De kigyorsításkor az is nyomhatja, akinek meg amúgy jól sikerül és akkor a hibázóval szemben előnybe kerül.
Érdekes volt, hogy ezen a versenyen a közvetítésben nem is beszéltek a hibridről, nem is mutatták a töltöttségeket, de még a p2p-ről se nagyon volt szó.
Ilyen amikor nincs baleset és eseménytelen stratégiai csatába fullad az egész. Bár ettől azért már láttam jóval unalmasabb versenyt is.
Az már inkább volt Dixon hibája. Fittipaldi nem tehetett semmit, ezt még Dixon is elismerte. Viszont Kirkwood szorította le szabálytalanul, onnan indult a lavina.
Amúgy hajlok arra amit O'Ward mondott, hogy a hibrid rendszer rossz irányba vitte el a dolgokat. Ő (legalábbis azt hiszem mert még valaki megszólalt a cikkben, de alapvetően egyetértett vele) ugye azt hozta fel példaként, hogy lényegében extra p2p-ként működik, és pl Gateway-en ha volt egy rosszabb kigyorsítása, csak rányomott és hopp, meg volt oldva. A MotoGP is ettől (is) szenved, hogy az összeültető rendszerek miatt mindenkinek faszán sikerül a kigyorsítás, nincs hiba, nincs különbség a pilóták között, anélkül mrg nehéz közelebb kerülni valakihez az egyenesben.
Én kíváncsi leszek Ferruccira, hogy meddig fogja bírni az élen/élmezőnyben. Mert a tempója megvan, de a csapat pit munkája nem a legjobb, persze nem olyan borzasztó, mint az VeeKay csapatáé, vagy néha Grosjean gárdájáé, de messze nem olyan gyorsak, mint a penskes/ganassis gárdák.
Ferruccinak ennél jobban nem is jöhetett volna ki! Szerződésért versenyez, hát most megmutatta. Power jó arc volt "remélem az én setupommal mentél" :))
Shankék jó érzékkel szerződtek le Ganassiékkal, mert látva a Penske-Foyt együttműködés hatékonyságát, most mindenki Ganassi ajtaján dörömbölne.
Gyerekek, hát mi volt ez az időmérő? Ferrucci fantasztikus volt, Paloun és Poweren kívül a nagyok betliztek. Meg milyen jóarc volt az ausztrál, hogy odament Ferruccihoz és gratulált neki.
A paddock búcsúzik Leigh Diffey-től, aki 20 éve azért érkezett az USA-ba, mert a Champ Car közvetítésekben kapott munkát (amiket mi anno még csak hallgattunk kvázi rádióként, hiszen szinte csak a francia motorsport csatornán volt élő közvetítés és semmilyen angol nyelvű közvetítés nem volt képpel elérhető).
O'Wardnak szerintem is megvan a tudása és úgy kb. mindene ahhoz, hogy Penske-s vagy Ganassi-s legyen, de amíg az aktuális sok éves szerződése a McLarenhez köti, addig ezek elméleti lehetőségek.
Vajon a következő években tud-e akkorát villantani (az én értelmezésemben egy Indy 500 győzelem és/vagy egy bajnoki cím) ami vonzóvá teszi majd mondjuk Penske számára? Mert akkor hirtelen Malukas útja se lesz annyira nyilvánvaló Power helyére.
Javítás ki ha tévedek de O'Ward tavaly két Penske versenyzőt is elverte az összetettben és volt vagy 7 dobogója és azelőtti években is előfordult hasonló.
Sztem most is Penskek előtt állna ha nem füstöl el a motorja Gatewayen, bár így is Newgaedenek előtt van. Minden típusú pályán van győzelme és gyors. Nem gondolnám hogy nem Penske materia.
Herta is tudott fejlődni konzisztencia teren, tehát egy mindenhol erős Penske autóval lenne 5-6 győzelme simán egy szezonban.
Sztem az Andretti vagy McLaren szintén nem olyan top csapat mint Ganassi vagy Penske...jelenleg.
Ezért választanám onnan Hertàt vagy O'Wardot. Mert egy Penskeben ők is sokkal többet nyernének, erre nagy összeget tennék és ok már egy közel topcsapqtban bizonyították, így megérdemelnek a full top csapatot.
Es most hagyjuk a szerződéseket, ki hova kotelezodott el, én őket vinnem.
Félreértés ne essék, Malukas jó versenyző és inkább ő mint Ferrucci...
Jó, hát Power ilyen. Idegbe gyün, oszt majd megnyugszik, és mindenkivel lepacsizik. Egy igazi ausztrál suttyó. :)
Szerintem nincs olyan a mezőnyben, akivel haragban lenne. Tavaly is majdnem nekiment Dixienek az ütközésük után, meg a lakókocsijához kormányozta a szippantós autót, majd utána jót röhögtek, és maguk mögött hagyták a múltban történteket.
Te melyik középcsapat versenyzőjét látnád a Penskeben legszívesebben?
Rosenqvistet, aki csapattársai közül eddig csak Ericssont verte el, őt is csak néhány ponttal?
Ferruccit, aki gyors, de nincs marketingértéke?
A kiöregedő félben lévő Rahalt?
VeeKayt, akit a ECR formahanyatlása magaalá temetett?
Vagy Malukast, aki eddig mindegyik csapattársát elverte, és egy sérülést követően, fél szezont kihagyva versenyben van a jobbnál jobb helyezésekért, nem mellesleg amerikai is a srác illetve közönségkedvenc is, így a Penske szponzorainak is tetszetősebb, mint a fentebb említettek.