Van benne vmi,lesz majd változás,és végre,ha minden jól megy 30perc helyet 60 percenként fog járni a 64-es,ami elég jó,így le lehet majd venni egy osztott kocsit a vonalról.
De csak egyeseknek :-) A gyakorlottabbak az oktató kocsiját vezetve, végig vigyorogva jönnek vissza. (Már ha sikerült). Amúgy a 64 tényleg felesleges, de az esti járatok igenis menjenek (csuklós helyett persze szóló is mehetne...) Magyarországon divat úgy gondolni, hogy a heringjárat a jó járat, én ezzel nem értek egyet.
A Közlekedési Hatóság kinnt van a Kereskedő Közben. Ott vizsgáznak le KRESZ-ből (és a járműkezelésit is ott csinálják), és arra jár a 64-es, ergo vizsga után azzal szokás visszajönni:-)
Jó képek. Pár év múlva nagyon értékesek lesznek, mert (de ne legyen igazam!) a hmvhelyin kívül sztem nem lesz vidéki üzem. Talán a szentesi 3-as lehet még túlélő.
Csongrádon az M3-at leszámítva nagyon gyenge a helyijárat. Tavaly tavasszal utaztam egyet a bökényi ltp-től az autóbuszáll-ig. Sokat kellett várni, gyalog már rég odaértem volna, dehát a feeling... M3-at meg csak azért hívják helyijáratnak, mert Bokrosnak nincs helyi önkormányzata. Egyébként totál helyközi a járat.
BOS-770 dilemmájának eldöntésekor azt kell figyelembe venni, hogy korábban sínautóbusz volt. Kb 1992 körül alakították át közúti járműre. Akkor milyen futóművet rakhattak alá?
Ezt most nem értem, de lényegtelen. A taxira nem szabad nagyon számolni, hogy majd a fél város azzal mászkál, mert a tömegközlekedés éppen ez ellen lett kitalálva. Mert ha a buszon vannak 6-an akkor a nagy eszükkel mind külön taxiba ültek volna = 6 autó légszennyezése. Meg az ilyen szinte üres járatokra be lehet pakolni esetleg az újoncokat (új sofőröket) gyakorolni, stb.
Hát én meg is szüntetném a francba. Az a pár ember járjon taxival. Vagy ott a 35-ös, szálljon fel arra. Ugyanígy megszüntetnék késő esti járatokat is, amiken csak páran lézengenek, hétvégén főleg buliba igyekvő fiatalok. Ezek is járjanak taxival. Pár embernek felesleges 12 tonnás vasakat mozgatni sztem.
Tegnap jártam Makón. BHJ-243 - iskolabusz ABU-013 - iskolabusz Autosan - iskolabusz KNR-997 - Nagylak (mintha CTD-799 régi fordáját csinálná) HKE-982 - B híd még mindig irdatlan hangos HPD-085 - mintha a turbó nagyon csicseregne EOG-356 - még mindig jó autó, nem értem miért nincs gazdája :S