Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.07.03 0 0 117211

A környékbeli ifjúságot nem hozza lázba egy ilyen komoly ritkaságértékkel bíró telivér járgány birtoklása?

Előzmény: downer (117210)
downer Creative Commons License 2019.07.03 0 0 117210
downer Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117209

A jobb tükörben. Fújd be kontakt spray-vel az ajtóba átvezető kerek csatlakozót meg belül a műanyag háromszög alatti tükör csatlakozót! ha nem jó, akkor lehet ellenálást mérni azon. Ki lehet keresni hogy milyen hőmérséklethez milyen értékek tartoznak és ha nem annyi, akkor szenzor csere.

Előzmény: KO-MÁR (117208)
KO-MÁR Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117208

sziasztok

 

Találkozott már valaki olyan hibával hogy a hőfok mérő sokkal kevesebbet mutat ha nincs kánikula?

Ha 28-30 fok van akkor meg jól mutatja a külső hőmérsékletet.

Kontakt hiba ? Szenzor?

Szenzorja a bal tükörben lehet?

downer Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117207

Nem, érintkezési hiba van a műszeregység és az áramköri alaplap között. A négy műszerből hátrafelé hosszú érintkező tüskék állnak ki és az áramköri lapon vannak a foglalatai. Ahogy az alaplap rá van illesztve a házra, úgy foglalja be az érintkező tüskéket. Szét kell szedni és megkapargatni a tüskéket, esetleg finoman hajlítani a jobb kontakt érdekében. Ez azért történik, mert gyárilag basztak összefogatni csavarokkal az egységet. Pedig ott a helyük. Ennyi idő alatt meg már annyit rázódott az alaplap a házon, hogy ilyen jelenséget okoz. Össze kell csavarozni és jó lesz.

A magas alapjárat meg a legtöbbször kábelköteg probléma, de a MAP szenzor is bejátszhat.

Előzmény: R. Scherbotsky (117206)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117206

A vízhőfokmérő ugrálását (típusjellegzetesség, mindegyik csinálja) downer fejtette meg néhány hónapja, ha visszatekersz, megtalálod (testelési hiba tán?).

Az emelkedő alapjárat szerintem egy ettől független történet lesz.

Előzmény: obokan (117205)
obokan Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117205

Megint ott tartok hogy villamossági szerelő kéne.

Ahogy melegszik a motor úgy kúszik fel az alapjárat. Ha újraindítom akkor visszaáll normálisra, de hamar visszatornázza magát. Üzem melegen olyan 1100 körül stagnál. A vízhőfok mérő is kiakadt egyszer. Egyosztásnyit föl-le ugrált 2x 3x, aztán beleállt a pirosba. Leállítottam a motort, majd visszaraktam gyújtásra erre vissza állt normál hőfokra. Mondtam már a szerelőnek hogy szerintem sokat ingadozik a vízhőfokmérő, de nem talált hibát, se hibakódot.
Kábelhibára vagy földelési hibára gyanakszik, de csak hibakód olvasója van. Nem tudja garantálni hogy megtalálja a hibát, azt meg nem akarja hogy kifizetek több tízezret felesleges alkatrészre meg munkadíjra és továbbra is szar a kocsi.
Check-lámpa nem világit.

 

Amikor esik vissza a fordulat, olyan 1800 körül egy baromi halk puffanást lehet hallani, van tippetek hogy mi lehet?

https://1drv.ms/v/s!Al8s5__bG23-wgN2JtjqmMpUEjpf

bojo Creative Commons License 2019.07.02 0 0 117204

Viszont ugye az az érdekes, hogy a CSOK-nál, és az adókedvezménynél eltartottnak minősülnek. 

Így van, marad még a kisbéka, de közben elkezdtem nézegetni az 500X Renegade kettőst. 

Előzmény: downer (117203)
downer Creative Commons License 2019.07.01 0 0 117203

Hát, sajnálom...akkor még marad a Multipla, amíg csak húzza? :)

Előzmény: bojo (117202)
bojo Creative Commons License 2019.07.01 0 0 117202

Mivel a két nagyobb egyetemista, már nem jár rá CSP.

Előzmény: downer (117201)
downer Creative Commons License 2019.07.01 0 0 117201

Mert?

Előzmény: bojo (117200)
bojo Creative Commons License 2019.07.01 0 0 117200

Na nem lesz új 7 üléses verda. Már nem tartozunk bele a kedvezményezettek körébe. 

