Keresés

Részletes keresés

Free_ Creative Commons License 2009.05.31 0 0 11416
Sziasztok!

A 2002.12.19én történt útátjárós balesetről van vmi információ?
Előre is köszönöm
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.05.31 0 0 11415
Elnézést, de közben figyelmeztettek, hogy a vezérigazgató-helyettes nevét elírtam! A helyes név Sípos István volt!
Előzmény: Bárdos Imre (11414)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.05.31 0 0 11414
Persze. 1995 június 5-én, 9 óra 33 perckor a 312. sz, Rákóczi nemzetközi gyorsvonat Novajidrány - Hidasnémeti állomások között, Hernádszurdok megállóhelynél Lett vagy Litván felségjelű, 35 m3 fa fűrészárút szállító kamiont gázolt a 3. sz. főút átjárójában. (AS 538.) A vonatot továbbító M41 2178 psz. mozdony összes, az utána sorozott első kocsi 2 tengelyével siklott. A pálya 350 méter hosszban megrongálódott és 26 óra időtartamra elzáródott. A gépen szolgálatot teljesítő Orosz Ferenc, Miskolc VF. 35 esztendős mozdonyvezetője a helyszínen életét vesztette. A vonat jegyvizsgálója és 2 utasa, a kamion Lett állampolgárságú vezetője és a valamint a pótkocsi által szinte teljesen lerombolt egykori sorompóőrház kertjében dolgozó személy könnyebben megsérült. A pálya felszabadításában a Kassáról érkező 60 tonnás vasúti daru működött közre, mivel a Miskolc felől érkező segélyszerelvény a helyszint a járhatatlan pályán nem tudta megközelíteni. A baleset oka a kamionos figyelmetlensége és a kamionon alkalmazott "orosz ABS" volt. A közúti jármű vezetője későn vette észre az érkező vasúti szerelvényt, és mivel a nyergesvontató fékje a bebicskázás elkerülése érdekében ki volt iktatva (orosz ABS) a jármű képtelen volt az azonnali megállásra. Ezért megpróbált a vonat előtt áthajtva menekülni, de ez nem járt sikerrel. A balesetben elhunyt mozdonyvezető építkezett, egy hat hónapos kisfiút és egy második gyermekükkel várandós feleséget hagyott hátra. Temetésére június 8-án lakóhelyén, a Hidasnémeti temetőben került sor. Önfeláldozó magatartásáért a MÁV vezérigazgatója posztumusz dicséretben részesítette, melyet a néhány évvel később szintén tragikus körülmények között elhunyt Sípos József vezérigazgató-helyettes nyújtott át családjának.
Előzmény: Dampflok 50 (11412)
Dampflok 50 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 11412
Szép napot mindenkinek! 2178-as csörgőnek volt egy balesete a 90-es években valahol Borsod megyében. Erről tud valaki infót?
RhB Creative Commons License 2009.05.30 0 0 11411
Előzmény: schaffner (11408)
ZE Creative Commons License 2009.05.29 0 0 11410
Mázlija volt a sofőrnek, hogy nem a másik irányból jött a vonat...
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
manhattani Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11409
Megengeded, hogy feltegyem a képeket cikként a Világ vasutai magyar szekciójába? Onnan is mindenki letöltheti. Persze ha nem akarod, hogy mindenki letöltse, akkor marad a mail :-)
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
schaffner Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11408


A lánglovagokon találhatók képek.
Előzmény: kombi (11407)
kombi Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11407
Ha megoldható, én is beneveznék a képekre...
Előre is köszi! :o)
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
géeles Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11406
Szeretnék képeket, ha már éppen kihagytam....
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11405
Ha engem sem felejtenél el,megköszönném!

A címem publikus!
Előzmény: MÁV alkalmazott (11404)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11404
Sziasztok!

Most idegenben vagyok, szombat délután érek haza s cselekszem :)

Üdv
Szakácspeti Creative Commons License 2009.05.28 0 0 11403
Szia!

Elkérhetném a képeket én is? Cimem publikus.
Előre is köszönöm!

Peti
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
Infós Creative Commons License 2009.05.27 0 0 11402
Jöjjenek, jöjjenek!
:)
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
vasutas77 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 11401
Szia!
A mélem publikus,oda jöhetnének képek!

Danke!!!
Előzmény: MÁV alkalmazott (11400)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.05.27 0 0 11400
Sziasztok!

Megvolt az Istvántelki Katasztrófavédelmi "bemutató" . Hát azért igen élethűen sikerült csak az a rengeteg sziréna...

Utoljára Siófokon volt részem persze ennél nagyobb mentés szemtanúja lenni de egy kicsit előjöttek azon borzalmas emlékek. Pedig 2003 nem mostanában volt...

Ha kellenek ezen képek szóljon s teszek fel.

