Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2025.02.03 0 0 15032

Mk2-esben 2018/2019 körül cseréltettem 43 Ah-s akksit, 13. évnél a harmadik akksira az egyik pesti Ivanics szervizben.

Talán fél óra? munkadíj volt rá elszámolva, de mivel már eladtam és a számlákat is átadtam, nem tudom biztosra.

Előzmény: pogi11 (15026)
pogi11 Creative Commons License 2025.02.03 0 0 15031

A beállítások megmaradtak?Motor rádió stb?

Előzmény: qtc (15029)
pogi11 Creative Commons License 2025.02.03 0 0 15030

2017-es

Előzmény: punk anderson (15027)
qtc Creative Commons License 2025.02.02 0 0 15029

ami kimaradt:

 

A művelet során eredeti Ford akku került beépítésre,

valamint az akku és az az elektromos/töltőrendszer teszt is kötelező elem a márkaszervizeknél.

 

Ezek után 3 év garanciát kapsz az akkura.

Előzmény: qtc (15028)
qtc Creative Commons License 2025.02.02 0 0 15028

Javaslom, hogy kérdezd meg a szervizeket.

 

Lehet telefonon, de e-mailben is.

 

Nálam egy Focus MK4 esetében a Petrányinál, ahol a weben megrendelt akkut cseréltettem, kb 110 kHUF körül volt akkuval együtt tavaly Q2-ben.

 

A fusiFischer szerviz valamivel olcsóbb lesz.

 

 

Előzmény: pogi11 (15026)
punk anderson Creative Commons License 2025.02.02 0 0 15027

Milyen évjáratú az autó?

Előzmény: pogi11 (15026)
pogi11 Creative Commons License 2025.02.01 0 0 15026

Sziasztok!Cseréltetett már valaki szervízben Ford focusba akkumulátort?Ha igen mennyit kértek érte munkadíjat?

Kalózkodó Creative Commons License 2025.01.31 0 0 15025

Hello!

 

Ford Focus MK1 1.6 (2004) benzinessel kapcsolatban kérdeznék szakit.

2000-2500 fordulat között hullámzik a fordulat üresjáratban.

Bárhogy játszok a gázpedállal, 2000-ig szépen lehet tartani a fordulatot bárhol, 2500 felett is, de a kettő között 150-200 fordulatkülönbség van folyamatosan, nem egész másodpercenként gyorsul és lassul ennyit, mintha e részen pöckölgetném a gázpedált (mint aki menőzik a piroslámpánál, csak itt kisebb a fordulatkülönbség).

LPG-s is az autó, azzal is csinálja. Üzemanyagot külföldi minőségi kútból tankoltam és hosszan csak benzinnel használtam, hogy a LPG ne hangolja el az ECU-t, de a jelenség továbbra is fenn áll, így nem a LPG okozza. (ECU fél órás áramtalanítása sem oldotta meg a problémát.)

Arra nem gondolok, hogy elektromos a gázpedál és ezért azon a részen van kikopva az ellenállásszál, mert akkor nem hullámozna folyamatosan, hanem visszaesne teljesen alapjáratra. Az alapjárati motor jól működik, bár a hidegindítás után az is kicsit darabosan emel/csökkent a fordulaton és talán az 1200 magas is alapjáratnak hidegen. (Hidegen közlekedve amúgy fullad ha rálépek a pedálra vagy pl. kiállok a kapun és mire becsukom a kaput, lefullad az esetek 50%-ában... Utána egyből indul és már nem fullad le, de 500m-ig legalább hiába taposok bele, inkább fullad, mint gyorsul vagy enyhén rángat.)

 

Az EGR nem gondolom, hogy épp csak e fordulaton (2000-2500) nyúlna bele a működésbe, ezért tanácstalan vagyok. A hidegindítás probléma annyira nem zavar, csak megemlítettem, hátha összefügghet.

Ha van itt bárki szaki, aki már találkozott hasonlóval, megköszönném, ha megosztaná velem, hogy mi a konkrét hiba és hogyan orvosolható.

Xblades Creative Commons License 2025.01.27 0 0 15024

Sziasztok

 

Ford Focus MK2-m gázadásra rakoncátlankodik, hibakódot dob a fojtószelep és az elektromos gázpedál közti kapcsolatra. Váltás után pillanatnyival lassaban reagál, legutóbb előzés közbeni gyorsításkor egyik pillanatról a másikra nem reagál semmenyire sem a gázadásra. Ezt csak leállítás újrainditás oldata meg. Gázpedál lett cserélve még az előző tulajnál, a bolti típus jelölő martica még rajta is van.

Mi lehet a gond? Vezeték kontakt vagy motorvezérlő kontakt hiba? Esetleg más valami?

Köszi

dörgi Creative Commons License 2025.01.17 0 0 15023

Szia . Amennyiben a diesel Focus-od még megvan keress a illesjozsef1977@gmail.com címen .

Előzmény: megyo123 (15019)
qtc Creative Commons License 2024.12.23 0 0 15022

az előzőnél kissé komolyabban válaszolok a kérdésedre:

 

Javaslom, hogy keress egy legálisan működő autóbontót és add le ott.

Az általuk kiadott bontási dokumentummal ballagj el egy Kormányhivatalba, vagy

töltsd fel az Ügyfélkapura és kérd a járműved a forgalomból történő végleges kivonását.

 

Ezt jelentsd be a biztosítódnak is.

 

Azt ne tedd, hogy otthagyod valahol az útszélén, mert előbb utóbb sokszoros költségeket kell vállalnod.

 

Előzmény: qtc (15021)
qtc Creative Commons License 2024.12.23 0 0 15021

huszonhat forint, negyven fillér

Előzmény: megyo123 (15019)
MiciLACKO#46 Creative Commons License 2024.12.23 0 0 15020

amennyiért megveszik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

de sok nfót nem írtál 1 tulajos bácsiautó, vagy külföldről hozott tekert nepperverda?

Előzmény: megyo123 (15019)
megyo123 Creative Commons License 2024.12.23 0 0 15019

Sziasztok!  Érdeklődni szeretnék, hogy van egy diesel Ford Focus MK1-es autóm. Néhány hete út közben leállít a motor és azóta nem lehet beindítani. A szerelőm szerint valószínűleg adagoló hiba és annyiba kerülne a javítás mind maga az autó. Szerintetek így mennyiért tudnám eladni?

 

Köszönöm a válaszokat!

senior80 Creative Commons License 2024.12.23 0 0 15018

Ford focus Mk2 1,6 benzines autom van.Hamarosan engedélyezni fogják a  fényszoró izzók LED re valo cseréjét.Be is szereztem egy pár H7 es és egy pár H1 es LED fényforrást. A H7 est betettem a helyére és gyönyürüen passzol és kiváloan világit. A H1 is beszereltem a helyére de az nem világit. Újra kivettem a H1 seket a foglalatán kívűl ellenőriztem a működését és igy rendesen világit (nagyon jó fényt ad)Amikor beszereltem ismét a helyére akkor ismét nem világított. Vissza tettem a régi halogén H1 seket és ezek működnek .Tud e valaki segíteni hogy hol lehet a hiba?  

