Azaz szolgálatiban nem csak 200-asok járkálnak (sőt, ahol megoldható, oda Midit tesznek)
Éjszakain viszont leginkább 200-asok vannak (kivéve a 956-oson) Valószínűleg a kicsit megbízhatóbb üzem és az igénytelenebb utastér miatt. Valahol érthető is.
"Ez a nekem való műszak :o) Bár a pótlékért kár..."
Ezért jó a "nagydélután".
Igaz, derékba kapod vele a délutáni csúcsot is, ámde este 8 -tól már lazább.
(Nagydélutános, ha jóltudom, szokott lenni az utsó és azelőtti szám).
"...amikor a vezér nap közben, kb. 8-16 órák között dolgozik, mint a "normális" emberek. Nem szeretik..."
Ezt "anyás" számként is szokták emlegetni egyes helyeken - utalva arra, hogy a (z esetlegesen) jv. hölgy műszak előtt simán oviba/sulibaviszi a gyermekét, illetve műszak után elhozza onnan.
:o)
amikor a vezér nap közben, kb. 8-16 órák között dolgozik, mint a "normális" emberek. Nem szeretik, mert nincs rajta műszakpótlék és általában beleérnek a középrészek mindkét csúcsforgalmi időszakba.
Újabb IKABUS-os 260-as Kelenföldön: a 12-75.
A szokásos "dekorációkon" kívül tömlő nélküli keréktárcsákat kapott, ezzel tovább fogytak a tömlősök, ha jól számolom, már csak hét darab ilyen 260-as van Kelenföldön. :-(
Voltam a Deák modellsport boltban, érdekes volt a Gyros 23-50-es azonosítóval és ráncajtókkal :) Volt még egy ráncajtós 260-as is, 400-asok közül viszont egy sem volt.
Nem is mondtam, hogy vasárnap nálunk is 6-os busz járt 435-el... arról van szó, hogy a 19-57-en a 9-es villamostábláját valami poénos fazon megfordította.
Jól megszívjuk mi ezt a knorrozást... Azért a 17-08 sufni-tuning csengőgombja se volt semmi. (értsd: a gomb vagy mi szigszalaggal van rögzítve...)
Más: reggel érkezik két 76-os a megállóba, a 00-44 és a 12-59. 44-es még sehol, úgyhogy a másodikra föl is szállok szépen. Na már amilyen tempóban mentünk mondtam apukámnak, hogy két hét alatt se érünk be. A két vezér szépen nyomta a 20-as tempót. (na jó, a 00-44 időnként 25-öt is)
Az Örsre még a többször megálló 44-es is megelőzte a két buszt, úgyhogy megérte 76-osozni...
ez az ajtó-téma amúgy a múltkor egy dugig tömött 99-esen is megesett a blahán:)
vezér le, kivülről meglökdöste, erre becsukódott, vezér vissza (ehhez a fél busz leszállt:), oszt így el tudtunk indulni
Volt szerencsém ma 17-00-hoz a 132gy-n. Egy szóval tudnám jellemezni. Borzalom! Minden elindulásnál üresbe kellett tenni a váltót majd újra be D-be és így nagynehezen nekiindult. Épphogy vánszorgott, fura hangja volt és emelkedőn majdnem meghalt. A 3. ajtó nem akart záródni. Feláldoztam magam. Kőbányáig őrt álltam az ajtónál. Élessaroknál megint nem záródott én meg egy erőteljes mozdulattal belöktem. Utána nem nyílt ki többet az ajtónak az a szárnya. Városközpontnál ki is állt. Sajnáltam a vezért. Ilyen ócskavasat kifogni. Amúgy szeretem a rozzant buszokat de ez azér túlzás. :-)