ez az ajtó-téma amúgy a múltkor egy dugig tömött 99-esen is megesett a blahán:)
vezér le, kivülről meglökdöste, erre becsukódott, vezér vissza (ehhez a fél busz leszállt:), oszt így el tudtunk indulni
Volt szerencsém ma 17-00-hoz a 132gy-n. Egy szóval tudnám jellemezni. Borzalom! Minden elindulásnál üresbe kellett tenni a váltót majd újra be D-be és így nagynehezen nekiindult. Épphogy vánszorgott, fura hangja volt és emelkedőn majdnem meghalt. A 3. ajtó nem akart záródni. Feláldoztam magam. Kőbányáig őrt álltam az ajtónál. Élessaroknál megint nem záródott én meg egy erőteljes mozdulattal belöktem. Utána nem nyílt ki többet az ajtónak az a szárnya. Városközpontnál ki is állt. Sajnáltam a vezért. Ilyen ócskavasat kifogni. Amúgy szeretem a rozzant buszokat de ez azér túlzás. :-)
De mi ma Krisivel kifejezetten AKD -zni meg HLN -ezni indultunk...
AKD -zés előtt 42 -es villamosozás is volt, majd mentünk majd' egy teljes kört a 66 -oson (AKD-718), aztán átmentünk Csepelre, de a HLN -ezésből Sörölés lett, kinn, padon...
:o))
Gondolom, ma nem volt annyi busz, mint tegnap.
Én a Stadionnál jártam ma, ott semmi sem volt, csak egy Gemences 256-os.
De Gemencest majd Rally tesz be hamarosan, reméljük :-))
BPO-338, a kezdődő alkonyban, kicsit elművészieskedve:
Ha jól emléxem, 18-45 -nek nem "csendes" B hídja volt...
És végül egy fostalicska:.
Utóbbi jármű körbeszaglászásakor Kristooffal majdnem dobtunk egy hátast a "felújított" IFA vezetőülés láttán...
Az ijedségre gyorsan ittunk is 1 Sört a helyi sátoros ünnepen... :o))
Én fotóztam 4-eseket a Mexikói úton (10-28, 10-43, 10-47), 40-est Budaörsön terelésben (10-31), 47-49V-t Deákon (12-74), a füves Szabadság hidat felsővezetékkel, néhány Volánbuszt Pilisborosjenőn és sok-sok képet készítettem arról a 396-osról, amivel ide-oda hurcolásztak bennünket. Ezeket a képeket rögtön tupolev rendelkezésére is bocsájtom.