Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2007.04.21 0 0 1100
A Hajdú Volán által rendelt példányoknak 50 milllió alatt van az áruk, míg a BKV-s Volvók kb. 65 millióba kerültek darabonként, ha jól emlékszem. Ha nem érné meg nekik, akkor biztos nem csinálnák...
Előzmény: MBman (1095)
dbbuszos Creative Commons License 2007.04.21 0 0 1099
Nem véletlenül viszik oda őket, hogy ez miért van azt mi szerintem tudjuk.;)
Előzmény: Dtomesz (1098)
Dtomesz Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1098
Nem is azért írtam, de biztosan jobban tudja, hogy a vasiak szakembergárdájuk, és technológiafegyelmük milyen. Azért az elgondolkodtató, hogy Egeből hoznak gépeket felújításra hozzájuk (köztelebb lenne Gödöllő, vagy Mezőtúr)... stb.
Előzmény: dbbuszos (1096)
dbbuszos Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1097

Ha valamiért dícséret illeti a vasiakat, az a saját gyártású busz. De azért arra is kíváncsi lennék mennyivel került kevesebbe (vagy inkább) többe a saját busz megépítése, mint egy hasonló alacsonypadlós Volvo készen megvásárolva.

 

Ilyen gondolkodással akkor a világon sehol nem gyártanának buszt. A MAN se gyártana, mert mondaná: óh hát itt a Volvo az is busz, minek gyártsunk mi is mikor már más is csinál buszt.

Előzmény: MBman (1095)
dbbuszos Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1096
Nem biztos.;)
Előzmény: Dtomesz (1093)
MBman Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1095

Akkor sem esek hasra a szép új üléshuzattól amit az E95 be tesznek, miközben az egész busz ugyanúgy zörög, a motor ugyanúgy füstöl, mint a felújítás előtt. Sőt még a szép belső plüss kárpittól se, amit a 266-osokba tettek...

 

A többi volán sem azért nem újít fel úgy, mint a Vasi, mert nem tud, hanem inkább vesz újat, vagy épp ellenkezőleg, még igényes felújításra sem futja a pénzéből.

 

Ha valamiért dícséret illeti a vasiakat, az a saját gyártású busz. De azért arra is kíváncsi lennék mennyivel került kevesebbe (vagy inkább) többe a saját busz megépítése, mint egy hasonló alacsonypadlós Volvo készen megvásárolva.

Előzmény: htibor (1094)
htibor Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1094

A Volánok jelenlegi helyzetében nem éppen az érdemes/nem érdemes, szeret/nem szeret alapon történik, hogy egy 20 éves buszt fel kell-e újítani vagy sem, hanem hogy új eszközbeszerzés híján nincs mit kiadni helyette.

 

Aztán hogy milyen szintű felújításra van pénz, az meg igencsak pénztárca kérdése.

Van amire telik, van amire nem.

 

Vasi Volán igencsak bizonyított már, hogy minőségi munkát ad ki a kezéből autóbuszok felújításával.

Előzmény: MBman (1090)
Dtomesz Creative Commons License 2007.04.20 0 0 1093
Nyugodtan hasra lehet esni a Vasi Volán felújításaitól.

OFF
Vannak okosabbak, és sokkal tájékozottabbak nálunk...
Fölösleges vitatkozni. ;-)
ON
Előzmény: Grimbi (1092)
Grimbi Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1092
Nyugodtan hasra lehet esni a Vasi Volán felújításaitól.
Előzmény: MBman (1091)
MBman Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1091
Na szóval a lényeg, hogy nem kell hasra esni a Vasi Volán felújítási munkálataitól :)
Előzmény: MBman (1090)
MBman Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1090

Szerintem midnen volánnál értenek annyira a dolgokhoz, hogy igényesen felújítsanak egy buszt. Azon múlik az dolog, hogy mennyire akarnak valamit felújítani.

Egy 20 éves kocsit különben sem érdemes nagyon újítgatni.

 

Különben is az, hogy külsőre szép, mert mondjuk igényesen le van festve, és e belseje úgy ahogy újra van kárpitozva, az messze nem minden. És kívülállóként főleg ez alapján mondják azt, hogy a Vasi volán jól felújítja a buszait.

 

Ugyanezt el lehet modnan ia Zala volánról is, a helyi járatú 280-asokat nagyon szépen felújították. Kívül szépen lefújták, belül a kárpitot kicserélték, a padlóját szintén kicserélték, motorikusan meg ugyanolyan szarok maradtak, mint azelőtt.

 

Szóval itt az akarat meg a pénz a kérdés. :)

Előzmény: kettőhatvanhatos (1089)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1089
Gőzöm sincs mennyiért lehetne hozzájutni, de hozzáértő kezek biztosan jó buszt varázsolnának belőlük, lásd Vasi Volán, ahol közismerten kiválóan végzik a felújításokat.
Előzmény: MBman (1088)
MBman Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1088

Valószínű arra várnak.

 

Mondjuk szétnézhetne ott a VT Transman is, mert botrány, hogy milyen rossz állapotú buszokkal fuvaroznak a Flextronicsnak.

Jópár MAN SL223 meg újabb Ikasus 263 típusuk is van, de a többség 250 és 256.

 

Kb mennyi az ára egy olyan 20 év körüli széthajtott 260-asnak?

Előzmény: kettőhatvanhatos (1087)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1087
Köszönöm a kimerítő választ.

Egyébként a ZV Zrínyi utcai telephelyén jópár 260-as van felsorakozva egymás mellé, persze rendszám nélkül, talán várják a Vasi Volán érdeklődését. -))
Előzmény: MBman (1079)
M62,171 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1086

Pakod, Rózsa utca. Az EZW-sre gondoltam. ;-)

A másik lövésem sincs, hogy hol áll. Talán valamelyik belső utcában, ami nem látszik a főútról.