Aszafaszajev Creative Commons License 2024.11.11 0 0 15017

Sziasztok 

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy egyik percről a másikra nem indult az autó.Próbáltam indítani,a ford.szám mérő nem mozdult.Gépre dugtuk,és a főtengely jeladót hozta hibaként.Kicseréltem és most sem indul,a gép szerint nincs jel.Véleményetek szerint hol lehet a többi lehetséges hibát?

2008-as 1.6 tdci

Köszönöm előre is 

Regar Creative Commons License 2024.10.17 0 0 15016

OK, köszi, próbálok akkor utánajárni...

Előzmény: uraaam (15015)
uraaam Creative Commons License 2024.10.16 0 0 15015

vannak ford és akár külön focus alkatrész face csoportok pl. De, hogy hogyé' a hal, azt passzolom. Nézd meg, sérült autókat mennyikért passzolnak el ezeken, ahhoz lődd be a tiedét. 

Előzmény: Regar (15013)
c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2024.10.15 0 0 15014

mennyit kérsz érte?

Előzmény: Regar (15013)
Regar Creative Commons License 2024.10.13 0 0 15013

Sziasztok, olyan elvi kérdésem lenne, hogy második tulajdonosa vagyok egy magyarországi, csak magánszemély tulajdonában lévő ford focus 1.6 trend felszereltségű 2006-os kombinak, amely múlt héten villanyoszlopnak ütközött, s az eleje összetört, légzsákok is nyíltak. Kevés km van benne, pár hónapja kapta meg az első vezérlés cserét is, ezért is sajnálom szegényt, de valszeg nem érdemes megcsináltatni, van ötletetek, hogy hol lehetne hasznosítani, esetleg aki lát benne fantáziát? A nem sérült karosszéria elemet mind gyáriak, nem voltak sem cserélve, sem újrafestve sem.

htibor Creative Commons License 2024.10.06 0 0 15012

Alapjárati szabályzó/üresjárati szelepre ránéznék és lehet tisztíani rosszabb esetben cserélni kéne. Mennyire ugrál a fordulatszám?

Ha rákapcsolsz világítást és pl. klímát akkor is és a 2 perc után is? Szívó MK2 Focusomnál volt ilyen, bemozgott 900-1400 1/perc között a mutató alajáraton, de nem állt le se álló helyzetben sem menetközben lámpánál, ez már egy következő szint lett volna. Szervizben egy tisztítás és üzemanyagváltás(OMV Maxxmotion-ra) után 1-2 héttel megszűnt nekem.

Előzmény: Vikcsa001 (15011)
Vikcsa001 Creative Commons License 2024.10.06 0 0 15011

Hello mindenkinek!

Adott az én pici fókám ( 2015, ford focus kombi,  1.5 ecoboost). Part napja hideg indításnál olyasmit produkál mintha csak 3 henger menne, picit ugrál a fordulatszám és elég szúrós szag jön kipuffogóból (gondolom túl dús a keverek). Hibakódot nem dob. Semmilyen lomhaságot nem  tapasztalok. Az egész jelenség eltűnik egy 2 percen belül.

 

Találkozott mar valaki ilyen hibával?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

niváskarcsi Creative Commons License 2024.10.01 0 0 15010

Igen,a fejrészt tekerd vizesrongyba,ha nem cseréled.

Előzmény: Tommmer (15009)
Tommmer Creative Commons License 2024.09.30 0 0 15009

kontraanyat már sikerült megmozdítanom, most az a probléma hogy a gömbfejet nemtudom kitekerni, mert valszeg az is rá van rohadva. szoval a gombfejet pontosabban a szárát ami a kontraanyahoz kozel van azt szabad-e melegiteni?

Előzmény: niváskarcsi (15008)
niváskarcsi Creative Commons License 2024.09.30 0 0 15008

A kontraanyát,melegítsd meg,vagy két kalapács között kalapáld,meg.Rá van rohadva.A vízpumpafogóval,jól meglehet fogni,a szárat.Ezek után,ha kicserélted,futóműállítás szükséges.

Előzmény: Tommmer (15007)
Tommmer Creative Commons License 2024.09.30 0 0 15007

cserélt mostanság vki kormányösszekötő gömbfej-t? van vmi taktika amivel fixálod a kormányösszekötőt? mert akárhány videót nézen simán elkezdik tekerni kézzel óramutató járásával ellentételesen de nálam az nem mukodik. ázik már 3napja wd40ben...

 

itt a videónál 2.00nál simán fogja kézzel és tekeri, de én vízpumpafogóval próbálom fogni akormányösszekötő gömbfejt de nem nagyon mozdul..

 

https://www.youtube.com/watch?v=zg5rLMUqaW4

szferenc951 Creative Commons License 2024.08.31 0 0 15006

Köszönöm a segítséget, de ez nekem is megvan.

Nekem a komplett kapcsolási rajz kellene.

Előzmény: htibor (15005)
htibor Creative Commons License 2024.08.28 0 0 15005

A ford.hu-ról letölthetőek a kezelési útmutatók.

1999-es Focus I-re kiadta ezt a PDF-et.

128-129. oldalon van a motértéri biztosítéktábla rajza és magyarázata. Ez jó lesz?

 

https://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/Catalog/owner_information/CG3321hu072004.pdf

Előzmény: szferenc951 (15004)
szferenc951 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 15004

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem.

FORD FOCUS I Lépcsős hátú (DFW) 2.0 16V GHIA Elektromos rajzra lenne szükségem.

Közelebbről a motorházban található biztosíték tábla rajza kellene.

 

Minden segítséget vagy tanácsot előre is köszönök.

htibor Creative Commons License 2024.08.04 0 0 15003

OFF

Ha pl. külföldről behozott, akkor nincs rá 5 év, általában 2 évvel veszik és vehetnek hozzá még plusz éveket/km-t.

ON

Előzmény: qtc (15002)
qtc Creative Commons License 2024.08.04 0 0 15002

Mivel még garanciális az autód (5év), emiatt javaslom, hogy keress fel egy Ford szervizt.

Sokkal jobban jársz, mintha a fusiFischer szakosztályhoz Ford-ulsz.

Előzmény: St77 (15001)
St77 Creative Commons License 2024.08.04 0 0 15001

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha jártas benne valaki.

 

Van egy 2020-as MK4 Focus-om, amibe sajnos nincs tolatóradar.

Szeretnék beletenni egyet, de sajnos nem tudom hova lehetne kötni az egységet ( régi autókon a tolatólámpa pozitív kábelére kellett).

Úgy tudom ez az autó már CAN BUS-os.

Valakinek valami jó ötlet?

