizárható, pár meg pont "határeset" pl. a Maros, Bodrog, Szamos az 52 fkm. környékén lépi át a határt. Viszont ilyen szép tábla esetleg a Bodrogra vagy a Drávára lehet jellemző, de azok már szerepeltek.
A Dráva fehér homokos, a Száva kavicsos, a Bodrog mondjuk tud így kinézni valahol Sárospatak felett, a Temesről elképzelésem sincs, a Sió meg nagy tréfamester lehet.
Ahogy Gumidani összehasonlításán is gyönyörűen látszik, a rabszállító és a vasúti kocsi lekerekített ívelt sávokban mutatkozik, belülről kifelé (de nekem kívülről befelé is megfelelne) változó árnyalásban.
Lehet valami komplementer, sőt, még az is megoldható, hogy a fehér, a vörös és a kék, mint egymást grafikailag semlegesítő kombinációhármas szépen mutatkozzon.
Mi volt a koncepció?
Miért kék hátul és elöl, miért úgy és abban a szögben ér véget? Ha ott véget ér, miért nem ér véget ugyanott az egész hajón?