Előzmény: MBman (1085)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1085

Gondolom félretették tartaléknak :)

 

"A másik E94-et már néztem, délután jól süti a nap, szép képet lehetne róla csinálni :-)"

 

Hol láttad?

Előzmény: M62,171 (1084)
M62,171 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1084

Még megvan, csak elárvult :-(

 

A másik E94-et már néztem, délután jól süti a nap, szép képet lehetne róla csinálni :-)

Előzmény: MBman (1083)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1083

No, hát akkor azt már kihajították.

 

A másik E94 a Rózsa utcában szokott állni, ha valaki netán ismerős lenne arrafelé :)

Előzmény: M62,171 (1082)
M62,171 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1082
A sárga villám már elbúcsúzott Pakodtól, az ex sárvári E94-es került oda.
Előzmény: MBman (1079)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1081
Egerszegn persze már más a helyzet, mert nincs vonat, és mindenki a buszhoz van hozzászokva. Lehet nyugodtan az IAB-862-t közlekedtetni
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1080

"(de a GTE se kimondottan utascsalogató szerintem...)."

Hát fogalmazzunk úgy, kimondottan hülye volán ebből a szempontból.

 

A ZVR-102-t, esetleg valamelyik másik setrát, vagy E98-at kellene járatni, legalább vasárnap. Hétközben meg jó a GTE-341. Mert akiknek előítéletei voltak a busszal kapcsolatban (kényelmetlen, lassú, stb), az csak fel fog erősödni a GTE, meg FEY láttán.

 

Akárki akármit mond, egy jó busszal több utast lehet megnyerni, és az E95 erre nem jó. Mégha az egyik legjobb állapotú E95-ös is a Zala volánnál.

 

Előzmény: V_Carvalho (1077)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1079

Pakondon egy E94 Rába, és egy padlómotoros sárga villám (gondlom 260-as) telephelyes. Rendszámokat nem tudok.

 

A Sárga villám Zalaszentgrót-KEszthely környékén jár egész nap.

 

Az E94 reggel 4:25 kor kezd, bemegy Egerszegre, aztán 6:35 kor elmegy szentrgrótra,  8:50 kor visszamegy Egerszegre, 11:30 kor újra Zeg-Zgrót. Délután felviszi az iskolásokat Vöcköndre, ha jól tudom elmegy Nagytilajba, iskolásokat hazaviszi Pókaszepetkről. 16:30 kor megvárja Kemendolláron a 16:10 Zeg-Zgrót járat utasait, és felviszi őket vöcköndre. Majd onnan visszamegy Egerszegre, 17:00-ra ér be. Egerszegről 17:30 kor Petőhenye-Vöckönd-Pókaszepetk útvonalon hazamegy.

 

Előzmény: kettőhatvanhatos (1076)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1078
Igen, most már vasárnap is Szentgrót csinálja. Ezért lesz GTE. Más volt a sofőr is (nyilván szetgróti).
Előzmény: MBman (1075)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1077
"Pedig 3 hete a 17:20-as már dugig volt..."
Akkor nem voltam... de 2 hete meg félig volt...

Elég hirtelen jött ez a váltás. A netes menetrendbe csak péntek körül került be... hirdetményt se láttam... egyébként a 17:20-as "törzsközönsége" utazott vele, sok volt az ismerős arc.
A premier meglehetősen balul sült el ezzel a 12 éves helyközis buszocskával... (de a GTE se kimondottan utascsalogató szerintem...). A menetrend viszont annyival jobb (azon kívül, hogy több faluból is begyűjti az utasokat, pl. Kehidakustány), hogy akkor ér fel amikor a 17:27-es vonat. Tehát ha azzal menne valaki, vagy az IC-vel (vagyis nem késő a 9 utáni érkezés), akkor jóval tovább otthon tud maradni.
Előzmény: mcg (1073)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1076
Üdv!
Tudja valaki, hogy Pakodon melyik két kocsi telephelyes?
Lehet az egyik a GTY-238 Rába Contact?
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1075

FEY-995 szentgróti kocsi?

 

Csak mert most már a járat hivatalosan is Zalaszentgrót-Keszthely-Budapest lett, és este visszafelé is elmegy a kocsi szentgrótig.

 

Egyébként sok értelme volt ennek az összevonásnak, dolgozókat nem küldtek el, műhely nem szűnt meg szentgróton, csak a buszok elejéről lehetett lecserélni a táblát Zalaszentgrót helyett Keszthelyre vagy Egerszegre

Előzmény: V_Carvalho (1070)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1074

Várjunk még pár hétig

Előzmény: mcg (1073)
mcg Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1073

NA ne...?!

 

Csak 20 utassal ment...? Ezt nehezen hiszem el...

 

Pedig 3 hete a 17:20-as már dugig volt...

 

Hát...nem szeretnek az emberek sokáig otthon lenni..:(((

Előzmény: V_Carvalho (1070)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1072

Hol tartottatok pihenőt?

M7, 100-as km-nél?

Előzmény: V_Carvalho (1070)
MBman Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1071

A http://busztipus.fw.hu/tipe.htm oldal külön nem írja a 13,5 méterest.

 

Néhányszor utaztam már ilyennel, teljesen jó kocsi.

 

A 13 méteres helyköziekben, ha jól láttam az utolsó üléssor mögött még jó 1 méter hely van a motornak (Hasonlóan a volvo motoros helyközi E95 höz).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!