Kellemes estet,
Vissza tertem (OFF: nagyon orulok a Monaco bejutot a bajnokok liga dontobe).
Amugy a Volanbusznak nincs 260-280as busza? Nem lehet latni oket, csak nem szegyelik oket ???
a dizájn az csak az egyik fele a dolognak.
hogy mennyire működik, továbbá, hogy egy esetleges panasz után mi történik, az meg a másik (szvsz fontosabb) fele
Én is gondoltam erre, de én a Volánbusz oldalán lévő Levelezési rovat mintájára, ahol tényleg foglalkoznak az emberrel. Nem tudom ilyen miért nincs a BKV-nál. A Volánbusznál még menetrendet is képesek voltak módosítani egy két levél után.
Olyan jó lenne a BKV.hu-ra is olyan, mint pl. a frissen megdícsért Borsod Volános utas-cég kapcsolat. Nekem nagyon tetszik a dolog, hogy az utaspanaszokkal ilyen szinten foglalkozik egy két, erre külön ráállított ember.
BKV-től mikor kaptál Te meghallgatási jegyzőkönyvet?