Mariót és Bobby Rahalt kérdezték a nemzetközi terjeszkedésről, és ők teljes mellszélességgel kiálltak amellett, hogyha külföldre megy a széria, akkor mindképpen a pontverseny részeként tegye.
Rahal szerint bár a CART már nem létezik, de a brazilok szerinte még mindig tartoznak :D
“Australia was great. Brazil was good, but Brazil, I think they still owe CART money after all these years. I don't think CART exists anymore, but I think they still owe.
“But quality events like Australia, like Japan, those were points events. And yes, if you're going to go all that way, I don't know why you wouldn't make it a points race. I don't know why.
“I mean, if you're going to have a race there, make it a points race. Make it mean something other than just maybe some financial value to it.
“I think for sure events like Australia, Japan, Germany, I'm not sure about England, but I think those were of great value to IndyCar as a brand.”
Igen, Németország szuper volt, remélem egyszer tényleg jönnek még...
Simpson azért nem annyira tehetségtelen, neki talán ugyanolyan szerencséje van ,mint Malukasnak, hogy egyből esélyt is kap mert jó családból érkezik.
Azért idén nyert pl. sebringi 12 órást az LMP2-ben, és a csapattársa pont egy Scotty volt :) (meg John Farano, aki a pénzes bronz versenyző, de Laguna óra nem versenyzik egy baleset miatt).
És a szezonráó IMSA versenyen is ott lesz a Towernél Road Atlantában, szintén McLaughlinnal.
Kyffin Simpson bejelentés margójára. Való igaz, Simpson a jövő évi ülését leginkább a pénznek köszönheti, miután az apja cége, a Ridgeline szponzorálja Ganassiékat, és valszeg egy vastagabb csekkfüzetet lebegtetett a jövő évre nézve. Viszont idén volt lehetőségem megnézni néhány NXT versenyt, és nekem szemet szúrt a srác, mert alapból szerintem van egy rohadt jó tempója, vagyis nem tehetségtelen ő, csak kicseszettül inkonzisztens. Sokan írták, hogy Ganassinak még várnia kellett volna legalább egy évet a szerződtetésével, meg az IndyCar berkeiben mozgó újságírók is leghamarabb 25-re várták a kajmán-szigeteki versenyző érkezését.
Ezért van az hogy aztán egy Andretti vagy McLaren mehet legjobb esetben a 9. helyért ha épp akkora fölényük lenne, persze szerencsére nem így van de azért ez nem jó.
Hoppácska, itt az idei silly season legnagyobb meglepetése. A CGR juniorja, a 18 éves Kyffin Simpson vezetheti a 2024-es szezonban az 5.(!) teljes szezonos Ganassi autót. Viszont ez azt is jelenti, hogy nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon nagy valószínűséggel nem lesz a jövő évi rajtrácson a 29-es Andretti autó.
Hiába nincsen még meg egyelőre a 2024-es kiírás, egy-két verseny időpontját már most is lehet tudni. Road American 2024. június 9-én fog elrajtolni a verseny, ez azt jelenti, hogy az Indy500, Detroit és RA szünet nélkül fogják követni egymást, vagyis a versenyzőknek május elejétől június majdnem közepéig nem lesz alkalmuk igazán pihenni.
Arra vagyok kiváncsi, hogy megélem még azt a napot, hogy az IC bejelenti "annyira megerősödtünk anyagilag, hogy mehetünk verse nyezni a tengeren túlra" :)
Mondjuk nincs is probléma a mezőny méretével és a csapatok szponzorációjával sem.
Ez különösen jó hír most, hogy a 2024-es év végén lejáró TV-s és stream szerződéseket is meg kell újítani. Nyilván így lehet több pénzt kérni.
Remélem más stream platformokon is megjelenik az IC nemcsak a Peacock-on, amivel kapcsolatban egyébként rengeteg panasz van, a stream platformok közül kb. a leggyengébb konstrukció (nem tartalmilag, hanem működési megbízhatóságát tekintve). Meg a hírek szerint a 100 Days to Indy is jön újabb streamekre és terveznek második szezont is.
Egyébként vélhetően látni fogunk az IndyCar All star hétvégéjén nem teljes szezonos csapatokat is. Don Cusick, a Cusick Motorsports tulajdonosa Thermal tag, és valószínűleg ők is indulni fognak az 1 millió dollárért, illetve esetleges új támogatókért.
Az idei kiírás lett a legnézettebb IndyCar szezon 2011 óta. Az idei versenyeket átlagosan 1.32 millióan követték az USA-ban, az NBC-n közvetített versenyeket 1.47 millió szempár sasolta. Az év elején lévő versenyek és Road America nézettsége esett, míg a többié pedig vagy stagnált vagy nőtt.
Ők még mindig léteznek, csak most futottam bele a hírbe, hogy jövőre az alsóbb kategóriákból feljebb lépve az IMSA GTD-ben fognak menni egy Ferrari 296-tal, vagyis ők hozzák vissza full szezonra a Ferrarit.
Utoljára teljes szezont még az ALMS-ben mentek 2012-ben, az IndyCar-ban pedig 2011-ben egy bizonyos Saavedrával. :D