Nem szokásom másokat lemínősíteni, de Te olyan szinten vagy figyelmetlen és érthetetlen, hogy erősen csodálkozok azon, hogy felsőoktatási intézményben tanulsz...
Egyszerűen nincs értelme reagálni a hozzászólásaidra - egyre inkább úgy látom - mert teljesen összefüggéstelenül írogatsz.
Ugyanúgy hideget fúj, mint a másik, ugyanúgy az utastérből szívja el a levegőt, csak nem a plafonon középen, hanem az ajtó fölött van a bekötés, szóval mindegy, hogy nevezzük.
Minden járaton volt utasszámláló (némelyiken maga a sofőr írogatta össze). A jegykiadó nem számolja az ingyenutazókat, meg a bérleteseket.
Helyközi járatokon meg ugye sok bérletes is utazik, ott különösen nem lehet kiindulni a jegykiadó adataiból, hogy érdemes-e a járatot közlekedtetni, vagy nem. :)
Mi lehet a magyarázata annak, hogy tegnap az ICE-568-on egy utasszámláló ember is ült (az első sorban), és minden megállóban felírta, hogy hányan szállnak fel és le? (Erre ott a jegykiadó gép, nem ?)
Használtan, mint mindegyik setra, a 415 HD meg a két HSR kivételével :)
Ma küldtek menetesítőt a 8:40 esnek. Érdekes volt, mert a ZVR 100 üresen indult el Egerszegről, és csak hévizen vett fel utasokat. Visszafelé nemtudom hogy jött.
Mire mi a 319 GT HDvel odaértünk, már hozzánk nem fért fel senki.
Mondjuk nemtudom, miért nem tudnának ilyenkor a keszthelyiek hévizről küldeni buszt, meg lehetne spórolni legalább egy Zeg-Héviz távolságot.
ZVR-100: Full ece Conformity, de a felirat alig látszik, úgy bekormolta :)