volt már róla szó, épp nemrég, de úgy sincs más dolgom:)
vonalcsoportok vannak, mindegyikben néhány vonal.
egy adott csoportba tartoznak kocsik, ezek elvileg a csoport bármely vonalán lehetnek.
a délelőttös sofőröknek van állandó autójuk, de bizonyos esetekben ők se azzal mennek.
pótlás, tartalékszolgálat vagy rendkívüli esemény miatt lehet teljesen más vonalon is egy adott kocsi.
Lenne egy kérdésem:
Mennyire "kötöttek" a BKV-nál a buszok, vonalak illetve sofőrök. Úgyértem, hogy egy busz mindig egy vonalon van, vagy cserélgetik. A busznak vam néhány fix vonala, vagy teljesen esetleges? Ugyanez a kérdés a sofőrökkel kapcsolatban. És milyen a buszok és a sofőrök viszonya? Ez mennyire meghatározott illetve esetleges?
tudja valaki konkretizálni nekem, hogy az 1é a kacsóh pongrác útnál (a közvágóhíd felé) hol áll meg? a hungária körúton? a felüljáróknál? esetleg ott bent, ahol a végállomás van?
Elfelejtettem megkérdezni, hogy tud-e valaki valamit a Kőki melletti azt hiszem BKV sportelepen álló bkv-s sötétkék ránajtós 280-asról. A hátsó ablakai közül egy pár be van falazva. Most ott van valami gyenge vidámpark (pl.:körhinta). Volánbuszról láttam, amikor a Kőkiről a belváros felé halad a P+R parkoló mellett a Lehel utca, Vak Bottyán utca sarkánál.
OFF
Voltam Üllőn, GWX-260, automatás C80-as, tetszik :) (Lusta voltam az IFC-be ezt írni)
ON
Láttam elsuhanni a felújított 05-40-et a Reptér-buszon, szépen nézett ki, csillog-villog a fényezés rajta, már amennyire gyönyörködhettem benne 2 másodperc erejéig. Mezőtúri sablonos az azonosítója oldalt, pedig Győrben volt nem? Vagy ők is olyat használnak?
Talált. Szidás visszavonva. Mosógéptűz: Nem kerestem a 44-es családot. Viszont mihelyt elkészítettem az első buszfotót egy pár néger rögtön beszólt. Úgyhogy nem sok buszt csináltam. (az egyik buszos képbe meg belepofátlankodott egy villamos, úgyhogy egy rossz villamosos kép lett)