Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.05 0 0 33573
Nem Dinamit dob-ot akartál írni ?
60 ezerért nem érdekel, főleg, hogy ebayen ennek a töredékéért megkapom.

Előzmény: Törölt nick (33572)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 33572
janó dob kft.
Előzmény: Törölt nick (33571)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.29 0 0 33571
Sziasztok !

2000 ccm-es motorhoz keresek Magnaflow fémmagos katalizátort meg O2 szenzor-hoz kábelhosszabbítót. Hátrébb megy a szonda ezért kell hosszabb kábel.

mozso Creative Commons License 2009.11.28 0 0 33570
Altalaban sutoben szoktak megmelegiteni, majd gyorsan szetszedni aztan ujra osszerakni es vissza a sutobe. Igez, konyhai gazsuto.

Itt van egy leiras, hogyan: http://www.jlevisw.com/Bake.pdf
PUPI73 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 33569
Köszi!
A főnököm találta ki,hogy ledesítsünk lámpákat...
Mit kell melegíteni?A sniccert?
Előzmény: EVODAVE HF (33568)
EVODAVE HF Creative Commons License 2009.11.25 0 0 33568
Szia!Én melegítéssel szoktam szétszedni, meg egy sniccerrel, vagy egy jó éles késsel.Egy kisfejű csavarhuzó is kellhet.Lassan kell csinálni, és körbe haladni mert különben eltörik.Milyen lámpa pontosan, mmert van olyan amit nem igazán lehet szétkapni.
Előzmény: PUPI73 (33567)
PUPI73 Creative Commons License 2009.11.19 0 0 33567
Hi!
Tud vki segíteni?
Lámpabúrát (első és hátsó),hogyan lehet levenni a lámpatestről,ledezés céljából?
Várom a tanácsotokat!
PUPI73 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 33566
:D
Előzmény: TDI-DRAG (33565)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.11.04 0 0 33565
Ja, vagy 26 körülire, mi? :) Oszt akkó mehetne gázolajjal, Teeeeeeeeee:D
Előzmény: krezidiesel (33557)
kutya56 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 33564
Tiszteletem !

Kérdésem lenne: a pannonhalmi PTS-Tuning céget ismeritek ?
Vélemények a munkájukról?
Előre is köszönettel: Kutya56
pogi44 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 33563
No. Hát pont azt írtam, hogy "hengerenkénti" trafós az én gépem, azaz nincs elosztó! Véleményem szerint csak elég pontos lesz neki az ECU által előállított időzítésű hengerenként a trafók primerjeit vezérlő jel!? Remélem a VGC.... stb. elektronika is tudja kezelni ezeket a jeleket. Ámbár miért ne tudná? Ez még a jövő zenéje, meglátjuk! Üdv!
Előzmény: JULES (33562)
JULES Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33562
Azt olvastam, hogy elosztóról szedett jelet nem szeretik (IGC,VGC), csak a főtengelyről szedettet, de nekem elosztóról is jól működik...
Előzmény: pogi44 (33561)
pogi44 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33561
Hali! Vigyázok, vigyázok, de hát rajtam nem múlik! Ez a járgány hengerenkénti gyújtásos, remélem jól műxik majd a kacat. Ha nem, akkor ütöm az asztalt, míg jó nem lesz. (gondolom) A "VGC240"-ről írtad a bizonytalanságot? Üdv!

Előzmény: JULES (33559)
pogi44 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33560
Igen, az igazi valóban a kompressziónöveléssel együtt lenne az átállás, de nem hinném, hogy 1 éves garis autó hengerfejét nekiállnék síkoltatni! :-)) Bízom benne, hogy sikerül egy stabil jól működő beállítást találni. Köszönöm mindenkinek a tippeket! Lassan megjön az E85 kütyüm (Bioetun) azzal indítok. Ha rendben lesz, akkor még megpróbálkozom az előgyújtás vezérlővel is. Üdv!
Előzmény: krezidiesel (33557)
JULES Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33559
Csak vigyázz vele, mert érzékeny a bemeneti jelre (nem egyenletesen érkező jelek meg tudják zavarni). Nekem gyújtáselosztóról szedett jellel (lógó vezérműlánccal) is jól működik. Másoknak volt problémájuk vele...
Előzmény: pogi44 (33556)
JULES Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33558
Lehet akár mindkettőt, de benzines üzemhez könnyebb visszaállítani az előgyulát.
Előzmény: krezidiesel (33557)
krezidiesel Creative Commons License 2009.10.30 0 0 33557
Én a kompresszió viszonyt növelném, nem az előgyujtást.
Előzmény: pogi44 (33554)
pogi44 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 33556
Köszönöm a tippet! Jó lesz! Üdv!
Előzmény: JULES (33555)
JULES Creative Commons License 2009.10.29 0 0 33555
Előzmény: pogi44 (33554)
pogi44 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 33554
Helló Mindenki!