Előzmény: downer (117199)
downer Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117199

Ehhez fele összeg is elég, mint amiről itt szó volt. 400 irányáron, lehet alkudni.

2001. eleji forgalomba helyezés, 2000. gyártás, világoskék 1.6. Első tulajtól vették 6 évesen, azóta van náluk. 

Km-ben sok, 300 felé, de nem az belét húzós fajta mint a legtöbb, hanem úgy annyi hogy minden nyűgje orvosolva volt közben. Ő maga is szerelő. Szerintem ha szóba jöhet valakinél a típus, akkor megnézést érdemel.

Előzmény: bojo (117198)
bojo Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117198

Most egy kicsit parkolópályára került az ügy, mert tegnap estére megnézte a számláját, és kevesebb összeg van rajta, mint gondolta. Egyébként mennyi lenne, és milyen? :) 

Előzmény: downer (117196)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117197

Ez elég jól hangzik.

Előzmény: downer (117196)
downer Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117196

Ja, és egyébként Brava nem érdekel benneteket?

Műszakiztatni voltam és ott dolgozó ismerősöm kérdezte nem tudok-e valakit akit érdekelne. Az asszonynak vettek egy Mito-t, így most eladó. Rozsdamentes és a folyamatosan karbantartott fajta, amiből már nem sok van.

Előzmény: bojo (117192)
downer Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117195

Nekem kezdődő égésnek tűnik, mintha kúszott volna be a láng vékonyan. A hengerfej felületén is jelen van.

Előzmény: bojo (117191)
bojo Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117194

Az fb-n jól kitárgyalták a Multipla csoportban. Az illető állítólag drift versenyző, Olivérnek hívják. Ott azt írják, hogy a családé volt az újpesti merci bontó.  

Előzmény: DSz_ (117193)
DSz_ Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117193

bojo!

 

Csak nyugtatóval nézhető számodra, mint Multipla rajongónak:

https://youtu.be/oWBWqrVYfp8

 

bojo Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117192
Előzmény: downer (117190)
bojo Creative Commons License 2019.06.27 0 0 117191

Ez valami mechanikus sérülésnek tűnik. A gyárban nem figyeltek volna?

Előzmény: downer (117187)
downer Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117190

Ha valami jó vételnek tűnik, akkor arra mozdulni kell azonnal.

Előzmény: bojo (117189)
bojo Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117189

Hát igen, az első lökös elég csálén áll rajta.

 

Viszont a múltkori Stilo már nincs fenn a jófogáson.

Előzmény: R. Scherbotsky (117188)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117188

'minimális esztétika van rajta' :)

A minimális esztétika nem feltételezi, hogy a törés után megpróbáljuk az illesztéseket párhuzamosra beállítani.

Előzmény: bojo (117185)
downer Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117187

Én meg szétszedtem a HGT motort, na mit találtam...még jó hogy nem vették meg egyben, nemsokára lett volna baj.

 

downer Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117186

Biztos gyorsan kell a lé. Ennek biztos volt már egy komplett motorfelújítása, az új tulajnak már azt se kell. :)

Előzmény: bojo (117185)
bojo Creative Commons License 2019.06.26 0 0 117185

Full akció:

https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/ALFA_Romeo_GT_2_0_JTS_Distinctive_Heti_akcio_92593548.htm

 

Csak azt nem értem, ha nem viszik el akciós áron, akkor felemeli az árát, és drágábban elviszik?

Előzmény: bojo (117172)
downer Creative Commons License 2019.06.25 0 0 117184

Nekem vagy 3-4 éve van fent az első lengyel készlet, de ilyen baja nem volt. A vezető oldalinál tört el a spiáter, azt cserélni kellett megint újra. De akkor legközelebb elő kell készíteni egy marék új patentet, ezek szerint.

 

Előzmény: obokan (117182)
downer Creative Commons License 2019.06.25 0 0 117183

:D

Előzmény: R. Scherbotsky (117181)
obokan Creative Commons License 2019.06.25 0 0 117182

Alig 2 hónapja cseréltem kilincseket, szedhettem szét újra. Először az anyósülés majd a vezetőüles felöliajtót se lehetett kívülről kilincsel kinyitni. Hát a kurv@ lengyelek nem a piszlicsáré műanyagon spóroltak! 2 hónap alatt úgy elkopott a a műanyag patent ami a helyén tartja a rudazatott hogy kijár a helyéről arudazat. Még  hogy volt pár régi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!