Üdv
endrebá Creative Commons License 2009.05.27 0 0 11399
:-)))
Előzmény: akóR (11398)
akóR Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11398
  Cimbi!! Akkorra már nem lesz Trakció, de a targonca az JÓÓÓÓ!!
Előzmény: endrebá (11397)
endrebá Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11397
:-)))
...vagy Traxiós villástargoncák a peronon....én meg csak kigördülök a tolókocsival az Euro-raklapra...
:-)))
Előzmény: akóR (11394)
manhattani Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11396
>A sok zöldet a tudatalattiban kontrolálják, de bármi ami kilóg a sorból, azonnal "észheztérít"!!

Ez nem egészen biztos...

Négyen voltunk a Szili vezetőállásán, Záhonytól a Nyugati felé. Nem messze Záhonytól a menetirány hívta az egyik Szilit, többször is. Aztán egy jó óra múlva hívott valaki egyet. Hogy mutassam, milyen figyelmes vagyok, mondtam, hogy "jé, még mindig azt a Szilit hívja, mint Fényeslitkénél!", mire hárman mondták azonnal, hogy ez nem a 163-as, mint akkor, hanem a 2-akármi."

Figyelnek azok.
Előzmény: akóR (11392)
manhattani Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11395
> Vigasztaljon a gondolat, hogy akkorra már olyan peronok lesznek, hogy nem kell felmászni a vez.áll.-ra!

Inkább olyan járművek, hogy a mostani peronról is csak be kell lépni :-)
A napokban néztem a Pendolinot a prágai Hlavni-n. Na, ott nem kell sokat mászni.
Előzmény: akóR (11394)
akóR Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11394
  Vigasztaljon a gondolat, hogy akkorra már olyan peronok lesznek, hogy nem kell felmászni a vez.áll.-ra!
Előzmény: endrebá (11393)
endrebá Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11393
Nagy igazság...én mikor fölriadok az előjelzővel egyvonalban, és agyalok hogy no ezmeg millen lehetett... akkor biztos hogy zöld volt.
Mert sárgánál már messze előtte fölébredek....

No a sötét előjelző lehet hogy kitolna velem...de eddíg megúsztam.
(...még húsz - huszonöt év...)
Előzmény: akóR (11392)
akóR Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11392
  Ha beszélsz még egy-két, - őszintébb fajta - mv.-vel, lehet hoggytöbben is ezt mondják. A sok zöldet a tudatalattiban kontrolálják, de bármi ami kilóg a sorból, azonnal "észheztérít"!!
Előzmény: manhattani (11387)
vasutas77 Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11391
Helyesbítek!!!

Az I.számú őrhely környékén volt a tűz!Nem is kicsi! :(((

Ha a II.számú őrhely és a Töltés utca között lett volna a tűz,akkor az egész állomás lángolt volna.
Előzmény: fantal (11390)
fantal Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11390

Télleg rossz napjai vannak a 71-es-nek.

 

Bár ez nem baleseset:

 

Ma a száraz fű és az illegálisan kirakott szemét égett a Rp-Úp 2-es váltóállító őrház és a Töltés utcai átjáró között.

Előzmény: Infós (11386)
sörösgigant Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11389
Úgy lehet,hogy az egyik nem ég,v.halovány...A mi előfordult.Aztán az egyéb zavaró háttérfények,ill. az akkori nem éppen jó reflektorok.A mostani halogénnél már előbb észrevették volna,és több idejük lett volna kontrázni...
Előzmény: Albertus (11388)
Albertus Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11388
Az előjelző hogy lehetett egy zöld, ha kitérőbe állt a bejárat? Vagy az teljesen sötét volt?
Előzmény: manhattani (11387)
manhattani Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11387
>A forgatókönyv azóta semmit sem változott. A "miért"-re nem keresik a választ, a hibáztatás levezetése meg a szokásos. Halott ember nem beszél. :-(

Azt hiszem, ez az utazás volt, hogy "megyük egy zöldekkel nyugodtan", és ha bejön a két zöld, ráadásul az egyik halványabb, nem is vesszük észre...

Mentem már olyan vonalon, ahol láttam száz egy zöldet, és a sárgánál rámszólt a "felügyelő mozdonyvezető" :-), hogy "ugye látod?" és akkor vettem észre...

Nagyon úgy tűnik, hogy elnézték a jelzést.

Mozdonyvezető mesélte, hogy éjszaka Leóval, teherrel jött végig az 1-es vonalon, és arra riadt föl, hogy Kelenföld bejárata sárga (az már a mostani jelzési rendszer volt). Neki szerencséje volt, észrevette.
Előzmény: Törölt nick (11380)
Infós Creative Commons License 2009.05.26 0 0 11386
Először erre a képre azt hittem, hogy mobiltelefont pecáznak:
http://www.langlovagok.hu/kepek/2009/okf/090525_csomadvonat/eredeti/090525_csomadvonat_07.jpg

Aztán rájöttem, hogy mi is ez: http://www.langlovagok.hu/kepek/2009/okf/090525_csomadvonat/eredeti/090525_csomadvonat_09.jpg
Előzmény: fantal (11385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!