 

előre is köszi :)

ByKa Creative Commons License 2024.08.02 0 1 15000

Sziasztok!

Akkor a végeredmény (Focus mkIII – 2014) EXTRÁK utólag:

Tempomat bekerült és működik.

mégegyszer: Ford Focus, MKIII, 2014. TEMPOMAT: CSAK A KAPCSOLÓ KELL!

 

Elég egy tempomatos kormány a bontókból. (és persze a Forscan aktiválás). Elég lenne kapcsolót venni, de azt be kell faragni a helyére, és ahhoz NEM jár kábel, ami a kormányon belül körbefut a csatlakozóig. Amihez adnak, csatlakozó azon sincsen, csak a tüskék. Ha találsz egy szép kormányt, akkor lufistól át lehet rakni a körgombos sync vezérlőt a bontott kormányra, minden csati stimmel. 
3 fajta kapcsoló van, funkciók szerint: Tempomat, Tempomat és Limiter, Adaptív tempomat és limiter.

Kormánynál figyelj, hogy pont olyan legyen, mint az eredeti, a Sync vezérlő az újabbakon bekerült a multikormány jobb oldali kapcsolóiba, itt nincs jobb oldali csillag alakú kapcsolóegység, csak bal oldalon a tempomat.

 

Forscan: valami borzalmasan magyarított verzió volt a szerelőnek (előfizuval), így alig találtuk meg, két helyen kell az új verzióban aktiválni, nem három. A tempomat (sebességszabályzó) valami teljesen magyartalan néven van, de a Limiter-hez (sebességhatároló) megmaradt az angol neve (advanced speed limiter) - így azt a kereső megtalálja, de ennek a bekapcsolását mérnöki módban kell a szoftverben bekapcsolni. 

 

Telefonos beszélgetéseimre hivatkozva jelezném:

 

– A holttérfigyeléshez nem elég egy-egy tükör, a plussz radarok a hátsó lökösben vannak, bekábelezve sincs az az autó, amihez nem rendeltek gyárilag.

– Adaptív tempomat: vagy a szélvédőben, vagy a lökösben vannak a szenzorok hozzá, bekábelezve sincs.

 

– Sávtartás: a kamerák más típusú első lökösben vannak, és szintén nincsenek kábelek gyárilag, így valóban ez sem egyszerű dolog, csak az vágjon bele, aki áldoz ilyesmi költségekkel is extrákra.

 

– Parkolássegítő: ez benne volt az enyémben, csak nem működött a szerelőnek (eladó, akitől vettem). DE. Működik, ha hallgatsz rá. Index-szel balra is leparkol, azzal jelzed a computernek, hogy hol keressen helyet, ahova befér. Addig kell előre csorogni, amíg nem jelzi, hogy kapcsold hátramenetben, és szépen lassú gázzal beforgatja az autót a helyére. Sosem használtam, de bitang jó megmutatni valakinek :). Sajnos a Sync1 csak párhuzamosan parkol, de parkol, és ez a lényeg. 

– A radarokat szoknom kell, nem érzem még az autó elejét/hátulját, Renault Grans Scenic-ből ültem át ebbe (mintha űrhajó lenne) ahol magasan ültem, viszonylag rövid motortérrel.

– Sync 3 berakható lenne, de így is, úgy is telefonnal navigálok, és nagyon tetszik a Call-dial-os középkonzol, nem gondolkodom cserén, 3 db 27 collos monitorral dolgozom, nem kell a kocsiba is külön fícsőr, ezerszer inkább egy iPad mini, amin aktívan fut a navi a teló netjét használva... így kábel sem kell, és késés sincsen. Ezerszer inkább veszek egy ugyanilyen konzolt a számítógépeim mellé (csak mert nagyon tetszik) és mikrokontrollerrel testre szabom a gombjait a szoba vagy az alkalmazások vezérlésére...


Köszönöm, hogy segítettetek, talán az én hozzászólásom is segít majd valakinek.

ByKa – Szekszárd



.

Előzmény: qtc (14989)
dredly Creative Commons License 2024.08.01 0 0 14999

Köszönöm a linket. Igen, a hibakódot véletlenül elírtam (csak arra emlékeztem, hogy fájl-hiba volt): PKG_ERR0003

Nagyon köszönöm, megpróbálom így.

Előzmény: qtc (14998)
qtc Creative Commons License 2024.07.31 0 0 14998

Az előzőből kimaradt.

A levélben add meg az autód alvázszámát, a telepítendő csomag fájlnevét és

csatold a hibaüzenetről készített képet.

Előzmény: dredly (14996)
qtc Creative Commons License 2024.07.31 0 0 14997

Szia!

 

Itt találod a sync3 hibakódok listáját:

 

https://community.cyanlabs.net/t/sync-3-error-codes/20

 

A cyanlab oldalon találsz segédletet a különböző verziók telepítéséhez.

 

Az általad megadott hibaüzenet nem szerepel a listán.

 

Próbáld meg a telepítés előtt a master reset végrehajtását.

 

Ha ezekután sem megy, akkor nézd át a cyanlabs telepítőjével kapcsolatos ismertetőt, talán az for segíteni.

Másik lehetőség, hogy írsz a

 

szerviz@ford.com

 

e-mail címre és leírod a problémát. Írhatsz magyarul is. 

 

Nekem egy éve volt egy probléma, a telepítés megszakadt. Írtam és

nagyon gyorsan megjött a válasz, nem megfelelő telepítő csomagot ajánlott ki a rendszer.

Hamarosan korrigálták és felment a frissítés.

 

 

Előzmény: dredly (14996)
dredly Creative Commons License 2024.07.31 0 0 14996

Kedves Topiklakók,

Adott egy 2019-es Focus. A SYNC 3 frissítése májusban USB-n keresztül sikeresen megvolt, de a térkép frissítése sehogyan sem akar felmenni. Az előírás szerint ExFAT-ra formázott 32GB-os pendrive bedugásakor felismeri a frissítést, látszólag el is indul a telepítés, majd kb. fél perc múlva kiírja, hogy "File error 0003", és hogy próbáljam újra, és ha továbbra sem sikerül, akkor bla-bla.... Újra letöltöttem a ford.hu-ról a frissítést, kicsomagoltam Mac-en és Windows-on is, de minden esetben ugyanaz lett a vége. Esetleg valakinek van ötlete a megoldásra?

Köszönöm, ha igen.

laciipacii Creative Commons License 2024.07.21 0 0 14995

azt esetleg nem tudja vki, hogy mk2 focus hatchback esetén a hátsó utasajtó külsején lévő fekete díszcsík?  az ragasztva van , vagy vmi patentos megoldással van rogzítve? kilincs alatti cucc kb 20cm-re, lehet extrásabb felszereltségnél színre van fujva alapnál fekete muanyag

qtc Creative Commons License 2024.07.17 0 0 14994

Az előző hsz-ben megadtam, hogy hol találod a felhasználói segédletet. Ott megtalálod a kérdéseidre az összes választ.

