Keresés

Részletes keresés

fberci Creative Commons License 2012.06.29 0 0 298

Az adatbázis még megvan, de azóta kicsit átalakult, teljesítmény okokból sok szöveges értékből szám lett. Így is teljesen használható, de ember számára kicsit nehezebben értelmezhető. Szívesen kiexportálom, de ha megmondod, hogy melyik mezők érdekelnek (pl. vonal neve, végállomások, mikor közlekedik), akkor tudok generálni egy ember számára kicsit barátságosabb formátumot is.

Előzmény: bpi-211 (296)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 297
Sajnos úgy néz ki, nem túl versenyképes, csak akkor kerül a listába, ha igen közel van a start és végpont valamely hajóállomáshoz...
Előzmény: padorjan (295)
bpi-211 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 296

Üdv!

 

Esetleg nem szándékozol összedobni egy friss csv-s zip-et? Igazán csak a trips lenne fontos számomra, ha a régihez hasonlóan tartalmazza a departure-t, meg az arrival-t is.

Előzmény: fberci (217)
padorjan Creative Commons License 2012.06.29 0 0 295

Nekem nem hajlandó, bejelentkezve sem :(

Előzmény: hungeri (294)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 294

És a google.maps is tervez vele! Elnézést a floodért...

Előzmény: hungeri (293)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 293

Gyorsabb a válasz, mint gondoltam: route-ként benne vannak! :)

Előzmény: hungeri (292)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 292

Bekerültek a hajók a legfrissebb adatbázisba?

Bpo-353 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 291

Köszönöm szépen neked is és BPI-779 topic társnak is. :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (289)
BPI-779 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 290

HP 30/32    
Keleti pályaudvar M            07:11, 09:02 (230), 12:13, 14:13, 16:13, 18:33, 20:53, 22:23
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    08:01, 13:12, 15:12, 17:12, 19:32, 21:38
Megyer, Szondi utca (30A)        06:26
Megyer, Aquaworld (230)            10:44
    
HP 30/33    
Keleti pályaudvar M            07:52, 10:33, 12:53, 14:53, 17:13, 19:13
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    08:52, 11:32, 13:52, 15:52, 18:12
Megyer, Szondi utca (30A)        07:02
    
SZ 30/31    
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    04:16, 06:15, 08:30, 10:15, 12:00, 13:52, 16:12, 18:32, 20:58, 22:38
Keleti pályaudvar M            05:11, 07:08, 09:23, 11:08, 12:53, 14:53, 17:13, 19:33, 21:53, 23:33
    
VV 30A/31    
Keleti pályaudvar M            07:01, 08:43, 11:23
Megyer, Szondi utca            07:54, 09:29, 12:09

 

(Hétköznap a jelöletlen indulások sima 30-asok.)

Előzmény: Bpo-353 (288)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.28 0 0 289

30 hétköznap:

 

 

30 szombaton:

 

 

30A vasárnap:

 

Előzmény: Bpo-353 (288)
Bpo-353 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 288

Üdvözletem az Uraknak!

 

Nagy kérésem lenne...Tudna nekem valaki indulási időket adni a következőkre?

hétköznap: 30/F32 illetve F33

hétvége: 30/F31(Szo.) 30A/F31(Vas.)

(Természetesen most a nyári kiiktatásos menetrend)

 

Nagyon szépen köszönöm előre is!

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 287

Innen tölthető le a június 15-i dátumú adatbázis mdb formátumban, egy alaplekérdezéssel, rar tömörítéssel:

 

1. rész

2. rész

Előzmény: 63-41 001-3 (286)
63-41 001-3 Creative Commons License 2012.06.19 0 0 286

Előre is köszönöm én is! :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (285)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 285

Igen, itt fogok linket közzétenni. :-)

Előzmény: fórumozó034 (284)
fórumozó034 Creative Commons License 2012.06.19 0 0 284

az mdb ugye publikus lesz? :D

köszi :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (283)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 283

OK, este küldöm, és az újabb tömörített mdb-t is felpakolom.

Előzmény: Gianmarco (282)
Gianmarco Creative Commons License 2012.06.19 0 0 282

Szeretnék kérni Excelben egy aktuális, hétköznapi kiiktatásos indítási jegyzéket (a végállomásokról) a 18, 61-es villamosokról és ugyanezekről a hétvégieket is, bár ott nincs változás.


A címem: a nickem kisbetűkkel (kukac) vipmail pont hu
Köszönöm szépen!

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 281

Köszönöm. Sikerült. "1": ap :)

 

Előzmény: BPI-779 (260)
63-41 001-3 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 280

Üdvözletem!

