De... Én a kiötlőjét legalább egy seggberúgással díjaznám. ""
Én elég közel vagyok a tűzhöz, ezekről az átcsoportosításokról mégsem hallottam. (De ha már leírták, kösz a tippeket.)
Lehet, hogy azt kéne inkább seggbe rúgni, aki ilyen baromságokat ír?
Ez azóta nekem is eszembe jutott. Pl. a 176gy-re is teljesen fölösleges a DIR, pláne, hgoy nincs is mindegyik kocsin. (diszpécserék a héten valszeg megőrülnek a 2-3 DIR+ 3-4 AVM összeállítás miatt)
A hegy a DIR-t nem árnyékolja?
Valamint a Kelenföldi tudósokat kérdezném, hogy valóban egy állandó autója van az Újbuda busznak?
(BPO-333) Vagy ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ami van?
Tényleg, talán Te tudsz segíteni. A pletyka szintjéről továbbfutott az, hogy bármiféle változások lesznek az 59-esen. Konkrétan arran gondolok, hogy elkerülnek-e róla az alacsonypadlósok.
Most hogy így bennevagyok a bizonytalanságban elképzelhető hogy a 708-ast láttam, de mindegy, mert elvileg annak is Cinkotán kéne lennie. Tehát 17-06, vagy 17-08-at láttam ma a 48-ason.
Meddig van a knorr DP.-n még? Illetve a Szt. Imrei vonalakon?
Ismeretlen 280: Ő bizony az esernyős. At3sszal láttam ma is az 51-esen :o)
Reggel az előbb említett úriemberrel tartottam a 48A vadászatán, amiből lett egy szép eredmény: 15-44. Ő se sokszor van 48A-n :o) De ahogy eljöttünk a Szt. Imre térről (HLN-324-el :o) egyből egy 151-esből átszerelő 51-es (ami 48A-ként jön vissza Szt. Imrére) állt a lámpánál. Ez sem sűrűn fordul elő. De mint kitapasztaltam az összes 151-es 48A-ként jön vissza a Szent Imre térre 8 óra körül.
Valamint 17-06 ma saját szememmel láttam a 48-ason.
És gratulálok az átszerelősdihez... Gondolom a 412-esekből veszik ki az AVM-et...
"Hülye kérdés: Kocsikkal együtt? (Bár hogy is másképp, így is ölég érdekes a 415 -ös kiadás...)"
Hát erre most mit írjak? :-)
Pont az a lényeg, hogy a kocsikat el kell passzintani valahova, hogy elférjenek a Volvok.
Egyébként most már egyre biztosabb, hogy ősszel nagy selejtezések lesznek, amit (a helyhiány mellett) az is alátámaszt, hogy 2005 valameddig több mint 400db Ik200-asnak kellene vázcserén átesni. Namármost erre se idő, se pénz nincs szerintem.
"...a Moszkvásról pedig a 28, 128, Várbuszt pedig Óbuda..." Hülye kérdés: Kocsikkal együtt? (Bár hogy is másképp, így is ölég érdekes a 415 -ös kiadás...)
Ezek a vonalak nem voltak valaha óbudai kiadásúak?
"...50 másikból kiépített DIR-t szerel és az így üresen maradt 50 kocsit pedig egy 3. rendszerrel, a Pannon GSM által felajánlott belső használatú mobiltelefonrendszerrel szereli fel. Hát nem zseniális?..."
Hááát....
Nem lenne egyszerűbb a GSM Pro (mert gyanítom, ez az a belsőhasználatú mobiltelefon -rendszer) helyett egy egyszerű URH rádióháló, mint pl. a tűo. -knál, rendéreknél v. taxiknál?
"Na mindegy, remélem a DIR-es csukik Délpestre kerülnek, ott úgyis van már egy adag."
Nanana! Álljunk meg egy pillanatra! Ki mondta, hogy csak csuklósokról van szó? Sőt! Konkrétumot sajnos még nem tudok, de pl. szerintem a 21-esre abszolut felesleges az AVM, míg a 22-esen pl. állandóan szarul működik a DIR, mivel a hegyek által kellően le van árnyékolva. Szerintem ezek is potenciális "alkatrészbányák".
De... Én a kiötlőjét legalább egy seggberúgással díjaznám.
Na mindegy, remélem a DIR-es csukik Délpestre kerülnek, ott úgyis van már egy adag.
"Ezen kívül az 50db plussz csuklós üzemeltetése miatt kevés lesz a hely Cinkotán és Kelenföldön is, ezért (mint azt már korábban írtam) a pótlás idején a 9-est átveszi Délpest, a Moszkvásról pedig a 28, 128, Várbuszt pedig Óbuda. Ez olyannyira biztos, hogy már állítólag most mennek a nagy helyezkedések, hogy ki hova akar, vagy nem akar kerülni."
Újabb hihetetlen mértékű stupiditás... Mivel Cinkotának és KF-nek úgyis több kocsit és vezért kell kiadnia, ezért kissé logikusabb lenne, ha a plusz-vezér osztásba Dp és Óbuda is beszállna és nem kavarnák össze-vissza szerencsétlen embereket.