Keresés

Részletes keresés

Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.14 0 0 188
Ma délután:
jox722 (igaz, nem JOX-721...)
Előzmény: Tourismo (183)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2008.03.14 0 0 187
Szolnoki talákozó IES 058 és IES 036:
Az egyik Szeged-Eger a másik a Szeged-Parádfürdő busz utasait vitte.
Rbatka Creative Commons License 2008.03.14 0 0 186

Ez jó.

 

Csoki bácsi: húúú, hát azt hittem csak a Kunságos (Rákos Union) buszok ilyen .... rondák.

Előzmény: Törölt nick (184)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.14 0 0 185
A szentesi járatok az 5-ös viszonylat fölött nem folytatódnak a kép szerint. Akkor ez vagy nem a 87/88-as menetrend, vagy lemaradt a 6...9 számú viszonylat.

Más. Nem tudtam, hogy megszűnt a rárósi busz. Oka:? Mikéntje:? Ezekre kíváncsi lennék.
Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.14 0 0 184
Biciklizhetsz nyugodtan, mert Csongrád és Szentes között két éve elkészült a kerékpárút. (nem teljesen a főúttal párhuzamos, mert végig a gát tetején vezet)
Előzmény: Rbatka (179)
Tourismo Creative Commons License 2008.03.12 0 0 183

Egy kis vissza emlékezés, ma már nem csak Szeged útjait szeli át.

verval Creative Commons License 2008.03.11 0 0 182
Előzmény: Csoki bácsi (181)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.11 0 0 181
Néhai-és jelenlegi Tisza Volános Csepel és Rákos Unionok:
dsf523ihf901byd587fis493fis494
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.09 0 0 180
Nem csoda, hogy megszüntették ezt a járatot, a végállomása a semmiben volt...
Előzmény: Törölt nick (178)
Rbatka Creative Commons License 2008.03.09 0 0 179

Azt hiszem Csongrádra és Szentesre egyszer el kell bicikliznem felmérni a környéket...

Csongrádról Szentesre csak a 451-es úton lehet eljutni vagy pl. a gáton is lehet menni? Főleg a Tisza híd-Szentes szakaszt látom veszélyesnek.

Előzmény: Törölt nick (178)
verval Creative Commons License 2008.03.08 0 0 177
Jólvan, elfogadom.
Előzmény: Milkabika (176)
Milkabika Creative Commons License 2008.03.08 0 0 176
Nem a szárnyak a lényeg, hanem ezek két utas egyidejű le/felszállását lehetővé tevő ajtók. Nem vagyok belekötős egyébként, az a villanyszerelő.
Előzmény: verval (175)
verval Creative Commons License 2008.03.08 0 0 175
Jajj de belekötős itt valaki.. :P a szárnyakat tekintve de..
Előzmény: Milkabika (173)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.08 0 0 174
Ez megfordítható: ha a csukló után lenne közvetlen az ajtó, akkor nagyobb köz lenne a hátsó ajtóig és onnan is nehéz lenne kikászálódni tömeg esetén:-)))
Előzmény: colossal404 (172)
Milkabika Creative Commons License 2008.03.08 0 0 173
Bocsánat a kérdésért, de ez véletlenül nem 2-0-2 ajtóelrendezés?
Előzmény: verval (167)
colossal404 Creative Commons License 2008.03.08 0 0 172
Én nem azt mondtam, hogy gond van vele, bár így a 2. és 3. ajtó között áll valaki akkor onnan nehéz kimászkálni ha tömeg van.
És köszi a válaszokat!
Előzmény: Csoki bácsi (170)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.08 0 0 171
Szerintem csak a nyugati "busz-divat" miatt van ott ablak, akárcsak a Mercedes, vagy a MAN buszokon... A magyarok nem szeretnek a csukló után az ajtó elé ablakot tenni... :)
Előzmény: colossal404 (169)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.07 0 0 170
Szerintem nincs ezzel semmi gond.
Előzmény: colossal404 (169)
colossal404 Creative Commons License 2008.03.07 0 0 169
Elnézést kére, hogy én csak kérdést feltenni járok ide, de megint lenne egy kérdésem:
Volvo 7700A, gondolom a szegediek tudják miről van szó. Na, annál mi értelme van a 3. , csukló utáni ajtó és a csukló közé 1 ablakot tenni? Miért nem jó, ha közvetlen a csukló után rakják? (mint pl. a 417-eseken)
verval Creative Commons License 2008.03.06 0 0 168
..ja és amúgy köszi :)
Előzmény: colossal404 (166)
verval Creative Commons License 2008.03.06 0 0 167
Uhh ilyen motoros infókban sosem voltam jó.. tudtommal a helyközis kialakítás miatt van 1-0-1 ajtóelrendezés a helyközis 260-oknál. Nyilván az utascsere gyorsasága nem lényeg, és amint írtad így több az ülőhely.
Előzmény: colossal404 (166)
colossal404 Creative Commons License 2008.03.06 0 0 166
Szép képek!
De lenne egy kérdésem:
A helyközi, távolsági IK 260, 280 -asokban másmilyen motor van, vagy csak a több ülőhely miatt lett befalazva a 2. ajtó?
Előzmény: verval (165)
verval Creative Commons License 2008.03.06 0 0 165
Akkor én is jönnék az IK 260 pakkommal :))
Tavaszutca Creative Commons License 2008.03.06 0 0 164

WOW!!

Thnx!

Előzmény: Törölt nick (156)
sly7 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 163
Igen, az a kettő kapta meg a két JOX-ét... Én is hétvégén láttam újra, azér kérdeztem, hátha te esetleg tudod.
Előzmény: Csoki bácsi (162)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.05 0 0 162
726 kapott kijelzőt meg 725? Ha igen, akkor hétvégén láttam utoljára a 726-ot. Lehet, hogy valamit babrálnak vele.
Előzmény: sly7 (161)
sly7 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 161
A 726-ot tudom, csak mostmár napok óta nem láttam, viszont a vezérei a 725-ön voltak. Azok átkerültek amarra, vagy vmi van a busszal és addig lesznek ott, amíg nem jó?
Előzmény: Csoki bácsi (160)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.05 0 0 160
724 - Mars tér (JOX-722 helyett)
725 - talán Mars tér, tegnap tarjáni vonalon dolgozott)
726 - Mars tér már tavaly óta
728 - Tarján
Előzmény: sly7 (159)
sly7 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 159
És melyik melyik decentrumhoz fog tartozni? És mi van a 726-tal? A vezérei végleg maradnak a 725-ön?
Előzmény: Csoki bácsi (158)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.03.05 0 0 158
E hónaptól kezdve Hódmezővásárhelyen nincs több Volvo helyijáratban, Szegeden kell keresni a kocsikat. Márciustól az ott maradt 3 kocsi (JAW-724/725/728) nálunk dolgozik. Továbbá a két athéni csuklóst helyközis kocsiként használják tovább.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!