 

Ha sync2 van, azt már elfelejtettem, de ha szakszerűen megvizsgálod a menüpontokat, akkor meg fogod találni.

 

Javaslom, hogy ne vezetés közben, hanem álló helyzetben tanulmányozd a menüpontokat.

 

A sync3 esetén is könnyű megtalálni a vonatkozó menüpontot.

Ahhoz, hogy konkrét infót tudjak adni, ki kellene ballagnom a garázsba és megtekinteni, de ezt most nem teszem meg.

 

Megtalálod a vonatkozó infót a korábban említett helyeken avagy a keresők is segíthetnek, mint például ez {nem értem, hogy miért nem vagytok képesek ezeket használni}:

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=ford+sync2+balance+settings

 

 

 

Előzmény: ByKa (14990)
laciipacii Creative Commons License 2024.07.17 0 0 14993

már megijedtem hogy lemaradtam vmiről....

Előzmény: kirsan (14992)
kirsan Creative Commons License 2024.07.17 0 0 14992

Azért, mert nem kérdezett rá itt, hogy megvegye-e vagy sem. De amikor én gondolkodtam rajta még a márka szervízben, ahol vettem volna (Ford Solymár) azt mondták, hogy ne vegyek 1 literest.:)

Előzmény: laciipacii (14991)
laciipacii Creative Commons License 2024.07.17 0 0 14991

miért 1,0 vettél?

Előzmény: ByKa (14987)
ByKa Creative Commons License 2024.07.09 0 0 14990

Köszönöm a válaszaitokat!

 

A tempomatról nem mondok le, ha nyűgös vagy drága is lesz...

(ha sokáig használsz egy nőt... amin van amit szeretsz... ha lecseréled egy 10 évvel fiatalabbra... azon is hiányozni fog...)

 

Ugyanakkor kérdeznék még:

vettem a tükörbe seq index lámpákat, meg a kilépőfényhez sok ledes négyszög alakút. 
Néztem a szerelési videókat, elég körülményesen pattintják szét a tükröt és a burkolatot. 

Nincs erre valami szakszerű mozdulat, eszköz?

Az audio egység tetszik nagyon, de a srácok (három is tombol hátul) azt mondják, vagy nem szólnak a 

hátsó hangszórók, vagy halk. Az első-hátsó egyensúlyt HOL állítom be az egységen? Mondjuk még a bal-jobb

balance-t sem láttam a menüben, de még nagyon új a kocsi.

 

Tudtok ezekben segíteni?

Köszönöm!



qtc Creative Commons License 2024.07.04 0 0 14989

1. tempomat utólag: nem lesz egyszerű megoldani, felejtsd el.

2. a holttérfigyelő ezektől független opció volt anno

3. -

4. Ha van parkolássegítő, akkor az be is parkol. 3.5 óta hátramenetben is, a korábbi 3.0 csak párhuzamosan parkolt. 
Javaslom, hogy olvasd el az autódra vonatkozó user's guide-ot: https://www.ford.hu/tamogatas/felhasznaloi-kezikonyv

5. Valószínű, hogy sync2 van nálad, nos arra nem tudod tükrözni a telefonod, de a sync3-ra sem.

 A sync3 viszont ismeri az Apple Carplay és az Android auto alkalmazásokat USB porton csatlakoztatva.

Ha ugyanezt vezeték nélkül szeretnéd elérni, akkor a Focus mk4.5 sync4, avagy az összes Ford autó sync4-el verzióval

felszerelt autót kell beszerezned.

A felszereltségi csomagokkal kapcsolatosan a ford.hu oldalon találsz további információt.

 

"Még valami. Szeretném a telefonomat kitükrözni valami multimédiára, de ha nem muszáj, ezt a csodás Dial-Up középkonzolt nem adnám fel érte."

Javaslat: vásárolj egy sync4-el felszerelt autót.

 

 

 

 

 

Előzmény: ByKa (14987)
htibor Creative Commons License 2024.07.04 0 0 14988

"Ezek az extrák újként valami jelölőpipa alapján kerülnek az autókba? – ki mit kér, azt kapja? azt hittem csomagok vannak, és amiben pl. Sync van, abban tuti tempomat is..."

Tudj meg többet az autóról esetleg felszereltség típust vagy milyen extrákat kértek anno bele.

PL nézz meg egy még előkotorható MK3,5-es Focus árlistát 2016-ból:

https://docplayer.hu/17735026-Felszereltsegi-szintek-motor-4-ajtos-5-ajtos-kombi-1-6l-ti-vct-125le-m5-4-980-000-ft-5-080-000-ft-5-230-000-ft.html

 

Évjárat mindenképpen kéne hiszem folyamatosan változtatták a csomagokat is és hogy mivel szerelik, ezen kívül lehetett extra felszereltségeket egyesével is és csomagban is választani.

Van a 6-7 féle alapfelszereltségi szint, melyik mit tartalmaz. Utána egyesével lehet bizonyos tételeket felár ellenében még hozzárakni és utána még vannak opciós csomagajánlatok is ezeken felül.

Így látatlanban elég nehéz lesz.

Előzmény: ByKa (14987)
ByKa Creative Commons License 2024.07.04 0 0 14987

Sziasztok!

Ma sikerült vennem egy Focus-t. MK3 1.0 (100 LE), ha minden igaz, mert még nincsen nálam, de ültem már benne.

Szeretnék kérdezni, mert nagyon sok minden érdekel.

A kormány a négy karos, kerek multimédia gombokkal, bal oldalon a négy nyíl az ok gombbal, jobb oldalon a kerek gombban a cd és telefon vezérlő gombjai, valamint középen a hangvezérlő gomb. Manuális klíma van, de van benne egy halom extra. VISZONT:

1, A tempomat nincsen benne sajnos, de az előző Renaultomba is úgy rakattam bele. Napi szinten használom ahol van. Szeretném hozzáértőktől megkérdezni, itt is csak a kapcsolókat kell pótolni a kormányra (esetleg komplett kapcsolós kormány kell) és a komputeren elég bekapcsoltatni a funkciót? A Renault-nál így volt. 

2, Az autóban benne vannak az első és a tolató radarok. A tükörben viszont nem láttam a holttér figyelő funkciót, ez kapcsolható vagy kiegészítő szenzorokra is szükség van? 

 

3, Az automata lámpa sincs benne, de ez pl. nem annyira mozdít meg.

 

4, Parkolássegítő van, (nem leparkol, csak mondja a lépéseket elvileg...) ezt bárki használja? Van értelme? 

Azért nem értem, mert Sync, vagyis a Microsoft által fejlesztett hangvezérlés viszont benne van gombostól, mindenestől és működik is. 

 

Ezek az extrák újként valami jelölőpipa alapján kerülnek az autókba? – ki mit kér, azt kapja? azt hittem csomagok vannak, és amiben pl. Sync van, abban tuti tempomat is...


