Szia!Én melegítéssel szoktam szétszedni, meg egy sniccerrel, vagy egy jó éles késsel.Egy kisfejű csavarhuzó is kellhet.Lassan kell csinálni, és körbe haladni mert különben eltörik.Milyen lámpa pontosan, mmert van olyan amit nem igazán lehet szétkapni.
No. Hát pont azt írtam, hogy "hengerenkénti" trafós az én gépem, azaz nincs elosztó! Véleményem szerint csak elég pontos lesz neki az ECU által előállított időzítésű hengerenként a trafók primerjeit vezérlő jel!? Remélem a VGC.... stb. elektronika is tudja kezelni ezeket a jeleket. Ámbár miért ne tudná? Ez még a jövő zenéje, meglátjuk! Üdv!
Hali! Vigyázok, vigyázok, de hát rajtam nem múlik! Ez a járgány hengerenkénti gyújtásos, remélem jól műxik majd a kacat. Ha nem, akkor ütöm az asztalt, míg jó nem lesz. (gondolom) A "VGC240"-ről írtad a bizonytalanságot? Üdv!
Igen, az igazi valóban a kompressziónöveléssel együtt lenne az átállás, de nem hinném, hogy 1 éves garis autó hengerfejét nekiállnék síkoltatni! :-)) Bízom benne, hogy sikerül egy stabil jól működő beállítást találni. Köszönöm mindenkinek a tippeket! Lassan megjön az E85 kütyüm (Bioetun) azzal indítok. Ha rendben lesz, akkor még megpróbálkozom az előgyújtás vezérlővel is. Üdv!
Csak vigyázz vele, mert érzékeny a bemeneti jelre (nem egyenletesen érkező jelek meg tudják zavarni). Nekem gyújtáselosztóról szedett jellel (lógó vezérműlánccal) is jól működik. Másoknak volt problémájuk vele...
A hozzáértőket kérdezem, hogy milyen tipp volna egy 4 hengeres hengerenkénti befecskendezős autónál az előgyújtás értékének növelésére chiptuning nélkül? Valamilyen szenzor manipulációval? E85-öt használnék, a többlet üza. adagolása megoldott, de az optimális működéshez kellene növelni az előgyújtást, mivel ez 105 oktános anyag. Várom az ötleteket! Üdv!
ajanlom a Dinamit dobot (Jano dob egyik gyerkőce), ott van mellettük csak a patak másik oldalán :)
és a rozsdamentes acélt is, nem pedig az aluminiummal bevont sima vasat, ami nehezebb nekem maradt a gyari leomlo, utana csere, gyari katalizator (mert jo volt meg, feleslegesen nem baszattak ki), kozepdob, gazgyorsito, hatsodob, 60-as atmero vegig, ahol nincs ott felbovitve, szep munka lett ketezres szivomotornal nem fogod sajna megerezni, max 5-10 lo kozt vhol, de azt meg nem erzed... hangja nagyon szep, alapbol kicsit morci, 3-4-ig van kis hang, utana is lehet utazni, fent meg van picit tobb hangja de nem veszes
Most ugyanaz a motorom van, mint a Celicákban: 1ZZ-FE. Akkor nem lehet gond a Celicás leömlő ??? Bár annak a szívó vezérműtengelye ugy tudom egy kicsivel nagyobbat emel. Akkor a motornak nem lehet baja ?
Teszem azt rossz ütemben fog kipufogni vagy nem égeti el rendesen az anyagot és kinyomja.
Lesz módosítva a keverék is meg a gyujtás is egy greddy emanage-vel. Mivel a Toyoták ECU-ját nem lehet írni.
Ja, mondasz valamit. A Celica féle 1.8-as VVTI motor leömlője viszont már egész jól meg van csinálva. Szép íves nem rögtön összehúzza a 4 csövet hanem hagyja ívesen tovább. Talán ha lemérik ennek a hosszát és ugyanazt meghajlítják. Vagy bontóból érdemes inkább Gyárit szerezni ?
Én hiszem hogy a leömlő önmagában is hoz(hat) (csúcs)teljesítményt, az más kérdés hogy honnan vesz el, és megéri e. És még sokkal fontosabb kérdés, hogy a magyar kisipar tud e olyat tervezni négyésfélmásodperc alatt, ami nem csak ront, hanem akár valahol hoz is..
Én kb arra használnám az összes magyar kipufogóst, hogyha a gyári cucc tönkremegy és nem akarunk 100ezreket költeni újra akkor javítsák ki..