A hozzáértőket kérdezem, hogy milyen tipp volna egy 4 hengeres hengerenkénti befecskendezős autónál az előgyújtás értékének növelésére chiptuning nélkül? Valamilyen szenzor manipulációval? E85-öt használnék, a többlet üza. adagolása megoldott, de az optimális működéshez kellene növelni az előgyújtást, mivel ez 105 oktános anyag. Várom az ötleteket!
Üdv!
Mcemru Creative Commons License 2009.10.18 0 0 33553
ajanlom a Dinamit dobot (Jano dob egyik gyerkőce), ott van mellettük csak a patak másik oldalán :)

és a rozsdamentes acélt is, nem pedig az aluminiummal bevont sima vasat, ami nehezebb
nekem maradt a gyari leomlo, utana csere, gyari katalizator (mert jo volt meg, feleslegesen nem baszattak ki), kozepdob, gazgyorsito, hatsodob, 60-as atmero vegig, ahol nincs ott felbovitve, szep munka lett
ketezres szivomotornal nem fogod sajna megerezni, max 5-10 lo kozt vhol, de azt meg nem erzed...
hangja nagyon szep, alapbol kicsit morci, 3-4-ig van kis hang, utana is lehet utazni, fent meg van picit tobb hangja de nem veszes

Előzmény: Törölt nick (33547)
Portosz01 Creative Commons License 2009.10.18 0 0 33552
Hali! én ilyen ledszalagot vettem, egész jó.
http://www.autotuningshop.hu/t/1/70/LEDES-TERMEKEK.html
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.17 0 0 33551
Most ugyanaz a motorom van, mint a Celicákban: 1ZZ-FE.
Akkor nem lehet gond a Celicás leömlő ???
Bár annak a szívó vezérműtengelye ugy tudom egy kicsivel nagyobbat emel.
Akkor a motornak nem lehet baja ?

Teszem azt rossz ütemben fog kipufogni vagy nem égeti el rendesen az anyagot és kinyomja.

Lesz módosítva a keverék is meg a gyujtás is egy greddy emanage-vel.
Mivel a Toyoták ECU-ját nem lehet írni.

Előzmény: Törölt nick (33550)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.17 0 0 33550

szerintem bontó és alakittasd át

kicsebb macera és pontosabb is a hajlítása

Előzmény: Törölt nick (33549)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.14 0 0 33549
Ja, mondasz valamit. A Celica féle 1.8-as VVTI motor leömlője viszont már egész jól meg van csinálva. Szép íves nem rögtön összehúzza a 4 csövet hanem hagyja ívesen tovább.
Talán ha lemérik ennek a hosszát és ugyanazt meghajlítják. Vagy bontóból érdemes inkább Gyárit szerezni ?
Előzmény: ZDoman (33548)
ZDoman Creative Commons License 2009.10.14 0 0 33548
Én hiszem hogy a leömlő önmagában is hoz(hat) (csúcs)teljesítményt, az más kérdés hogy honnan vesz el, és megéri e. És még sokkal fontosabb kérdés, hogy a magyar kisipar tud e olyat tervezni négyésfélmásodperc alatt, ami nem csak ront, hanem akár valahol hoz is..

Én kb arra használnám az összes magyar kipufogóst, hogyha a gyári cucc tönkremegy és nem akarunk 100ezreket költeni újra akkor javítsák ki..
Előzmény: Törölt nick (33547)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 33547
Kösz. Akkor inkább marad a Proex. Ők 2 mm-es aluminizált anyagból hajlítanak és hegesztenek leömlőt.
Ez bírja a hőtágulást.

Több tuningleömlőt és sajna gyárit is láttam már, ami repedt volt.

Ha csak leömlőt + katit cserélek versenykatira (nem magnaflow, annál jobb ) egy 1.8-as szívómotornál az sokat jelent majd lóerőben és nyomatékban ????

Mármit a középdob meg a végdob maradna a rendszer 50-es csövön van. Ami tudom, nem túl sok.....
Előzmény: Addorjan_ (33546)
Addorjan_ Creative Commons License 2009.10.08 0 0 33546
Ami olcsó az szar is általában - könnyen törik.
Előzmény: Törölt nick (33545)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.07 0 0 33545
Ebayről érdemes leömlőt rendelni vagy zsákbamacska ???

Vajon milyen minőséget küldenek ?
Tapasztalat ?
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.30 0 0 33544

Dízeltuning topic....

 

De ezt jobb lenne szagemberre bízni.:)

Előzmény: PUPI73 (33542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!