Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomygreg Creative Commons License 2002.05.24 0 0 2
raider Creative Commons License 2002.05.24 0 0 1
Szerintem is nagyon érdemes foglalkoznod a dologgal. Bár ha szabad javasolnom, próbálj meg Németországból vagy EU-ból behozni. A dízelek közül én a 2,5 TD-t javasolnám, abban van már kraft is. De a 2,1-ről is jókat hallottam, csak néha széthajtják őket, ezzel vigyázz. A kocsi mechanikailag nagyon megbízható, ha kell akár szerelési útmutatót is tudok küldeni: én egy SV24-et vezetek néhanapján, és bár nem tartom kifejezetten sportautónak (a filozófia nem sportosra van hangolva), de nagyon kifinomult minden részlete. Szóval tetszik majd neked is. Talán a külseje túlságosan 405-re hajaz, de ha nem (te sem) szereted az "extravagáns" megjelenést, akkor a te autód. Lopni nem lopják.
Csomagtartó 500l-es, bár szerintem hasonlóan a mai autókhoz, nem túl mély, inkább hosszú. Felfüggesztés elöl-hátul nagyon igényes.

Előzmény: Gonda Iren (-)
sansalvador Creative Commons License 2002.05.23 0 0 0
Szia!

Nekem volt kettő is, igaz benzinesek. Egy sima és egy turbós. Az első egy 91-es a másik már egy ráncfelvarrott 95-ös volt. Tulajdonképpen az eddigi legjobban kedvelt autóim voltak, hiszen nagyok, szépek, nagyon kényelmesek és megbizhatóak, robosztusak voltak. Igazi utazóautók. Az elsőt 8 évesen az utóbbit 6 évesen adtam el 180 illetve 160 ezer km-rel. Bár 10 évesen minden autó szvsz kissé kockázatos vétel, nagyon sok függ a korábbi tulaj hozzáállásától. Érdemes kiméltebb darabot keresni, bár ha dizelben utazol, akkor lehet hogy nehéz lesz. A 2.1-es dizelek ugyanis nagyon kedveltek és nagyon jó motorok (egyértelműen kora legjobbjai) is voltak egyben, várható hát a sok futott km teljesitmény.
Az autó egyéb részei tulajdonképpen strapabiróak voltak. Én az elsőnél (amelyiket 8 évesen adtam el) összesen azalatt az idő alatt lengéscsillapitókat és egy db jobb tartógömbfejet cseréltem a kötelező szervizeken felül. Ez nem sok. Annak ellenére, hogy az autó futóműve igazán kényelmesre van hangolva, ha valaki odafigyel a lengéscsillapiók állapotára és idejében kicseréli őket (a 605-nél általában 100-120 ezer km-nél), akkor másra általában nincs gond, rendkivül strapabiró tud lenni. Fontos a gyári alkatrész, ami egyértelműen a legjobb és soxor még kedvezőbb árú is, mint a sok utángyártott gagyi. Feltételezem, hogy nehéz kifogástalan állapotú 10 éves dieselt találni, de ha sikerül egy normálisabb darabot kifognod és rendbe rakatnod (ha kell), akkor biztosan mondhatom, hogy egy jó autód lesz, amit nagyon fogsz szeretni.
Egyre vigyázz, 94-95' előttiben ne nagyon vegyél automatát, mert az azokban lévő német gyártmányú ZF váltóművek egy sorozata konstrukciójában hibás tervezésű és javitásra szorulhat bizonyos km futás után, ami az autó árához mérten sokba kerülhet (200-250e Ft).
A lopástól nem kell tartani szerintem, ezt a tipust nem lopják, pedig sokkal jobb autó, mint a konkurens korabali német járgányok nagy része.:-)

Sok szerencsét!

Előzmény: Gonda Iren (-)
Gonda Iren Creative Commons License 2002.05.22 0 0 topiknyitó
Sziasztok! Segitsegeteket kernem egy dologban, ami rengeteg almatlan ejszakam okozoja volt eddig. Bizva bizom abban, hogy altalatok megszunik ez a problemam. A helyzet a kovetkezo: Rendelkezek egy Peugeot 309-es diesel autoval. Az auto maga eleg csunyacska. Nem tetszik. Amikor megvettem eleg sok bosszusag ert, mert 10. eves. Rendbetettem, azota engedelmes rabszolgakent a tarsamma szegodott. Megbizhato, nagyon takarekos, belul oriasi terrel biro auto. Oszinten szolva megszerettem. Mostanaban egyre tobbet jatszom azzal a gondolattal, hogy le kellene cserelni egy Peugeot 605-re, ami 2.1TD, es szinten 10 ev koruli. Van valakinek tapasztalata ezzel az autoval? Mennyire megbizhato? Milyen a motorja? Erdemes egyaltalan foglalkoznom a dologgal? A tolvajok mennyire szeretik? Elore is igen halas vagyok az epito jellegu valaszaitokert!
Johet mindjart egy nagy nullas is. ;-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!