 

A legújabb, júniusi frissítéshez elérhetővé tudna majd valaki tenni egy .mdb fájlt? Nagyon köszönöm, nagy segítség lenne, mert a beimportálás és a táblák közötti kapcsolat létrehozását még gyakorolnom kell, nagyon az elején vagyok még.

hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 279

Igaz, igaz, a 3-as kódról megfeledkeztem. A gyakorlati alkalmazása meg pofon egyszerű: tegyük fel, hogy Erzsébet Királyné útjánál nincs meg a gyalogos aluljáró: a 70-es troli és a 3-as, 69-es villamos, 5-ös busz megfelelő megállóiból képzett párhoz a 3-as kódot kellene megadni. Persze itt is igaz, hogy a Google Maps deklarált aluljáró híján amúgy sem tervezne arra gyalogos átszállást, mert a síneken, folyókon, stb-n keresztül direkt nem javasol gyaloglást. Mondjuk olyan helyen lehet akkor értelme, ahol a gyaloglás nem lehetséges a két közeli megálló között (pl. autópálya két oldalán lévő megálló).

Előzmény: Szakadáskapcsoló (275)
hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 278

Az indoklást értem, de szerintem ezek az adatok a routes.txt-ben szerepelnek már a route_type mezőben. Pl. az ÖBB S-Bahnja 0-ás kódú, az InterCityje 2-es, míg a helyközi busza 3-as. Vagy ezeken a kategóriákon belül milyen átmenetek képzelhetőek el, ahol ez az új típus mező hasznos lehet?

Előzmény: padorjan (277)
padorjan Creative Commons License 2012.06.07 0 0 277

A járműtípusnak nem nálunk van jelentősége, ahol egy agency_id van, hanem az olyan integrált közösségi közlekedési rendszerekben, mint a VOR, MVV, VBB vagy az OV. Ezeknek az implementálása után előállhat egy olyan valami, mint a HAFAS. Itthon akkor 'kéne' kitölteni, ha a MÁV és a volánok menetrendje is benne lenne. Bár magyar viszonyok között még mindig egyértelmű lenne a szolgáltató kiléte. Ellenben van olyan német közlekedési szolgáltató, aki vonatot és buszt is üzemeltet.

Előzmény: hungeri (274)
BPI-779 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 276

Mit nem adnék, ha a járműtípus és a garázs is benne lenne... De nem akarok túl sokat, egy kis munkával így is ki lehet sakkozni ezen információk legalább 90-95%-át. :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (275)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.07 0 0 275

Szerintem a kötelező transfer_type mező az, ami többletinformációt ad, enélkül valóban nem lenne értelme a transfers.txt-nek.

 

0 - normál átszállási lehetőség

1 - bevárja a csatlakozó járatot (talán akkor is, ha az késésben van)

2 - az átszálláshoz szükséges minimális idő megadható

3 - valami miatt nem lehetséges az átszállás, hiába vannak a megállók közel egymáshoz (a gyakorlatban ezt nem tudom elképzelni, hol fordulhat elő)

 

A járműtípusok tekintetében egyetértünk, ez már nem kell, hogy része legyen az utastájékoztatásnak. (H7-en a forgalmi számból látszanak a kisegységek: F1a, F1b, F3a stb., a nagyegységek F1, F2 stb.)

Előzmény: hungeri (273)
hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 274

Biztosan ez a cél (kerekesszékes tervezés). De a járműtípusok kitöltését - azon felül, hogy a fanatikusoknak tetszene - nem látom lényegi kérdésnek, hacsak azt nem nézzük, hogy HÉV-nél kisegységre, vagy nagyegységre számítson az utas.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (268)
hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 273

Én még nem értettem meg ennek a táblának a jelentőségét, hiszen e tábla nélkül a Google a meglévő adatokból dolgozik, azaz a megállók közötti gyaloglási időkkel hoz össze egy-egy átszállást. Pontosan nem világos, hogy milyen előnyt hoz az, ha kitöltenénk a transfers.txt-t.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (272)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.06 0 0 272

Igen, egyértelműen az átszállási lehetőségekre vonatkozik. Ez a transfers.txt tábla módosított használatáról szól, ha jól értem, ezzel bizonyos esetekben pl. korlátozni lehet a megállópárok között amúgy meglévő átszállási lehetőséget. Persze a mi adatbázisunkban (még) nincs ilyen tábla.

Előzmény: BPI-779 (271)
BPI-779 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 271

Én inkább az utóbbira szavaznék. Bár mennyivel könnyebb lenne az élete az átszerelgetéseket fürkésző bolond(ok)nak, ha azt tartalmazná. (És igen, mielőtt bárki magára venné, magamra gondoltam. :D)

Előzmény: padorjan (270)
padorjan Creative Commons License 2012.06.06 0 0 270

Ez eddig is megoldható volt, az agency_id tartalmazta ezt. Ha jól veszem ki a leírásból, akkor most már a különböző tarifákat is tudja kezelni ezen adat.

A Google leírásában szereplő route-to-route and trip-to-trip transfer az átszerelésekre vagy a csatlakozásokra vonatkozik?

Előzmény: fórumozó034 (269)
fórumozó034 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 269

gondolom, ha az adat megvan az adatbázisban, akkor már csak a gugli fejlesztésén múlik a dolog. :D

még egy olyan kellene, hogy az adatbázisban jelölje a BKK, hogy ez egy VT-Transmanos/Volánbuszos/BKV -s járat, és akkor azt is kiírja a tervezésnél mondjuk a 114 -es busznál, hogy szolgáltató: VT-Transman; megrendelő: BKK :D

Előzmény: Szakadáskapcsoló (268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!