Még valami. Szeretném a telefonomat kitükrözni valami multimédiára, de ha nem muszáj, ezt a csodás Dial-Up középkonzolt nem adnám fel érte. Milyen lehetőségeim vannak? (iOS).

Minden építő hozzászólást előre is nagyon szépen köszönök!


Troll Heyerdahl Creative Commons License 2024.07.04 0 0 14986

ford focus mk2 cvt váltóba mennyi olaj kell?

Dark1974 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14985

Itt vagyok egy fehér Octavia-val, de nem látom hol van az autód.

Előzmény: kirsan (14984)
kirsan Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14984

A tűzcsapnál állok a műszerfalra rakom. Ott várj meg, ha nem vagyok a kocsinál. 

Előzmény: Dark1974 (14983)
Dark1974 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14983

Megyek, köszi!

Előzmény: kirsan (14982)
kirsan Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14982

Lidl tűzcsap

 Még fél órát itt vagyok, utána aldi? 

Előzmény: Dark1974 (14981)
Dark1974 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14981

Hol tudunk összefutni? 

Előzmény: kirsan (14980)
kirsan Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14980

MOSt itt vagyok Kistarcsán még egy órát és nálam van. 

Előzmény: Dark1974 (14979)
Dark1974 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14979

Az is tökéletes!

Előzmény: kirsan (14978)
kirsan Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14978

Peugeot 308??

 

Előzmény: Dark1974 (14977)
Dark1974 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 14977

Sziasztok!

 

Kéréssel fordulnék hozzátok: autista unokaöcsémnek jövő hétvégén lesz a 18. születésnapja.

Nagyon szereti és gyűjti az autók kezelési útmutatóját a tartójukkal/tasakukkal együtt.

A család és az ismerősi kör már odaadta neki a régebbi autókból ezeket, viszont jó pár típus hiányzik még neki.

Ha valakinek már nincs rá szüksége és oda tudná adni, azt nagyon megköszönném.

Kistarcsáról lakom, szóval elsősorban Budapest (16, 17, 14 kerület) és a keleti agglomerációba tudnék érte elautózni.

Előre is köszi mindenkinek!

nick2005 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 14976

 

...és itt vannak a képek:

 

Előzmény: nick2005 (14975)
nick2005 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 14975

 

Sziasztok!

 

Kb. 2 hónapja használok céges autóként egy Ford Focus MK3 1.6 benzines (105 LE) autót. A kocsi 2015-ös évjárat, már a ráncfelvarrott változat. A korábbi kolléga közel 300 ezret ment vele, de mivel minden szerviz időben megtörtént, teljesen jó állapotban van a kocsi. Szerintem tervezési hiba, hogy a világításkapcsoló rossz helyen van. Én is már többször belerúgtam ki- és beszállásnál. Gondolom a volt kollégám is belerúghatott térddel véletlenül, ezért eltört a világítás kapcsoló keret. Ragasztóval összetákoltam, de jobb lenne cserélni. Rendeltem Kínából 2 ezer forintért egy újat, de nem találtam videót arról, hogyan tudnám kicserélni. Csak úgy érzésre meg nem akarok nekiállni, mert könnyen eltörhetek valami más műanyagot. 

Szóval ennek az alkatrésznek a cseréjéhez lenne szükségem videóra vagy fotókra esetleg (vagy egy rövid leírásra).

 

qtc Creative Commons License 2024.06.12 0 0 14974

Nos, a megadott információ alapján nem várható érdemi válasz a kérdésedre.

 

Előzmény: danivk (14972)
_lala_ Creative Commons License 2024.06.12 0 0 14973

kíváncsi vagyok, tapasztalta e már valaki

 

Igen, másnak is zörgött már a klímakompresszora, ha ez a kérdés.

 

és tudja e hogy egy filléres csapágy a javítás, vagy a klíma kompresszor cseréje oldja meg ezt

 

Hát látatlanban ezt csak a jósnő tudhatja. Amúgy arra ne vegyél mérget, hogy egy csapágycsere filléres javítás lesz, simán lehet, hogy ára ekvivalens a "klímakompresszor felújítása" c. feladattal.

Előzmény: danivk (14972)
danivk Creative Commons License 2024.06.11 0 0 14972

Röviden tömören, szokatlan búgó hang jön a motortérből ha klímázok. Nem megjavíttatni akarom itt, csak kíváncsi vagyok, tapasztalta e már valaki, és tudja e hogy egy filléres csapágy a javítás, vagy a klíma kompresszor cseréje oldja meg ezt. (ez lenne az az pompa :/) 

uraaam Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14971

Biztos én nem értem, de miért nem viszed el egy szervizbe? Az nem lenne egyszerűbb? ;)

Előzmény: danivk (14964)
htibor Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14970

Hogyne tudnám, de inkább nem tennék ilyet. Kikapcsol az magától is ha úgy gondolja, 11 év után gurultam ki egy körforgóból egy péntek délutáni vásárlásból hazafele és akkor gondolta az AC pompa hogy neki elég volt a munkából...én meg ott álltam két szatyor hűtős cuccal 35 fokban várni az assistancet :)

 

Próbáld ki lejtőn, ott biztos sikerül, hogy tovább megy a kikapcs után :P

Előzmény: kirsan (14969)
kirsan Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14969

De Ő kikapcsolja az AC "pompát" menet közben. Te ki tudod kapcsolni? És megy tovább az autó, az nem olyan, mint a perpetuum mobile?

Előzmény: htibor (14968)
htibor Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14968

2005-ös a kocsi, volt-e a már cserélve az üzemanyagszivattyú? Ha nem, akkor lehet itt az ideje, az a kész csoda, hogy 19 évig bírta, de még egyszeri cserével is nagyon rendben vannak az évek.

És mindig hagyj 10-12 lityót a tankban, mert ha nagyon koppra kiüríted mindig vagy kevés tankkal használod folyamatosan, akkor azzal rövidíted az életútját az AC pumpának.

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/09/ha_ez_elromlik_hivhatod_a_trelert/

Előzmény: danivk (14964)
kirsan Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14967

Igazából a kérdéssel is vannak gondok. A pompa jelentése: Fényes, látványos, ünnepélyes dísz, külsőség a hatalom gazdagság, előkelőség kifejezésére. Lehet, hogy pumpát akartál írni? Az o és az u messze van egymástól, de biztosan kötözködöm? Mert ha AC pumpának gondolom, akkor az az üzemanyag szivattyú, tehát valószínűleg nem arra gondoltál, mert annak annyi köze van a klímához, hogy csak járó motornál megy a klíma, más köze nincs. Tehát ha búg az AC pumpa, akkor azt ki kell cserélni, nem is nagy összeg. Ha AC pompára gondoltál, az nem tudom, hogy mi. A kuplungnak sem sok köze nincs a klímához. A kuplung a váltó és a motor főtengelyénél van, hogy megszakítsa a kapcsolatot a kettő között. A klíma kompresszorán a klíma kompresszor szabadonfutó csapágy van. Ha erre gondoltál végleg nem tudom, hogy mi köze van az állítólagos AC pompának?

