(beugrott valami: pl. a motorvezérlőben szoktak elfáradni a kondik, de úgy van összerakva, hogy javíthatatlan legyen. Bontott kvázi nincs, az új meg valami 6-800ezer)
Én voltam aki nem venne GDI-t. Besze Sanyival (injektor.hu, ha így megvan) beszélgettünk róla a jó múltkorában. Alapvetően nem rossz konstrukció, csak kvázi javíthatatlan. Tipikus japán hozzáállású szerkezet: nagyon ritkán romlik el, viszont ha megteszi, akkor lehet kidobni a kukába, mert nincs hozzá semmi, vagy ami van (csak gyári), az az autó árával vetekszik.
Sok hibát nem tudok erről a motorról, csak a szívó oldali kokszosodásáról olvastam. Nem értettem, hogy csak ezért nem venné meg az illető, vagy van egyéb jellegzetes hibája is. És ezen hibák felfedezését szerettem volna megtudni...
Nem értem a kérdést igazából, ez direkt a hengerbe nyomja az üzemanyagot nem a szívó ágba. ha valami baja van azt úgyis észreveszed mert hülyén jár füstöl akármi. olvas népitélet keress rá esetleg a Mitsubishi gdi motorra. Mitsubishi gdi Engine fault kulcs szóra ki fog dobni neked jó pár találatot. hajlamos kokszosodni a szívó szelepnél miután hengerenkénti direkt befecskendezős motor. lehet EGR problémája. lehet hengerfejes is szóval olyan hiba előjöhet nála ami egy modern benzint motornál előjöhet.
(mondjuk én egy GDI motort se mernék megvenni... de én gyáva vagyok, csak főtengelytörős LandRover TDV6 meg BMW-PSA féle Prince motor (1.6 turbo 211LE) van itthon :-D
Szóval - mondjuk ez a távgyógyítás kategóriába tartozik - bele merjek vágni a vásárlásba? Ismerős esetleg a probléma valakinek? Nehezen/könnyen javítható? Után gyártott alkatrész mennyire van a Pinin-hez?
Nekem rozsdamentes sznorkelem volt, 8 éven keresztül senki sem kötött bele, általában értik, hogy miért van rajta a gépen, ha a gyalogos oda pattan, akkor már amúgy is mindegy.
Ledhídra sem lármáztak, a kamionokon sokkal brutálisabbak vannak, műszaki vizsgára le kell szedni, előtte utána eddig nem okozott gondot.
Mai eszemmel már tetőre nem raknék erős reflektorokat, nekem most 240-Wos LED van, ívelt, de túl erős a fénye, közelben mindent agyon világít, távolra meg semmit sem lehet látni. Ha egy kicsi köd van, vagy por, akkor teljes mértékben használhatatlan. Korábban készítettem saját LED reflektort, 3000K színhőmérsékletű LED-ekkel, kb 120 W-os volt az egész, sokkal jobban használható volt, vissza is fogom tenni.
Üdv. mindenkinek! Azt szeretném kérdezni, hogy közúti ellenőrzéskor volt e már valakinek negatív tapasztalata snorkel, illetve ledhíddal kapcsolatban? Már egy éve felszereltem, de még nem állítottak meg. Gyári műanyag snorkel műszakin átszokott menni? Necces eltüntetni egy napra is...
235/75R15 méretben mit ajánlanátok MT-ben (esetleg durva AT-ben) ami 40 ezer alatt van? (Most,hogy kitavaszodott,megugrottak a nyáriabroncs árak,és egy pár gyártó el is tűnt a palettáról)
Hankook Dyn. RT03 van most rajta,de a következő nem az lesz.
Kumho állítólag nagyon zajos és a kötött forgásirány miatt nem cserélgethető a mási oldalra, csak gumizással, SST Pro-ja van egy ismerősömnek Landcruiseren, azt mondja sárban nagyon jó. Közúton nem sokat megy vele.
Szia! Éne 2016 őszén kerestem, de sehol nem volt készleten. Aztán Hankook Dynapro MT lett belőle, ami nagyon jól vizsgázott aszfalton zaj és fogyasztás szempontjából, de terepen a korábban használt Symex mintás futózottnak szó szerint a sáros nyomába sem jött. Tudom, hogy nem is ugyanarra van a két gumi tervezve. Végül az lett, hogy évszakonként cseréltem a 3 garnitúrát. Ősz, tavasz: Symex, télen téli, nyáron meg a Dynapro.
Segítséget szeretnék kérni. MT-s gumi vásárlás előtt állok 31-es méretben keresek, a kinézet példány : MAXXIS Bighorn 764 , a tapasztalatokra lennék kíváncsi, akár pozitív , akár negatív. Visszaolvasva nem igazán találtam róla infót, egy külföldi oldalon említik, hogy 16 ezer mérföld alatt elkopott.. A Kumho KL 71-ről olvastam hasonlót. Ami még szóba jöhet: Toyo Open Country MT, Cooper STT
Amit nem szeretnék: újraépített/futózott illetve BF MT , amit kicsit drágának tartok.
Mt gumi nélkül felejtsd el a nagy sarat (AT nem tud annyit tisztulni, hogy értelmesen harapjon, leengedve sem). Ha kritikus, akkor engedd le 1-re, 0,8-ra, úgy merészkedj be bele (terep végén kompresszor). Difizár az eltelt 20 évemben nagy sárban soha nem segített már. Szerintem nagy emelkedőn, vagy leátlózásnál segít, ha leült, akkor már mindegy. Lánc körbe csavarral jól jön jégen.hóban, sárban. Ha felült a technika, akkor már csak a csörlő, vagy a traktor segít.
Csatlakozom az MT tanácshoz, én az utóbbi időben csak AT-vel nyomultam sárban is, de hiába a legendás márka, néha kevés volt. Nemrég egy saras emelkedőn kellett le fel közlekednem, feltettem a hóláncot, über jó volt, de az egyik leugrott és vitte magával a fékcsövet.
Vagyis ha saras útra megy az ember, akkor MT, különben előbb utóbb megölöd a technikát. A diffizár nem sokat ér, ha nincs tapadása a guminak, maximum azt éred el, hogy nem tudod irányítani. Van sok fajta MT gumi, ami jó terepen és országúton egyaránt, például a Yokohama MT (az télen is remek), Cooper Discoverer STT, stb. Nem akkora kompromisszum. Én is veszek a jövő héten egy STT szettet, eddig vagánykodtam a sima gumikkal, de volt pár alkalom, amikor majdnem összehajtogattam a gépet, mert nem tudtam irányítani.