Vegyél bontott munkahengert! Mondjuk, szerintem inkább komplett gépet kapsz, mint magában a munkahengert, de tapasztalatom az, hogy a kormánygép csere sem nagyobb szopás, mint csak munkahengert cserélni a helyén. Fogalmazzunk úgy, hogy inkább sünszarás csak munkahengert cserélni, különösen, ha elpotyognak, vagy félrecsúsznak a behajtótengely hézagolói...
Kiderült, hogy bár a képen látható cső is eresztett egy kis LHM-et, valójában nem is azon, hanem a szervómunkahengeren szivárog az olaj, csak nagyon megtévesztő módon csöpög. Leállított motornál nem, de ha be van indítva, pár másodperc után megindul a csöpögés.
A szerelőm azt mondta, hogy kormánymű-felújítással nem foglalkozik, viszont aki igen, abból is igen kevés van itt a Dél-Alföldön.
Megkérdeztem egyik márkaszervizt, ott 450 000 ft-ot mondtak az 1.6-os S2-es Xantiám gyári új kormányművére, ugyanakkor találtam autóalkatrész-forgalmazó cégek honlapján is az én autómnak megfelelő utángyártott alkatrészt (kormányműt) 70-800000 ft-ért.
Ilyen helyzetben mi lenne a legracionálisabb megoldás szerinted? Így ugyanis sokáig nem szeretném használni, mert az LHM folyamatosan fogy, s hetente kell rátöltenem két decit.
Én mondjuk megpróbálkoznék a gyári 3 ágú elosztóból (ami máshol van és még rendelhető) kettőt beapplikálni a helyére. Persze kérdésesek a csőméretek, de szerintem menne.
Nincsen véletlenül neked elfekvőben 4DIAM nevezetű, négy kivezetéses visszafolyó karmantyú, amely az első szintszabályzókhoz kapcsolódik? Az S2-es Citroen Xantiámba az való, de már nem lehet rendelni gyárit.
A cikkszáma 5461347 volt, azonban már nem rendelhető.
Idő közben meglett! Nem lepattintható fedél, hanem 4 csavar kicsavarása után az oszlop alsó burkolatát eltávolítva lehet a biztosítékokhoz hozzáférni (nem is teljesen úgy néz ki, mint a képen, hanem két különálló kis panelen vannak a biztosítékok és relék).
Peugeot Boxer, 2008-as, 9 személyes kisbusz kezelési útmutatója szerint kell lennie egy biztosítékdoboznak az "utasoldali oszlopban", egy lepattintható fedél alatt. Bő fél óra keresgélés után sem találtam meg ezt a ^$&@#!-t! Valaki tudja, hogy hol található ez a doboz? Neten sem találtam egy nyamvadt képet, csak azt a rajzot, ami a könyvben is szerepel, de a helyét ez sem egyértelműsíti.
Ezer és 1 éve nem jártam már erre, mivel kiestem a családból. Volvozom :)
Annak idején nagyon sokat segített nekem ez a fórum, FeZ kollega sokat szerelgette a két beteg BX-et ;)
Szeretném ha most egy barátomnak segítenétek.
Citroen C6 automata váltóval van probléma. A tünetek a következőek: Lassan veszi be a sebességet. Váltások között felpörög a motor. D-ből R-be is tétovázik. Amikor a fékről leveszi a lábát, gázadás nélkül nem indul el az autó. Nekem ez alacsony olajszintre hajaz. Neki szeleptömb cserét javasoltak. Lehet hogy az lesz nem tudom, mindenesetre olajszintet nem ellenőriztek. Viszont ő se tud rajta, mert nem tudja hol a váltó olajnívója. A kérésem/kérdésem az lenne, hol található a C6 automata váltó nívója. Esetleg ha valaki egy motortér képen betudná karikázni, azt meg tudnám neki mutatni. Illetve ha valóban csak ennyi lesz a probléma, milyen ATF-et javasoltok ebbe az autóba?
Azért gondolom hogy ez lehet a gond, mert az én váltóm szinte ugyan ezeket a tüneteket produkálta alacsony olajszintnél. Persze az enyém nem ilyen csúcshiperszuper ezer fokozatos modern, hanem egy 3 sebességes japán Aisin. Nem tudom a C6 milyen automatával van szerelve.
Üdv mindenkinek! Elméleti kérdésem lenne. Van egy Eurovan I-esem RHW motorral. Vannak vele bajok,de üzemel. Felmerült bennem, hogy ha kiderül, hogy nem érdemes a motort javítgatni, esetleg kicserélném. De belém bújt a kisördög, hogy vajon az RHW helyett mennyire lehetne bele más motort tenni. Amennyire tudom,ezt a blokkot a mai napig gyártják különböző kivitelekben. Az lenne a kérdésem,vajon mennyire gondolkodhatok ennek a motornak az újabb változataiban, betehetők-e ezek a mostani helyére.
Mindent amit lehet. A "mi" oldalunkon is van de az oroszlanossal nem boldogul. A sajatomrol mindent elarul konkretan azt is, hogy a feliratot a hatuljarol nem leloptak hanem ugy kertek az autot, hogy ne is legyen rajta. Egyszoval amit lehet! :))
Üdv ! Most szeretnék majd vásárolni egy Peugeot Partner Tepee , vagy valami ehhez hasonló járművet 2008-as évjárattól, vagy Berlingot hasonló kivitelben 5, vagy 7 személyes változatban, van-e esetleg itt valakinek ilyen járműve, ha igen mik a tapasztalatok vele, nem volt még ilyen márka nekem soha. Valamint mire kell odafigyelni vásárlásnál, és milyen motorral érdemesebb inkább megvenni ? Köszönöm szépen előre is a segítséget.
Sziasztok! Segítség kellene: S2 Xsara zárakat és központi zár vezérlőt cserélnék, de S1 donorból venném ki. Megegyezik vagy bele kell eszkábálni? Ugyanez a kérdés a balos tükörrel kapcsolatban is. Köszönet előre is!
Sziasztok!suzuki sx ben 1,6 hdi 9hx motor kodu Psa sziv dübörög :)Sajnos semmi dokumentáciom nincsen.260 ezer km van benne ,Elsökörben vezérmüszijat ,szüröket, olajat, cseréltetem le.Ebben van részecske szürö? kettöstömegü?Igényel valami különleges bánásmodot ,vagy adalékot?Motorja finoman jár igaz 1800 -és 2500 között használom.Köszönöm elöre is a válaszokat!Üdv