De értelmezzük, hogy mit írtál:

"Sziasztok. Mk2 fókuszom AC pompa hangja menet közben zúgós, kikapcsolt állapotban nincs hangja."

Ha az AC pumpára gondolsz, és hangja van menet közben, akkor ki kell cserélni. Ha AC pompára, és beírom a google-ba, olyan szerinte nincs, és megint a pumpákat adja ki.

"Ha csak bekapcsolt állapotban zúg, az maga a klíma kompresszor csapágya a bűnös? " Ha külön értelmezem a mondatot az előzőtől, akkor a kompresszor csapágyának lehet hangja, és mivel ha a  kompresszor nem működik, akkor nincs hangja, ezért nem a szabadonfutó.

"Ha a kuplung lenne a hibás, ki-be kapcsolt állapotban is zúgna nem? " Nem tudom mi köze a kumplungnak hozzá. Szóval ha a kuplungod rossz, mi zúg ki-be kapcsolásnál? És én a kuplungot kinyomni szoktam, nem tudom kikapcsolni.

Előzmény: danivk (14966)
danivk Creative Commons License 2024.06.10 0 0 14966

Nem értem ezt a korábban dolgodat...

Egyszerű kérdés volt, hogy ha csak bekapcsolt állapotban zúg, akkor nem a kuplung lesz szerintem. Csak erre vártam megerősítést. 

qtc Creative Commons License 2024.06.09 0 0 14965

Valóban.

 

Nem is a korábban feltett kérdésed.

 

Szerinted kapsz itt arra érdemi választ?

 

Szerintem nem, ergo...

 

Javaslom, hogy ballagj el az átalakítóhoz és ha szerencséd van, akkor talán tudja

a megoldást a lent felvetett problémádra.

Előzmény: danivk (14964)
danivk Creative Commons License 2024.06.09 0 0 14964

Sziasztok. Mk2 fókuszom AC pompa hangja menet közben zúgós, kikapcsolt állapotban nincs hangja.

Ha csak bekapcsolt állapotban zúg, az maga a klíma kompresszor csapágya a bűnös? 

Ha a kuplung lenne a hibás, ki-be kapcsolt állapotban is zúgna nem? 

quad4 Creative Commons License 2024.06.07 0 0 14963

Ez mindenképpen fontos hozzászólás volt. Egyébként az átalakított rendszerrel vizsgázott mielőtt megvettem.

Előzmény: qtc (14962)
qtc Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14962

Gondolom az átalakítást dokumentálták és rendelkezel a hozzá szükséges engedélyekkel is.

Amúgy mikor és hol vizsgáztatták az autód?

 

Előzmény: quad4 (14959)
qtc Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14961

most vettem észre, hogy azt írod, hogy fusiFischer alakított egy icipicit  a gyári konfiguráción.

 

Nos, attól tartok, hogy hozzá lenne célszerű fordulnod.

 

 

Előzmény: qtc (14960)
qtc Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14960

OK.

 

Szerintem itt sem fogsz használható megoldási javaslatot kapni,

különösen a gáz kiegészítéssel kapcsolatban.

 

Nincs más hátra, mint az hogy elballagsz egy gázautóra minősített szakszervizbe.

Előzmény: quad4 (14959)
quad4 Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14959

Szuper. Mivel a ford gyárban szerelték bele a gázt. Gyárilag gázos, persze cng és itthon a honosítás előtt cserélték a szükséges dolgokat az lpg-hez.

Előzmény: qtc (14957)
qtc Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14958

Az utólagos tetősín felszerelést felejtsd el. Próbálj meg beszerezni hozzá

megfelelő, ha lehet eredeti Ford tetőcsomagtartót. Talán bérelni is tudsz, ebben

segíthet egy kereső, ha beírod: "tetőcsomagtartó bérlés".

 

 

Előzmény: nemertemenezt (14955)
qtc Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14957

A kérdésedre az a korrekt és szakszerű válasz: valami, de akármi is lehet.

 

Javaslom, hogy ballagj el egy hozzáértő szervizbe, esetleg oda, ahol beszerelték a gáz megoldást.

Ott kaphatod meg a korrekt választ a kérdésedre.Ha szerencséd van, megjavítani is képesek lesznek.

Előzmény: quad4 (14956)
quad4 Creative Commons License 2024.06.06 0 0 14956

Üdv mindenkinek. Focus mk3 az alany. 

1.6 benzin/gáz (lpg). Benzinnel indul és automatán kapcsol át gázra, viszont benzinnel rángat és elég gyakran puffog. Amikor átkapcsol gázra nem csinálja. Ha menet közben benzinre kapcsolom akkor sem csinálja.

Trafó, gyertyák, kábelek, vezérlés, okoskerekek, kuplung cserélve lettek. Mi lehet a hibás??? 

nemertemenezt Creative Commons License 2024.05.27 0 0 14955

Van egy Focus mk1-es kombim, facelift utáni, tetősín nélkül.

Most egy utazás miatt megnőtt a pakolási igény. A vonóhorgos megoldás drága, meg utána várhatóan nem kell.

Lehet-e / érdemes-e utólag rá tetősínt applikálni vagy marad a vásárolható hagyományos tetőcsomagtartó?

csuklós Creative Commons License 2024.05.26 0 0 14954

Köszönöm a garázs tippet!

 

Végigfutottam ezeket a dolgokat, amit írtál. 
A garanciás felújított motor tűnik a legjobb döntésnek elméletileg. Szerintem az én blokkom is jó lehet, de persze nem látok bele. Szívesen felújítatnám, ha olyan állapotban van. Projektnek vettem, és a fiamnak szántam, de nem tudta kivárni, vett másik autót. El szeretném majd adni, de ha elkészül, akkor valószínűleg marad egy darabig, mert szeretném használni is.

Van egy másik autóm (Nissan Qasghai) amit most használok, de azt is eladnám, mert így 55 felett szeretnék mást is kipróbálni. Nem kapuzárási, azon már túl vagyok. :) Tetszik a Focus, legalábbis amit eddig menetem vele tetszett, tehát maradna egy darabig. Ha a motor elkészül, olyan lesz mint egy új autó. Szóval inkább ezt tartanám meg mint a másikat.

Előzmény: _lala_ (14952)
Gézen_Gúz Creative Commons License 2024.05.25 0 0 14953

Hlinka Garage

Előzmény: csuklós (14951)
_lala_ Creative Commons License 2024.05.25 0 0 14952

ezért gondolták, hogy bele kellene nézni a motorba

 

Van az a pont, ameddig bele lehet nézni gazdaságosan a motorba (szelepfedél, olajteknő gazdaságosan leszedhető, ami onnan látszik, az megnézhető; gyertya helyére lehet endoszkópos kamerát rakni, azzal a henger belseje megnézhető; illetve lehet végkompressziót és/vagy veszteséget mérni), más dolgokhoz viszont szét kell szedni, de a szétszedés/összerakás csak a betekintés miatt nem gazdaságos, csak akkor, ha utána fel is újítod az egészt, úgy meg nemigen áll meg a projekt 7 számjegy alatt.

 

Komplett motorcserén is gondolkodtam, de nem tudom az jobb e, vagy felújítani a meglevő blokkot?!

 

Akkor érdemes felújítani, ha

- szétszedés után egyértelműen felújítható állapotban van (repedt blokkot pl. nem biztos, hogy érdemes kétséges minőségben javítgatni, ha amúgy tonnaszám rendelkezésre áll a bontóban ugyanilyen motor)

- a felújítás után egy jó ideig szeretnéd még használni az autót (ha inkább eladnád, akkor arra számítsál, hogy a korrekt felújítás költségeit senki sem fogja neked kifizetni, és még gyanakodni is fog, hogy át akarod verni a felújított motorral - ha meg nem mondod el neki, abból garanciális gondjaid lehetnek - egy szó, mint száz: a felújítás, aztán eladás nem jó koncepció)

 

A bontott motor rizikó, senki nem mondja meg látatlanban, hogy milyen állapotban van, ha meg szétszedik, akkor lehet is rögtön felújítani, úgy viszont kifejezetten nagyon drága lesz a projekt, mert a felújítás árán felül még a bontott motort is ki kell fizetni. Illetve léteznek cégek, akik a bontott motorokat felújítva árulják garanciával - nyilván szabad szemmel jól látható összegért, viszont itt a legkisebb a rizikófaktor.

 

és valóban úgy van, hogy nagyjából fogalmuk sincs, mi lehet a hiba

 

Én lehet, hogy keresnék egy másik szervizt. Olyat, aki diagnosztizálásban jó.

 

mivel már pár dolog ki lett cserélve

 

 

Nekem erről a "mi csak cserélgetni tudunk" c. klasszikus márkaszervizes hozzáállás ugrott be - igen, lehet, hogy kicsit szemét vagyok velük, mert a cserélendők egy része valószínűleg megérett a cserére, de akkor is...

Előzmény: csuklós (14951)
csuklós Creative Commons License 2024.05.25 0 0 14951

Üdv!

Köszönöm a válaszokat!


Én nem voltam ott a szereléskor, de több Ford szervízben dolgozó látta és valóban úgy van, hogy nagyjából fogalmuk sincs, mi lehet a hiba. Csak mivel már pár dolog ki lett cserélve, ami szokott ilyen hangot okozni, ezért gondolták, hogy bele kellene nézni a motorba, nincs nagyon más választás.

Valószínűleg gépműhelybe kell vinni a blokkot, és érdeklődtem, hogy van e itt, vagy ismertek e specialistát, aki ilyesmivel foglalkozik.

A szervízelőélet mehet a kukába ezek után, mindegy ott mit írtak, nyílván nem volt karbantartva megfelelően.

Így vetten hibásan, nem az a probléma, vállaltam a kihívást, csak kicsit egyszerűbb esetre gondoltam.

Komplett motorcserén is gondolkodtam, de nem tudom az jobb e, vagy felújítani a meglevő blokkot?!

 

 

htibor Creative Commons License 2024.05.25 0 0 14950

Nem írtad h elyileg hol és merre vagy, de Pl: https://www.injektor.hu/arak-akciok

 

Nem írtad milyen szerviz előélettel vetted meg, mennyi után voltak az olajcserék.

Vezérléscsere meg volt ok rendben kicsit "csörömpöléses" hangja az okoskerekeknek lehet, ez a velejárója a változó szelepvezérléses 1.6 Ti-VcT motoroknak Focus MK2-esben nekem is volt 8 évig, de írtad, hogy cserélve lettek.

Kopogásos égés(benzin-levegő keverék előgyulladása) lehet pl. nem megfelelő üzemanyag, túl magas motorhőmérséklet, nem megfelelő gyertya okán is, ha ez a probléma egyáltalán.

Gyertya csere nem egy wasistdas a Focusoknál a gyári 3-4 ezer Ft/db körül van(3 év-60 ezer km az ajánlott csereintervallum), 100-as prémium benzin használata javallott lehet.

 

Ezt így olvasásból nehezn fogja bárki megítélni, egy megfelelő szervizben műszeres méréssel ki lehet deríteni az okát. Szerelő(k) mit mondtak?

Előzmény: csuklós (14948)
_lala_ Creative Commons License 2024.05.24 0 0 14949

Ez az a kategória, amiről fülre még a típusismerettel rendelkező, hozzáértő, tapasztalt szerelő sem mondja meg, hogy micsoda - hát még látatlanban, elmondás alapján, neten keresztül bárki...

Előzmény: csuklós (14948)
csuklós Creative Commons License 2024.05.24 0 0 14948

Sziasztok!

Leírnék egy hosszabb történetet, hátha volt már ilyen valakinél, vagy van tippje.

2017-es MK3, 1,6 ti-vct, 125 LE, benzin. Céges autó volt 270 000 km.

Dízeles hanggal (úgy indult, hogy hidrotőke, de az nincs is benne, mint kiderült) vettem, de tökéletesen működött. Jól ment, nem melegedett, semmiféle folyadékot nem fogyasztott. Olajcserénél nagyon régi olaj jött le, el volt hanyagolva. Vezérlés, okoskerekek, valamiféle tányérok, alátétek a szelepeknél gyárira cserélve, valamiféle mérések alapján. Hengerfejben ezeknek a tányéroknak a fészke rendben van úgy tűnik. A kopogás mégis megmaradt, nem is igen változott. Egyes vélemények szerint a motor mélyebb helyeiről jöhet a zaj.

1000-2000 fordulat között egészen kisimul s hangja, de ez alatt és terhelésre kissé erősödik. Menet közben, feltekert ablaknál alig, szinte nem is hallani.
Szerintetek mi lehet ez? Csapszeg esetleg? Volt ilyen tapasztalata valakinek? Ha igen mi volt a megoldás? Esetleg tudtok valakit aki foglalkozik ilyen motorok felújításával?
Bocsánat, ha szakmailag nem vagyok pontos, de laikus vagyok!
A válaszokat előre is köszönöm!

bob lee SWAGGER Creative Commons License 2024.05.24 0 0 14947

https://www.youtube.com/watch?v=qPI7DvS1aS4

 

esetleg nem tudjátok milyen szeren él ez a kopasz?

 

tök sok fals infot mond:

pl. nem nagyon volt mk2-ben a muszerfalon tarolo lehetoseg.

nincs isofix...

futomuvet jackie stewart fejlesztette... háát persze.

 

meg sok kis apróság, tulajként fáj ez a sok balgaság amit összehordd...

qtc Creative Commons License 2024.05.17 0 0 14946

Ha jól értem, akkor eddig fushiFischer-ekhez vitted.

 

Miért nem ballagsz el egy Ford szervizbe?

 

Még garanciális is az autód, természetesen kopó alkatrészekre nem vonatkozik a garancia.

 

 

Előzmény: gyurijo9 (14941)
qtc Creative Commons License 2024.05.17 0 0 14945

melyik Sync verzió, 2 avagy 3?

 

A 3-as exfat

Előzmény: Alyx01 (14937)
qtc Creative Commons License 2024.05.17 0 0 14944

Solymár

Előzmény: Saymour (14936)
nice2know_u Creative Commons License 2024.05.17 0 0 14943

Igen! Atnezettem elotte egy szerelovel es tenyleg nagyon szep az alja a korahoz kepest. A kuszob kornyeken nem latszik semmi rozsda nyoma de nyilvan be kene lesni ala jobban hogy teljes kepet kapjak. Valoszinuleg elviszem azert atnezetni alaposabban, szeretnem rendberakni a dragat. Koszi a tippet a szivacsrol, ezt mar olvastam hogy erdemes kiszedni.

Előzmény: laciipacii (14942)
laciipacii Creative Commons License 2024.05.17 0 0 14942

megvetted?

 

küszöbröl nincs fotó. ez a 2 fotó a sárhányóról meg kb semmi, van ilyen szivacsbetét a dobbetét mögött azt kell kukázni..

Előzmény: nice2know_u (14940)
gyurijo9 Creative Commons License 2024.05.08 0 0 14941

Sziasztok!

 

Centír problémákkal küzdök 2022-es Focus kombival. Több szervizben járva se tudták megfelelően kicentírozni (100 felett remeg minden) és ahol legutóbb voltam, ott legalább korrekten megmondták, hogy sok "kúp"-uk van, de egyik sem passzol igazán a 18 colos felnimhez. Emiatt nem tudják maximálisan jól megoldani a problémát mert a középső lyuknak túl rövid a nem tudom milye. 

 

 

Szóval.. valaki találkozott már esetleg hasonló problémával vagy van olyan tökös futóműves aki legalább 95%-osan meg tudja oldani a problémám?

 

Köszi! 

 

 

nice2know_u Creative Commons License 2024.05.07 0 0 14940

Sziasztok,

 

Remélem jó helyre érkeztem egy kis tanácsért. :)

 

Egy faceliftes Focus mk2-re vadászok éppen és a héten sikerült kipróbálnom egyet. Minden rendben volt vele motorikusan, stb., viszont a nem túl jó hír hogy láthatóan elindult már a rozsda pár helyen (persze nem meglepi, 16 éves lesz nemsokára) az első kerékíven és gyanús hogy a küszöböt is elérhette már a videók alapján amiket eddig néztem a témában. Ti mit gondoltok, mi lapulhat az elemek mögött? Én legfőképpen a látható hólyagosodás miatt parázok, gondolom ott belülről ette már át magát a rozsda. Ami viszont meglepő, hogy hátulról alul benézve a futómű majdnem rozsdamentes. Hozzáteszem még hogy Németországból származik az autó, és a kipufogó is elég újnak tűnik, szóval elképzelhető hogy már dolgoztak rajta de sajnos a tulaj nem tudja ennyire az előéletét.

 

Holnap még vásárlás előtt természetesen elvisszük egy teljes átvizsgálásra és különös figyelmet szeretnék szentelni a rozsdának. Ennek függvényében mondok majd A-t vagy B-t.

 

Ti mit gondoltok így első látásra, nagyon horribilis lehet a helyzet? Gondolom itt több szaki van aki már látott ilyesmit kívülről és belülről is úgyhogy megköszönném ha hozzászóltok. :) Mennyit alkudjak ha küszöbcsere gyanús? :D Tudomásom szerint egy igényes műhelyben ez olyan 4-500ba is simán fájhat, ha nem többe.

 

A képek itt találhatóak:

https://ibb.co/QpBMg1N
https://ibb.co/4MntNTt
https://ibb.co/6YYv1Dn

 


Előre is köszi a segítséget!

Alyx01 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 14939

Szia!

Akkor keresek egy régebbi verziót. A mostani USB3.2-est nem látja sajnos.

 

Köszönöm

Előzmény: Saymour (14938)
Saymour Creative Commons License 2024.05.07 0 0 14938

Szia, én első naptól az ósdi FAT32-t használom. USB 2 a bemenet, szerintem fölösleges újabbat használni hozzá: rendben működik azóta is.

Előzmény: Alyx01 (14937)
Alyx01 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 14937

Sziasztok!

 

Hármas Focus milyen pendrive-ot támogat,(usb verzió, fájl rendszer, kapacitás stb) ha zenét szeretnék lejátszani?

 

Előre is köszi.

Saymour Creative Commons License 2024.05.05 0 0 14936

Sziasztok, 10 éves Focus 3-asom van, és minap elkezdett villogni egy "i" infógomb a műszerfalon, hogy "Engine Fault Service Now". Az első márkaszerviz, amit felhívtam - nem írok nevet, ismert név, de nem szeretek balhézni -, a kisasszony előbb időpontot adott, majd felhívott és közölte, hogy "az időpont nem alkalmas" a szerviznek és a héten más időpont sem jó. Többször jártam ott, egy izzócsere is szenvedős számukra, szerintem semmi kedvük nincs egy tízéves kocsival babrálni.
Egy másik kevésbé ismert márkaszerviz elvállalta, tetemes összegért egy nap alatt leolvasták a hibakódot ,s olyasmi választ adtak, hogy a levegőkompresszor (?) a turbóban fals levegőt kaphat, a szerelőjük sokat dolgozott rajta, de nem garantálják, hogy nem jön elő újra a hiba. És csakugyan, hazafelé menve megint kigyulladt a lámpa...
Amúgy is az volt a tervem, hogy lecserélem a kocsit, de addig is ki kéne javítani valahogy ezt a hibát, s villogó hibaüzenettel senki sem fogja megvenni, pedig gondozott, jó állapotú kocsi, én vagyok az első tulaj...
Nagyon örülnék, ha adnátok tippet, hogy a budai oldalon, vagy budaközeli megyei részen melyik lehet az a szerviz, amelyik nem csak a pénzt kéri el, hanem meg is tudja javítani?

Gyulus190 Creative Commons License 2024.04.21 0 0 14935
Előzmény: nemertemenezt (14934)
nemertemenezt Creative Commons License 2024.04.15 0 0 14934

Ford Focus mk1 kombim van.

Egy ismerős ajánlott megvételre alufelnit esküszik, hogy Focus I-en volt...

A felniről leolvasható, KBA 43286 6Jx15H2 ET40 

Jól gondolom, hogy nem stimmel?

Gézen_Gúz Creative Commons License 2024.03.27 0 1 14933
Előzmény: Johnesz92 (14932)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!